تعمیر لباسشویی

مزایای لباسشویی اتوماتیک

مزایای لباسشویی اتوماتیک

مزایای ماشین لباسشویی اتوماتیک

طبیعتاً شماهم با این موضوع آشنا هستید که ماشین لباسشویی ها یکی از کاربردی ترین لوازم خانگی می باشند. شما با استفاده از لباسشویی می توانید در زمان شست و شوی لباس ها صرفه جویی نمایید و مزیت های دیگر. شاید شما با این موضوع آشنا نباشید که در در بازار لوازم خانگی دو مدل ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک وجود دارد که، انتخاب کردن گزنیه مناسب کار سختی می باشد، زیرا که مزایای لباسشویی اتوماتیک با مزایا و معایب لباسشویی نیمه اتوماتیک تفاوت دارد.

توجه داشته باشید که شما با تهیه کردن یک ماشین لباسشویی خوب، تقریباً در طولانی مدت از خرید و تعمیر لباسشویی بی نیاز می شوید. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که ماشین لباسشویی اتوماتیک را انتخاب نمایید. این لباسشویی‌ها ویژگی‌های بهتر و چندین مزیت دیگر به شما ارائه می‌‌دهند. اگر هنوز برای خرید این دستگاه‌ها شک دارید؛ ما برای شما مزایای لباسشویی اتوماتیک را آماده کرده‌ایم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

تهیه کردن ماشین لباسشویی های درب از بالا یا درب جلو می‌تواند چندین مزیت برای شما به همراه داشته باشد. مواردی که در ادامه به بررسی کردن آن ها می پردازیم تمام مزایایی هستند که این لباسشویی‌ها را از مدل‌های نیمه اتوماتیک بهتر می‌کنند:

طرز استفاده راحت از لباسشویی:

این دستگاه ویژگی های زیادی دارد که طرز استفاده راحت از این دستگاه یکی از اصلی ترین ویژگی های این دستگاه به حساب می آید. از اصلی ترین دلایل استفاده از ماشین لباسشویی راحتی است و با مدل‌های اتوماتیک می‌توانید انتظار راحتی بالایی را داشته باشید. طرز شست و شو در دستگاه به این صورت می باشد که، لباسشویی اتوماتیک را به منبع آب وصل می‌کنید و سپس لباس‌ها را درون آن می‌ریزید تا دستگاه به طور خودکار شست و شو را شروع کند. از پر کردن آب گرفته تا چرخه‌های شستشو یا زمان، دستگاه همه این کارها را انجام می‌دهد. پس از شستن لباس‌ها، لباسشویی به طور خودکار متوقف می‌شود و شروع به خشک کردن لباس‌ها می‌کند.

مزایای لباسشویی اتوماتیک

صرفه جویی در مصرف آب:

از آنجا که چرخه تمیز کردن مفید و ویژگی بارگیری آب به طور خودکار مطابق با مقدار لباس می باشد، لباسشویی اتوماتیک مقدار مورد نیاز آب را برای شستشو تعیین می‌کند. به همین دلیل می باشد که ماشین لباسشویی های اتوماتیک در حال شست و شو، جای کمتری برای لباس ها دارد که همین موضوع باعث شده تا در مصرف آب صرفه‌ جویی شود و مبلغ قبض آب شما هم به مراتب کمتر خواهد شد.

حجم جمع و جور نسبت به دیگر دستگاه ها:

یکی دیگر از مزایای لباسشویی اتوماتیک حجم جمع و جور و سبک آن ها می باشد. تصور کنید‌ که با استفاده کردن از این نوع ماشین لباسشویی فضای کمتری از آشپزخانه یا محیط شکل اشغال خواهد شد. در صورتی که فضای خانه شما کوچک است می توانید از ماشین لباسشویی های اتوماتیک استفاده نمایید. با تهیه کردن این لباسشویی ها می توانید از تمامی مزیت های لباسشویی اتوماتیک به صورت همزمان استفاده نمایید.

زمان کمتر شست و شو:

ماشین لباسشویی های اتوماتیک در چرخه شستشو و خشک کردن نتایج مفیدی برای شما به ارمغان می‌‌آورند که می‌‌توانید کاملا به آن‌ها اعتماد کنید. می‌توانید مطمئن باشید که این مدل‌ها نسبت به نمونه‌های نیمه اتوماتیک ۳۰ درصد زمان کمتری صرف شستن لباس‌ها شود؛ چون در نمونه‌های نیمه اتوماتیک، شما لباس‌ها را از وان لباسشویی به وان خشک‌کن منتقل می‌کنید. این کار باعث صرف زمان اضافی می‌شود و زحمت بیشتری نیز روی دست شما می‌گذارد. لباسشویی اتوماتیک برای افرادی که زمان زیادی برای شستن لباس ندارند انتخاب خیلی بهتری خواهد بود.

تمیز کردن مفید:

طبیعتاً شما هم دوست ندارید که لباس ها زا قبل از قرار دادن در ماشین لباسشویی تمیز کنید، پس با توجه به این موضوع ماشین لباسشویی های اتوماتیک می توانند گزینه بهتری برای شما عزیزان باشند. برای شروع شدن شست و شو در این لباسشویی ها تنها باید محفظه را پر نمایید و بعد از آن دستگاه را روشن نمایید. خود ماشین لباسشویی لباس‌ها را تمیز می‌کند؛ لکه‌ها را از بین می‌برد و آن‌ها را به طور کامل شستشو می‌دهد.
همین موضوع باعث می شود که بتوانید انتظار داشته باشید تا لباس های شما به خوبی تمیز و شست و شو شوند. یکی دیگر از مزایای لباسشویی اتوماتیک این مورد می باشد. همین موضوع باعث می شود که لباسشویی های اتوماتیک انتخاب بهتری باشد.

ویژگی های لباس شویی اتوماتیک

ظرفیت مناسب لباسشویی های اتوماتیک:

ماشین لباسشویی های اتوماتیک را می توانید در ظریغن مختلف در بازار لوازم خانگی پیدا نمایید. این موضوع باعث می‌شود تا با توجه به نیازهای خود بهترین ظرفیت لباسشویی را انتخاب کنید. برخی غز مدل های این لباسشویی با ظرفیت بسیار پایین در بازار لوازم خانگی پیدا کنید که مناسب افرادی می باشد که لباس های زیادی را برای شست و شو ندارند.

شستشوی خودکار:

یکی دیگر از مزایای لباسشویی اتوماتیک شستشوی خودکار می باشد. بعد از اینکه ماشین لباسشویی اتوماتیک را روشن کردید، دستگاه پر از آب می شود. هنگامی که همه چیز خیس شد، آب از محفظه حذف می شود و خشک کن روشن خواهد شد. توجه داشته باشید که که این موضوع باعث می شود انتظار کار موثر و مفید را داشته باشید. هیچ مداخله دستی در این بین وجود دارد و تمام کارها به صورت خودکار انجام می‌شوند.

مواردی که در بالا گفته شد، مزایای لباسشویی اتوماتیک و کارکرد این دستگاه است.

اما این امکان وجود دارد که شما بعد از تهیه کردن این مدل از لباسشویی ها دچار مشکلاتی در این لباسشویی شوی که این موضوع باعث می شود شما نتوانید به خوبی از این ماشین لباسشویی استفاده نمایید. اما در اینگونه موارد‌ اصلا نگران، در صورتی که نیازمند تعمیر لباسشویی باشید می توانید با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید‌ و مشکل دستگاه خود را برای تعمیرکاران ما بازگو نمایید تا بعد از هماهنگی های لازم تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر لباسشویی در محل مورد نظر شما حاضر شود تا به بررسی، عیب یابی و تعمیر لباسشویی شما بپردازد. همچنین شما عزیزان می توانید از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین اقدام نمایید تا خرابی دستگاه خود را در نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ثبت نمایید.

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها