تعمیر اجاق گاز, تعمیر اجاق گاز لوفرا

تعمیر اجاق گاز لوفرا

تعمیر اجاق گاز لوفرا

تعمیرات اجاق گاز لوفرا

آیا مشکل خرابی لوازم خانگی تان را دارید؟ لوازم خانگی هایتان در دستان خوبی هستند. تعمیرکاران متخصصین ما، طیف گسترده ای از لوازم خانگی و برندهای لوازم خانگی را سرویس می دهند. و تعمیرکاران تعمیرگاه مجاز، در مورد قطعات یدکی برای همه لوازم ها قطعات اصلی را ارائه می دهند. تعمیر اجاق گاز لوفرا و دستگاه شما مثل همیشه با قطعات کامل و با گارانتی همراه است. بهتر است جزئیات مربوط به گارانتی سازنده دستگاه خود را برای اطلاعات مورد نیازتان بررسی کنید.

به منظور دریافت خدمات تعمیر اجاق گاز لوفرا توسط نمایندگی تعمیرات اجاق گاز لوفرا کلیک کنید.

تیم آموزش دیده نمایندگی تعمیرات اجاق گاز لوفرا، تعمیرات باکیفیت تمامی لوازم خانگی اعم از بزرگ و کوچک و تمامی برندهای لوازم خانگی و همینطور تعمیرات اجاق گاز لوفرا را ارائه می دهد. برای دریافت خدمات تعمیر، با قیمت مناسب هم اکنون با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید تا یکی از کارکنان خوش برخورد ما در اسرع وقت شما را از دردسر نجات داده و با شما تماس خواهد گرفت.

تعمیرات اجاق گاز لوفرا

نمایندگی اجاق گاز لوفرا در تهران

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز لوفرا در سراسر تهران، خدمات تعمیر لوازم خانگی لوفرا را ارائه می دهند و قادر به حمل مقادیر بالایی از قطعات یدکی هستند، تا اطمینان حاصل کنید که تعمیر شما به بهترین نحو ممکن انجام می شود. Lofra Appliances در سال 1956 در تئولوی ایتالیا با عنوان شرکت تولید قابلمه تاسیس شد که برای تولید محصولات خود از مواد باقیمانده و ضایعات جنگ استفاده می کرد و بعداً به تولید اجاق های چوبی، وسایل گرمایشی و اجاق گاز ادامه داد. این برند در دهه ی 1990 به استرالیا گسترش یافت و راه خود را به خانه‌های سراسر کشور رساند.

تکنسین های نمایندگی تعمیر اجاق گاز لوفرا تعمیرگاه مجاز بسیار ماهر هستند و خدمات تعمیر اجاق گاز لوفرا با کیفیت بالا را برای تمام نیازهای شما ارائه می کنند. از مشکلات رایج مکانیکی گرفته تا حتی پیچیده ترین تعمیرات لوازم خانگی، و به منظور تعمیر لوازم خانگی، برای ما هیچ راه حلی دور از دسترس نیست. اولویت اصلی نمایندگی تعمیرات اجاق گاز لوفرا خدمات خوب به مشتریان است، به این معنی که تعمیرکاران ما برای تعمیرات دستگاه شما، توجه و دقت لازم را بکار میبرند. متخصصین ما آماده هستند تا هر مشکلی را که سر راهشان باشد را حل کنند.

آنها با توجه به آخرین فن آوری ها و روش های تعمیر لوازم خانگی آموزش های لازم را دیده اند و همیشه با ابزار و تجهیزات لازم برای موفقیت آماده خواهند شد.

نحوه ی تعویض شیشه اجاق گاز لوفرا

  • اگر متوجه ترک‌هایی در شیشه اجاق‌ گاز خود شدید، هم به دلایل ایمنی و هم به دلیل کارایی، باید شیشه را تعویض کنید.
  • قسمت های ضعیف شده در برابر فشار و گرمای ایجاد شده در داخل اجاق گاز شما مقاومت نمی کنند و ممکن است به طور ناگهانی خرد شوند. تعویض شیشه اجاق گازی که آسیب دیده است همیشه مهم است.
  • هنگامی که شیشه اجاق گاز را تعویض می کنید، باید مطمئن شوید که نوع صحیح شیشه را سفارش داده باشید.
  • شیشه اجاق گازتان در واقع شیشه نیست، بلکه یک سرامیک شفاف است که جهت مقاومت در برابر دمای شدید ایجاد شده در داخل اجاق ایجاد شده است. در زمانی که شیشه ی اجاق گاز سرامیکی تان را سفارش دادید، آماده ی شروع کار هستید.

نحوه ی تعویض شیشه اجاق گاز

  • اطراف اجاق گاز خود را با پوشاندن کفپوش با پلاستیک یا مقدار زیادی روزنامه آماده کنید.
  • به احتمال زیاد کثیف میشود.
  • درب اجاق گاز را تمیز کنید و در صورت امکان آن را برداشته و روی سطح کار صاف پوشیده شده خود قرار دهید.
  • با باز کردن چفت ها یا باز کردن پیچ ها شیشه را از درب اجاق خارج کنید، اگر جدا کردن شیشه به دلیل تجمع باقیمانده دشوار باشد، از یک روان کننده (WD-40) و یک انبردست برای برداشتن آن استفاده کنید. اگر در نحوه ی برداشتن شیشه مشکل دارید، به دفترچه راهنمای اجاق گاز مراجعه کنید.
  • درصورتیکه واشر معیوب باشد، زمان خوبی برای تعویض آن است. بهتر است واشر طناب را از روی درب اجاق خارج کرده و آن را با یک واشر جدید جایگزین کنید.
  • شیشه ی سرامیکی جدید را در درب قرار داده و با احتیاط گیره ها را تعویض کنید، سپس با پیچ ها آن ها را سفت کنید. اما بهتر است بیش از حد سفت نکنید.
  • سفت کردن بیش از حد پیچ ​​ها، می تواند به شیشه سرامیکی آسیب برساند. هنگامی که در معرض گرمای شدید قرار می گیرد به مقداری فضا برای انبساط نیاز دارد و سفت کردن بیش از حد پیچ ​​ها می تواند باعث ترک خوردن شیشه شود.
تعمیر اجاق گاز لوفرا

تعمیر اجاق گاز لوفرا

مشکلات رایج اجاق گاز لوفرا

بعضی اوقات، در حین پخت و پز، اجاق گاز شما ممکن است با مشکلات و خرابی‌هایی روبرو شود و شما به تعمیر اجاق گاز لوفرا نیاز پیدا کنید. اما در برخی موارد، شما می‌توانید به‌طور خودکار مشکل را برطرف کنید. با این حال، بعضی مشکلات بزرگتر هستند و باید با کارشناسان تعمیر اجاق گاز تماس بگیرید، مشکل را شرح دهید و از آنها کمک بخواهید تا اجاق گاز را عیب‌یابی کنند.

تعمیر اجاق گاز لوفرا یک کار تخصصی است و این اجاق گاز دارای تکنولوژی ویژه‌ای است که بسیار پیشرفته است. برای تشخیص و عیب‌یابی صحیح و کامل و تعمیرات اجاق گاز لوفرا، بهتر است از تکنسین‌های ماهر و متخصص کمک بگیرید تا تعمیرات را به درستی انجام داده و شما را از خرید اجاق گاز جدید با قیمت بالا بی‌نیاز سازند. در صورت استفاده از افراد بی‌تجربه و ناکارآمد برای تعمیر اجاق گاز، ممکن است در مدت زمان کوتاهی مشکل رفع شود ولی در زمان کوتاهی دیگر بازهم با مشکلات روبرو شوید.

مشکلات اجاق گاز لوفرا ممکن است رخ دهند: خاموش شدن پیلوت اجاق گاز، ارتفاع بلند شعله‌های اجاق گاز، دودکشی شعله‌های اجاق گاز و…

 

نکاتی برای نگهداری از اجاق گاز لوفرا

  • برای تمیز کردن چربی‌ها روی اجاق گاز لوفرا، از آب گرم و جوش شیرین به همراه کمی نمک استفاده کنید و با دستمال نرم، اجاق گاز را تمیز کنید.
  • اجاق گاز را در کنار وسایل سرمایشی قرار ندهید.
  • از مواد شوینده و ساینده‌های مناسب برای تمیز کردن اجاق گاز استفاده کنید.
  •  بعضی افراد معتقدند که تعمیرات تخصصی اجاق گاز لوفرا اهمیتی ندارد. اما اگر موارد ایمنی و استانداردهای گازی را رعایت نکنید، می‌تواند مشکلات و سوانحی را در آینده به وجود آورد. بهتر است تعمیرات اجاق گاز لوفرا را به مراکز معتبر این کار مانند مجموعه تعمیرگاه مجاز بسپارید.

 

چگونه می توان اجاق گاز لوفرا را تمیز کرد ؟

جهت تمیز کردن اجاق گاز لوفرا به پیشنهاد های نمایندگی تعمیرات اجاق گاز لوفرا در زیر توجه کنید و بدانید که بیرون گاز ، داخل گاز ، داخل فر لوفرا و بیرون فر لوفرا باید تمیز شود :

  • جهت شستشوی اجاق گاز لوفرا از موادی ساینده محسوب می شود استفاده نکنید .
  • لعابی ها گاز لوفرا را باید با آب ولرم و ماده های شوینده شست و شو بدهید .
  • کلاهک های اجاق گاز لوفرا را با آب جوش و ماده های شوینده شستشو بدهید .
  • از جنس های سخت که موجب خش افتادن بر روی اجاق گاز لوفرا شما میشود  نباید برای شست و شو استفاده بکنید .
  • برای تمیز کردن فرگاز لوفرا ، در قدم ال آن را به شکل خالی در درجه ۲۵۰ سانتیگراد برای مدت زمان ۳۰ دقیقه با در بسته روشن بکنید .
  • در آخر چربی های داخل فر لوفرا با بو و کمی دود به شکل کامل تمیز و پاک میشوند .
  • همچنین در بخش بعدی شستشوی این اجاق گاز، باید خارج فر گاز لوفرا را با آب ولرم و ماده های شوینده یا برای لکه های سر سخت از محصولاتی که برای استینلس استیل ساخته شده اند استفاده بکنید .
  • داخل فر گاز لوفرا را ، زمانی که مقداری داغ هست همراه با سرکه ، آب و یا شوینده تمیز و پاک کنید.

 

تعمیر اجاق گاز لوفرا در منزل

به عنوان یک نکته مهم، دستگاه اجاق گاز نیازمند تعمیر دوره‌ای است، و اگر این کار را به تعویق بیندازید، ممکن است عمر مفید دستگاه کاهش یابد و در مدت زمان کوتاهی مشکلاتی پیش آید. تعمیرگاه مجاز اجاق گاز لوفرا به سرویس و تعمیر این دستگاه می‌پردازد.

سرویس دوره‌ای یک کار مهم برای تمام وسایل برقی است و اگر به آن توجه کنید، می‌توانید از تعمیرات اجاق گاز لوفرا و مشکلات متعددی که ممکن است برای آن به وجود آید، جلوگیری کنید.

 عیب‌یابی و تعمیر اجاق گاز لوفرا

هنگامی که اجاق گاز دارای عیب در جرقه زدن است، باید دستگاه را عیب‌یابی کنید. این مشکل ممکن است به دلیل خراب شدن قطعه‌ی الکترود جرقه یا ماژول رخ داده باشد. همچنین، وجود مواد و جرم بین فندک و شعله‌های گاز می‌تواند این مشکل را ایجاد کند. در صورتی که فندک اجاق گاز به‌طور یکسره کار نمی‌کند، باید ماژول دستگاه را بررسی کرده و در صورت خرابی آن، با کارشناسان تعمیر کار نمایندگی مجاز تعمیر اجاق گاز، تماس بگیرید تا عیب یابی کنند و قطعه را تعویض کنند.

در بعضی از مواقع امکان این وجود دارد که شیر اجاق گاز لوفرا سفت و محکم شود. در این حالت، باید دلیل سفت شدن را پیدا کرده و بررسی کنید. ممکن است به دلیل باقی‌مانده غذا باشد که باعث سفت شدن شیر شده است. در غیر این صورت، ممکن است شیر اجاق گاز خود خراب شده باشد و باید آن را تعویض کنید.

تعمیر اجاق گاز لوفرا

تعمیر اجاق گاز لوفرا

در صورت استفاده نادرست از اجاق گاز لوفرا چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر با مشکل در تنظیم حرارت اجاق گاز مواجه شوید، به عنوان مثال، هر چقدر هم پیچ تنظیم را بچرخانید، درجه حرارت اجاق گاز تغییر نمی‌کند، این ایراد ممکن است ناشی از سوئیچ بی نهایت باشد که حرارت را تنظیم می‌کند. و اگر که این قطعه دچار خرابی بشود نمی توانید حرارت را تنظیم بکنید و احتیاج دارید تا این قطعه را تعویض کنید و این کار تعویض قطعه باید توسط سرویس کار های متخصصی مانند سرویس کاران تعمیرگاه مجاز انجام بشود.

علت دیگر این مشکل امکان دارد که به علت تنظیم نبودن حرارت به خاطر نسبت هوای زیاد یا گاز باشد، در اجاق گاز لوفرا یک بخشی در قطعه ها وجود دارد به نام مخلوط کن، که این مقدار را به نسبت صحیح مخلوط می کند که اگر نتواند این کار را به خوبی انجام بدهد شعله ها دارای حرارت کمی می شوند.

هنگامی که بوی گاز را در آشپزخانه متوجه شدید، می بایست موضوع با اهمیتی باشد و  باید در پی کشف علت این نشتی گاز باشید، به این دلیل که امکان دارد مشکل های بزرگی را برای شما به وجود بیاورد، در قدم اول باید محل اتصالات اجاق گاز را بررسی کنید، به این علت که ممکن است از قسمت بست و یا سوراخی در شیلنگ های ایجاد شده باشد و نشتی در این بخش رخ داده باشد، چنانچه نتوانستید این مشکل را رفع کنید، می بایست با تعمیرکاران تعمیر اجاق گاز لوفرا تماس بگیرید و اطلاع رسانی کنید و آن ها جهت برطرف کردن مشکل اقدام کنند.

قطعات یدکی اجاق گاز لوفرا

  • ولوم اجاق گازایتالیایی
  • دستگیره فر اجاق گاز لوفرا
  • سرشعله های لوفرا
  • سپری چدنی

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز لوفرا در تهران

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز لوفرا در تهران

 

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز لوفرا، خدمات نصب و تعمیر لوازم پخت و پز گازی و برقی LOFRA را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. از جایی که ما مقدار زیادی از قطعات یدکی را حمل می کنیم، بالاترین نرخ تکمیل اولین بازدید را داریم که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود. نصب و تعمیر کلیه لوازم برقی و گازی باید توسط تکنسین مجرب و دارای مجوز انجام شود و خوشحال خواهید شد که بدانید تمامی تکنسین های اجاق گاز دکتر برای نصب، عیب یابی و تعمیر لوازم گازی و برقی LOFRA در کارخانه آموزش دیده اند.

تعمیرگاه مجاز سالها تجربه در صنعت تعمیر لوازم پخت و پز دارد که  خدمات رسانی تعمیرات را در سراسر نقاط تهران، انجام می دهد. وسایل نقلیه خدمات سیار ما به تکنسین‌ها، این امکان را می ‌دهد که مستقیماً به سراغ شما آمده و نمایندگی تعمیرات را بدون استرس و آشفتگی در محل انجام دهند.

هر تعمیر و نصب لوازم خانگی LOFRA توسط تیم فنی ارشد ما از قبل آنالیز می شود تا بتوانیم اطمینان حاصل کنیم که قطعات یدکی اصلی که احتمالاً برای تعمیر مورد نیاز است با تکنسین قبل از بازدید ارسال می شود و همینطور اطمینان پیدا کنیم که لوازم خانگی های نصب شده مناسب هستند.

برای ارتباط با نمایندگی تعمیرات اجاق گاز لوفرا با شماره تماس های 22737566 و 88592650 تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

5 40 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amirmohammad
amirmohammad
8 ماه قبل

چرا فر اجاق گاز لوفرا روشن نمیشه ؟

شاعر امروزی
شاعر امروزی
6 ماه قبل

شعله مشعل اجاق گاز لوفرا خیلی بلند چه دلیلی داره؟

تعمیرگاه مجاز
مدیر
6 ماه قبل
پاسخ به  شاعر امروزی

علت : مقدار گاز همراه هوا زیاد میباشد ، جهت رفع عیب : گاز و هوا را کم نمایید

اسفراینی
اسفراینی
4 ماه قبل

اجاق گاز برند لوفرا برای چی جرقه نمیزنه ؟