تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی بکو, تعمیر لوازم خانگی

تعمیر لباسشویی بکو

تعمیر لباسشویی بکو

تعمیر لباسشویی بکو در نمایندگی تعمیرگاه مجاز بکو

تعمیر لباسشویی بکو توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی بکو ارائه می شود. لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده جهت تعمیر لباسشویی بکو توسط تیم تعمیرگاه مجاز، اصل و اورجینال می باشد و اینکه شما با استفاده از نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بکو، می توانید تمامی خدمات پس از فروش لباسشویی بکو را در تهران و کرج دریافت کنید.

چنانچه نیاز به حضور تعمیرکار ماشین لباسشویی بکو beko در محل یا منزل خود را دارید، کافیست از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

تماس با نمایندگی های مجاز تعمیر لباسشویی بکو 

  • شمال تهران: ۲۲۷۳۷۵۶۶
  • شرق تهران: ۸۸۵۹۲۶۵۰
  • مرکز تهران : ۷۷۱۶۶۶۱۵
  • جنوب تهران:۳۳۸۱۲۶۸۶
  • غرب تهران: ۴۴۲۸۷۹۹۳

معرفی برند بکو

برند بکو یک برند معتبر و پرطرفدار است، که سال های زیادی در حوزه تولید لوازم خانگی فعالیت دارد و محصول های خود را به بیشتر از صد کشور در سرتا سر جهان ارسال می کند، در زمان های قدیم این برند زیر مجموعه برند آرچیلیک محسوب می شده است، که در سال 2004 با هم ادغام شده اند و با خریدن سهام وستل قسمت بزرگی از بازار اروپا را در اختیار خود قرار داده است.

برند بکو  در شهر استانبول کشور ترکیه قرار دارد  و با دارا بودن ده هزار کارگر فعالیت خود را انجام می دهد،از سمت شرکت ترکیه ای بکو،  نمایندگی خدمات گارانتی بکو در کشورمان اعلام نشده و در واقع نمایندگی رسمی ای برای این شرکت در ایران وجود ندارد، و برای همین علت همه ی مجموعه های ارائه دهنده خدمات، فعالیت های خود را به شکل نمایندگی تعمیرگاه مجاز بکو ارائه می کنند.

مشکلات متداول لباسشویی بکو 

  • لباسشویی بکو روشن نمی شود.
  • لباسشویی به صورت شدیدی دچار لرزش می شود.
  • مقداری از مواد شوینده در محفظه ی مخصوص آن باقی میماند.
  • آب به درستی تخلیه نمی شود.
  • ماشین لباسشویی بکو سروصدا دارد.
  • ماشین لباسشویی به درستی نمی چرخد.
  • ماشین لباسشویی بوی بدی می دهد.
  • چرخه ی شستشو تمام نمی شود.
  • ماشین لباسشویی بکو نشتی دارد.

علت روشن نشدن لباسشویی بکو چیست؟ به همراه رفع مشکل

در ادامه برخی از قطعات یا عواملی که باعث می شوند لباسشویی بکو روشن نشود را با هم بررسی میکنیم:

نبود برق در پریز، معیوب شدن کابل یا دوشاخه دستگاه، خراب بودن کلید های برنامه های شستشو، وارد نشدن برق از ترمینال به کلید اصلی تایمر، خرابی میکروسوییچ درب، معیوب شدن هیدروستات شما میتوانید برق ورودی منزل و برق پریزی که دستگاه به آن متصل است را بررسی کنید، اگر پریز برق داشت باید به سراغ دوشاخه ی لباسشویی بروید و آن را بررسی کنید و در صورت لزوم دوشاخه را برگردانید. اگر باز هم مشکل روشن نشدن لباسشویی ادامه دار شد باید از تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در تهران کمک بخواهید؛ زیرا مشکلات دیگر تخصصی هستند که از حیطه ی توانایی شما خارج خواهند بود و ممکن است به لباسشویی آسیب بزنید.

علت لرزش و تکان خوردن لباسشویی بکو چیست؟ به همراه رفع مشکل

دلایلی مانند لق بودن بست ها، ناتراز بودن پایه ها یا جای لباسشویی، خراب یا پاره شدن تسمه ی دیگ، خرابی کمک فنر ها، قرار دادن بار زیاد یا نامتعادل در لباسشویی میتوانند باعث شوند که لباسشویی در جای خود تکان بخورد یا دچار لرزش بشود. برای اینکه این مشکل رخ ندهد از تعمیرگاه مجاز درخواست اعزام تکنسین به محل نصب لباسشویی را داشته باشید تا بست های لباسشویی را محکم کند و محل نصب لباسشویی را تراز کند، همچنین اگر ایراد از تسمه دیگ بود آن را تعویض کنند. خودتان هم باید در اندازه ی لباس هایی که داخل لباسشویی میریزید دقت داشت باشید و آن هار به صورت متعادل درون دیگ قرار بدهید.

علت باقی ماندن مواد شوینده در جاپودری لباسشویی چیست؟ به همراه رفع مشکل

شاید گاهی اوقات شما هم این موضوع را مشاهده کرده باشید که مقداری از مواد شوینده در محفظه ی مخصوص آن باقی می ماند که یعنی تمام مواد شوینده به چلیک منتقل نشده پس ممکن است این ایراد به دلایل زیر رخ داده باشد:

کثیف بودن بودن جاپودری، کثیف بود شیر الکتریکی لباسشویی، استفاده از مواد شوینده بیش از حد یا نامناسب با ماشین لباسشویی برای تمیز کردن جاپودری، محفظه ی مخصوص آن را از جای خود دربیاورید، تمیز بشویید و دوباره در جای خود قرار دهید. برای برای تمیز کردن فیلتر شیر الکتریکی هم کافیست که فیلتر را از شیر جدا کنید و آن را تمیز کنید و دوباره به جای خود برگردانید. همچنین از پودرهایی که مخصوص لباسشویی هستند استفاده کنید و حتما در قسمت وسطی جاپودری از آن بریزید. برای شستن ملحفه، توری ها و پرده ها نیز از مواد شوینده ی کمتری استفاده کنید.

علت تخلیه نشدن آب در لباسشویی بکو چیست؟

اولین احتمالی که در مورد عدم تخلیه آب وجود دارد، گیر کردن یک شیء خارجی در شلنگ خروجی آب می باشد. همچنین ایراد در قسمت های زیر هم میتوانند باعث تخلیه نشدن آب بشوند:

مشکل در پمپ تخلیه یا مسدود شدن آن، پیچ خوردگی شلنگ تخلیه یا گیر کردن چیزی در آن، استفاده بیش از حد از مواد و پودر های شوینده و در پی آن لجن بستن در قسمت خروجی برای تمیز کردن شلنگ تخلیه می توانید از یک شلنگ باغ کمک بگیرید و مسیر مسدود شده را باز کنید، برای این که در مسیر خروجی هم لجن ایجاد نشود باید از اندازه ی مناسبی پودر استفاده کنید. برای رفع مشکلات پمپ باید تعمیرکاران مجرب تعمیرگاه مجاز از دستگاه بازدید کنند و آن را حل کنند.

علت سر و صدا در ماشین لباسشویی بکو چیست؟

خرابی در قسمت بلبرینگ ها، تسمه، بلبرینگ های موتور شست و شو، خارج شدن لاستیک دور درب لباسشویی از جای خود، شکستگی سه نظام نگه دارنده درام و قرار نگرفتن هیتر در جای خود می توانند سروصدای زیادی را ایجاد کنند.
مشکل در هر کدام از قسمت های گفته شده تخصصی می باشند، بنابراین باید از تکنسین های متخصص تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی کمک بگیرید تا تعمیر لباسشویی بکو را به نحو احسن برای شما انجام دهند و مشکل شما را حل کنند.

علت نچرخیدن دیگ لباسشویی بکو چیست؟

خراب شدن تسمه محرک لباسشویی بکو یا سیستم قفل درب (میکروسوییچ)، همچنین ایراد دار شدن موتور می توانند مانع از چرخیدن دیگ لباسشویی بشوند. بهترین کار برای پیدا کردن قسمت مشکل دارشده، بازدید از دستگاه توسط تکنسین های تعمیرگاه مجاز لباسشویی خواهد بود که که پس از بازدید نیز سریعا کار تعمیر لباسشویی بکو را انجام دهند.

علت ساطع شدن بوی بد از لباسشویی بکو چیست؟

ساطع شدن بوی بد از لباسشویی بکو به وجود رشد باکتری ها در محیط تاریک و مرطوب درون دیگ لباسشویی می باشد که ایجاد جرم می کند.
برای حل این مشکل باید پس از هر بار عملیات شستشو، درب لباسشویی را باز بگذارید تا بخار های ایجاد شده از دیگ خارج شوند و ایجاد رطوبت نکنند. همچنین لاستیک دور درب را با یک دستمال تمیز خشک کنید، از مواد مخصوص جرمگیری هم می توانید استفاده کنید.

علت تمام نشدن چرخه ی شستشو در ماشین لباسشویی بکو چیست؟

پایان پیدا نکردن چرخه ی شستشو یک مشکل آسان به شمار می آید که به ما میگوید به احتمال زیاد، ایرادی در تایمر پدیدار شده.
برای حل این مشکل، میتوانید کنترل پنل را از جای خود بردارید و شروع به چک کردن تایمر بکنید. در صورتی که تایمر زنگ زده بود یا سوخته بود با تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید تا تکنسین های ما، تایمر خراب را با قطعه ی اصلی آن تعویض کنند.

علت نشتی آب از لباسشویی بکو چیست؟

نشتی آب از ماشین لباسشویی یکی از رایج ترین مشکلات این دستگاه می باشد که می تواند به دلایل مختلف و خرابی در قسمت های مختلفی نیز رخ بدهد. شکستن محفظه ی مخصوص واتر پمپ، جا پودری یا دیگر قطعات می توانند باعث آبریزی از دستگاه شوند که بهتر است اگر ایراد از این قسمت ها بود اقدام به تعویض آنها بکنید. برای پیدا کردن ایرادات دیگر و تعویض یا تعمیر قسمت های مربوطه در لباسشویی بکو می توانید از تکنسین های ما در تعمیرگاه مجاز کمک بگیرید.

علت باز نشدن درب لباسشویی بکو

علت باز نشدن درب دستگاه ماشین لباسشویی بکو

از مشکلات دیگری که امکان دارد برای لباسشویی بکو شما به وجود بیاید، مشکل باز نشدن درب ماشین لباسشویی پس از پایان شستشوی لباسشویی است، که در این صورت می بایست برطرف بشود.

در حقیقت احتمال دارد که این که مشکل به علت های گوناگونی نظیر:

  • خراب شدن سیستم تخلیه ی آب دستگاه لباسشویی بکو، صدمه دیدن دستگیره و کلید قفل در و… ظاهر شده باشد.
  • جهت رفع کردن این مشکلات می توانید از خدمات تعمیرگاه مجاز لباسشویی، برای تعمیر لباسشویی بکو استفاده کنید و یا باید سیستم انجام شدن تخلیه را بررسی نمایید. یعنی در زمان به پایان رسیدن، عملیات شستشوی کار دستگاه لباسشویی بکو، اگر آب در درام باقی مانده باشد، می بایست فناوری پیچش و تخلیه را انتخاب نمایید.
  • اگر که بعد از انجام دادن این کار،باز هم آب در درام دستگاه لباسشویی وجود داشت، به این معناست که فناوری تخلیه کردن آب از کار افتاده است و می بایست با کمک یک تکنسین، تعمیر لباسشویی بکو انجام شود.
  • در شرایطی که دستگیره قفل و سوئیچ درب صدمه دیده باشد، باید آن ها را بررسی نمایید و  به این ترتیب دستگیره در را بررسی و تست بکنید و  کلید قفل درب را با مولتی متر بررسی نمایید و در صورت احتیاج  آن را تعویض نمایید.

چرا لباس ها به خوبی تمیز نمی شوند ؟

احتمالا لباسشویی به درست جرمگیری نشده است. (جهت جرمگیری لباسشویی می توانید با خرید جرمگیر از نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی بکو اقدام بکنید، به دلیل وجود جرم در دستگاه قطعه ها عملکرد درستی نداشته و شست و شو مثل گذشته انجام نمی گردد.)

دلیل دیگری که وجود دارد ممکن است ، المنت لباسشویی خراب باشد، (آب در ماشین لباسشویی گرم نمی شود و در نهایت لباس ها به درستی شسته نمی شوند، جهت تعویض کردن المنت تکنسین این برند می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در تهران تماس بگیرید.)

مورد دیگر جهت پیدا شدن این مشکل می تواند مربوط به شوینده نا مناسب باشد (جهت شست و شوی بهتر پیشنهاد می کنیم به جای پودر از مایع لباسشویی استفاده بکنید، تا شست و شو مناسبتر همراه با عدم درست کردن جرم در ماشین لباسشویی خود داشته باشید، برا اساس نظرات کاربران در سطح اینترنت مایع لباسشویی پرسیل جزو محصولات معتبر و مورد تایید نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو می باشد.)

در زمان کارکرد ماشین لباسشویی فیوز محل اتصال درست عمل نمی کند، علت چیست؟

  • خرابی موتور لباسشویی

احتمال این وجود دارد که موتور ماشین لباسشویی معیوب باشد. (خرابی موتور لباسشویی موجب ایجاد جریان بیش از حد و یا اتصال در سیستم می شود که همین موضوع موجب عمل کردن فیوز محل اتصال می گرد،جهت اطمینان فیش های در ارتباط با موتور را جدا نمایید و دوباره لباسشویی را راه اندازی بکنید، در صورت کار نکردن فیوز موتور لباسشویی احتمالا خراب شده است و احتیاج به تعمیر لباسشویی  دارد، تعمیر موتور ماشین لباسشویی در نمایندگی تعمیرات لباسشویی بکو شامل 30 روز ضمانت نامه می باشد.)

  • استفاده همزمان از چند دستگاه

ممکن است دیگر علت این مشکل استفاده کردن همزمان از چندین دستگاه مصرف کننده باشد (در صورت استفاده کردن از چندین دستگاه مصرف کننده به شکل همزمان به طور مثال لباسشویی و ماکروفر و ظرفشویی فیوز محل اتصال این دستگاه ها دچار مشکل می شود که موضوع طبیعی می باشد البته باید به این نکته توجه داشته باشید که فیوز متناسب با استفاده در آشپزخانه 25 آمپر می باشد.)

  • خرابی تاخو لباسشویی

تاخو لباسشویی مشکل دارد. (صدمه دیدن تاخو یکی دیگر از علت های عمل کردن فیوز مینیاتوری می باشد، برای همین شما می توانید تعویض تاخو را به نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی بکو بسپارید و از طریق شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱۵ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _۴۴۲۸۷۹۹۳ _۳۳۸۱۲۶۸۶_۸۸۵۹۲۶۵۰ با مجموعه تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در ارتباط باشید.

  • خرابی خازن لباسشویی

 علت دیگر این مشکل می تواند این موضوع باشد که خازن خراب است . (خازن راه انداز موتور لباسشویی می باشد و در زمان خرابی موجب ایجاد اتصالی در ماشین لباسشویی می شود، باید خازن را تست نمایید و در صورت اطمینان داشتن از خرابی لباسشویی را از برق بکشید و با نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی بکو تماس بگیرید.)

برای خواندن مقاله مربوط به برنامه های شستشو در لباسشویی بکو روی لینک کلیک کنید.

کدهای ارور در لباسشویی بکو

  • ارور E1 در لباسشویی بکو

این کد خطا در لباسشویی بکو به شما هشدار می دهد که سیم کشی ترمیستور در دستگاه دچار اشکال شده. برای اطمینان می توانید ترمیستور را مورد بررسی قرار بدهید و در صورت نیاز اتصالات آن را هم به وسیله دستگاه اهم سنج تست کنید. این دستگاه 4700 اهم را باید در دمای 25 درجه سانتی گراد به شما نشان بدهد.

  • ارور E2 در لباسشویی بکو

این کد خطا در لباسشویی بکو درباره ی وجود مشکلات در هیتر به شما هشدار می دهد. که به احتمال زیادی در قسمت سیم کشی ها اشکالی بوجود آمده.شما می توانید این کد خطا را به کمک دفترچه راهنمای فارسی لباسشویی بکو رفع کنید.

برای خواندن دفترچه راهنمای لباسشویی بکو روی لینک کلیک کنید.

  • ارور E3 در لباسشویی بکو

این کد خطا در لباسشویی بکو در مورد هیتر لباسشویی به شما هشدار می دهد، به این معنی که جریان گرما ثابت است. در این مواقع باید رله ی بردی که هیتر را کنترل میکند بررسی کنید و در صورت نیاز نیز آن را تعویض کنید.

  • ارور E5 در لباسشویی بکو

این کد خطا در لباسشویی بکو به شما هشدار می دهد که تخلیه دستگاه با مشکل روبرو شده که ساده ترین مشکلی که پیش آمده، گیر کردن وسیله در شلنگ تخلیه خواهد بود ه باید اقدام به خارج کردن آن بکنید. ایراد در قسمت های برد الکترونیکی لباسشویی، پمپ تخلیه و شلنگ تخلیه نیز می توانند باعث نمایش این کد شوند که بهتر است از متخصصین تعمیرگاه مجاز درخواست نیرو جهت بررسی و تعمیرات ماشین لباسشویی بکو را داشته باشید.

  • ارور E11 در لباسشویی بکو

این کد خطا در لباسشویی بکو زمانی نمایش داده می شود که موتور لباسشویی با مشکلی روبرو شده باشد.
برای بررسی مشکلات موتور که احتمالا نیاز به تعمیر یا تعویض آن خواهد بود می توانید از تخصص تعمیرکاران تعمیرگاه مجاز استفاده کنید.

  • ارور E17 در لباسشویی بکو

این کد خطا در لباسشویی بکو معمولا به مقدار بالایی از کف در دستگاه اشاره دارد که بدلیل مصرف مواد شوینده با کیفیت پایین یا قرار دادن بیش از حد البسه در دستگاه رخ می دهد. برای حل این مشکل از مواد شوینده ی با کیفیت و مناسب ماشین استفاده کنید، همچنین مرتبا دستگاه را تمیز کنید.

دفترچه راهنمای لباسشویی بکو

نمایندگی ماشین لباسشویی بکو در تهران

دریافت رضایت مشتری یکی از اصول نمایندگی تعمیرگاه مجاز لباسشویی بکو است که تعمیرکاران نیز به آن پایبند هستند و همه ی تلاش خود را نیز می‌ کنند. برخی از مجموعه ‌ها و افراد که اهمیتی برای رضایت مشتری و مشتری مداری قائل نیستند، با انجام کارهای غیر اخلاقی سعی میکنند تا پول بیشتری را از مشتری دریافت کنند و کیفیت کار را هم یک اصل مهم نمی ‌دانند.

از جمله کارهایی که این افراد با لوازم‌ خانگی انجام می ‌دهند، می ‌توان به نصب قطعات تقلبی و غیر اصل اشاره کرد که در برخی موارد باعث می‌ شود خرابی دستگاه شما بدتر از قبل شده و هزینه ی بیشتری را به شما محتمل کند. اما این خدمات را به هیچ وجه در نمایندگی تعمیرگاه مجاز مشاهده نخواهید کرد و مطمئن باشید که لوازم خانگی شما به بهترین شکل و با بهترین قطعات تعمیر می‌شوند.

برای کسانی که در کار تعمیر لوازم‌ خانگی هستند، تنوع در خدمات و مشتری مداری امر بسیار مهمی است و همین موضوع این افراد را از یکدیگر متمایز می ‌کند. بطور کلی در زمینه ی تعمیرات لوازم خانگی، افراد و شرکت‌ های زیادی مشغول فعالیت هستند، اما تفاوت‌ هایی هم با یکدیگر دارند که در امکانات و خدمات آن‌ها قرار داده شده است. در سایت تعمیرگاه مجاز تعمیرات لباسشویی بکو در تهران خدمات منحصر به فردی به مشتریان داده می ‌شود و مشتریان هم اغلب با یکبار دریافت خدمات از آن ‌ها، به مشتری دائم آن‌ها تبدیل می‌ شوند.

تنظیمات ماشین لباسشویی بکو قدیمی

در لباسشویی های بدون دکمه ی بکو چگونه آن را مجددا تنظیم کنیم؟

زمانی که ماشین لباسشویی خاموش است، درب های آن را ببندید و تایمر را تا 90 درجه بچرخانید. حالا دکمه شروع/پایان را فشار دهید و نگه دارید و کلید روشن/خاموش را فشار دهید. در همین حالت، دکمه شروع/پایان را پایین نگه دارید، حداقل به مدت 3 ثانیه، تا زمانی که لباسشویی روشن شود.

در صورتیکه با انجام این موارد ماشین لباسشویی beko شما به حالت تنظیم مجدد برنگشت و مشکل شما حل نشد با متخصصین شرکت تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید تا سریع برای رفع مشکل شما اقدام نمایند تا در کمترین زمان دستگاه شما رفع مشکل شود.

ریست ماشین لباسشویی بکو

هدف از ریست کردن ماشین لباسشویی چیست؟

در ماشین لباسشویی های جدید و امروزی بکو، به منظور پاک کردن برنامه هایی که دچار مشکل شده اند، قابلیت ریست کردن را به دستگاه اضافه کرده اند. که شما بتوانید تنها با فشردن یک دکمه دستگاه را ریست کنید تا مشکلاتی که در دستگاه وجود دارند رفع شوند. مشکلاتی که در زمان وقوع آن می توانید دستگاه را ریست کنید عبارتند از:

  • زمانیکه در لباسشویی برنامه ای را اشتباه انتخاب کردید.
  • وقتی صفحه ی نمایش لباسشویی چشمک می زند.
  • وقتی لباسشویی روی برنامه ای قفل کرده است.
  • تمام این موارد و مشکلات با ریست کردن ماشین لباسشویی بکو حل می شوند.

نکاتی از نصب و راه اندازی ماشین لباسشویی بکو

نکاتی که مربوط به نصب و راه اندازی لباسشویی بکو می شوند را در زیر آورده ایم:

  • تا جای امکان از نصب ماشین لباسشویی بکو بر روی چوب، موکت و فرش خودداری کنید.
  • زمان نصب، بیش از حد شلنگ ورودی آب را نکشید.
  • فاصله ی مناسب بین لباسشویی و سایر وسایل قرار دهید.
  • برای اتصال لباسشویی به برق حتما از محافظ برق استفاده نمایید.
  • پریزی را برای اتصال به لباسشویی انتخاب کنید که کاملا در دسترس باشد.

در چه مواقعی باید با نمایندگی مجاز لباسشویی بکو در تهران تماس بگیرید؟

چناچه درماشین لباسشویی بکو خود صدای عجیبی را می شنوید. اگر آب را تخلیه نکند و یا اصلا آغاز به کار نمی کند. باید به این نکته توجه داشته باشید که احتمالا ماشین لباسشویی شما دچار خرابی فنی شده است و باید جهت تعمیر تخصصی لباسشویی با نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در تهران تماس حاصل کنید.

در صورتی که لباسشویی خاموش می باشد اما پر از آب شده است. باید جهت تنظیم صحیح عملکرد دستگاه با تعمیرگاه مجاز لباسشویی بکو تماس بگیرید.

چناچه در زمان خشک کردن ماشین لباسشویی زیاد تکان میخورد و یا صدای بسیار بلند و ناهنجاری تولید می کند. یا اگر که متصل کردن به برق لباسشویی روشن نشود و دستگاه هیچ عملی انجام ندهد. باید خیلی سریع این مشکل برطرف بشود و با نمایندگی مجاز لباسشویی و تعمیرات لباسشویی بکو در تهران تماس بگیرید.

چطور می توان یک نمایندگی مجاز لباسشویی بکو در تهران را پیدا کرد؟

 در صورتی که شما از مرکز پاسخگویی ۱۱۸ شماره تماس یک نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی بکو در تهران را بخواهید، این مرکز می تواند حداقل 100 شماره تلفن به شما بدهد فقط در تهران به شما بدهد!

با عرض تاسف این مجموعه ها همگی نمایندگی مجاز لباسشویی بکو در تهران نیستند و تنها امور مرتبط با تعمیر لباسشویی را انجام می دهند.

از روش هایی که می‌توان از طریق آن از معتبر بودن خدمات ضمانت نامه لباسشویی بکو این در مجموعه ها مطلع شد. این است که از این مجموعه ها ضمانت‌نامه تعمیرات لباسشویی بکو را بخواهید. تمام مجموعه هایی که به عنوان مراکز رسمی تعمیرات لباسشویی بکو در تهران مشغول به فعالیت هستند. باید پس از انجام دادن تعمیرات لباسشویی بکو، آن را برای مدت حداقل 1 ماه ضمانت بکنند.

شماره تلفن های مرکز تعمیر لباسشویی بکو در منزل

شماره تلفن تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی برای ثبت سفارش و ارسال تکنسین جهت تعمیر لباسشویی بکو در منزل شامل شماره های ۷۷۱۶۶۶۱۵ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ می باشد.

مطالب مرتبط

5 38 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شافعی
شافعی
1 سال قبل

باسلام و خسته نباشید
میخواستم بپرسم برای تعمیر لباسشویی روز تعطیل هم تکنسین دارید؟

صادقی
صادقی
1 سال قبل

سلام روزتون بخیر
من وقتی داخل لباسشوییم لباس یا پرده حریر میذارم بعد شستشو میبینم پارچه نخ کش شده، علتش چیه؟ تمام پرده هایی که توش انداخته بودم نخ کش شدن

رها
رها
1 سال قبل

سلام لباسشویی من خیلی لرزش داره پایه هاشو تنظیم‌ کردم بازم درست نشده باید چیکار کنم؟

یلدا
یلدا
9 ماه قبل

تعمیر لباسشویی بکو در نمایندگی تعمیرگاه مجاز بکو در محل انجام میشه؟

تعمیرگاه مجاز
مدیر
9 ماه قبل
پاسخ به  یلدا

درود یلدای عزیز
جهت تعمیر لباسشویی بکو با تماس با هر کدام از نمایندگی های تعمیرگاه مجاز و یا ثبت فرم سفارش بر روی سایت سفارش شما ثبت و اعزام تعمیر کار به محل شما جهت سهولت انجام میگردد.

حیدری
حیدری
8 ماه قبل

چرا ماشین لباسشویی بکو نشتی آب دارد؟

amirreza
amirreza
8 ماه قبل

چرا لباسشویی دائما آب می‌گیره و مخزن را لبریز می‌کنه؟

فقط پدر و مادر
فقط پدر و مادر
7 ماه قبل

چرا خشک کن لباسشویی بکو کار نمی کنه؟

تعمیرگاه مجاز
مدیر
7 ماه قبل



تنظیمات نادرست برنامه خشک کن، وجود مشکل در برد اصلی ، پر بودن بیش از حد لباسشویی و خرابی موتور می‌تواند از دلایل اصلی از کار افتادن خشک کن لباسشویی باشد.