تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی سامسونگ

درباره فناوری ActiveWater Plus لباسشویی بوش چه می دانید؟

درباره فناوری ActiveWater Plus لباسشویی بوش چه می دانید؟

 فناوری ActiveWater Plus لباسشویی بوش 

ماشین لباسشویی یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی در هر خانه ای است. با این حال، استفاده از ماشین لباسشویی می تواند به محیط زیست آسیب برساند. یکی از راه های کاهش تأثیر ماشین لباسشویی بر محیط زیست، استفاده از فناوری های صرفه جویی در مصرف آب است، بر اساس گزارش تکنسین تعمیر لباسشویی بوش، یکی از فناوری های صرفه جویی در مصرف آب که در ماشین های لباسشویی استفاده می شود، فناوری ActiveWater Plus است.

 این فناوری توسط شرکت بوش توسعه یافته است و به طور گسترده ای در ماشین های لباسشویی این شرکت استفاده می شود، در این مقاله از تعمیرگاه مجاز، به بررسی فناوری ActiveWater Plus لباسشویی بوش می پردازیم، توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه تعمیرگاه مجاز باشید.

فناوری ActiveWater Plus چیست؟

فناوری ActiveWater Plus یک فناوری آبیاری پیشرفته است که در ماشین های لباسشویی Bosch استفاده می شود. این فناوری با استفاده از سنسورهای مختلفی برای اندازه گیری میزان کثیفی لباس ها و میزان آب مورد نیاز برای تمیز کردن آنها، به صرفه جویی در مصرف آب و انرژی کمک می کند.

این فناوری از سه سنسور اصلی استفاده می کند:

  •  سنسور وزن:

 این سنسور میزان لباس ها را اندازه گیری می کند تا مقدار آب مورد نیاز برای تمیز کردن آنها را به دست بیاورد.

  •  سنسور کثیفی:

این قطعه میزان کثیفی لباس ها را اندازه گیری می کند تا مقدار مواد شوینده مورد نیاز را محاسبه نماید.

  •  سنسور سرعت چرخش:

این سنسور، سرعت چرخش دیگ لباسشویی را اندازه گیری می کند تا میزان آب مورد نیاز برای ایجاد جریان آب کافی را حساب کند.

نحوه کار فناوری  ActiveWater Plus

نحوه کار فناوری  ActiveWater Plus

ActiveWater Plus  با استفاده از این سنسورها، میزان آب و مواد شوینده مورد نیاز برای هر بار شستشو را به طور دقیق تنظیم می کند. این امر باعث صرفه جویی در مصرف آب و انرژی می شود و در عین حال به حفظ کیفیت شستشو کمک می کند. به عنوان مثال، اگر لباس های زیادی در ماشین لباسشویی قرار داده باشید، برنامه اکتیو واتر پلاس میزان آب بیشتری را برای شستشو استفاده می کند. اگر لباس های کمی در ماشین لباسشویی قرار داده باشید، اکتیو واتر پلاس میزان آب کمتری را برای شستشو استفاده می کند.

مزایا فناوری ActiveWater Plus

برنامه اکتیو واتر پلاس دارای مزایای زیادی است، از جمله:

  •  صرفه جویی در مصرف آب:

 می تواند تا 60 درصد در مصرف آب صرفه جویی کند. این امر معادل صرفه جویی در حدود 1000 لیتر آب در سال است.

  •  صرفه جویی در مصرف انرژی:

 با استفاده از موتور کم مصرف، به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک می کند.

  • شستشوی بهتر:

این فناوری با به کار بردن جریان آب متمرکز، به تمیز کردن عمیق تر لباس ها کمک می کند.

نکاتی برای استفاده بهتر از فناوری  ActiveWater Plus 

نکاتی برای استفاده بهتر از فناوری  ActiveWater Plus 

طبق توصیه تکنسین تعمیر لباسشویی، برای استفاده بهتر از فناوری اکتیو واتر پلاس، نکات زیر را به خاطر بسپارید:

لباس های را به درستی طبقه بندی کنید. لباس های کثیف تر را با لباس های کم کثیف تر جدا کنید. این کار به ActiveWater Plus کمک می کند تا میزان آب و مواد شوینده مورد نیاز را به طور دقیق تنظیم کند.

از مواد شوینده کافی استفاده کنید، استفاده از مواد شوینده کافی به ActiveWater Plus کمک می کند تا لباس ها را به طور موثر تمیز کند.

از برنامه های شستشوی مناسب استفاده کنید، برنامه های شستشوی مختلف برای انواع مختلف لباس ها طراحی شده اند، استفاده از برنامه مناسب موجب می شود تا اکتیو واتر پلاس تا لباس ها را به طور موثر و با صرفه جویی در مصرف آب بشویید.

شماره تماس مرکز تعمیر لباسشویی بوش در تهران

 

برای تماس با تعمیر لباسشویی بوش، می توانید از طریق شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱۵ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ اقدام نمایید.

همچنین، شما می توانید از طریق فرم درخواست تعمیر در سایت تعمیرگاه مجاز، درخواست تعمیر لباسشویی خود را ثبت کنید، تکنسین های تعمیرگاه مجاز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

سخن پایانی

 

فناوری ActiveWater Plus یک فناوری پیشرفته است که می تواند به شما کمک کند تا در مصرف آب و انرژی صرفه جویی کنید. اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی با عملکرد بالا و صرفه جویی در مصرف آب هستید، ActiveWater Plus یک گزینه عالی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جدیدترین فناوری های لباسشویی بوش پیشنهاد می کنیم مقاله بررسی فناوری‌های Iron Assist و 4D Wash System ماشین لباسشویی بوش  مطالعه را نمایید.

مطالب مرتبط

5 5 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها