تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی بوش

معرفی مدل های مختلف لباسشویی بوش

معرفی-سری-های-مختلف-لباسشویی-بوش-

معرفی مدل و سری های مختلف ماشین لباسشویی بوش در تعمیرگاه مجاز

در تمامی صحبت هایی که به میان می آید، حتما این مورد را شنیده اید که ماشین های لباسشویی از ضروری ترین وسایل منزل محسوب میشوند، به صورتی که به یکی از اقلام مهم در خرید جهزیه نیز تبدیل شده اند. اما انتخاب اینکه چه برندی از لباسشویی را با توجه به بودجه ای که برای خرید آن کنار میگذارید، به خودتان بستگی دارد. در اینجا باید بدانید که لباسشویی های بوش از بهترین برند های تولید لباسشویی می باشند که در این مقاله قصد معرفی مدل های مختلف لباسشویی بوش را به شما عزیزان داریم.

این مقاله صرفا جهت معرفی سری های مختلف ماشین لباسشویی بوش می باشد که اگر قصد خرید آن را دارید، میتوانید به مراکز معتبر فروش این دستگاه مراجعه کنید. در صورتی که دستگاه را خریداری کردید و پس از گذشت مدتی با مشکلات و ایراداتی در آن مواجه شدید کافیست تا با تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی بوش در ارتباط باشید و در کمترین زمان ممکن، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

تعمیرگاه مجاز همه روز حتی در روز های تعطیل نیز آماده خدمات پس از فروش لوازم خانگی بوش در سطح استان تهران می باشد که توسط بهترین تکنسین و تعمیرکاران در محل نصب دستگاه ارائه میشود.

معرفی سری های مختلف لباسشویی بوش

معرفی-سری-های-مختلف-لباسشویی-بوش-

تعمیر لباسشویی بوش

 

همانطور که میدانید لباسشویی های بوش یکی از بهترین دستگاه های حال حاضر می باشند که از نظر کارایی و سطح کیفیت به 5 سری مختلف تقسیم شده اند، این تقسیم بندی انتخاب را برای خریداران لباسشویی بوش راحت تر کرده. لباسشویی های بوش در سری های مختلف 2،4، 6، 8 و به تازگی Home Professional عرضه شده که در ادامه به معرفی کامل این مدل های مختلف لباسشویی بوش خواهیم پرداخت.

پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید ماشین لباسشویی را دارید حتما در مورد آن برند و مدل های موجود تحقیق کنید تا با دید باز تری مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این مقاله با مدل و سری های مختلف ماشین لباسشویی بوش به صورت کامل تری آشنا خواهید شد که اطلاعات مفید و جامعی از خصوصیات، ویژگی ها، امکانات و قابلت ها نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

مدل های مختلف ماشین لباسشویی بوش موجود در بازار

سری 2 از ماشین لباسشویی های بوش

معرفی-سری-های-مختلف-لباسشویی-بوش

اولین مدل از ماشین لباسشویی های بوش، سری 2 این برند می باشد که به محض ورود به بازار مصرفی، توجهات بسیاری از خریداران را به خود جلب کرد. البته نکته ی مهمی در خصوص محصولات، اللخصوص لباسشویی های بوش وجود دارد و آن کیفیت بالای محصولات این برند است که در تمامی مدل های عرضه شده علاوه بر امکانات اضافه شده، کیفیت نیز حفظ شده. علاوه بر ماشین لباسشویی بوش سری 2، انواع دیگری همچون سری 4، 6 و 8 نیز در بازار قابل مشاهده هستند که از نظر سطح کیفی و طول عمر تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.
در اصل کمپانی بوش با ارائه ی لباسشویی های خود در رده های بالاتر، قابلیت ها و امکانات هر سری را افزایش داده که در این قسمت از مقاله ی مدل های مختلف لباسشویی بوش به بررسی سری 2 این محصول میپردازیم.
لباسشویی های سری 2 بوش در رنگبندی سفید و نقره ای به بازار عرضه میشوند که از بدنه ای بسیار مقاوم و با دوام تولید شده است، این 2 رنگبندی به خریداران اجازه می دهد تا با توجه به چیدمان و رنگبندی منزلتان بتوانید انتخاب کنید. جالب است بدانید که در بین انواع ماشین لباسشویی های عرضه شده با برند های متفاوت، ماشین لباسشویی بوش سری 2 از بهترین مواد و متریال که بسیار مرغوب و درجه یک نیز میباشد، ساخته شده است. به همین علت تفاوت بسیار زیادی بین سری 2 لباسشویی بوش با دیگر محصولات موجود در بازار، از نظر کیفیت وجود دارد.
از اولین فناوری هایی که در ساخت سری 2 این برند میتوانیم بگوییم، تکنولوژی ضد لرزش این دستگاه میباشد. این فناوری از لرزش و ایجاد صدای گوش خراش، تا حد امکان در هنگام کار لباسشویی مخصوصا در قسمت خشک کن، جلوگیری میکند.
رتبه انرژی سری 2 لباسشویی بوش +++A است که بسیار نکته ی قابل توجهی می باشد، زیرا نشاندهنده ی مصرف بسیار پایین محصولات سری 2 ماشین لباسشویی بوش می باشد و میتواند به نوبه ی خود بسیار حائز اهمیت باشد.
در بین سری ها و مدل های مختلف ماشین لباسشویی بوش، سری 2 در پایین ترین رتبه از نظر قیمت قرار دارد که اگر شما محدودیت بودجه دارید و نمیخواهید هزینه زیادی را صرف یک لباسشویی با کیفیت بکنید، لباسشویی های سری 2 بوش میتواند یک انتخاب بسیار عالی برای شما باشد.

