تعمیر لوازم خانگی, تعمیر ماکروفر, تعمیر ماکروفر ال جی, تعمیر مایکروفر

تعمیر ماکروفر ال جی

تعمیر ماکروفر ال جی

در دنیای امروزی که مدیریت زمان از مهمترین کار ها می باشد، وسایلی برای آسایش و راحتی، همچنین کنترل زمان ابداع شده اند. لوازمی مانند ماشین های لباسشویی، ماشین های ظرفشویی، مایکروفر ها و … که علاوه بر مدیریت زمان، در مصرف انرژی نیز صرفه جویی به عمل می آید. با گسترش مصرف ماکروفر ها در منازل، برای گرم کردن مواد غذایی نیاز به تعمیر این وسیله ی پر مصرف نیز افزایش یافته است. به همین دلیل تعمیرگاه مجاز در کنار شماست تا تعمیر ماکروفر ال جی را به نحو احسن برای شما انجام دهد.

در کنار تعمیرات ماکروفر، این مقاله را هم برای شما آماده کرده ایم تا با مشکلات رایج در ماکروفر ها و راه های برطرف کردن آن بیشتر آشنا شوید. هر چند که خدمات این مرکز فقط معطوف به تعمیرات ماکروفر ال جی نمیباشد و شما میتوانید تعمیر لباسشویی ال جیتعمیر یخچال ال جی – تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی – تعمیر اجاق گاز ال جیتعمیر جاروبرقی ال جی –  ساید بای ساید ال جی را در این مرکز دریافت کنید.

خدمات تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ال جی

چنانچه قصد استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز را دارید، باید بدانید که تمامی خدمات این مجموعه در منزل شما ارائه میشود و شما را از جابجایی و حمل دستگاه معیوب تا تعمیرگاه بی نیاز میکند. حتی تعمیر دستگاه های کوچکی مانند ماکروفر نیز در محل انجام میشود، و چه چیزی بهتر از این؟! دیگر نیازی نیست خود را به زحمت بی اندازید تا دستگاه را به یک تعمیرگاه ببرید. تنها با شماره گیری نزدیک ترین نمایندگی تعمیرگاه مجاز، این امر برای شما محقق خواهد شد.

از دیگر خدمات تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی میتوانیم به ارائه ی خدمات توسط بهترین و مجرب ترین تعمیرکاران در تمامی روز های هفته اشاره کنیم که حتی در روز های تعطیل نیز خدمات تعمیر را ارائه میدهند و برای افراد شاغل یک حسن بزرگ به حساب می آید، زیرا در روز های تعطیل در منزل هستند و میتوانند با هماهنگی قبلی، خدمات مورد نیاز خود را درخواست کنند.

مشکلات رایج در ماکروفر های ال جی و علت های خرابی این دستگاه

خرابی های مایکروفر  شامل موارد زیادی می باشند که عوامل مختلفی روی آن تاثیر میگذارند و ما میخواهیم به بررسی این مشکلات بپردازیم. هر چند که برخی از این ایرادات توسط اشخاص کم تجربه نیز قابل حل هستند اما بهترین کار این است که با مراکز معتبر تعمیراتی تماس بگیرید و از آن ها درخواست کمک کنید، مراکزی مانند تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در این مسیر همراه شما هستند تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند. بیشترین خرابی هایی که مصرف کنندگان ماکروفر ال جی با آن مواجه شده اند عبارتند از :

جهت در تعمیرگاه مجاز کافیست با شماره های موجود در مقاله تماس بگیرید و یا فرم مربوطه را پر نمایید.

تعمیر مایکروفر ال جی

غذا در ماکروفر ال جی گرم نمیشود. مشکل چیست؟

شاید شما هم با این مشکل مواجه شده باشید که ماکروفر، به خوبی یا به کل مواد غذایی را گرم نمیکند. این ایراد از خرابی قطعات متفاوت ماکروفر مانند مگنترون، ترانس، خازن یا … میتواند ایجاد شود که در ادامه به بررسی خرابی هر کدام از این قطعات خواهیم پرداخت، ولی لازم است بدانید قیمت این قطعات در مدل های مختلف ماکروفر ال جی متفاوت است و فکر میکنم نیازی نیست که بگوییم قیمت هر قطعه نیز با قطعه ی دیگر یکی نیست که در کیفیت ان نیز تاثیر دارد.

زمانی که دستگاه ماکروفر شما مواد غذایی را گرم نمی کند ممکن است ایراد از چندین قطعه باشد که هر کدام خرابی متفاوت و رفع عیب آن نیز متفاوت است،همچنین تست قطعات ماکروفر و قیمت قطعات مایکروفر نیز بسیار متفاوت می باشد حتی به طور مثال مگنترون و یا خازن ماکروفر نیز در هر مدل قیمتی متفاوت و کیفیتی متفاوت دارد.

قطعه ی مگنترون در ماکروفر ال جی

مگنترون وظیفه گرمایش دستگاه را بر عهده دارد و خرابی یا نبود آن باعث اختلال در گرمایش دستگاه میشود. از علائم خرابی ظاهری آن می توان به شکستگی آهنرباهای مگنترون، شل شدن رادیات های خنک کننده، و ذوب شدن آنتن آن اشاره کرد. این قطعه قابلیت تعمیر ندارد و احتیاج به تعویض کامل دارد.

برای تست مگنترون مایکروفر  باید از بیزر برای بررسی آن استفاده نمایید تا سوکت به بدنه اتصالی نداشته باشد، همچنین جایگزین کردن مگنترون جدید نیز روشی دیگر برای تست مگنترون می باشد.

قطعه ی ترانس در ماکروفر ال جی

خرابی این قطعه به ندرت اتفاق می افتد و در بیشتر موارد دستگاه هایی که به صورت مکرر و طولانی مدت مورد استفاده قرار می گیرند دچار سوختگی ترانس می شوند. دود کردن و بلند شدن بوی سیم سوخته از علائم خرابی ترانس هستند.

برای تست ترانس می توانید فیش های ورودی برق را از سوکت جدا نموده و برق مستقیم به ترانس دهید، در صورتی که خروجی ترانس سالم باشد ترانس درست و در غیر اینصورت ترانس ماکروفر شما معیوب می باشد.

قطعه ی خازن در ماکروفر ال جی

خازن در ماکروفرها برای افزایش ولتاژ استفاده می شود و تست آن به وسیله مولتی متر امکان پذیر است. در اینجا باید دقت داشته باشید داخل خازن انرژی الکتریکی بسیار زیادی ذخیره شده و بسیار خطرناک است. برای تست خازن ماکروفر مولتی متر را بر روی خازن سنج قرار داده و عدد نشان داده شده بر روی مولتی متر در صورت سلامت خازن ماکروفر می بایست با عدد درج شده بر روی خازن یکی باشد، یکی از متداول ترین ایرادات مشاهده شده در ماکروفر های ال جی در تهران مربوط به خرابی خازن ماکروفر می باشد.

قطعه ی دیود در ماکروفر ال جی

در ماکروفر ها، دیود وظیفه یکسو کنندگی جریان را انجام می دهد و به یک سر خازن و بدنه دستگاه متصل است. می توانید به وسیله مولتی متر آن را تست نمایید و در صورت نیاز آن را جایگزین نمایید. تست بیزر و دیود برای دیود کاربردی می باشد در هنگام سلامت دیود بیزر به هیچ طرف دیود نباید راه بدهد.

قطعه ی برد الکترونیکی در ماکروفر ال جی

دستگاه برای شروع به گرم کردن احتیاج به ولتاژ 220 به 2 سر ترانس دارد و این ولتاژ را برد اصلی دستگاه تامین می کند. زمانی که برد فرمان را به ترانس دستگاه نرساند عمل گرمایش انجام نمی شود. تعمیر برد ماکروفر می بایست توسط متخصص الکترونیک انجام شود. از شایع ترین ایراداتی که تعمیر ماکروفر ال جی را به همراه دارد میتوان خرابی برد الکترونیکی دستگاه را عنوان کرد که در اثر نوسانات زیاد برق اتفاق می افتد.

خرابی برد الکترونیکی شامل خاموش شدن دستگاه، معیوب بودن تاچ و حتی چرخیدن بی دلیل سینی می باشد که در اغلب موارد این ایرادات قابل تعمیر می باشند.

سینی ماکروفر ال جی نمیچرخد. مشکل چیست؟

زمانی که سینی ماکروفر ال جی نمی چرخد، عملیات گرم شدن غذا در ماکروفر به صورت کامل انجام نمی شود و مواد غذایی به صورت ناقص گرم می شوند. برای بررسی موتور کف دستگاه می بایست زیر دستگاه را باز کرده و موتور گردان را با برق مستقیم تست نمایید در صورت عدم کارکرد موتور کف معیوب می باشد البته این تمام خرابی های مربوط به نچرخیدن سینی مایکروفر نبوده و موارد دیگری که در ادامه شرح خواهیم داد نیز در هنگام تعمیر ماکروفر ال جی مشاهده شده است.

دیگر دلایل نچرخیدن سینی ماکروفر ال جی

در صورت نچرخیدن سینی ماکروفر ال جی باید موارد زیر را به دقت بررسی نمایید:

  • خراب شدن موتور کف دستگاه
  • شکستن شفت (کوپلینگ) زیر سینی
  • معیوب بودن ریل سینی
  • شکستن سینی
  • معیوب بودن برد الکترونیکی

ماکروفر ال جی هنگام کار، صدای زیادی تولید میکند. مشکل چیست؟

زمانی که ماکروفر شما در حین انجام کار صدای زیادی تولید میکند، باید به قسمت های موتور فن، موتور کف، ترانس و مگنترون دقت کنید. معیوب بودن هر کدام از این قطعات باعث تولید صدای زیاد ماکروفر می شوند.

دیگر دلایل تولید صدای زیاد در ماکروفر ال جی

ماکروفر الجی روشن نمی شود. مشکل چیست؟

برای بررسی این مشکل باید ابتدا پریز برق بررسی شود و در قدم دوم کابل برق خود ماکروفر و سپس فیوز ورودی دستگاه را بررسی کنید. در صورتی که قسمت های تست شده مشکلی نداشته باشند برد الکترونیکی دستگاه سوخته و باید توسط تعمیرکار برد بررسی و در صورت امکان تعمیر گردد.

یکی از بیشترین دلایلی که باعث شده مشتریان به فکر تعمیر ماکروفر ال جی خود باشند، خاموش شدن ناگهانی ماکروفر می باشد.

تعمیر مایکروفر ال جی

خدمات تعمیرگاه مجاز ال جی

تعمیر ماکروفر ال جی همراه با ضمانت نامه کتبی تعمیرگاه مجاز انجام شده و تمامی تکنسین های این مرکز آموزش دیده و دارای مدارک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای هستند.

دقت داشته باشید که تعمیرات لوازم شما در محل و استفاده از لوازم یدکی اصلی انجام شده و در آخر همراه فاکتور برگه ضمانت نامه نیز خدمت شما تقدیم می شود. شما می توانید از دو طریق ثبت سفارش آنلاین و یا تماس مستقیم سفارش تعمیرات خود را ثبت کنید.

شماره تماس های مستقیم

(021) 88592650 – 55810749 – 22737566 – 77166615 – 44287993 – 33142528

تعمیر ماکروفر ال جی در تهران

حمل دستگاه به کارگاه امکان بروز مشکلاتی از قبیل آسیب دیدن دستگاه در حین حمل را دارد و از طرف دیگر ترجیح مشتری به تعمیر دستگاه در منزل خود است. از همین رو تعمیر مایکروفر ال جی توسط متخصصین تعمیرگاه مجاز در منزل مشتری و در حضور وی انجام خواهد شد.

تعمیر ماکروفر ال جی در تهران به صورت 24 ساعته و در تمامی طول هفته حتی روزهای تعطیل توسط این مرکز انجام می شود.

پاسخ به سوالات متداول در رابطه با ماکروفر ال جی

1- آیا مگنترون ماکروفر ال جی قابل تعمیر است؟

خیر، در صورت خرابی مگنترون باید آن را به صورت کامل تعویض کرد.

2- چگونه می توان خازن را شارژ کرد؟

برای شارژ کردن خازن، باید به وسیله اتصال دو سر خازن با دم باریک این کار را انجام دهید.

3- آیا ترانس ماکروفر ال جی را می توان مجددا سیم پیچی کرد؟

خیر، ترانس ماکروفر قابلیت سیم پیچی مجدد را ندارد.

4- چگونگی تهیه سینی شیشه ای ماکروفر ال جی؟

برای تهیه سینی ماکروفر ال جی می توانید به قسمت فروشگاه تعمیرگاه مجاز سری بزنید و درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

5- هزینه تعمیر ماکروفر ال جی در تهران به چه صورت می باشد؟

بستگی به نوع تعمیرات هزینه متفاوت می باشد اما هزینه ی دقیق پس از بررس مشکل پیش آمده و بر آورد هزینه ها به شما عزیزان اعلام میشود.

6- آیا پس از تعمیر ماکروفر ال جی در مجموعه تعمیرگاه مجاز، تست اشعه انجام می شود؟

بله. در صورت لزوم و صلاح دید تکنسین مجموعه، تست اشعه ماکروفر در تعمیرگاه مجاز انجام می شود.

تعمیر ماکروفر ال جی توسط نمایندگی تعمیرگاه مجاز در تهران

در آخر از شما مصرف کنندگان عزیز درخواست داریم که در صورت مشکل برای این محصول، دستگاه را باز نکنید. چرا که برق ذخیره شده در ماکروفر ال جی ممکن است مشکل ایجاد کند و تعمیرات بدون آموزش نیز بسیار خطرناک است تا جایی ممکن است حتی خطر جانی در پی داشته باشد.

همچنین در صورت درخواست مشاوره برای تعمیر ماکروفر ال جی در تهران کافیست تا با شماره های موجود در همین مقاله تماس حاصل نموده و اطلاعات مد نظر خود را دریافت نمایید.

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

5 29 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mikaeili
mikaeili
8 ماه قبل

تعمیر ماکروفر ال جی در تعمیرگاه مجاز برای منطقه 8 هم انجام داده میشه ؟

تعمیرگاه مجاز
مدیر
8 ماه قبل
پاسخ به  mikaeili

بله نمایندگی در منطقه 8 هم داریم با نمایندگی منطقه خود تماس بگیرید ۸۸۵۹۲۶۵۰ – ۷۷۱۶۶۶۱۵