تعمیر لباسشویی الجی

استفاده از خشک کن لباسشویی ال جی

استفاده از خشک کن لباسشویی ال جی

نحوه استفاده کردن از خشک کن ماشین لباسشویی ال جی

امروزه ماشین لباسشویی ها از برنامه های شست و شوی مختلفی پشتیبانی می کنند که یکی از این برنامه ها (خشک کن) می باشد. در برخی از موارد دیده شده است که مصرف کنندگان لباسشویی تنها نیاز  به استفاده کامل از ماشین لباسشویی ندارند و تنها می خواهند از خشک کن ماشین لباسشویی برای خشک کردن لباس ها یا گرفتن نم و رطوبت آن ها استفاده کنند. این امکان نیز وجود دارد که بعد از شستو شوی دستی برخی از لباس ها، حوله ها و یا پتو ها آن ها نم دار هستند که در این مواقع باید از استفاده خشک کن استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که قبل از انجام این کار باید با نحوه استفاده کردن از خشک کن لباسشویی ال جی آشنا شوید‌.

شاید در نگاه اول استفاده از خشک کن لباسشویی ال جی آسان باشد اما باید توجه داشته باشید که برای استفاده از گزینه خشک کن در لباسشویی‌ باید به برخی از موارد توجه نمایید‌‌‌ تا در صورت استفاده از این فناوری لباسشویی ال جی از بروز آسیبی به دستگاه و لباس ها وارد نشود و از  افزایش مصرف برق لباسشویی جلوگیری شود. به همین دلیل در ادامه این مطلب به بررسی نحوه استفاده خشک کن لباسشویی ال جی می پردازیم.

استفاده از خشک کن لباسشویی ال جی

خشک کن ماشین لباسشویی

آماده سازی البسه پیش از آشنایی با نحوه استفاده از خشک کن لباسشویی ال جی

اولین اقدامی که برای استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی ال جی باید انجام داد، آماده سازی لباس ها می باشد. توجه داشته باشید لباس ها و هر چیزی که باید در لباسشویی خشک شود را باید ابتدا بررسی کرد و مطمئن شد که آیا می شود آن ها را در خشک کن دستگاه قرار داد یا خیر. در پشت لباس ها یا پتو ها برچسب راهنمایی قرار دارد که با بررسی آن می توان این موضوع را متوجه شد.

اگر روی این برچسب امکان خشک کردن لباس در خشک کن نوشته شده باشد، می توان بدون نگرانی از آسیب رسیدن به البسه آن ها را در ماشین لباسشویی قرار داد. نکته مهم بعدی برای آماده کردن لباس ها، گرفتن آب آن هاست. قبل از قرار دادن البسه در خشک کن ماشین لباسشویی باید حتما آن ها را خوب چکانده و آب آن ها را خارج کنید.

یکی از مهم ترین نکات این است که برای برخی از لباس های ظریف و حساس مانند لباس های ابریشمی امکان استفاده از خشک کن نیست و احتمال آسیب رسیدن به آن ها زیاد است. بهتر است لباس ها را به صورت باز شده و بدون مچاله شدن درون دیگ لباسشویی قرار دهید تا خوب خشک شده و آب شان گرفته شود.

آماده سازی ماشین لباسشویی ال جی

بعد از اینکه البسه را جهت استفاده خشک کن آماده کردید، باید در این مرحله به تنظیم خشک کن لباسشویی ال جی بپردازید.
قطعا تنظیمات و نحوه استفاده از حالت خشک کن در هر مدل و برند های مختلف، متفاوت است. اما به صورت کلی این روند در اکثر دستگاه ها به یک شکل است. برای انجام این کار ابتدا ماشین لباسشویی را با دکمه پاور کرده و سپس پیچ یا دکمه چرخش آن را روی حالت SPINNE قرار دهید.

بعد از اینکه مراحل قبلی را انجام دادید باید با زدن دکمه  استارت، خشک کن لباسشویی شروع به کار کرده و لباس ها را خشک می کند. توجه داشته باشید که برای استفاده کردن از دور خشک کن باید با توجه به وزن، مقدار و نوع لباس ها، دمای مناسب خشک کن به همراه دور بر دقیقه را انتخاب کرد. برای مثال هر چه البسه مورد نظر ضخیم تر باشند، باید از دمای بیشتر و دور چرخش بالاتری استفاده کرد.
یکی دیگر از نکات مهم در مورد فعال خشک کن در ماشین لباسشویی ، توجه کردن به نام برنامه شست و شو در مدل های مختلف لباسشویی می باشد.

نکته مهم در خصوص فعال کردن خشک کن در مدل های مختلف لباسشویی، توجه به نام این دکمه روی مدل های مختلف است. دکمه هایی مانند DRY ONLY، HEAT یا SETTING DRY از دیگر نام های گزینه خشک کن در مدل های مختلف است.

استفاده از خشک کن لباسشویی ال جی
نکات مهم در  نحوه استفاده از خشک کن لباسشویی‌ ال جی

گزینه خشک کن در هر یک از مدل های لباسشویی عملکرد متفاوتی دارد. قدرت عملکرد خشک کن مربوط به کیفیت، قدرت و مدل دستگاه هاست و در مدل های مختلف این قدرت متفاوت است. اما برخی از موارد می تواند روی عملکرد دستگاه تاثیر بگذارد. برای مثال تعیین میزان دمای مناسب متناسب با میزان و نوع لباس ها و همچنین قرار دادن دستگاه روی دور مشخص از جمله این هاست. علاوه بر این نکته ای که در عملکرد لباسشویی در خشک کردن لباس ها تاثیر دارد، میزان پر کردن مخزن لباسشویی است.

نباید بیش از ظرفیت دستگاه لباس های خیس را درون مخزن آن قرار داد. در این صورت دستگاه قادر به خشک کردن کافی لباس ها نخواهد بود. پر کردن بیش از حد لباسشویی می تواند به خود دستگاه نیز آسیب برساند و موجب خرابی آن شود. سر و صدای بیش از حد ماشین لباسشویی نیز در برخی مواقع به دنبال پر شدن بیش از حد مخزن دستگاه است.

در این مقاله با نحوه استفاده از خشک کن لباسشویی ال جی آشنا شدیم اما توجه داشته باشید که این امکان وجود دارد خشک کن ماشین لباسشویی ال جی شما دچار مشکلاتی شده باشد که در این گونه موارد تنها کافیست تا با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید و با استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی ال جی مشکل پیش آمده را در دستگاه خود برطرف نمایید.

برای ثبت‌ کردن خرابی دستگاه خود و استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی ال جی می‌توانید با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید و یا از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را در زمینه تعمیر لباسشویی ال جی ثبت نمایید تا تعمیرکاران متخصص ما در محل مورد نظر شما حاضر شوند‌ و به تعمیر لباسشویی ال جی شما بپردازند.

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها