تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی پاکشوما

لباسشویی پاکشوما بهتره یا ایکس ویژن؟

لباسشویی پاکشوما بهتره یا ایکس ویژن؟

مقایسه لباسشویی پاکشوما با ایکس ویژن

 

لباسشویی یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی در زندگی امروزی است. این دستگاه با کمک به شستشوی لباس‌ها، به حفظ بهداشت و سلامت افراد کمک می‌کند. در بازار ایران، برندهای مختلفی از لباسشویی وجود دارند که از نظر کیفیت، قیمت، امکانات و ویژگی‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. در این مقاله، قصد داریم به مقایسه دو برند محبوب لباسشویی در ایران، یعنی پاکشوما و ایکس ویژن بپردازیم. در این مقایسه از مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی پاکشوما، به عوامل مختلفی از جمله تاریخچه، تنوع، قیمت، کیفیت ساخت، طول عمر، سرعت چرخش موتور، ظاهر، ظرفیت دیگ و گارانتی اشاره خواهیم کرد، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه تعمیرگاه مجاز باشید.

تاریخچه لباسشویی پاکشوما و ایکس ویژن

لباسشویی پاکشوما در سال 1354 در ایران تأسیس شد و یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی در ایران است. این شرکت در سال‌های اخیر به یکی از پیشروترین تولیدکنندگان لباسشویی در ایران تبدیل شده است. طبق گزارش تکنسین تعمیر لباسشویی، لباسشویی ایکس ویژن نیز یک برند نوپا در صنعت لوازم خانگی ایران است که در سال 1390 تأسیس شد. این شرکت در مدت زمان کوتاهی توانست با تولید محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه، به یکی از محبوب‌ترین برندهای لباسشویی در ایران تبدیل شود.

تنوع ماشین لباسشویی پاکشوما بهتره یا ایکس ویژن ؟

لباسشویی‌های پاکشوما در انواع مختلف درب از بالا، درب از جلو، دوقلو و اتوماتیک تولید می‌شوند. این شرکت همچنین لباسشویی‌هایی با ظرفیت‌های مختلف از 8 تا 21 کیلوگرم را تولید می‌کند.

لباسشویی‌های ایکس ویژن نیز در انواع مختلف درب از جلو و اتوماتیک تولید می‌شوند همچنین لباسشویی‌هایی این شرکت با ظرفیت‌های مختلف از 6 تا 10 کیلوگرم را تولید می‌کند.

می توان گفت که، تنوع لباسشویی‌های پاکشوما بیشتر از ایکس ویژن است. پاکشوما لباسشویی‌هایی با ظرفیت‌های بالاتری نیز تولید می‌کند که برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب‌تر هستند.

قیمت لباسشویی پاکشوما و ایکس ویژن

قیمت لباسشویی‌های پاکشوما و ایکس ویژن با توجه به ظرفیت، نوع و امکانات دستگاه متفاوت است. در مجموع، قیمت لباسشویی‌های پاکشوما کمی بالاتر از ایکس ویژن است.

کیفیت ساخت و طول عمر لباسشویی پاکشوما بهتره یا ایکس ویژن؟

طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی پاکشوما، لباسشویی‌های این برند از نظر کیفیت ساخت و طول عمر در سطح بالایی قرار دارند. این لباسشویی‌ها از قطعات باکیفیت و بادوام ساخته شده‌اند و طول عمر بالایی دارند.

لباسشویی‌های ایکس ویژن نیز از نظر کیفیت ساخت در سطح مناسبی قرار دارند. این لباسشویی‌ها نیز از قطعات باکیفیت ساخته شده‌اند و طول عمر مناسبی دارند.

سرعت چرخش موتور لباسشویی ایکس ویژن بهتر است یا پاکشوما ؟

سرعت چرخش موتور یکی از عوامل مهم در عملکرد لباسشویی است. سرعت چرخش بالاتر، باعث می‌شود که لباس‌ها بهتر شسته شوند و آب بیشتری از آن‌ها خارج شود.

 سرعت چرخش موتور لباسشویی‌های ایکس ویژن معمولاً بین 1000 تا 1400 دور در دقیقه است، در حالی که سرعت چرخش موتور لباسشویی‌های پاکشوما معمولاً بین 400 تا 1400 دور در دقیقه است.

شما می توانید یکی از این دستگاه ها را با سرعت چرخش متناسب با نیاز خود انتخاب کنید، که دست شما برای انتخاب در این مورد در لباسشویی پاکشوما بازتر است.

از لحاظ ظاهری لباسشویی پاکشوما جذابتر است یا پاکشوما ؟

 

لباسشویی‌های پاکشوما و ایکس ویژن از نظر ظاهری طراحی‌های متنوعی دارند. پاکشوما لباسشویی‌هایی با طراحی‌های مدرن و شیک تولید می‌کند، ایکس ویژن نیز لباسشویی‌هایی با طراحی‌های ساده و در عین حال زیبا تولید می‌کند.

می توان گفت که هر دو برند سعی کرده اند از طراحی لباسشویی های جدید مانند درب فضایی جا نماند و لباسشویی های خود را متناسب با طراحی های جدید روز دنیا تولید کنند.

گارانتی کدوم لباسشویی بهتره پاکشوما یا ایکس ویژن؟

گارانتی کدوم لباسشویی بهتره پاکشوما یا ایکس ویژن؟

 

لباسشویی‌های پاکشوما برای مدل های اتوماتیک خود 24 ماه و برای مدل های نیمه اتوماتیک و دو قلو 18 ماه گارانتی ارائه می دهد، در حالی که مدت زمان گارانتی برای لباسشویی های ایکس ویژن معمولاً بین 36 ماه است، و طبق گزارش تکنسین تعمیرات لباسشویی، برند ایکس ویژن عملکرد بهتری را در این بخش ارائه می دهد.

کدام لباسشویی را بخریم ایکس ویژن پاکشوما ؟

 

انتخاب بین لباسشویی پاکشوما و ایکس ویژن به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله بودجه، نیازهای شما و اولویت‌های شما.

اگر به دنبال لباسشویی‌ای با کیفیت ساخت و طول عمر بالا هستید، پاکشوما گزینه بهتری است. پاکشوما لباسشویی‌هایی با تنوع بالا، قیمت مناسب و امکانات متنوع تولید می‌کند.

اگر به دنبال لباسشویی‌ای با مدت زمان گارانتی بالا و طراحی جذاب هستید، ایکس ویژن گزینه بهتری است، ایکس ویژن لباسشویی‌هایی با کیفیت ساخت مناسب و امکانات متنوع را تولید می‌کند.

در نهایت، تکنسین های تعمیر لباسشویی پاکشوما همواره توصیه می کنند که قبل از خرید لباسشویی، تحقیقات لازم را انجام دهید و مدل‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی در تهران

مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی در تهران

اگر لباسشویی شما خراب شده است، نگران نباشید! ما در تعمیرگاه مجاز، تعمیر لباسشویی را با بهترین کیفیت و قیمت انجام می‌دهیم. تعمیرگاه مجاز تیمی از تکنسین‌های متخصص و باتجربه را دارا می باشند که می‌توانند لباسشویی شما را در اسرع وقت و با بهترین کیفیت به همراه گارانتی 30 روزه تعمیر کنند.

برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی پاکشوما، کافی است با شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ تماس بگیرید یا فرم درخواست تعمیر را در وبسایت تعمیرگاه مجاز پر کنید، کارشناس های مجموعه تعمیرگاه مجاز در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم را جهت تعمیر لباسشویی در منزل شما را انجام می‌دهند.

سخن پایانی

 

در این مقاله، به مقایسه دو برند محبوب لباسشویی در ایران، یعنی پاکشوما و ایکس ویژن پرداختیم. در این مقایسه از تعمیرگاه مجاز، به عوامل مختلفی از جمله تاریخچه، تنوع، قیمت، کیفیت ساخت، طول عمر، سرعت چرخش موتور، ظاهر، ظرفیت دیگ و گارانتی را مورد بررسی قرار دادیم.

در مجموع، می‌توان گفت که هر دو برند پاکشوما و ایکس ویژن، لباسشویی‌های باکیفیتی تولید می‌کنند. انتخاب بین این دو برند به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله بودجه، نیازهای شما و اولویت‌های شما.

همچنین به شما توصیه می کنیم اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با لباسشویی های پاکشوما هستید مقاله مقایسه لباسشویی دوو و پاکشوما را مطالعه نمایید.

مطالب مرتبط

4.4 7 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بهمن
بهمن
3 ماه قبل

خدمات و گارانتی پاکشوما خیلی بدردنخور وافرادی نابلدوخیلی ضعیف هست راحت بگم بخری جنگ اعصاب واسه خودت درست کردی

رومینا
3 ماه قبل

من چند روز قبل ماشین لباس شویی خریدم اتوماتیک پا کشوما همون دفعه اول که لباس ریختم تا بشوره برق گرفت وهر چی به خدمات بعداز فروش زنگ میزنم اول جواب نمیده بعدم میگه مشکله برقتون هست اخه اگر مشکله برق بود که با ید وسایل دیگه هم مارو برق میگرفت این چطوری من نفهمیم شما بگید چیکاری انجام بدم