سری 4 از ماشین لباسشویی بوش

معرفی-سری-های-مختلف-لباسشویی-بوش

پس از گذشت مدتی از عرضه ی لباسشویی سری 2 بوش، این برند، سری جدیدی از ماشین لباسشویی خود به نام سری 4 رونمایی کرد که به آن برخی قابلیت و امکانات را اضافه کرد. این سری از ماشین لباسشویی بوش نیز چندان تفاوتی از نظر کیفیت و طول عمر با سری 2 لباسشویی بوش نداشته و بیشتر در برخی از امکانات و آپشن‌ ها متفاوت است.
دیگ ماشین لباسشویی سری 4 بوش از یک بدنه تمام استیل در ساخته شده است که همین بدنه ی استیل باعث ایجاد خاصیت آنتی باکتریال در دستگاه شده است. توانایی کاهش صدا و آلودگی صوتی در لباسشویی سری 4 بوش نسبت به سری 2 این برند، تا حدودی ارتقا پیدا کرده که چیزی در حدود 65 درصد می باشذ. از دیگر آپشن و امکانات دیگر سری 4 میتوانیم به این موارد اشاره کنیم:
ادد واش یا همان قابلیت افزودن لباس به ماشین لباسشویی در حین شستشوی لباس ها از قابلیت هایی است که در سری 4 لباسشویی بوش به این دستگاه اضافه شده و به 14حالت مختلف برای شستشوی لباس ها مجهز شده است که از آن جمله ی این برنامه ها می ‌توان به شستشوی آسان، شستشوی سریع، شستشوی واریو، شستشوی حساسیت، شستشوی انواع پارچه با جنس کتان، ابریشمی، نخی و … اشاره کرد.
ماشین لباسشویی سری 4 بوش در در ظرفیت های 7، 8 و 9 کیلوگرمی تولید و روانه ی بازار می شود که با توجه به نیاز خود و تعداد افراد خانواده می توانید این دستگاه را تهیه کنید.

سری 6 از ماشین لباسشویی بوش

معرفی-سری-های-مختلف-لباسشویی-بوش

رفته رفته با افزایش و ارتقای رتبه به سری ماشین لباسشویی های بوش، خریداران به تمامی آنچه که از یک لباسشویی کاربردی انتظار دارند می ‌رسند. گاه تولید محصولات بوش از سطح انتظارات خریداران نیز فراتر رفته و امکانات ویژه‌ ای را در اختیار آنها قرار می‌ دهند که در دیگر تولیدات موجود در بازار مشابه آن‌ ها به ندرت مشاهده می شود. سری 6 ماشین لباسشویی بوش یکی دیگر از محصولات فوق العاده برند بوش است که بلافاصله بعد از ورود به بازار به لیست خرید خریداران اضافه شد.
سری 6 نیز مانند سری 4 لباسشویی بوش در ظرفیت های 7، 8 و 9 کیلو گرمی روانه ی بازار شده که در مدل های مختلف تولید شده. این سری نیز به علت استفاده از موتور دایرکت درایو، سر و صدای بسیار کمی در هنگام شستشو تولید می کند.
البته بر اساس ادعای شرکت بوش، این سری از ماشین لباسشویی بوش جزء بی‌ صدا ترین ماشین ‌های لباسشویی است که تا بحال تولید شده است. قابلیت ‌و امکانات این محصول تنها به همین جا ختم نمیشود و می توانیم از مهم ‌ترین ویژگی‌ های ماشین لباسشویی بوش سری 6 به موارد زیر اشاره کنیم:
برخورداری از تکنولوژی ضد ویبره و لرزش
قدرت بسیار بالا در شستشو
مجهز به سیستم هوشمند آب مصرفی و صرفه جویی تا حد زیادی در مصرف آب
قدرت موتور 1400 دور در دقیقه
کمترین تولید صدا در هنگام شستشو و خشک کن
مجهز به موتور Eco Silence Drive
رتبه انرژی +++A که بهترین رتبه مصرف انرژی می باشد
قیمت سری 6 ماشین لباسشویی بوش نسبت به سری 2 و 4 بیشتر و نسبت به سری 8 کمتر می باشد که دلیل اصلی آن هم تفاوت اندازه دیگ هر یک از این مدل‌ هاست. بنابراین شما می ‌توانید به تناسب بودجه‌ ای که در نظر دارید و ظرفیتی که برای شستن لباس ‌های افراد منزل نیاز دارید، اقدام به خرید هر کدام از مدل ها و سری های لباسشویی بوش کنید.

سری 8 از ماشین لباسشویی بوش

معرفی-سری-های-مختلف-لباسشویی-بوش

تعمیر لباسشویی بوش در نمایندگی تعمیرگاه مجاز

این ماشین لباسشویی برخلاف سری 2، از نظر تکنولوژی در بالاترین حد ممکن قرار دارد و با دو ظرفیت 8 و 9 کیلویی به بازار عرضه می ‌شود. در ساخت ماشین لباسشویی بوش سری 8 از جدیدترین و بروزترین فناوری‌ های روز دنیا بهره گرفته شده است. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که محدودیت بودجه نداشته و تمایل دارید تا بهترین و پیشرفته ‌ترین نوع ماشین لباسشویی امروزی را در منزل داشته باشید، ما به شما لباسشویی بوش سری 8 را پیشنهاد می ‌کنیم.
شاید بد نباشد که بدانید، بین لباسشویی بوش در سری 2، 4، 6 و 8 از نظر متریال ساخت، جنس بدنه و جنس دیگ تفاوتی وجود ندارد. اصی ترین و مهمترین تفاوت میان این محصولات در فناوری‌ های بیشتر یا کمتر آن ‌هاست. ماشین لباسشویی بوش سری 8 از استیل تمام بهداشتی ساخته شده که در دو ظرفیت 8 و 9 کیلوگرمی به بازار عرضه می‌ شود و از مهم ‌ترین ویژگی‌ های این سری می‌ توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
هر کدام از ظرفیت‌ های 8 و 9 کیلوگرمی لباسشویی سری 8 بوش خود به گروه ‌های مختلفی تقسیم میشوند. به عنوان مثال لباسشویی سری 8 با ظرفیت 9 کیلوگرم در دو رنگ سفید و استیل به بازار عرضه می‌ شود. دور موتور هر دوی آن‌ها 1600 دور در دقیقه بوده و هر دو در رده انرژی +++A قرار دارند. حال آن که موتور به کار رفته در لباسشویی سری 8 با ظرفیت 8 کیلوگرم با دو دور موتور مختلف 1400 و 1200 دور در دقیقه به بازار عرضه می ‌شود.
دارای موتور اکو سایلنس
قابلیت آنتی ویبریشن (ضد لرزش)
ماشین با قابلیت اکتیو واتر می‌ تواند برای هر میزان لباسی که درون آن می ‌ریزید، آب مورد نیاز را به طور هوشمندانه ‌ای تشخیص داده و از هدررفت آن جلوگیری کند.
قابلیت i-Dos: این قابلیت به ماشین اجازه می‌ دهد تا میزان مواد شوینده‌ ای که برای شستشوی لباس لازم را تشخیص دهد.
قابلیت ادد واش این امکان را می ‌دهد تا لباس‌ هایی که فراموش کرده ‌اید را در حین روشن بودن و چرخش ماشین، به آن اضافه کنید. همچنین قابلیت تاخیر در شستشوی لباس نیز، ساعت شروع شستشوی لباس را برای شما مشخص می‌ کند.
شما با 14حالت مختلفی که برای این ماشین در نظر گرفته شده، می‌توانید انواعی از‌ پارچه ها، لباس ‌ها، پرده‌ ها و ملحفه‌ های خود را با کیفیت بسیار بالا بشویید.

سری Home Professional از ماشین لباسشویی بوش

معرفی-سری-های-مختلف-لباسشویی-بوش

ماشین لباسشویی بوش سری Home Professional یکی از جدیدترین محصولات برند بوش است که به تازگی به بازار داخلی عرضه شده و از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. تمامی مدل‌های ارائه شده از سری هوم پروفشنال در رده انرژی +++A هستند و با قابلیت 14 برنامه شستشو بیشترین امکانات را در اختیار کاربران خود قرار می ‌دهند.
مصرف کنندگان می ‌توانند در حین شستشوی لباس از صفحه نمایشگرهایی که بر روی پنل ماشین طراحی شده، تمامی فرآیند شستشو را تحت نظر بگیرند. این دستگاه ‌ها، به سنسور های تشخیص کف مجهز هستند و از این رو می‌ توانند به راحتی کف روی لباس را تشخیص داده و عملیات شستشو را با کیفیت بسیار بالایی انجام دهند. عموما سری هوم پروفشنال در رنگ ‌بندی‌های سفید و استیل به بازار عرضه می ‌شود که این موضوع قدرت انتخاب بیشتری به خریداران داده است. لباسشویی سری Home Professional را می‌ توانید در ظرفیت‌های 8، 9 و 10 کیلوگرمی تهیه کنید. اصولا ظرفیت 10 کیلوگرمی برای خانواده ‌های پر جمعیت گزینه بسیار مناسبی است.

مطالب مرتبط

5 3 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها