تعمیر لباسشویی, علت باقی ماندن کف در لباسشویی 

علت باقی ماندن کف در لباسشویی 

علت باقی ماندن کف در لباسشویی 

علت باقی ماندن کف در لباسشویی چیست؟

چرا کف لباسشویی تخلیه نمیشه؟ 

چه عاملی باعث باقی ماندن کف در لباسشویی می شود؟

شاید شما دوستان عزیز در صورت بروز این مشکل به این سوالات فکر کرده اید، اما متاسفانه یکی از مشکلات شایع در لباسشویی که امکان در هنگام استفاده از لباسشویی رخ بدهد، جمع شدن کف در ماشین لباسشویی است. دلایل مختلفی هستند که باعث بروز این مشکل در لباسشویی می شوند. در ادامه این مقاله از تعمیرگاه مجاز باهم به بررسی تمام دلایلی که باعث بروز این مشکل میشنود می پردازیم. برای مطلع شدن از دلیل و رفع مشکل باقی ماندن کف در لباسشویی تا آخر این مقاله با تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی همراه باشید.

مراجعه کنندگان گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش در رابطه با دلیل باقی ماندن کف در لباسشویی می توانید در انتهای این مقاله (قسمت دیدگاه) با دیگر مراجعه کنندگان و تکنسین های تعمیرگاه مجاز به پرسش و پاسخ بپردازید..

8 دلیل تخلیه نشدن کف در لباسشویی چیست؟

8 دلیل تخلیه نشدن کف در لباسشویی به شرح زیر میباشد:

  1. استفاده از شوینده نامناسب
  2. پر بودن مخزن لباسشویی
  3. عدم تنظیم برنامه مناسب
  4. مسدود بودن مسیر تخلیه و یا خرابی پمپ
  5. مشکل در آبگیری
  6. استفاده بیش از اندازه از شوینده
  7. داشتن جرم در جداره دیگ
  8. گرم نشدن آب لباسشویی

اولین علت باقی ماندن کف در لباسشویی، استفاده از شوینده نامناسب

اولین علت باقی ماندن کف در لباسشویی، استفاده کردن از شوینده نامناسب است. با توجه به اینکه امروزه شوینده های بسیار زیادی توسط برندهای محتلف تولید و در بازار عرضه می شود، امکان دارد همه آن ها از کیفیت بالایی برخوردارد نباشد و استفاده کزدن از آن ها در لباسشویی باعث تولید حجم بسیار بالایی از کف و در نتیجه جمع شدن شوینده در لباسشویی شود. بعلاوه استفاده کردن از شوینده های مخصوص ظرف یا پودر دستی در لباسشویی باعث تولید حجم زیادی از کف و تجمع آن در لباسشویی می شود.

دومین دلیل جمع شدن کف در لباسشویی، پر بودن مخزن لباسشویی

در برخی از موارد امکان دارد دلیل پر شدن کف در لباسشویی به دلیل پر بودن مخزن باشد. واقعا اگر مخزن لباسشویی پر شده باشد، امکان دارد که کف درون لباسشویی تجمع کرده و راهی برای خروج نداشته باشد. برای برطرف کردن این مشکل بهتر است هرچه زودتر به تخلیه مخزن لباسشویی بپردازید تا آسیبی به لباسشویی و دیگر قطعات لباسشویی وارد نشود.

علت باقی ماندن کف در لباسشویی 

سومین علت تخلیه نشدن کف در لباسشویی، عدم تنظیم برنامه متناسب با نوع لباس و شست و شو

یکی از اصلی ترین عواملی که باعث جمع شدن کف در لباسشویی می شود، تنظیم نبودن برنامه مطابق با میزان لباس و زمان آن است در مواقعی که امکان دارد به دلیل انتخاب برنامه شستشوی کوتاه مدت، لباسشویی توانایی شست و شوی کامل را نداشته است و کف در لباسشویی باقی می ماند.  برای برطرف کردن این مشکل بهتر است که برنامه شستشوی لباس را به توجه به نوع لباس و میزان لباس در لباسشویی تنظیم کنید تا کف باقی مانده بر روی لباس در اثر شستشوی کامل از بین برود.

چهارمین علت باقی ماندن کف در لباسشویی، اختلال در عملکرد پمپ تخلیه آب

دلیل دیگری که امکان دارد باعث جمع شدن کف در لباسشویی شود، خراب شدن پمپ تخلیه است که باعث ورود آب به درون لباسشویی می شود. هنگامی که پمپ لباسشویی شما خراب شده باشد، می توانید از طریق تعویض و یا تعمیر لباسشویی آن به برطرف کردن مشکل بپردازید.

پنجمین علت تخلیه نشدن کف در ماشین لباسشویی، خراب بودن دریچه ورودی آب

پنجمین دلیلی که باعث جمع شدن کف در لباسشویی می شود امکان دارد به دلیل اختلال در دریچه ورودی آب باشد. خراب بودن دریچه ورودی آب امکان دارد باعث شود تا آب به اندازه کافی وارد لباسشویی نشود و دستگاه قادر به از بین بردن کف روی لباس ها نباشد و کف درون لباسشویی جمع شود. برای برطرف کردن این موضوع توصیه ما به شما این است که حتما از یک تکنسین متخصص لباسشویی و با تجربه بخواهید تا به تعمیر لباسشویی دریچه ورودی آب بپردازد.

ششمین علت پر شدن کف در ماشین لباسشویی، استفاده بیش از حد از شوینده

علت باقی ماندن کف در لباسشویی چیست؟ یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث جمع شدن کف در لباسشویی می شود، استفاده کردن بیش از حد از مواد شوینده است. در صورتی که بیش از اندازه از شوینده استفاده کنید باعث جمع شدن کف زیادی در لباسشویی می شود. پس با توجه به این موضوع مقدار ظرف و ظرفیت مخزن، از مقدار مشخصی مواد شوینده لباسشویی استفاده کنید. استفاده از شوینده زیاد نه تنها باعث شستشوی تمیز تر لباس نمی شود بلکه امکان دارد مواد شوینده درون لباس ها نفوذ کند و به درستی شسته نشود. در صورت باقی ماندن کف در لباسشویی باعث می شود که لکه های سفید رنگ روی لباس ها ایجاد شود.

چگونه می توان کف را از ماشین لباسشویی خارج کرد؟

روش های مختلفی برای خروج کف از لباسشویی وجود دار دکه اولین راه برای پاک کردن کف در لباسشویی، شستشوی لباسشویی به وسیله آب است. بعلاوه می توانید درون مخزن لباسشویی را با آب نمک پر کنید. نمک یکی دیگر از عوامل از بین بردن کف در ماشین لباسشویی است. هنگامی که هیچ کدام از روش های بالا برای از بین بردن کف در لباسشویی تاثیر نداشت، می توانید با استفاده کردن از یک اسفنج یا پارجه ای خشک برای پاک کردن کف در لباسشویی اقدام نمایید.

توجه داشته باشید که برای پتک کردن داخل لباسشویی از کف باید در اولین اقدام پریز را از برق بکشید تا دچار برق گرفتگی نشوید. بعد از آن پش از گذشت چند دقیقه درون لباسشویی را با اسفنج و پارچه ای به آرامی تمیز نمایید.

چرا کف در لباسشویی جمع شده است؟ نظر تعمیرکار آی پی امداد درباره مشکل باقی ماندن کف چیست؟

چرا کف در لباسشویی جمع شده است؟ یکی از سوال هایی تقریبا بیشتر مراجعه کنندگان از ما پرسش می کنند، به همین منظور در این بخش از مقاله به جواب دادن این سوال از طرف تکنسین تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی می پردازیم:

  • بیشتر مذاجعه کنندگتم، این احساس را دارند که اگر از شوینده بیشتری برای شستشو در لباسشویی استفاده کنند، لباس ها تمیز تر می شوند.
  • ریختن پودر بیشتر در لباسشویی یک اشتباه رایج است.
  • استفاده بیش از اندازه از شوینده، باعث باقی ماندن کف در انتهای سیر شستشو در لباسشویی می شود.
  • در صورتی که از شوینده نامناسب برای شستشوی لباس ها در لباسشویی استفاده کنید، احتمال باقی ماندن کف وجود دارد.
  • در صورتی که از پودرهای آنزیم دار فیک و تقلبی در بازار استفاده نمایید باعث میشود که کف در لبساشویی تخلیه نشود.
  • برای شستشوی لباس ها در لباسشویی حتما باید از شوینده های مناسب استفاده نمایید.
  • در صورتی که مسیر تخلیه لباسشویی مسدود باشد، کف در لباسشویی باقی می ماند.
  • برای برطرف کردن مشکل عدم تخلیه کف در لباسشویی، بررسی نمایید تا مسیر تخلیه (شلنگ تخلیه، فیلتر کف، پمپ تخلیه) دچار گرفتگی نشده باشند.
  • در صورتی که جداره دیگ لباسشویی شما را جرم گرفته باشد و با مشکل تخلیه نشدن کف مواجه شدید.
  • توصیه ما به شما این است که برای حفظ کیفیت دستگاه خود، هر 6 ماه یک بار لباسشویی خود را جرم گیری کنید.
  • هنگامی که لباسشویی شما با مشکل گرم نشدن آب روبرو شده است، به دلیل حل نشدن پودر با دمای بالای آب، کف در لباسشویی باقی می ماند.
  • به ابن موضوع توجه داشته باشید که اگر آب در لباسشویی به صورت کامل گرم نشود، پودر در لباسشویی حل نمی شود و مقداری کف در در لباسشویی باقی می ماند و در هنگام آبگیری و یا خشک کردن باعث می شود که پودر در لباسشویی کف کند و باقی ماندن کف را در لباسشویی مشاهده می کنیم.

علت باقی ماندن کف در لباسشویی 

نتیجه گیری از علت باقی ماندن کف در لباسشویی

در این مقاله از تعمیرگاه مجاز لباسشویی به بررسی دلایل مختلفی که باعث جمع شدن کف در لباسشویی می شود، پرداختیم. دلایل مختلفی چون خرابی پمپ، دریچه وروردی، استفاده از شوینده نا مناسب و تنظیم نکردن برنامه از عوامل متعددی هستند که باعث جمع شدن کف در لباسشویی می شود.

هنگامی که لباسشویی شما دچار اختلال شده است، بهتر است در صورت نداشتن تخصص کافی برای تعمیرات لباسشویی اقدام نکنید. زیرا این امکان وجود دارد که وقتی شما با مشکل در لباسشویی خود روبرو شده اید و تخصص کافی برای برطرف کردن این مشکلات را ندارید و برای تعمیر لباسشویی اقدام می کنید امکان بروز مشکلات بیشتر در لباسشویی شما وجود دارد پس با توجه به این موضوع بهتر است که تعمیرات لباسشویی خود را در هر برندی مانند: تعمیر لباسشویی بوش، تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر لباسشویی پاکشوما، تعمیر لباسشویی سامسونگ، تعمیر لباسشویی دوو، تعمیر لباسشویی بکو، تعمیر لباسشویی ارج ،تعمیر لباسشویی مدیا ،تعمیر لباسشویی گرنیه ،تعمیر لباسشویی زیرووات ،تعمیر لباسشویی زیمنس ، تعمیر لباسشویی مرسی … را به نمایندگی معتبر و با تجربه بسپارید. نمایندگی تعمیرگاه مجاز یکی از تعمیرگاه های حرفه ای و با تجربه در زمینه تعمیرات انواع لباسشویی است و شما دوستان عزیز می توانید با خیال راحت تعمیرات لوازم خانگی خود را به این مجموعه بسپارید.

هچنین شما دوستان عزیز می توانید به صورت آنلاین و در 24 ساعت شبانه روز خرابی دستگاه خود را ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسان ما در اولین فرصت باشید تا با شما تماس بگیرند و بعد ازهمانگی های لازم تکنسین متخصص از نزدیک ترین نمایندگی به محل مورد نظر شما اعزام شود و به برطرف کردن مشکل لباسشویی شما بپردازد.

شماره تلفن های نمایندگی تعمیرگاه مجاز:

77394838_885926350_2273756363_44287993

 

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها