تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی حایر, تمیز کردن لباسشویی حایر

تمیز کردن لباسشویی حایر

تمیز کردن لباسشویی حایر

تمیر کردن ماشین لباسشویی حایر

یکی از نکاتی که در رابطه با بیشتر شدن طول عمر و حفظ کیفیت لباسشویی به آن توجه کرد تمیز کردن ماشین لباسشویی حایر می باشد. اما توجه داشته باشید که برای تمیز کردن لباسشویی حایر باید به روش اصولی و موثر این کار را انجام دهید زیرا در صورتی که به صورت غیر اصولی لباسشویی را تمیز کنید امکان بروز مشکل برای دستگاه شما وجود دارد. تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی قرار است در این مقاله شما را با ترفندهای کاربردی در زمینه تمیز کردن لباسشویی حایر آشنا کند تا شما بتوانید از کثیفی لباسشویی خود راحت شوید و از پدید آمدن مشکلات و خرابی لباسشویی خود جلوگیری نمایید.
در برخی از موارد باید دقت کنید، زیرا برخی از ماشین لباسشویی های هوشمند دارای برنامه پاکسازی می باشند و در تنظیمات آن تا برنامه ای مخصوص این کار تهیه شده است. دقت داشته باشید که این فقط یک نکته بود و این مقاله برای تمامی مدل ها و برندهای ماشین لباسشویی کاربردی می باشد.
تمیز کردن لباسشویی حایر سلامت آن را تضمین می کند.

در صورتی که جاپودری ماشین لباسشویی خود را به صورت دوره ای تمیز نکنید، امکان بروز مشکلات زیادی برای دستگاه شما وجود دارد. لحظه ای که لباس های خود را در ماشین لباسشویی قرار می دهید امکان دارد که اشیاء کوچک، پرز یا کرک لباس ها وارد لباسشویی شوند. رفتن این قطعات در داخلی لباسشویی امکان بروز مشکلات جدی را برای دستگاه های شما بیشتر می کند و باعث گرفتگی لوله ها و دریچه تخلیه لباسشویی می شود.
از یک طرف دیگر رطوبتی که بعد از هر بار شستشوی لباس ها در دستگاه باقی می ماند به غیر از ایجاد بوی نامطبوع، دلیل جمع شدن میکروب ها و باکتری‌‌ ها در دستگاه شما می شود. جمع شدن باکتری‌‌ ها و کپک های روی واشر درب ماشین لباسشویی دلیل دلیلی پوسیدگی و در آخر باعث خرابی آن می شود. پس با توجه به نکات گفته شده تمیز کردن لباسشویی حایر از اهمیت بالایی در سلامت قطعات و بیشتر شدن عمر مفید دستگاه دارد. پس باید در نظر داشت که باید به صورت دوره ای ماشین لباسشویی خود را به کمک ترفند های زیر تمیز نمایید‌‌‌.

تمیز کردن لباسشویی حایر

تمیز کردن ماشین لباسشویی به وسیله جوش شیرین و سرکه

شاید با این موضوع آشنا نباشید که سرکه دارای یک ماده اسیدی می باشد که می تواند تا حد بسیار زیادی در از بردن رسوبات و کپک ها لباسشویی به شما کمک زیادث می کند. همچنین از جوش شیرین هم می توانید برای از بین بردن بوی لباسشویی استفاده نمایید. با استفاده از ترکیب این دو ماده می توانید محلول مناسبی را برای تمیز کردن لباسشویی حایر خود درست کنید.  برای درست کردن این محلول می توانید نصف لیوان جوش شیرین را با ۱ لیتر سرکه مخلوط نمایید و جاپودری ماشین لباسشویی بریزید. حالا باید ماشین لباسشویی را در دمای بالای ۹۰ درجه و در یک زمان شستشوی طولانی مدت قرار دهید. ماشین لباسشویی هایی که درب آن ها از بالا باز می شود باید در ابتدا آن ها را پر از آب کنید و بعد محلول را به آن اضافه کنید. در مرحله بعدی باید ماشین لباسشویی را یک دقیقه روشن نمایید‌‌‌ و بعد از آن خاموش نمایید‌‌‌. در آخرین مرحله باید بعد از یک ساعت نسبت به تخلیه کردن آب لباسشویی اقدام نمایید.

استفاده کردن مایع سفید کننده برای تمیز کردن لباسشویی حایر

یکی دیگر از محلول های کاربردی در زمینه تمیز کردن لباسشویی مایع سفید کننده و آب داغ می باشد. برای استفاده کردن از این محلول در لباسشویی های قدیمی می‌توانید مایع سفید کننده را در داخل لباسشویی بریزید و آب داغ را به آن اضافه نمایید. برای بهره مندی از این محلول در مدل های جدید لباسشویی باید یک فنجان مایع سفید کننده را داخل جاپودری مخصوص مایع بریزید و ماشین لباسشویی را بدون لباس و با آب گرم روشن نمایید. توجه داشته باشید که با انجام دادن این کار نه تنها دستگاه را ضد عفونی می کنید بلکه باعث از بین رفتن جرم ها و لکه های سطحی داخل ماشین لباسشویی می شوید.

تمیز کردن لباسشویی حایر

اسید سیتریک؛ ماده ای قوی تر از سرکه

یکی دیگر از مواردی که می توانید برای تمیز کردن لباسشویی حایر از آن استفاده کنید اسید سیتریک می باشد که از میوه های اسیدی تهیه شده است. توجه داشته باشید که این اسید از سرکه قوی تر می باشد و قادر است که لکه های بزرگ و رسوبات زیاد ماشین لباسشویی را نیز از بین ببرد. برای اینکه بتوانید نتیجه بهتری بگیرید می توانید در کنار اسید سیتریک از جوش شیرین نیز استفاده نمایید. برای ترکیب کردن این موارد پیشنهاد می شود که یک پیمانه اسید سیتریک را به نصف پیمانه جوش شیرین استفاده نمایید. توجه داشته باشید که برای استفاده کردن از این محلول هم باید درجه آب را بالا قرار دهید و بعد از آن دستگاه را روشن نمایید.
اسید سیتریک از میوه های اسیدی گرفته شده  و دارای کاربردهای بسیاری است. این اسید از سرکه قوی تر بوده و می تواند لکه های بزرگ و رسوبات زیاد لباسشویی را برطرف کند. اگر در کنار اسید سیتریک از جوش شیرین هم استفاده کنید میزان پاک کنندگی آن افزایش می یابد. ترکیب یک پیمانه اسید سیتریک و نصف پیمانه جوش شیرین، محلول مناسبی برای پاک کردن لباسشویی است. در این شرایط نیز دستگاه را با درجه حرارت بالا و آب گرم روشن کنید.

نمایندگی تعمیرگاه مجاز حایر

همانطور که گفته شد تمیز کردن لباسشویی حایر امری ضروری می باشد. در این مقاله با نحوه درست و صحیح تمیز کردن لباسشویی حایر آشنا شدیم. اما توجه داشته باشید که در صورت بروز هرگونه مشکل برای لباسشویی حایر خود می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات تخصصی ما در زمینه تعمیر لباسشویی حایر مشکل لباسشویی خود را برطرف نمایید. از آنجا که تعمیر لباسشویی حایر نیازمند تخصص بالایی می باشد، در صورت نداشتن تخصص کافی در این زمینه می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با همکاری تعمیرکاران متخصص ما مشکل دستگاه خود را برطرف نمایید.

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها