تعمیر لباسشویی

معرفی 10 ماشین لباسشویی برتر قابل حمل 2023

معرفی 10 ماشین لباسشویی برتر قابل حمل

 10 لباسشویی برتر قابل حمل 2023

 

ماشین لباسشویی‌های قابل حمل یک گزینه عالی برای افرادی هستند که فضای محدودی دارند یا می‌خواهند ماشین لباسشویی خود را به راحتی حمل کنند.

این ماشین لباسشویی ها برای آپارتمان ها، خوابگاه ها و سفر مناسب هستند همچنین، برخی از مدل‌ها مجهز به چرخ‌های قابل حمل هستند که می‌توانید آنها را به راحتی به مکان‌های مختلف منتقل کنید.

در این مطلب از تعمیرگاه مجاز به معرفی 10 مورد از بهترین ماشین لباسشویی‌های قابل حمل سال 2023 پرداخته ایم :

 

برترین لباسشویی های قابل حمل سال 2023

1-ماشین لباسشویی قابل حمل JECOB

ماشین لباسشویی مدل JECOB Washing machine portable, mini foldable washer با در نظر گرفتن قابلیت حمل طراحی شده است، طراحی تاشو آن باعث می شود به راحتی در زیر مبلمان قرار بگیرد و فناوری لرزش با فرکانس بالا آن به طور موثری خاک را از بین می برد این لباسشویی در عین حال می تواند در مصرف آب و برق را صرفه جویی نماید.

برای شستن لباس های ظریف مانند لباس های بچه گانه، لباس زیر و حوله ها ایده آل است.

2-ماشین لباسشویی مدل DMR – DMR 30-1208

طبق نظر تکنسین های مرکز تعمیر لباسشویی، این مینی واش دارای ظرفیت شستشوی 3 کیلوگرم و ظرفیت سبد چرخان 1.5 کیلوگرم می باشد. این ماشین لباسشویی مصرف انرژی بهینه ای دارد  و دارای رتبه انرژی 4 ستاره است .

طبق نظر تکنسین های تعمیر ماشین لباسشویی این دستگاه نیازی به نصب ندارد، و به همین علت یک گزینه عالی برای کسانی است  محسوب می شود که نیاز به ماشین لباسشویی کوچک و کارآمد دارند.

پیشنهاد مطالعه : چرا ماشین لباسشویی دوو روی خشک کن نمیرود؟

3-ماشین لباسشویی قابل حمل Olly’s-Washing Machine

این ماشین لباسشویی سبک و قابل حمل برای کسانی که سفر می کنند یا در فضاهای کوچک زندگی می کنند مناسب است.

 به علت استفاده آسان و امکانات ساده ای که این دستگاه دارد از آن برای شست و شوی لباس های ظریف استفاده می شود، این مینی واش یک گزینه عالی برای افرادی است که می خواهند به راحتی شست و شوی البسه خود را انجام دهند.

4-ماشین لباسشویی قابل حمل Welko Mini

این ماشین لباسشویی جمع شونده برای سفر مناسب است، همچنین این دستگاه کوچک و سبک است.

مقرون به صرفه بودن این مینی واش آن را یک به گزینه عالی برای مصرف کنندگانی با بودجه کم تبدیل کرده است.

5- مینی واشROMINO latest

این ماشین لباسشویی فشرده برای کارایی و سازگاری با محیط زیست طراحی شده است، این سیستم لرزش با فرکانس بالا را ارائه می دهد که به طور موثری خاک را از بین می برد و دارای سه تنظیم سرعت برای پاسخگویی به نیازهای مختلف لباسشویی است.

این یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند ماشین لباسشویی کوچک و سازگار با محیط زیست داشته باشند.

6- دستگاه مینی واش KRISHTIWILLA washing machine portable

در ادامه مقاله بهترین مینی واش های سال 2023 به معرفی لباسشویی قابل حمل پرطرفدار KRISHTIWILLA می پردازیم.

این لباسشویی قابل حمل فوق العاده کاربردی می باشد و از آب و برق کمتری نسبت به ماشین لباسشویی های سنتی استفاده می کند، این ویژگی برای کسانی است که می خواهند ماشین لباسشویی سازگار با محیط زیست داشته باشند، فوق العاده جذاب می باشد.

پیشنهاد مطالعه : علت قطع شدن صدای زنگ ماشین لباسشویی سامسونگ

7-ماشین لباسشویی تک قلو Hilton  3 کیلوگرم

این ماشین لباسشویی نیمه اتوماتیک ظرفیت شستشوی 3 کیلوگرم و ظرفیت خشک کن 1 کیلوگرم را ارائه می دهد. استفاده آسان از این لباسشویی فوق العاده راحت و بدون دردسر است و نیازی به نصب ندارد.

اگر جزو کسانی هستید که نیاز به ماشین لباسشویی کوچک و کارآمد که دارای خشک کن باشد را دارید، این مینی واش می تواند برای شما مناسب باشد.

8-مدل DMR شماره DMR 25-1208

در هشتمین مورد از لیست بهترین لباسشویی های قابل حمل تکنسین های تعمیر ماشین لباسشویی مینی واش مدل DMR شمارهDMR 25-1208 را به شما پیشنهاد می دهند که دارای ضمانت تامین قطعات یدکی رایگان 1 ساله است، این مینی واش گزینه ای مناسب برای کسانی است که می خواهند ماشین لباسشویی بدون دردسر و قابل اعتماد با طول عمر بالا را داشته باشند.

معرفی 10 ماشین لباسشویی برتر قابل حمل

9-ماشین لباسشویی تاشو کوچک OCTRA Mini Foldable Top Load Washing Machine Portable

این ماشین لباسشویی برای فضاهای جمع و جور طراحی شده است و مجموعه ای از ویژگی های پیشرفته را ارائه می دهد، از جمله استریلیزه کردن لباس ها، سوراخ آبکشی پنهان ، کلیدهای لمسی برای استفاده آسان و حالت شستشوی سه سرعته. این مینی واش به کسانی پیشنهاد می شود که می خواهند یک ماشین لباسشویی کوچک ، پیشرفته و شیک داشته را در منزل خود باشند.

10- مینی واش ال جی مدل WM-GW2Mini

مینی واش ال جی مدل WM-GW2Mini یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال یک ماشین لباسشویی کوچک و جمع و جور با عملکرد مناسب هستند.

 این ماشین لباسشویی برای فضاهای کوچک مناسب است و دارای برنامه های شستشوی مختلف برای نیازهای مختلف است، از این دستگاه بیشتر برای شست و شوی لباس های نازک و ظریف استفاده می کنند.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که ظرفیت شستشوی محدود این لباسشویی ممکن است برای خانواده های بزرگ کافی نباشد.

پیشنهاد مطالعه : تعمیر لباسشویی دوو

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین مینی واش های سال 2023 پرداختیم، ماشین لباسشویی‌های قابل حمل یک گزینه عالی برای افرادی هستند که فضای محدودی دارند یا می‌خواهند ماشین لباسشویی خود را به راحتی حمل کنند.

با توجه به مشخصات هر مینی واش که در این مقاله از تعمیرگاه مجاز عنوان شد، می‌توانید ماشین لباسشویی قابل حمل مناسب را برای خود انتخاب کنید.

همچنین شما می توانید برای تعمیرات لباسشویی خود از طریق شماره تلفن‌ های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ با مجموعه معتبر و با سابقه تعمیرگاه مجاز در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها