تعمیر لباسشویی

بررسی دلایل نشتی آب در لباسشویی پاکشوما + راه حل تعمیر

بررسی دلایل نشتی آب در ماشین لباسشویی پاکشوما + راه حل تعمیر

دلایل آبریزی یا نشتی آب در ماشین لباسشویی پاکشوما

در هنگام مشاهده آبی که زیر ماشین لباسشویی جمع شده است، ممکن است سوالاتی به ذهن ما خطور کند. آیا این نشتی آب از ماشین لباسشویی است یا از جاهای دیگر به وجود آمده؟ آیا این آب در زمان شستشو سر ریز شده یا در زمان های دیگری اتفاق افتاده است؟ در این مقاله از مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی پاکشوما به شناسایی دلایل و حل این مشکل و رفع این نشتی‌ها می‌پردازیم.

لطفا در همین ابتدای کار به این نکته بسیار مهم و ساده توجه کنید:

قبل از انجام دادن هر کاری، حتما لباسشویی را خاموش کنید و دوشاخه از پریز برق جدا کنید.

شما می توانید با انجام همین کار بسیار ساده، در ابتدای تعمیرات از بسیاری خطرات مربوط به تعمیر لباسشویی نظیر برق گرفتگی و… پیشگیری کنید.

در ادامه مطلب به بررسی علت های مختلف نشتی آب در ماشین لباسشویی پاکشوما خواهیم پرداخت.

خدمات تعمیرگاه مجاز: نمایندگی لباسشویی پاکشوما

  • بررسی منبع آب:

 بر اساس تجربه های سرویس کاران تعمیر لباسشویی پاکشوما ابتدا، باید مطمئن شویم آب زیر دستگاه به نشتی خود دستگاه ربط دارد و  به سایر عوامل مثل ریختن مایعات ربطی ندارد.

  • تمیز کردن و خشک کردن:

با استفاده از حوله، تمام آب موجود در زیر دستگاه را خشک کنید و مطمئن شوید که هیچ آب باقی نمانده است.

  • بررسی در دوره‌های مختلف:

همچنین تکنسین های تعمیرات لباسشویی پاکشوما پیشنهاد می کنند که دستگاه را با برنامه شستشو معمولی روشن کنید. در پایان دوره، دستگاه را بررسی کنید و تا زمانی که آب نشتی نشان دهد، این عمل را تکرار کنید. این کار به شما نشان می‌دهد که آیا نشتی در زمان انجام دوره شستشوی معمولی رخ داده یا خیر.

  • بررسی قطعات:

 تکنسین های تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما بر این باور هستند، که در صورتی که هنوز علت نشتی پیدا نشده باشد، باید قطعات دستگاه را بررسی کنید. برخی از نشتی‌ها می‌توانند از لوله‌ها یا قطعات دیگر لباسشویی پاکشوما  نشات گرفته باشند که با تعویض یا تعمیر این قطعات مشکل برطرف خواهد شد.

با انجام دادن این مراحل، می‌توانید به راحتی مشکل نشت آب در ماشین لباسشویی خود را شناسایی و رفع کنید تا از اسراف آب و آسیب به دستگاه جلوگیری کنید. اگر که مشکل دستگاه لباسشویی پاکشوما شما برطرف نشد، می توانید این کار را به یک مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی بسپارید. شما می توانید برای برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران از طریق شماره تلفن های  ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ در ارتباط باشید.

بررسی دلایل نشتی آب در ماشین لباسشویی پاکشوما + راه حل تعمیر

راهکارهای جلوگیری از نشتی آب در لباسشویی پاکشوما

در ادامه این مقاله، به شما توضیح خواهیم داد که چگونه می‌توانید از نشتی آب لباسشویی جلوگیری کنید و در صورت وقوع این اتفاق، چگونه مشکل را برطرف کنید. با تعمیرگاه مجاز همراه باشید تا راهنمای کاملی از طرف نمایندگی مجاز لباسشویی، جهت حل این مشکلات به شما ارائه بدهیم.

  • شیلنگ‌های ورودی آب:

بر اساس نظر تکنسین های نمایندگی مجاز لباسشویی، ابتدا شیلنگ‌های ورودی آب (شامل شیلنگ آب سرد و گرم) را بررسی کنید. مطمئن شوید که شیلنگ‌ها سالم هستند، و پاره نشده و به درستی متصل شده‌اند.

  • فیلترهای توری:

فیلترهای توری در قسمت‌های ورودی آب می‌توانند کثیف شوند و باعث مشکلات نشتی شوند. این فیلترها را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که آب از آن ها به آسانی عبور می کنند .

  • تراز دستگاه:

 کارشناسان تعمیرگاه مجاز لباسشویی پاکشوما پیشنهاد می کنند که مطمئن شوید که دستگاه شما به طور کامل تراز شده است. تراز نبودن ماشین لباسشویی پاکشوما می‌تواند موجب آبریزی بشود. با استفاده از ابزارآلات مخصوص، دستگاه را تراز کنید.

  • ظرفیت مناسب:

بنابر توصیه تکنسین های نمایندگی مجاز لباسشویی پاکشوما، حتماً به این نکته توجه کنید که لباس‌ها و پتوها به میزان مناسبی در دستگاه قرار گیرند. پر کردن بیش از حد لباسشویی پاکشوما می‌تواند منجر به نشتی آب شود.

  •  استفاده از مواد شوینده مناسب:

اطمینان حاصل کنید که از مواد شوینده مناسب به میزان درستی استفاده می‌کنید. استفاده اشتباه از مواد شوینده می‌تواند باعث ایجاد کف و نشتی آب بشود.

  • لوله تخلیه و درپوش:

 طبق توصیه تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران، حتما باید لوله تخلیه داخلی و درپوش تخلیه را بررسی کنید. مطمئن شوید که اتصالات محکم بوده و آب به درستی تخلیه می‌شود.

اگر با وجود انجام این مراحل، مشکل نشتی آب همچنان وجود دارد، بهتر است به تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید. به یاد داشته باشید که تعمیر خودسرانه ممکن است باعث خراب تر شدن دستگاه بشود، بنابراین در صورت لزوم از خدمات تعمیر تخصصی لباسشویی استفاده کنید.

خدمات تعمیرگاه مجاز : تعمیر لباسشویی پاکشوما

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران

ما در مجموعه معتبر تعمیرگاه مجاز لباسشویی، تمام تلاشمان را کرده ایم که همواره در زمینه تعمیر لوازم خانگی، کیفیت و قیمتی مناسب را به مشتریان خود ارائه دهیم، شما مشتریان گرامی می توانید از طریق فرم درخواست تعمیر موجود در وبسایت با مجموعه معتبر و با سابقه تعمیرگاه مجاز پاکشوما در ارتباط باشید و سفارش تعمیر لباسشویی خود را ثبت کنید، تا اپراتور های مجموعه در اسرع وقت تکنسین های مربوطه را با شما هماهنگ کنند.

مطالب مرتبط

5 5 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sisi
sisi
4 ماه قبل

salam chera lebas shoiee ab ghiri mikone vali ghat nemishe