تعمیر لباسشویی

نمایندگی تخصصی تعمیر لباسشویی

نمایندگی-تخصصی-تعمیر-لباسشویی

نمایندگی تخصصی تعمیر لباسشویی در تهران و کرج

هیچ فرقی ندارد که ماشین لباسشویی شما از کدام برند باشد ال جی باشد یا سامسونگ، مدل آن قدیمی باشد یا جدید، شما باید توجه داشته باشید که هر لحظه و در هر مکان ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شود که این موضوع باعث میشود سما نتوانید از ماشین لباسشویی استفاده نمایید. اما اصلا نگران نباشید تنها کافیست در صورت بروز همچین از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید. برای اینکه بتوانید مشکل دستگاه خود را برطرف نمایید می توانید از خدمات نمایندگی تخصصی تعمیر لباسشویی استفاده نمایید.
در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از مشکلات لباسشویی و قطعات به کار رفته در لباسشویی آشنا شوید که در صورت بروز مشکل بتوانید مشکل بوجود آمده برای لباسشویی خود را به خوبی به کارشناسان ما بازگو نمایید.

نمایندگی تخصصی تعمیر لباسشویی در تهران

نمایندگی تخصصی تعمیر لباسشویی در تهران و کرج، آماده است تا تمامی خدمات مربوط به تعمیرات لباسشویی در هر برندی و هر مدلی را با کمک تعمیرکاران متخصص در محل شما، در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه دهند. توجه داشته باشید که شما عزیزان می توانید خرابی ماشین لباسشویی خود را به صورت آنلاین و ۲۴ ساعت شبانه روز ثبت نمایید. نمایندگی تخصصی تعمیر لباسشویی تمام سعی خود را می کند که خدمات مربوط به تعمیرات لباسشویی را در محل مورد نظر شما ارائه دهد تا نیازی به جابجایی لباسشویی تا تعمیرگاه نباشد. همچنین خدمات ارائه داده شده توسط نمایندگی تخصصی تعمیر لباسشویی دارای گارانتی می باشد. برای بهره مند شدن از خدمات تعمیرگاه مجاز می توانید با شماره تماس های شرکت تماس بگیرید.
تعمیر لباسشویی خود را آنلاین سفارش دهید!

خدمات پس از فروش نمایندگی تخصصی تعمیر لباسشویی در تهران و کرج

همان گونه که گفته شد تعمیر لباسشویی در تعمیرگاه مجاز توسط تعمیرکاران متخصص ارائه داده می شود و دارای گارانتی می باشد. اما در صورتی که ماشین لباسشویی شما دارای گارانتی رسمی از خود نمایندگی شرکت می باشد می توانید برای بهرهمندی از خدمات نمایندگی رسمی با شماره تماس های روی برگه تماس بگیرید. اما در صورتی که به هر دلیل این برگه را گم کردهاید و یا تاریخ آن تمام شده است می توانید با نمایندگی تخصصی تعمیر لباسشویی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و بعد از مطرح کردن مشکل لباسشویی و هماهنگی های لازم منتظر بمانید که تعمیرکار متخصص در محل مورد نظر شما حاضر شوند و به عیب یابی و تعمیر لباسشویی شما بپردازند.
  در صورت ثبت سفارش لباسشویی در نمایندگی تخصصی تعمیر لباسشویی به خانواده تعمیرگاه مجاز بپیوندید.

نمایندگی-تخصصی-تعمیر-لباسشویی

برخی از امتیازهای نمایندگی تخصصی تعمیر لباسشویی

استفاده از قطعات اصلی
در صورتی که تعمیرکاران ما در هنگام تعمیر لباسشویی متوجه شوند که قطعه ای در لباسشویی نیاز به تعمیر یا تعویض دارد قطعه اصلی را جایگزین قطعه خراب می کنند.
همکاری با تعمیرکاران متخصص
تعمیرگاه مجاز با تعمیرکارانی همکاری می کند که تخصص آن ها تعمیرات تخصصی لباسشویی می باشد و دارای سال ها تجربه در این زمینه هستند.
توجه داشته باشید که در صورت استفاده‌ از خدمات تعمیر لباسشویی در محل دیگر نیازی به جابجایی دستگاه نمی باشد که این موضوع باعث صرفه جویی در زمان و هزینه ها می باشد..
تعمیرگاه مجاز یکی از بهترین و قابل اعتمادترین نمایندگی های تعمیر لباسشویی در تهران می باشد. نمایندگی تعمیرگاه مجاز با داشتن سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لباسشویی توانسته است رضایت مشتریان را نسبت به خود جلب کند. تعمیرگاه مجاز با داشتن نمایندگی های مختلف است در شرق، غرب، جنوب و شمال تهران آماده ارائه تخصصی ترین خدمات به شما عزیزان می باشد.

چگونه می توان از خدمات نمایندگی تخصصی تعمیر لباسشویی بهره مند شد؟

ارائه خدمات در نمایندگی تعمیرگاه مجاز به این صورت می باشد که بعد از ثبت سفارش شما چه به صورت آنلاین و چه به صورت آنلاین ما بعد از هماهنگی های لازم تعمیرکار متخصص را به محل مورد نظر شما اعزام می کنیم، تمام تلاش تعمیرگاه مجاز به این موضوع می باشد که تعمیر لباسشویی با کمترین مبلغ ممکن انجام شود.
خدمات مربوط به تعمیر لباسشویی در نمایندگی تعمیرگاه مجاز برای تمامی برندهای معتبر و معروف در بازار جهانی می باشد که در ادامه برخی از آن ها را بررسی می کنیم.

برخی از خدماتی که در نمایندگی تعمیرگاه مجاز به شما عزیزان ارائه داده می شود شامل موارد زیر می شود:

‌تعویض زغال کربنی لباسشویی
‌برطرف کردن متوقف شدن برنامه شستشو در ماشین لباسشویی
‌تعویض بلبرینگ لباسشویی
‌ارائه قطعات و اجزای اصلی لباسشویی
‌بررسی پمپ تخلیه لباسشویی
‌تعویض لاستیک دور درب لباسشویی
‌برطرف کردن ارورهای نمایش داده شده
‌برطرف کردن مشکل آب سرپ و گرم لباسشویی
‌برطرف کردن مشکل برق داشتن لباسشویی
‌و….

نمایندگی تخصصی تعمیر لباسشویی در تهران و کرج

تعمیر-تخصصی-لباسشویی
تعمیر موتور لباسشویی
این امکان وجود دارد که موتور لباسشویی شما به صدا بیافتد. در صور صدا دادن لباسشویی در اولین اقدام باید از یک تعمیرکار متخصص کمک بگیرید. اگر موتور لباسشویی شما صدا می دهد بعد از اینکه تسمه را جدا کردید و مطمئن شدید که صدا از موتور و بلبرینگ ها می باشد باید موتور را تعویض نمایید. در برخی از موارد دیده شده است که لبایشویی آبگیری می کند اما نمی چخرد، در این گونه موارد باید بعد از بررسی قطعاتی مانند هیدروستات، تایمر و برد لباسشویی مطئن شوید که خرابی از موتور لباسشویی می باشد. این امکان نیز وجود دار که زغال ها تمام شده باشند و یا سیمپیچی لباسشویی سوخته باشد. به طور کل در این موارد لباسشویی باید بررسی، عیب یابی و تعمیر شود.
تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی
در صورتیکه کاسه نمد بلبرینگ ها دچار خرابی شده باشد و آب به بلبرینگ ها وارد شود در طولانی‌ مدت باعث زنگزدگی آن ها می شود که همین موضوع باعث می شود چرخش مخزن با صدای زیادی همراه می شود. در صورت بروز اینگونه موارد در اولین اقدام باید برای تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی اقدام نمایید. توجه کنید که در هنگام تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی حتما شفت آبکش را بررسی نمایید و در صورت نیاز آن را تعمیر، تعویض یا تراشکاری کنید.
تعویض المنت ماشین لباسشویی
توجه داشته باشید که المنت در لباسشویی وظیفه گرم کردن آب را بر عهده دارد، از آنجا که این قطعه همیشه دز معرض آب دارای املاح می باشد، دچار رسوب یا خوردگی می شود. در صورتی که المنت لباسشویی بسوزد، شکا برای شستشوی لباس ها دز ماشین آب گرم نخواهید داشت و این موضوع باعث نمایش ارور ها بر روی نمایشگر لباسشویی شما می شود.
نحوه برطرف کردن مشکل: شما عزیزان می توانید با استفاده از یک اهم متر المنت هیتر لباسشویی را بررسی نمایید و در صورت قطعی مدار، المنت لباسشویی را تعویض نمایید.
تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی
سیستم تخلیه از لوله‌های پلاستیکی، پمپ تخلیه و فیلتر لباسشویی تشکیل شده است. توجه داشته باشید که یکی از دلایل عدم تخلیه صحیح لباسشویی می تواند سوختن و یا مسدود شدن فیلتر تخیله لباسشویی باشد. در صورتی که سیستم تخلیه لباسشویی دچار مشکل شود، شما عزیزان باید تمامی‌ مسیرهای خروجی لباسشویی را بررسی نمایید و بعد از آن به بررسی پکپ تخلیه بپردازید تا در صورت خرابی آن را تعویض یا تعمیر کنید‌.
نمایندگی تخصصی تعمیر لباسشویی
در این مقاله با برخی از امتیازهای نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آشنا شدید اما توجه داشته باشید که خدمات ما تنها مربوط به تعمیرات لباسشویی نمی باشد، یعنی اگر هر کدام از لوازم خانگی شما عزیزان دچار خرابی شده است می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات تخصصی ما به تعمیر اجاق گاز، تعمیر ظرفشویی، تعمیر چای ساز و … بپردازید. برای بهره‌مندی از خدمات نمایندگی تخصصی تعمیر لباسشویی تنها کافیست به صورت آنلاین و از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید و یا با یکی از شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید.
شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز در زمینه ثبت سفارش خرابی لوازم خانگی:
(021) 88592650 – 55810742 – 22737566 – 77114767 – 44287993 – 33142528 – 77166615

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها