تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی حایر, تعویض شیر برقی لباسشویی حایر

تعویض شیر برقی لباسشویی حایر

تعویض شیر برقی لباسشویی حایر

شیر برقی لباسشویی حایر

شیر برقی لباسشویی حایر، یکی از اصلی ترین قطعات در ماشین لباسشویی می باشد. اما بیشتر کاربران ماشین لباسشویی با کاربرد این قطعه در لباسشویی آشنا نیستند، ما در این مقاله قصد داریم که شما را با نحوه کار کرد، وظیفه این قطعه در لباسشویی و نحوه تعمیر شیر برقی لباسشویی حایر را برای شما عزیزان آشنا کنیم تا در صورت بروز مشکل آن را برطرف نمایید.

شما عزیزان باید بدانید که شیر برقی ها به طور کل به دو دسته شیر برقی آب سرد و شیر برقی آب گرم تقسیم می شوند. این قطعه وظیفه کنترل کردن میزان آب ورودی لباسشویی را در هنگام شستشو بر عهده دارد. اما امروزه با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، ماشین لباسشویی ها دارای یک شیر برقی آب سرد می باشند که آب گرم مورد نیاز آن برای شستشوی لباس ها توسط هیتر ماشین لباسشویی تامین می شود.

پس با توجه به این موضوع، ماشین لباسشویی های جدید تنها دارای یک شیربرقی می باشند. یکی از مشکلاتی که در برخی از موارد باعث خرابی لباسشویی می شود، خرابی شیر برقی لباسشویی حایر می باشد. در بیشتر موارد خرابی شیر برقی لباسشویی مربوط به یخ زدگی آب موجود در داخل مسیر آن می باشد. در صورتی که آب داخل لوله های یخ زده، باز می شود و همین موضوع باعث ایجاد نشتی در آب در شیر برقی شما می شود.

خرابی شیر برقی لباسشویی حایر

برای اینکه مطمئن شوید مشکل لباسشویی مربوط به خرابی، شیر برقی لباسشویی می شود باید مواردی که در ادامه به آن ها می پردازیم را مورد بررسی قرار دهید. در اولین مرحله باید به بررسی این موضوع بپردازید که نشت آب مربوط به کدام قسمت لباسشویی می باشد. اگر که نشتی آب مربوط به قمست می باشد، در صورت نشت آب از قسمت پشت لباسشویی و یا زیر آن باشد باید بدانید که باید به تعویض یا تعمیر تایمر لباسشویی حایر بپردازید. (توجه داشته باشید که در صورت سلام بودن لاستیک درب مطمئن شوید که شیر برقی خراب است.)

تعمیر ماشین لباسشویی حایر

تعویض شیر برقی لباسشویی حایر

تعمیر لباسشویی حایر

یکی دیگر از مواردی که می توانید با مشاهده کردن آن متوچه خرابی شیر برقی خود شوید بررسی لباسشویی هنگام نشتی آب می باشد. به این موضوع دقت کنید در صورتی که نشتی آب را هنگام آبگیری لباسشویی مشاهده می کنید، نشان دهنده خرابی شیر برقی لباسشویی می باشد. توجه کنید که اگر می خواهید از خدمات سرویس لباسشوی حایر و تعمیر لباسشویی حایر بهره مند شوید بهتر است به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید. اما در صورتی که تخصص کافی در این زمینه را دارید و خودتان می خواهید به تعویض شیر برقی لباشسویی حایر بپردازید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

نحوه تعویض شیر برقی لباسشویی حایر

توجه کنید که برای تعمیر شیر برقی لباسشویی حایر به ابزارهایی نیاز دارید که این ابزار ها موارد زیر می شوند: شیر برقی تازه تهیه شده، پیچ گوشتی و انبردست. پس قبل از انجام هر کاری باید ابزار را تهیه کنید. بعد از تهیه کردن این ابزار به انچام مراحل زیر بپردازید:

ارتباط دستگاه را با برق قطع نمایید:

قبل از اینکه بخواهید به تعمیر شیر برقی لباسشویی حایر بپردازید، باید پریز برق لباسشویی را بیرون بکشید.

شناسایی نشتی آب شیر برقی لباسشویی حایر:

برای بررسی در این مرحله، باید پیچ های پنل در پشت لباسشویی (که در رخی از مدل ها کناره هم هستند) را باز کنید و با کشیدن پنل به سمت آن را در بیاورید. بعد از جدا کردن پنل لباسشویی می توانید شیر برقی لباسشویی را مشاهده نمایید. در قسمت دو شیر برقی وجود دارد که یکی از آن ها مربوط به آب سرد و دیگری مربوط به آب گرم می باشد. توجه داشته باشید که شیر برقی آب گرم با رنگ قرمز و شیر برقی آب سرد با رنگ آبی مشخص شده اند. اما در برخی از مدل شیر برقی آب گرم و سرد به هم متصل می باشند. برای مطمئن شدن از نشتی شیر برقی لباسشویی باید به اطلف شیر برقی دست بزنید. اگر که رسوب را مشاهده کرده می توانید از نشتی آب این قسمت پی ببرید.

جدا کردن شیر برقی خراب:

اولین اقدامی که باید برای خارج کردن شیر برقی خراب انجام دهید، جدا کردن اتصالات برقی ماشین لباشسویی یا همان دسته سیم ها می باشد؛ که برای انجام دادن این کار می توامید از پیچ گوشتی استفاده نمایید. در این مرحله می توانید شلنگ هایی که به شیر برقی وصل هستند را جدا نمایید. برای انجام دادن این مرحله می توانید از انبر دست کمک بگیرید و شلنگ ها را با کمی نیروی دست جدا نمایید. بعد از اینکه اتصالات برقی را جدا کردید، باید شیر برقی خراب شده را از لباسشویی حایر جدا نمایید. برای اینکه به جداسازی شیر برقی بپردازید، باید به نحوه اتصال آن توجه نمایید تا راه آن را پیدا نمایید. (توجه داشته باشید که در مدل های مختلف شیوه جدا کردن با هم متفاوت می باشد.)

تعمیر لباسشویی حایر

تعویض شیر برقی لباسشویی حایر

تعمیرات لباسشویی حایر

نصب کردن شیر برقی جدید:

بعد از اینکه مرحله قبل یعنی در آوردن شیر برقی خراب را انجام دادید، در این قسمت باید شیر برقی جدید را جایگزین نمایید. بعد جایگزاری شیر برقی جدید؛ شلنگ ها و اتصالات برقی را مانند قبل نصب نمایید. برای انجام دادن این کار باید توجه کنید تا با مشکلی برخورد نکنید. بعد از انجام این مرحله باید پنل ماشین لباسشویی را نصب نمایید تا بتوانید از ماشین لباسشویی خود استفاده نمایید.

تعمیرات لباسشویی 

در صورتی که ماشین لباسشویی شما در هر برندی از جمله: تعمیر لباسشویی حایر، تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر لباسشویی سامسونگ و… دچار مشکل شده است و شما نیاز به تعمیرات تخصصی لباسشویی دارید می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و از خدمات ما در محل مورد نظر خودتان استفاده نمایید. در صورتی که تخصصی کافی را در زمینه برطرف کردن این مشکل ندارید، توصیه می شود که قبل از رسیدن تعمیرکار متخصص ما برای تعمیر لباسشویی اقدام نکنید و دستگاه را خاموش نگه دارید. همچنین بعد از اینکه تعمیرکار لباسشویی در محل مورد نظر شما حاضر شد، تمامی مشکلات پیش آمده در لباسشویی خود را با جزئیات برای تعمیرکار متخصص ما شرح دهید تا بتواند مشکل پیش آمده را در لباسشویی شما برطرف کند.

تخصصی ترین خدمات در زمینه تعمیرات لباسشویی حایر را می توانید از نمایندگی تعمیرگاه مجاز درخواست نمایید. برای اینکه بتوانید خدمات ما بهره مند شوید می توانید با یکی از شماره های ثبت شده نمایندگی در سایت تماس بگیرید و یا از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید تا از خدمات ما بهره مند شوید.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش در زمینه تعویض شیر برقی لباسشویی حایر:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742  (021)

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها