تعمیر لباسشویی آبسال

 ارور E03 لباسشویی آبسال + عیب یابی و رفع مشکل

بررسی علت ارور E03 لباسشویی آبسال + عیب یابی و رفع مشکل

بررسی علت ارور E03 لباسشویی آبسال + عیب یابی و رفع مشکل

 

ماشین لباسشویی آبسال جزء پر فروش ترین لباسشویی های ایرانی محسوب می شود، طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی آبسال، این دستگاه با وجود کیفیت و دوام بالایی که دارد، ممکن است در برخی مواقع دچار مشکلاتی شود. یکی از این مشکلات رایج، ارور E03 لباسشویی آبسال است که به معنای عدم تخلیه آب است، در این مقاله از تعمیرگاه مجاز، به بررسی دلایل ایجاد این کدخطا و نحوه رفع آن خواهیم پرداخت، به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله همراه تعمیرگاه مجاز باشید.

  • علت بروز ارور E03 لباسشویی آبسال

کدخطای E03 لباسشویی آبسال می تواند به علت های گوناگونی ایجاد شود. در ادامه، به بررسی برخی از این دلایل خواهیم پرداخت:

  • انسداد لوله تخلیه:

 یکی از شایع ترین دلایل بروز ارور E03لباسشویی آبسال، انسداد لوله تخلیه است، این انسداد می تواند ناشی از وجود مو، پارچه و سایر اشیاء خارجی در لوله تخلیه باشد.

  • خرابی پمپ تخلیه:

پمپ تخلیه، وظیفه تخلیه آب از دیگ لباسشویی را بر عهده دارد. طبق نظر تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی آبسال، خرابی این قطعه می تواند باعث بروز ارور E03 شود.

 

  • خرابی شیر برقی تخلیه:

شیر برقی تخلیه، وظیفه باز و بسته کردن شیر تخلیه را بر عهده دارد. خرابی این قطعه نیز می تواند باعث بروز ارور E03 شود.

 

  • خرابی برد الکترونیکی:

به نقل از تکنسین تعمیر لباسشویی، در موارد نادری، خرابی برد الکترونیکی نیز می تواند باعث ایجاد این ارور شود.

 

بررسی علت ارور E03 لباسشویی آبسال + عیب یابی و رفع مشکل

عیب یابی ارور E03 لباسشویی آبسال

 

طبق نظر تکنسین تعمیرات لباسشویی آبسال، برای عیب یابی ارور E03 لباسشویی آبسال، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در مرحله اول، لوله تخلیه را از نظر وجود مو، پارچه و سایر اشیاء خارجی بررسی کنید. در صورت وجود هرگونه شیء خارجی، آن را از لوله تخلیه خارج کنید.
  • در مرحله دوم، پمپ تخلیه را چک بکنید. در صورت مشاهده هرگونه آسیب یا خرابی در پمپ تخلیه، آن را تعویض کنید.
  • در مرحله سوم، شیر برقی تخلیه را نیز بررسی کنید. در صورت مشاهده هرگونه آسیب یا خرابی در شیر برقی تخلیه، آن را تعویض کنید.
  • در آخرین مرحله، برد الکترونیکی را چک کنید، در صورت مشاهده هرگونه آسیب یا خرابی در برد الکترونیکی، آن را به یک تکنسین تعمیر تخصصی لباسشویی بسپارید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ارورهای لباسشویی آبسال به شما پیشنهاد می کنیم مقاله بررسی ارورf02 لباسشویی آبسال + ارائه راه حل تخصصی را مطالعه کنید.

 

رفع مشکل ارور E03 لباسشویی آبسال

 

پس از عیب یابی ارور E03 لباسشویی آبسال، می توانید برای رفع مشکل، مراحل زیر را دنبال کنید:

در صورتی که انسداد لوله تخلیه عامل بروز ارور E03 بوده است، پس از رفع انسداد، ماشین لباسشویی را مجددا روشن کنید، در صورت رفع مشکل، دیگر نیازی به انجام مراحل بعدی نیست.

اگر که خراب شدن پمپ تخلیه علت این مشکل بوده است، طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی آبسال، پس از تعویض پمپ تخلیه، ماشین لباسشویی را مجددا روشن کنید.

همچنین اگر که خرابی شیر برقی تخلیه باعث کدخطای E03 بوده است، بعد از تعویض شیر برقی تخلیه، دستگاه را دو مرتبه روشن کنید.

نکته مهم : اگر که خرابی برد الکترونیکی باعث به وجود آمدن این مشکل بوده است، بهتر است هیچ کاری نکنید، و تعمیر برد دستگاه را به یک تکنسین تعمیر لباسشویی آبسال بسپارید.

 

بررسی علت ارور E03 لباسشویی آبسال + عیب یابی و رفع مشکل

تعمیرگاه مجاز لباسشویی آبسال

 

اگر که با انجام مراحل ذکر شده، نتوانستید مشکل ارور E03 لباسشویی آبسال خود را برطرف کنید، می توانید برای دریافت کمک از تکنسین های متخصص تعمیر لباسشویی آبسال کمک بگیرید. برای تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی آبسال، می توانید از طریق شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱۵ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ اقدام نمایید.

همچنین، شما می توانید از طریق فرم درخواست تعمیر در سایت تعمیرگاه مجاز، درخواست تعمیر لباسشویی خود را ثبت کنید، تکنسین های تعمیرگاه مجاز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

سخن پایانی

ارور E03 لباسشویی آبسال یکی از مشکلات رایج این دستگاه است که می تواند ناشی از انسداد لوله تخلیه، خرابی پمپ تخلیه، خرابی شیر برقی تخلیه و یا خرابی برد الکترونیکی باشد.

برای رفع این ارور، ابتدا باید علت بروز آن را شناسایی کنید، سپس، با انجام مراحل ذکر شده در این مقاله، می توانید مشکل را برطرف کنید.

 در صورتی که نتوانستید مشکل را برطرف کنید، می توانید برای دریافت خدمات تعمیر تخصصی لباسشویی با ضمانت 30 روزه با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

4.9 17 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها