تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی پاکشوما, علت تخلیه نشدن لباسشویی پاکشوما

علت تخلیه نشدن لباسشویی پاکشوما

علت تخلیه نشدن لباسشویی پاکشوما

علت تخلیه نشدن لباسشویی پاکشوما

شاید شما هم با این مشکل روبرو شدید که لباسشویی شما آب داخل خود را تخلیه نکرده است. این مشکل یکی از رایج ترین مشکلات ماشین های لباسشویی است که اکثر مراجعه کنندگان به تعمیرگاه مجاز لباسشویی پاکشوما با این مشکل روبرو شده اند. اما چرا با این مشکل در ماشین های لباسشویی روبرو می شویم دلایل مختلفی دارد که ما امروز قصد داریم تمام دلایل تخلیه نکردن لباسشویی پاکشوما را برای شما توضیح دهیم تا در صورتی که با این مشکل در ماشین لباسشویی خود روبرو شدید بتوانید آن را برطرف نمایید و یا در صورتی که می خواهید از خدمات تعمیرگاه مجاز استفاده نمایید با آگاهی بالا خرابی دستگاه خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

اما یک نکته قابل توجه وجود دارد که باید به این نکته را بدانید و قبل از آشنایی با علت های تخلیه نکردن لباسشویی پاکشوما با این نکته آشنا شوید، در برخی از موارد این امکان وجود دارد آب تمیز و بدون داخل لباسشویی جمع می شوید و حتی هنگامی که لباسشویی خاموش می باشد شروع به افزایش آب داخل دیگ می کند، اما باید آگاه باشید که دلیل بروز این مشکل مربوط به خرابی خرابی شیر برقی لباسشویی شما می باشد، شما دوستان عزیز می توانید در صورت بروز این مشکل با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و از خدمات ما در زمینه تعمیر لباسشویی پاکشوما استفاده نمایید.

این امکان وجود دارد که شما شما هم با این مشکل در لباسشویی خود در هنگام شستشوی و یا تمام شدن آن روبرو شده اید اما با تخلیه نشدن آب در لباسشویی خود روبرو شده اید، توصیه ما به شما این است که لباس ها را از لباسشویی در بیاورید تا بتوانید در یک فرصت خوب با علت تخلیه نشدن لباسشویی پاکشوما آشنا شوید.

امتیازهایی که هنگام استفاده کردن از خدمات تعمیرگاه مجاز از آن ها بهره مند می شوید:

بیشتر بدانید : تعمیر لباسشویی پاکشوما

علت تخلیه نشدن لباسشویی پاکشوما

برای تخلیه کردن آب ماشین لباسشویی باید دریچه فیلتر تخلیه را باز کنید تا آب خارج شود

این دریچه فیلتر در پایین ماشین های لباشسویی طراحی شده است که با باز کردن این فیلتر آب درون ماشین لباسشویی تخلیه می شود.

 موضوع دیگری که قابل توجه است و بسیار مهم است، این است که در صورتی که لباسشویی شما در آشپزخانه نصب شده باشد باید فرش و یا موکتی که در آشپزخانه است را بردارید زیرا در صورت باز کردن این فیلتر آب داخل لباسشویی تخلیه می شود و باعث خیس شدن فرش یا موکت شما می شوند.

اما در برخی از مدل های لباسشویی پاکشوما برای همچین مواردی یک شلنگ در کنار دریچه فیلتر آل لباسشویی طراحی شده است که از ریختن آب به کف آشپرخانه و کثیف کاری های آن جلوگیری کند بخه این گونه که بدون باز کردن فیلتر می توان این شلنگ باریک را از سر جای خودش خارج نمایید و در پوش آن را بیرون بکشید و شلنگ آن را داخل یک لگن بگذارید تا آب کثیف و یا آبی که در لباسشویی جمع شده است را در داخل یک لگن خالی کنید تا از کثیف شدن محل قرارگیری لباسشویی جلوگیری نمایید.

علت تخلیه نشدن لباسشویی پاکشوما

  1. گرفتگی فیلتر پمپ تخلیه لباسشویی

فیلتر پمپ تخلیه برای انجام این کار در لباسشویی طراحی شده است که در صورت بروز این مشکل می توانید آب داخل ماشین لباسشویی را تخلیه نمایید، برای اینکه از وارد شدن آسیب به پمپ و نظافت لباسشویی یک فیلتر را قبل از پمپ قرار داده اند تا کرک های ماشین لباسشویی و اشیاء خارجی مانند: سکه، زیپ، دکمه و یا سنجاق که از لباسشویی جدا می شوند قبل ار این که به پمپ برسند و به آن آسیب وارد کنند متوقف می شوند.

در صورتی که این فیلتر توسط این اشیاء مسدود شود این پمپ تخلیه دیگر به قادر کردن تخلیه آب نمی باشد. اگر این فیلتر گرفته شده باشد باید آن را باز کنید و آن را به طور کامل این فیلتر را تمیز نمایید.

در صورتی که این فیلتر تخلیه نشود به زور نباید آن را باز نمایید زیرا این احتمال وجود دارد که به پمپ تخلیه و فیلتر آسیب برسانید و در صورتی که نیاز داشتید با مرکز تعمیرگاه مجاز لباسشویی پاکشوما تماس بگیرید و از خدمات ما استفاده نمایید.

  1. گرفتگی شلنگ تخلیه 

این شلنگ تخلیه را معمولا بر سر رای مسیر تخلیه فاظلاب پشت ماشین لباسشویی و یا سیفون زیر سینک ظرفشویی تصب می کنند در صورتی که گرفتی بر سر رای مسیر فاظلاب و یا سیفون زیر دیگ امکان تخلیه نشدن آب در ماشین لباسشویی بسیار زیاد می باشد.

بیشتر بدانید : تعمیرات لباسشویی پاکشوما

  1. علت تخلیه نشدن لباسشویی پاکشوماخراب بودن بودن پمپ تخلیه آب لباسشویی

این امکان وجود دارد کخ اشیائی که در لباس شما وجود دارند مانند: دکمه و غیره از لباس شما خارج شوند و از فیلتر آب تخلیه نیز عبور کرده و به پمپ لباسشویی برسند که این موضوع باعث شکسته شدن پره های پمپ و بروز آسیب های جدی به پمپ تخلیه شود، این امکان نیز وجود دارد که خود پمپ بر اثر کارکرد زیاد و فرسوده شدن از کار افتاده باشد که این امکان وجود دارد بدون قرار گرفتن در محفظه پمپ کار نماید اما در محفظه مقابله با آب کار نکند در صورتی که با همچین مواردی در لباسشویی مواجه شوید شاهد تخلیه نشدن آب لبساشویی خود خواهید شد در صورت بروز این مشکلات تنها باید برای تعویض پمپ تخلیه لباسشویی پاکشوما اقدام نمایید.

  1. بروز اختلال در برد با تایمر ماشین لباسشویی

از آنجا که برد لباسشویی تمامی فرمان های اصلی لباسشویی به قطعات دیگر ارسال می کند، بروز مشکل برای برد ماشین لباسشویی و یا تایمر آن باعث بروز مشکل برای دیگر قطعات و بروز مشکلاتی مانند تخلیه نکردن در ماشین لباسشویی می شود.

 تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ارج

در صورتی که ماشین لباسشویی و یا دیگر لوازم خانگی شما دچار مشکل شده اند و یا نیاز به سرویس آن ها دارید می توانید با یکی از شماره های ثبت شده شرکت در سایت تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و یا خرابی دستگاه خود را جهت تعمیر لوازم خانگی پاکشوما و همچنین تعمیر لباسشویی پاکشوما به صورت آنلاین ثبت نمایید تا کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز با شما تماس بگیرند و مشکلات پیش آمده را در لوازم خانگی شما برطرف کنند.

به این موضوع توجه داشته باشید تعمیرگاه مجاز لباسشویی پاکشوما تمامی خدمات خود را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به شما عزیزان ارائه می دهد.

ما در این مقاله علت تخلیه نشدن لباسشویی پاکشوما را برای شما عزیزن بازگو کردیم تا بتوانید در صورت بروی این مشکل برای تعمیر لباسشویی پاکشوما اقدام نمایید، اما باید بدانید برای اینکه بتوانید این مشکلات را برطرف نمایید نیازمند تخصص بالایی است و بهتر است که در صورت آن ها به نمایندگی تعمیرگاه مجاز لباسشویی مراجعه نمایید تا تکنسین های متخصص ما در زمینه تعمیر لباسشویی پاکشوما مشکلات شما را برطرف نمایند.

راه های ارتباط با نمایندگی تعمیرگاه مجاز پاکشوما در تهران:

77166615_22737566_44287993_33812686

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها