تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی گرنیه, علت برق داشتن بدنه لباسشویی گرنیه

علت برق داشتن بدنه لباسشویی گرنیه

علت برق داشتن بدنه لباسشویی گرنیه

آشنایی علت برق داشتن بدنه لباسشویی گرنیه

ماشین لباسشویی با تمام کارایی مفیدی که در شستشوی البسه دارد، زمانی که خراب می شود، کاربر را با دردسرهای زیادی مواجه می کند که در ادامه می خواهیم علت برق داشتن بدنه لباسشویی گرنیه که یکی از همین مشکلات است را در این مقاله بررسی کنیم.

لباسشویی گرنیه هم مانند تمام لباسشویی ها بعد از مدتی استفاده ممکن است ایراد پیدا کند و نیاز به تعمیرات داشته باشد.

مسئله ای که خیلی مهم است و ممکن است ایمنی کاربران را به خطر بیاندازد، برق داشتن لباسشویی است.  می دانیم که لباسشویی از وسایلی است که همزمان با برق و آب کار می کند و این مشکل در لباسشویی، ممکن است باعث برق گرفتگی شود. علت برق داشتن بدنه لباسشویی گرنیه یکی از ایرادهایی می باشد که در ادامه دلایل اصلی این مشکل را با هم مرور می کنیم.

به طور کلی مواردی که علت برق داشتن بدنه لباسشویی گرنیه می باشد به شرح زیر است:

  • برق لباسشویی
  • خازن پارازیت گیر
  • اتصالات داخلی لباسشویی خراب است
  • سیم ارت لباسشویی
  • ایراد در هیتر یا المنت لباسشویی گرنیه
  • موتور لباسشویی نیم سوز است
  • سیم پیچی داخلی دستگاه
  • بدنه لباسشویی نم دار است
  • خرابی برد الکترونیکی لباسشویی و دیگر قطعات

برق لباسشویی گرنیه

اگر در جریان برق لباسشویی مشکلی بیاید علت برق داشتن بدنه لباسشویی گرنیه است.

برای اینکه مطمئن شوید مشکل از جریان برق رسانی به دستگاه است، باید ابتدا برق و پریز را چک کنید. اگر پریزی که لباسشویی به آن متصل است خراب باشد، باید آن را تعویض کنید و یا دوشاخه لباسشویی را به پریز دیگری وصل کنید.

کابل لباسشویی را بررسی کنید. ممکن است پوسیده شده و یا پارگی داشته باشد.

برای اینکه نوسانات برق را از بین ببرید، بهتر است یک محافظ مناسب برای لباسشویی گرنیه تهیه کنید.

خازن پارازیت گیر خراب است

اگر خازن پارازیت گیر علت برق داشتن بدنه لباسشویی گرنیه باشد، یعنی این خازن که در دوشاخه برق لباسشویی بکار می رود اتصالی پیدا کرده باشد، باعث وارد شدن برق به بدنه دستگاه است.

 تعمیر لباسشویی گرنیه

علت برق داشتن بدنه لباسشویی گرنیه

تعمیرات گرنیه 

برق داشتن بدنه لباسشویی گرنیه هم مانند سایر لباسشویی ها ممکن است کاربر را با خطر مواجه کند و تعمیرات لباسشویی فقط باید به دست متخصص این کار انجام شود. در غیر این صورت ممکن است با باز کردن و تعمیرات، به دست افراد ناآگاه به دیگر قسمت های لباسشویی خسارات وارد کرده و هزینه های گزافی را در پی داشته باشد. برای اینکه تعمیرات لباسشویی را با خیالی راحت به دست یک متخصص بسپارید، می توانید با تماس با نمایندگی تعمیرگاه مجاز این خدمات را از این مجموعه دریافت کنید.

اتصالات داخلی و سیم کشی های لباسشویی گرنیه

دیگر علت برق داشتن بدنه لباسشویی گرنیه می تواند از سیم کشی و اتصالات داخلی دستگاه باشد، که اگر این قسمت ها دچار آسیب دیدگی شوند، ممکن است برق به بدنه لباسشویی سرایت کند و هنگام دست زدن به بدنه لباسشویی لرزشی مانند برق گرفتگی احساس کنید. این سیم ها یا اتصالات ممکن است به مرور زمان فرسودگی پیدا کرده باشند و این پوسیدگی در سیم ها و اتصالات، موجب انتقال برق به بدنه دستگاه شوند، که باید توسط یک متخصص بررسی و مشکل برطرف شود.

سیم ارت لباسشویی گرنیه

علت های مختلفی ممکن است باعث برق داشتن بدنه لباسشویی گرنیه شوند که یکی دیگر از آنها اتصال نادرست سیم ارت می باشد. اگر لباسشویی به هر علتی نشتی داشته باشد و اتصال سیم ارت به زمین با این قسمت مرطوب و خیس در ارتباط باشد، ممکن است علت برق داشتن بدنه لباسشویی گرنیه باشد. برای این منظور حتما نشتی لباسشویی را بررسی کنید.

اگر متوجه جریان برق در بدنه لباسشویی شدید قبل از هر کاری باید لباسشویی را از برق جدا کنید.

بهتر است با تماس با تعمیرکار برای عیب یابی در قسمت های مختلف لباسشویی گرنیه کمک بگیرید.

خرابی در المنت یا هیتر لباسشویی گرنیه

علت برق داشتن بدنه لباسشویی گرنیه می تواند از خرابی المنت یا هیتر لباسشویی باشد، که وظیفه تولید گرما در دستگاه را دارند. این قطعات اگر با آب اتصالی پیدا کنند، ممکن است جریان برق به بدنه لباسشویی گرنیه وارد شود.

گاهی بعد از اتمام شستشوی لباس ها نیز، ممکن است در موقع برداشتن لباس ها از داخل دیگ، متوجه وجود برق در این قسمت شوید.

برای بررسی کردن این قطعات از یک تکنسین بخواهید تا برای رفع این مشکل اقدام کند. که اگر نیاز بود این قطعات تعمیر یا تعویض شوند.

تعمیرگاه مجاز با همکاری با متخصصین با تجربه خود آمادگی خدمات رسانی برای تعویض قطعات فابریک و تعمیرات انواع لباسشویی و تعمیر لوازم خانگی برای شما کاربران عزیز می باشند.

موتور لباسشویی گرنیه

موتور لباسشویی از قطعات مهمی در لباسشویی است که اگر بر اثر کارکرد زیاد و مداوم دستگاه، ممکن است نیم سوز شود. این ایراد در موتور ممکن است علت برق داشتن بدنه لباسشوی گرنیه باشد.

نباید ساعت های متوالی از لباسشویی استفاده کرد. برای خنک شدن دستگاه بهتر است آن را خاموش کنید تا از داغ شدن بیش از اندازه موتور لباسشویی جلوگیری شود.

در صورت خرابی موتور لباسشویی، اگر با تعمیر قابل حل نباشد، باید آن را تعویض کرد.

خرابی برد الکترونیکی لباسشویی گرنیه

گاهی به علت نوسانات برق یا قطعی آن، ممکن است برد دستگاه دچار مشکل شود و این ایراد در برد و سایر قطعات، باعث شود تا بدنه لباسشویی برق دار شود.

نم دار بودن بدنه لباسشویی گرنیه

اگر به هر علتی بدنه لباسشویی نم دار باشد و یا لباسشویی را در جای نم داری نزدیک حمام یا …قرار دهید، ممکن است علت برق داشتن بدنه لباسشویی گرنیه همین نم دار بودن بدنه یا محل نصب لباسشویی باشد.

هیچگاه لباس یا اجسام خیس بر روی لباسشویی قرار ندهید.

با بررسی و عیب یابی توسط تکنسین و علت برق داشتن بدنه لباسشویی گرنیه می توانید برای رفع آن اقدامات لازم را انجام دهید.

لباسشویی ها معمولا سیم کشی مخصوصی به نام گراند دارند. که اگر این سیم را به لوله آب وصل کنید، باعث جریان برق در بدنه لباسشویی می شود. باید این سیم را به لوله فاضلاب یا ستونی آهنی نصب کنید.

اگر نکات ایمنی در دستگاه را رعایت کنید، لباسشویی گرنیه شما کمتر دچار آسیب می شود.

تعمیرات لباسشویی گرنیه 

علت برق داشتن بدنه لباسشویی گرنیه

تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه 

آشنایی با کد خطاهای لباسشویی گرنیه نیز به شما کمک بسیاری می کند تا برای رفع ایرادات پیش آمده دستگاه هر چه سریعتر اقدام کنید.

چند نمونه از این ارور ها را که می توانید بر روی صفحه نمایش لباسشویی مشاهده کنید به شما عزیزان معرفی می کنیم.

علت ارور

این کد خطا در زمانی که سطح آب لباسشویی به اندازه لازم نرسیده باشد مشاهده می شود.

علت ارور

این ارور مربوط به اینورتر یا برد الکترونیکی دستگاه است.

برقراری بین آنها انجام نمی شود.

علت ارور

المنت حرارتی دستگاه ایراد پیدا کرده است و باید اتصالات و سیم های متصل به المنت هیتر بررسی شود.

مقاله مربوط به این کد خطاها را مطالعه کنید تا با راهکارهای موجود بتوانید مشکلات لباسشویی گرنیه را با شناخت کامل برطرف کنید.

در هر مرحله ی استفاده از لباسشویی گرنیه اگر به مشکلی برخوردید با تماس با نزدیکترین نمایندگی تعمیرگاه مجاز و یا به صورت حضوری، درخواست کارشناس کنید. همکاران ما در این مجموعه آماده پاسخگویی و ثبت سفارش تعمیرات انواع لباسشویی و تعمیر لوازم خانگی به شما عزیزان کاربر هستند.

و در اولین اقدام با شما تماس گرفته و ساعات بازدید را با شما عزیزان هماهنگ می کنند.

اگر نیازی به جابجایی دستگاه شما نباشد، تعمیرات در محل برای شما انجام می شود.

با مطالعه دفترچه راهنمای لباسشویی گرنیه می توانید روش استفاده و نحوه نگهداری از دستگاه را بیاموزید و سالها از لباسشویی گرنیه به نحو احسن استفاده کنید.

امیدواریم با خواندن این مقاله با علت برق داشتن بدنه لباسشویی گرنیه آشنا شده باشید و برای ایمنی خود و دستگاه برای رفع این مشکل اقدام کنید.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش خرابی:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742  (021)

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها