تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی اسنوا, تعمیر لباسشویی بوش

لباسشویی بوش بهتره یا اسنوا؟ مقایسه + راهنمای خرید

لباسشویی بوش بهتره یا اسنوا؟

لباسشویی بوش بخرم یا اسنوا؟

به نقل از کارشناسان مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی بوش، به طورمعمول هنگامی که تصمیم خریداری دستگاه ماشین لباسشویی را دارید، مدل های گوناگون در انواع برندها در دسترس شما هستند که می توانید آن ها را انتخاب کنید.

 این میزان تنوع بالا در زمینه لوازم خانگی به خصوص در لباسشویی همیشه مفید نیست و عدم آگاهی کافی شما می تواند منجر به سردرگمی شما در زمان خرید شود.

جهت سهولت انتخاب شما در زمان خرید در این مطلب از تعمیرگاه مجاز، قصد داریم تا دو شرکت معتبر و خوش نام در حوزه لوازم خانگی یعنی برند اسنوا و برند بوش را به شما معرفی کنیم و به مقایسه لباسشویی های این دو برند بپردازیم.

پس اگر برای شما هم در زمان خرید لباسشویی این سوال به وجود می آید که لباسشویی بوش بهتره یا اسنوا؟ به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله از تعمیرگاه مجاز همراه ما باشید، تا اطلاعات کاملی را در ارتباط با این موضوع به دست بیاورید.

ماشین لباسشویی بوش بهتره یا اسنوا؟

لباسشویی بوش بهتره یا اسنوا؟ جواب این سوال می تواند به شما کند که لباسشویی مورد نظر خود را راحت تر انتخاب کنید.

به علت این که شرکت های سازنده، استانداردهای متفاوتی در تولید ماشین لباسشویی از یکدیگر دارند، لباسشویی ها را با فناوری ها یا برنامه های شستشوی مختلفی عرضه می کنند، و این دستگاه ها شکل،طرح و رنگ متفاوتی از یکدیگر پیدا می کنند.

 در ادامه هر کدام از این لباسشویی ها را طبق توضیحات تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی به شکل کامل برای شما توضیح می دهیم.

لباسشویی اسنوا

لباسشویی اسنوا

 لباسشویی برند اسنوا

طبق گزارش متخصصین تعمیر لباسشویی، شرکت اسنوا یک شرکت ایرانی می باشد که تولید کننده لوازم خانگی مختلفی همانند لباسشویی با مدل ها، امکانات و قیمت های مختلف است.

علت مشهور شدن لوازم خانگی این برند در بازار کشورمان طول عمر بالای محصولات و طراحی زیبا و ویژه آن می باشد.

 در اغلب موارد، موضوعی که موجب می‌ شود، لوازم خانگی شرکت های ایرانی تا این اندازه نزد مشتریان محبوب باشد، دسترسی راحت به آن و قیمت های مناسب می باشد. از بارزترین ویژگی های دستگاه لباسشویی شرکت اسنوا می‌توان به مورد های زیر اشاره نمود:

  • لباسشویی‌ های برند اسنوا فناوری شستشوی متنوعی دارند، که این ویژگی موجب می شود که مصرف کنندگان بتوانند به آسانی از آن استفاده نمایند.

 

  • طبق گزارش تکنسین های تعمیر تخصصی لباسشویی، دستگاه های لباسشویی های اسنوا اغلب دارای موتور اینورتر می باشند، موتور اینورتر اثر فوق العاده ای در کمتر کردن لرزش دستگاه ماشین لباسشویی دارد و موجب ایجاد آلودگی صوتی نمی گردد.
  • قطعه های استفاده شده در لباسشویی های این برند، تولید شده شرکت‌های ایرانی هستند که در صورت احتیاج به تعمیر یا تعویض، این قطعات به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرند.
  • طبق گزارش تکنسین تعمیرات لباسشویی، در فرایند تولید لباسشویی های اسنوا، سعی شده که تا حد ممکن از استفاده زیاد آب و برق پیشگیری شود.
  • به این مزیت نیز باید اشاره کنیم که وقتی یک ماشین لباسشویی توسط تولید کنندگان داخلی ساخته می شود، مشتریان از لحاظ شرایط پشتیبانی و خدمات بعد از فروش آن مطمئن می شوند.
  • بعضی از آپشن های قرار داده شده در لباسشویی های برند اسنوا از لحاظ عملکرد، در سطح برندهای خارجی می باشند. دو مورد از این فناوری های شستشو، فناوری شست و شوی سریع و شست و شو با تاخیر می باشند.

 

  • حمایت از تولید کنندگان ایرانی، از اهداف مهم شرکت اسنوا می باشد. در نتیجه مورد هایی همانند تحریم، نمی توانند بر روی قیمت این محصولات اثر گذار باشند.

 طبق توضیحات تکنسین تعمیر لباسشویی بوش قیمت ماشین های لباسشویی برند بوش بیشتر از لباسشویی های اسنوا می باشد، که دلایل این موضوع را در ادامه بررسی می کنیم.

معایب لباسشویی برند اسنوا

طبق نظر سرویس کاران تعمیر تخصصی لباسشویی، برای این که متوجه شوید لباسشویی بوش بهتر است یا اسنوا، باید با معایب و نقاط ضعف و مورد هایی که ممکن است بر روی تصمیم شما تاثیر بگذارند آگاه شوید.

از رایج ترین مشکلات یا معایب لباسشویی برند اسنوا عبارتند از:

  • احتمال کار نکردن و یا عدم کارکرد درست دکمه های لباسشویی، پس از استفاده در دراز مدت
  • کم بودن عمر مفید لباسشویی برند اسنوا
  • نبود برخی از آپشن ها و قابلیت های لباسشویی بوش در لباسشویی اسنوا
  • خاموش شدن یک مرتبه و ناگهانی ماشین لباسشویی اسنوا
  • عدم کامل کردن فرایند آبگیری در برخی از مدل های لباسشویی این برند

 

  • کیفیت پایین بدنه و قطعه های بیرونی لباسشویی اسنوا در مقابل لباسشویی بوش

 

  • عدم وجود آپشن بخارشور

 

لباسشویی بوش

لباسشویی بوش

معرفی لباسشویی برند بوش

برای جواب دادن به سوال لباسشویی بوش بهتر است یا اسنوا ، یک سمت این مقایسه برند بوش می باشد که از لحاظ کیفیت ساخت، عملکرد و طول عمر شرایط بهتری را دارد.

لباسشویی های بوش قدمت فوق العاده بالایی را دارند و به علت دارا بودن فناوری ‌های روز دنیا در دسته بهترین و پرطرفدار ترین لباسشویی ها محسوب می شوند.

لباسشویی های برند بوش به علت دارا بودن استانداردهای بالا و تنوع فوق العاده زیاد، در بازارهای حوزه لوازم خانگی دنیا معرف حضور همه مشتریان می باشد. در ادامه قصد داریم شما را با مشخصات و ویژگی‌های برتر لباسشویی برند بوش آشنا کنیم، این ویژگی ها طبق نظر تکنسین تعمیرات لباسشویی بوش، شامل موارد زیر می باشد:

 

  • لباسشویی های برند بوش تنوع فوق العاده بالایی دارند.
  • لباسشویی های این برند موتور بسیار قدرتمندی دارند که بهره وری ماشین لباسشویی را به اندازه زیادی افزایش می‌دهند.
  • فناوری های شستشو لباسشویی بوش در قیاس با ماشین لباسشویی های ایرانی همانند اسنوا بیشتر می باشد و آپشن های بهتری را در اختیار کاربران قرار می دهند.
  • طراحی بسیار زیبا مدل های این لباسشویی فاصله زیادی با طراحی لباسشویی های داخلی دارد.
  • لباسشویی بوش، آرام و بدون صدا می باشد.
  • لباسشویی بوش در مصرف آب و برق صرفه جویی مناسبی دارد.
  • لباسشویی بوش دارای آپشن شست و شوی کاملاً خشک می باشد.
  • این لباسشویی قابلیت پاک کردن انواع شوره و موی حیوانات خانگی از روی البسه دارد.
  • این لباسشویی حاوی فیلترهای بسیار قدرتمندی می باشد.
  • لباسشویی برند بوش طول عمر مفید بسیار بالایی دارد.

همچنین به شما توصیه می کنیم که اگر قصد خرید لباسشویی بوش را دارید، مقاله راهنمای خرید لباسشویی بوش + اطلاعاتی که فروشندگان به شما نمی دهند، را مطالعه نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله از تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی به پرسش لباسشویی بوش بهتره یا اسنوا پاسخ کامل دادیم و امیدواریم تا با مطالعه این مطلب بتوانید به راحتی خرید خود را از بین لباسشویی های بوش یا اسنوا انجام بدهید.

همچنین اگر که نیاز به تعمیر لباسشویی بوش داشتید، می توانید از طریق شماره تلفن‌های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ و یا فرم در خواست تعمیر موجود در سایت با تعمیرگاه مجاز لباسشویی بوش در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

5 11 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amiali
amiali
5 ماه قبل

لباسشویی اسنوا دارم ده ساله خیلی ازش راضیم، به نظرم بهتره

آخرین ویرایش 5 ماه قبل توسط amiali