تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی دوو

معرفی فناوری AI DD در لباسشویی ال جی

معرفی فناوری AI DD در لباسشویی ال جی

آشنایی با فناوری AI DD در ماشین لباسشویی ال جی در تعمیرگاه مجاز

در ماشین لباسشویی های قدیمی، یک یا چند برنامه ی محدود شستشو وجود داشت که به علت کم بودن این برنامه ها، نارضایتی هایی برای مصرف کنندگان پیش آمد. چرا که با کم بودن این برنامه های شستشو، بافت لباس ها خراب میشد، یا رنگ البسه خراب می شد یا مشکلات دیگر که کم کم این نارضایتی ها باعث شد تا شرکت های سازنده به فکر تولید لباسشویی های با قابلیت و امکانات جدید باشند تا بتوانند نظر مثبت خریداران را جلب کنند و نبض بازار را به دست بگیرند. برند ال جی نیز از این قاعده مستثنی نیست و همواره سعی داشته تا نیاز های خریداران را شناسایی کند و محصولات خود را متناسب با آن ها ارتقا دهد. فناوری AI DD در لباسشویی ال جی از جدید ترین فناوری های به کار رفته می باشد که در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با این تکنولوژی آشنا کنیم.

فناوری AI DD در ماشین لباسشویی ال‌ جی چیست؟

فناوری AI DD ال جی برای بهینه تر شستن لباس ها، با استفاده از هوش مصنوعی کار می کند و از 20 هزار قطعه تشکیل شده که اطلاعات مربوط به حجم لباس یا ظرافت آنها را جمع آوری کرده و برنامه استاندارد و متناسب با این موارد را برای شستشوی لباس ها اعمال می‌ کند. همچنین ماشین لباسشویی های ال جی با فناوری AI DD با عملکردی قوی کاملا بی صدا کار می کنند. در فناوری AI DD ال جی میتوانید به وای فای متصل شوید و در هر زمان یا هر مکانی، برنامه های شستشوی لباسشویی را کنترل کنید.

تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی ال جی در تهران و کرج

کار کردن فناوری AI DD چگونه است؟

فناوری AI DD با استفاده از هوش مصنوعی به صورت کاملا خودکار لباس ها را وزن می‌ کند، این تکنولوژی حتی تعداد و جنس لباس‌ ها را در هنگام ورود به طور خودکار تشخیص می‌ دهد. ماشین لباسشویی ال جی با استفاده از هوش مصنوعی و حسگر های پیشرفته ای که در این مدل به کار برده، علاوه بر اینکه جنس پارچه و لباس‌ ها را تشخیص می‌ دهد، آنها را آنالیز کرده و این قابلیت را دارد که حساسیت البسه‌ ها را شناسایی کند و بر اساس معیار های به دست ‌آمده مناسب‌ ترین و بهترین برنامه ی شستشو را اعمال کند.

تعمیرات لوازم خانگی ال جی در تعمیرگاه مجاز

برنامه‌های ماشین لباسشویی هوشمند ال جی

ماشین لباسشویی هوشمند ال جی که دارای فناوری AI DD می‌ باشد قبل از آنکه فرایند شستشو را شروع کند، با آنالیز اطلاعاتی که از حجم و جنس البسه جمع آوری کرده، بهترین و بهینه ‎ترین برنامه ی شستشو را شروع می‌ کند. با فناوری AI DD در ماشین لباسشویی ال جی دیگر نیازی نیست نگران خراب شدن بافت البسه‌ ها و یا تغییر رنگ آنها باشید. بهینه‌ ترین برنامه‌ های شستشو مناسب برای انواع بافت پارچه‌ ها در حافظه هوشمند ماشین لباسشویی از قبل تعبیه و جاسازی شده‌ اند. نکته جالب دیگر درباره فناوری AI DD آن است که با این تکنولوژی نیازی به انتخاب برنامه شستشو ماشین لباسشویی به صورت دستی نیست و دستگاه کاملا اتوماتیک این کار را انجام میدهد.

معرفی فناوری AI DD در لباسشویی ال جی

معرفی بهترین لباسشویی های ال جی در تعمیرگاه مجاز

هوش مصنوعی و فناوری AI DD در ماشین لباسشویی ال جی

لباسشویی های هوشمند ال جی که از هوش مصنوعی تولید شده اند، در کنار فناوری AI DD که یکی از پیشرفته‌ ترین تکنولوژی‌ های ال جی است، این دستگاه ها می توانند بهترین و مناسب‌ ترین شستشو را ارائه دهند. با کمک فناوری AI DD دیگر نیازی به استفاده از برنامه‌ های پیش فرض و ساده ای که ممکن است به بافت لباس‌ ها آسیب بزنند، نیست. ماشین لباسشویی هوشمند ال جی با سنسور های هوشمندی که دارد یک شستشو دقیق و بدون نقص را برای شما انجام می‌ دهد. همچنین این تکنولوژی در استفاده از انرژی ها به طور چشمگیری باعث صرفه جویی شده که هزینه‌ های شما را تا حد زیادی کاهش می‌ دهد.

تعمیرات لباسشویی ال جی به صورت تخصصی

ماشین لباسشویی هوشمند ال جی

جالب است بدانید که فناوری AI DD تنها در ماشین لباسشویی ال جی تعبیه شده. این فناوری، نتیجه سال ها تحقیق و تجربه در زمینه ساخت لوازم خانگی بوده که برای راحتی بیشتر مصرف کنندگان ساخته و طراحی شده و طرفداران بیشماری دارد. اگر شما از ماشین لباسشویی هوشمند ال جی با فناوری AI DD استفاده می‌ کنید حتما متوجه اضافه شدن طول عمر الیاف لباس‌ های خود شده باشید که بیشتر شده است. در این تکنولوژی، علاوه بر اینکه لباس‌ ها کاملا پاکیزه می‌ شوند، به بافت آنها نیز آسیبی وارد نمی‌ شود و حتی میتوان گفت که عمر البسه افزایش پیدا میکند.

معرفی فناوری AI DD در لباسشویی ال جی

حافظه ماشین لباسشویی هوشمند ال جی با فناوری AI DD

در ماشین لباسشویی هوشمند ال جی علاوه بر اینکه برنامه‌ هایی برای شستن انواع بافت الیاف به صورت هوشمند جاسازی شده، دستگاه با کمک هوش مصنوعی فناوری AI DD برنامه‌ هایی که بیشتر استفاده شده‌ اند را در حافظه ی خود ذخیره میکند. همچنین شما با کمک این فناوری در ماشین لباسشویی های هوشمند ال جی، میتوانید مدت زمان شستشوی لباس ها را کاهش دهید در حالی لباس‌ ها با همان کیفیت قبل شسته خواهند شد.

در این مقاله شما را با فناوری AI DD در لباسشویی ال جی آشنا کردیم. چنانچه با مشکلی در لباسشویی های ال جی خود مواجه شدید کافیست تا با تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ال جی در تماس باشید. ضمن تعمیر لباسشویی ال جی به صورت تخصصی توسط بهترین تعمیرکاران در این مجموعه، میتوانید خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی – تعمیر ماکروفر ال جی – تعمیر ماشین لباسشویی ال جی – تعمیر ساید بای ساید ال جی – تعمیر جارو برقی ال جی و … را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید.

شماره های تماس با ما

55810742 – 88592650 – 77166615 – 33142528 – 44287993 – 77147330 – 22737566 (021)

مطالب مرتبط

5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها