تعمیر اجاق گاز

تعمیر اجاق گاز در شمال تهران

تعمیر اجاق گاز در شمال تهران

تعمیر اجاق گاز در شمال تهران تمام مناطق با ضمانت نامه

تعمیر و انجام خدمات مرتبط با سرویس اجاق گازهای ایرانی و خارجی  با هر نوع برندی در تمامی مناطق شمال تهران توسط تکنسین های با تجربه و کاربلد مجموعه تعمیرگاه مجاز انجام خواهد شد. اجاق گاز جزو ضروری ترین وسایل خانه و  آشپزخانه محسوب می شود، که در زمان مشکل دار شدن دستگاه و خراب شدن آن می بایستی  توسط یک تکنسین ماهر تعمیر اجاق گاز در شمال تهران برطرف بشود.

به علت این که دستگاه اجاق گاز یک دستگاه خطرناک به حساب می آید و در صورت انجام نشدن صحیح تعمیرات امکان دارد که خطرات و خسارت های زیاد و غیر قابل جبرانی را ایجاد نماید. مجموعه تعمیرگاه مجاز، مرکز تخصصی تعمیر اجاق گاز در شمال تهران است که امور تعمیر لوازم خانگی به خصوص اجاق گاز را توسط سرویس کاران باتجربه و کاربلد در هر برند و مدلی، چه ایرنی و چه خارجی در محل مورد نظر شما انجام می دهند و دیگر احتیاجی به منتقل کردن دستگاه به کارگاه تعمیرات نمی باشد.

هزینه تعمیر اجاق گاز در شمال تهران

هزینه های مربوط به تعمیر اجاق گاز در شمال تهران در مجموعه تعمیرگاه مجاز فوق العاده منصفانه و مقرون به صرفه است و این هزینه ها بر اساس اتحادیه تعمیر لوازم خانگی قیمت گذاری شده است. سرویس کاران تعمیرات اجاق گاز نمایندگی مجاز اجاق گاز، همواره تلاش کرده اند که هزینه های شما کاهش پیدا کند و سیاست این مجموعه به این صورت است که سرویس کاران در قدم اول و در صورت امکان تعمیر قطعات را انجام بدهند و نه تعویض را، البته باید این نکته را عنوان کرد که در صورت تعویض کردن قطعات حتما از قطعه اورجینال استفاده می شود تا شما نگرانی بابت کیفیت تعمیر اجاق گاز خود نداشته باشید.

برای سفارشات خدمات مربوط به تعمیر اجاق گاز در شمال تهران می توانید از طریق شماره تلفن های  ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ با تعمیرگاه مجاز اجاق گاز در ارتباط باشید.

محله هایی که تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی دارای نمایندگی تعمیر اجاق گاز در آن ها می باشد شامل محله های زیر است:

زعفرانیه،  ولنجک، فرشته،  گاندی، دزاشیب، تجریش، نیاوران، در اقدسیه، ظفر، درکه، صاحبقرانیه، فرمانیه ، ازگل، دربند، جردن، اوین ، توچال، چیذر و … از جمله محله های تحت پوشش خدمات تعمیرگاه مجاز می در زمینه تعمیر اجاق گاز می باشند.

تعمیر اجاق گاز در شمال تهران

تعمیر اجاق گاز در شمال تهران با ضمانت 1 ماهه

تعمیر اجاق گاز در شمال تهران با ضمانت 1 ماهه

همه ی خدمات تعمیر اجاق گاز در شمال تهران در مجموعه تعمیرگاه مجاز  توسط تکنسین های ماهر مجموعه انجام می شود. خدمات تعمیر انجام شده دارای یک ماه گارانتی تعمیر می باشند، که بعد از تعمیر دستگاه توسط سرویس کاران ماهر تعمیرات اجاق گاز در شمال تهران به ارائه می شود. همانگونه که مطلع هستید جهت عیب یابی اجاق گاز هم می بایستی با مشکل ها و معایب آن آشنایی داشته باشیم، یعنی این که باید بدانیم که هر مشکل مربوط به کدام قسمت می باشد، برای کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر درباره مشکل های اجاق گاز  فقط کافی است که با شماره تلفن های درج شده درسایت تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید، تا تکنسین های ماهر مجموعه برای تعمیر اجاق گاز در منزل، در اسرع وقت عازم محل شما بشوند.

خدمات تعمیرگاه مجاز : نمایندگی معتبر تعمیر اجاق گاز ارزان و فوری

چنانچه به دنبال تکنسین با تجربه برای تعمیرات اجاق گاز مبله( فردار یا کابینتی)، اجاق گاز صفحه ای و رومیزی ایرانی یا خارجی در مناطق شمال تهران می باشید، می توانید بر روی کمک سرویس کاران نمایندگی مجاز اجاق گاز حساب ویژه ای باز بکنید.

مشکلات متداول در تعمیر اجاق گاز

  • عدم کارکرد فندک اجاق گاز
  • عدم کارکرد صحبح فرگاز
  • درست کار نکردن ولوم جهت روشن شدن گاز
  • تاخیر در روشن شدن شعله و یا روشن ماندن آن
  • شکستن شیشه اجاق گاز
  • خرابی قطعه ترموکوبل اجاق گاز
  • خرابی قسمت بوبین اجاق گاز
  • عدم روشن شدن و از کار افتادن برد الکتریکی اجاق گاز
  • عدم کارکرد صفحه دیجیتالی اجاق گاز
  • و موردهای مشابهی که برای اجاق گاز به وجود می آید و عملکرد صحیح این دستگاه را دچار مشکل می کند.

شما می توانید در صورت مواجه شدن با این مشکلات با تعمیرگاه مجاز جهت رفع مشکل تماس بگیرید.

تعمیر اجاق گاز در شمال تهران

خدمات تعمیرگاه مجاز : خدمات تعمیر اجاق گاز در منزل

اصول ایمنی استفاده از اجاق گاز

  • همیشه در همه مواقع رنگ شعله اجاق گاز باید به رنگ آبی بسوزد، هر چه قدر رنگ  آبی تر باشد، این پیام را می رساند که اکسیژن مورد نیاز برای سوختن موجود می باشد، اما اگر که رنگ شعله زرد به رنگ زرد بسوزد، به این معناست که عمل سوختن به صورت ناقص در حال انجام  است.
  • جهت نصب کردن اجاق گاز از شلنگ های ویژه و مورد تایید و دارای ایمنی استفاده کنید.
  • به این نکته توجه داشته باشید که ، به هیچ عنوان طول شلنگ نباید بیشتر از یک و نیم متر باشد. عدم رعابت این نکته می تواند حوادث جبران ناپذیری را رقم بزند.
  • نصب اجاق گاز را در محل شیب دار انچام ندهید .
  • از نصب کردن دستگاه اجاق گاز درمجاورت باد اجتناب کنید.
  • فاصله ای که در آن اجاق گاز را نصب می کنید،با دیوار پشت، باید در حدود 5 سانتی متر و با دیوار جانبی، حدودا 7 سانتی متر باشد.

نمایندگی مجاز اجاق گاز در شمال تهران

شما مشتریان گرامی می توانید برای تعمیرات اجاق گاز، فرگاز، گاز رومیزی و دیگر لوازم خانگی با مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی یعنی تعمیرگاه مجاز اجاق گاز تماس بگیرید، و سفارش تعمیر خود را ثبت کنید، تا اپراتور های ما در اولین فرصت شما را به تکنسین های اجاق گاز وصل کنند.

مطالب مرتبط

5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها