تعمیر اجاق گاز

نمایندگی معتبر تعمیر اجاق گاز ارزان و فوری

نمایندگی معتبر تعمیر اجاق گاز ارزان و فوری

اجاق گاز در دسته لوازم بسیار مهم و با اهمیت در خانه قرار می گیرد که با صدمه دیدن و یا خرابی این وسیله ،افراد استفاده کننده از آن دچار نگرانی می شوند و مایل هستند، تا با یک تکنسین مجرب و کاربلد، هماهنگی های لازم را جهت، تعمیر اجاق گاز ارزان و فوری انجام دهند. شما می توانید برای پیدا کردن تکنسین های ماهر نمایندگی معتبر تعمیر اجاق گاز و برطرف کردن ایراد دستگاه اجاق گاز خود با مجموعه معتبری نظیر، تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت در ارتباط باشید.

دستگاه اجاق گاز شما ممکن است که در بسیاری از موردها مانند:

 عدم روشن شدن دستگاه اجاق گاز، حرارت خیلی کم، گرم نشدن قطعه المنت، عدم حرکت تایمر اجاق گاز، داغ شدن فر بیش از حد فرگاز، و مورد های رایج دیگری دچار مشکالاتی بشود که احتیاج به بازدید کردن تکنسین های تعمیر اجاق گاز داشته باشد، تا این کارشناسان با تیکه بر دانش فنی و تجربه بالا خود ایراد اجاق گاز شما را بررسی بکنند، و اقدامات لازم را برای تعمیر اجاق گاز ارزان و فوری انجام بدهند، تا شما از این وسیله پرکاربرد و مهم برای مدت زیادی محروم نباشید .

خاموش شدن شعله ی گاز

در تعداد زیادی از موارد که شعله ی اجاق گاز افراد به مشکل هایی دچار می شود، این مشکلات می تواند علت های زیادی داشته باشند.

این ایرادات و مشکلات در اجاق گاز شما می تواند به شکل خیلی راحت و ساده با یک بررسی تخصصی توسط افراد ماهر، در زمینه تعمیر اجاق گاز برطرف بشود و احتیاجی به تعمیرات کلی و صفر تا صد اجاق گاز نداشته باشد، در این مطلب از نمایندگی تعمیر اجاق گاز  به بررسی چند دلیل و تشریح آن ها می پردازیم.

سالم بودن قطعه ی پیلوت اجاق گاز

چنانچه دستگاه اجاق گاز شما دچار مشکل روشن نماندن شعله های اجاق گاز شده است، ممکن است،قسمت پیلوت اجاق گاز شما روشن نشده باشد، در حالت معمول می بایستی رنگ شعله آبی و ارتفاعش کم باشد.

همچنین شما می توانید با برداشتن قطعه قاب پیلوت و با یک جسم تیز سوراخ های گرفته شده ی قطعه ی پیلوت اجاق گاز را باز کنید، اما اگر که به صورت خود به خود خاموش می گردد، بهتر می باشد که پیلوت اجاق گاز تعویض شود.

 

شماره تلفن نمایندگی تعمیر اجاق گاز ارزان و فوری

شما برای تعویض پیلوت و برای تعمیر اجاق گاز ارزان و فوری خود می توانید، از خدمات تعمیر اجاق گاز مجموعه معتبر، با سابقه و خوش نام تعمیرگاه مجاز بهره ببرید، تعمیرگاه مجاز انجام دهنده تعمیرات اجاق گاز برند های مختلفی مانند :

همچنین خدمات تعمیر اجاق گازرومیزی می باشد، که شما می توانید به راحتی و از طریق شماره های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ با تعمیرگاه مجاز اجاق گاز در ارتباط باشید.

مشکل ترموستات اجاق گاز

مشکل ترموستات اجاق گاز

مشکل ترموستات اجاق گاز

همانگونه که اطلاع دارید، از وظیفه های قطعه ترموستات این مورد است، که از گرم شدن بیش از اندازه دستگاه اجاق گاز پیشگیری می کند، و چناچه دستگاه اجاق گاز حرارت کمی دارد و یا ترموستات شما دچار مشکل شده است ،باید عملیات تعویض و یا تعمیر این قطعه صورت بگیرد، که شما می توانید از نمایندگی مجاز اجاق گاز برای حل این مشکل کمک بگیرید ، تا تکنسین های مجرب و متخصص این مجموعه تعمیر اجاق گاز ارزان و فوری را با دقت بالا انجام دهند.

چرا مشعل های گاز باید تمیز شوند؟

چناتچه با چرخاندن درجه دستگاه اجاق گاز و جرقه زدن قطعه الکترود، شعله روشن نشد، بهتر می باشد که مشعل های اجاق گاز را مورد بررسی قرار دهید، امکان این وجود دارد که با ریختن قطرات روغن از قابلمه بر روی شعله ها، از سوختن شعله ی گاز جلوگیری کرده باشد.

بهتر می باشد که سوراخ های شعله را مورد بررسی قرار دهید و به صورت کامل آن ها را پاک کنید، تا تمیز شوند و در نهایت مشکل اجاق گاز شما رفع شود.

قراردادن سر شعله های گاز در محل اصلی

در این مواقع که دستگاه اجاق گاز شما دچار ایراد شده است، بهتر می باشد، پیش از اعزام سرویس کار به محل،خودتان در مرحله اول سر شعله ها را چک کنید که در جایگاه اصلی خود قرار گرفته باشند و مشکلی در این مورد وجود نداشته باشد.

اگر که سر شعله های اجاق گاز شما داغ هستند بهتر می باشد، تا مدتی صبر بکنید تا سر شعله ها پس از خاموش شدن خنک شوند و بعد هر یک از این سر شعله ها را در محل اصلی خود قرار دهید تا مشکل دستگاه اجاق گاز شما رفع بشود.

خرابی در قطعه الکترود جرقه زن در اجاق گاز

در صورتی که شعله‌های اجاق گاز شما روشن نمی‌شوند، ممکن است مشکلات مختلفی وجود داشته باشند. یکی از این مشکلات می‌تواند به علت خراب شدن قطعه الکترود جرقه زن باشد. این مشکل ممکن است به دلیل انداختن الکترودها به جایگاه نامناسب آنها رخ دهد.

برای رفع این مشکل، ابتدا شعله‌ها را بررسی کنید و موقعیت الکترودها را چک کنید. اطمینان حاصل کنید که الکترودها در فاصله مناسبی از یکدیگر قرار دارند. این کار را می‌توان با لمس کردن انجام داد.

اگر با انجام این مرحله مشکل برطرف نشد، بهتر است به قطعات دیگر دست نزنید. زیرا باعث می‌شود خطر و آسیب به دستگاه افزایش یابد. در چنین شرایطی، توصیه می‌شود تا برای سرویس و تعمیر اجاق گاز یک سرویس کار ماهر و با تجربه وارد عمل شود، و انجام این امور را به او بسپارید.

بررسی کردن ترموکوپل اجاق گاز

بررسی کردن ترموکوپل اجاق گاز

بررسی کردن ترموکوپل اجاق گاز

 همچنین، ترموکوپل اجاق گاز نیز باید بررسی شود. این قطعه برای ایمنی اجاق گاز دارای اهمیت زیادی است، که در صورت وجود مشکلات، هشدار خطر را فعال می‌کند. این قطعه موحب قطع شدن جریان گاز می شود، و در صورتی که با مشکل روبرو شود، اجازه نمی دهد شعله روشن شود.

شما می توانید در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر، در ارتباط با مشکلات اجاق گاز، مقاله علت روشن نشدن اجاق گاز نف را نیز مطالعه کنید.

تعمیر اجاق گاز ارزان و فوری در تهران

جهت تعمیر ترموکوپل، و تعمیر اجاق گاز ارزان و فوری در تهران، می توانید از طریق فرم درخواست تعمیر وبسایت تعمیرگاه مجاز، اقدام کنید، تا اپراتور های ما هماهنگی های لازم را با شما انجام دهند.

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها