آموزش تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی دوو, تعمیر موتور لباسشویی دوو

تعمیر موتور لباسشویی دوو

تعمیر موتور لباسشویی دوو

آموزش تعمیر موتور لباسشویی دوو

خرابی موتور لباسشویی ددو که امروزه به یکی از تخصصی ترین و شایع ترین مشکلات در این لباسشویی تبدیل شده است، شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد. در بیشتر موارد دیده شده است که هنگام خرابی موتور لباسشویی، دیگر قطعات لباسشویی نیز از کار می افتند و به همین دلیل شما نمی توانید از لباسشویی استفاده نمایید. به این موضوع توجه کنید که در صورت بعد از خرابی موتور لباسشویی شما در لباسشویی خود با مشکلاتی مانند: اختلال در تخلیه؛ مشکلات الکتریکی و وارد شدن آسیب به دیگ لباسشویی روبرو می شوید. اما نگران در صورتی که شما عزیزان با خرابی موتور در لباسشویی دوو خود روبرو شدید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با دلایل بروز این مشکل و نحوه تعمیر موتور لباسشویی دوو آشنا شوید.

نحوه تعمیر موتور لباسشویی دوو

از آنجا که تعمیر موتور لباسشویی دوو امری تخصصی می باشد توصیه ما به شما عزیزان این است که در صورت مشاهده نشانه های خرابی موتور هر چه سریعتر با تعمیرگاه مجاز لوازم تماس بگیرید. همچنین اگر لباسشویی شما دچار مشکل شده است می توانید با تعمیرگاه مجاز لباسشویی دوو تماس بگیرید تا از خدمات تخصصی ما در زمینه مشکل مورد نظر خوود استفاده نمایید.

تعمیر موتور لباسشویی دوونحوه تعویض و تعمیر موتور ماشین لباسشویی

برای اینکه متوجه شوید موتور لباسشویی دوو شما نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد باید به عملکرد دستگاه و قطعاتی که به موتور مربوط می شوند توجه کنید. به غیر از این موضوع نشانه هایی وجود دارد که با مشاهده کردن آن ها متوجه خرابی موتور لباسشویی خود می شوید. از جمله نشانه هایی که با مشاهده کردن آن ها متوجه خرابی موتور لباسشویی خود می شوید شامل مواردی می شوند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

  • عدم پمپاژ آب و نچرخیدن دیگ
  • پمپاژ آب و نچرخیدن دیگ
  • عدم چرخش دیگ و شسته نشدن لباس ها
  • خشک نشدن لباس ها

و مشکلاتی از این جمله، که در صورت مشاهده کردن آن ها احتمال خرابی موتور لباسشویی دوو وجود دارد.

توجه داشته باشید که در صورت مشاهده هر یک از این موارد لباسشویی را خاموش نمایید و از بکشید، بعد از اینکه لباسشویی را از برق کشیدید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید. بعد از اینکه با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس گرفتید، مشکل پیش آمده را برای کارشناسان ما بازگو نمایید و منتظر بمانید که تعمیرکار متخصص در محل مورد نظر شما حاضر شود و به بعد از بررسی و عیب یابی دستگاه به شما اعلام می کند که موتور شما نیاز به تعویض و یا تعمیر دارد.

نحوه عیب‌یابی و تعمیر موتور ماشین لباسشویی

هنگامی که موتور ماشین لباسشویی دوو با مشکل روبرو می شود در بیشتر مواقع دیده شده است با صدایی وزوز مانند همراه می باشد. این صدا را هنگامی که موتور لباسشویی شروع به کار کردن می کند مشاهده می کنید (این امکان وجود دارد در برخی از موارد این صدا همراه با بوی سوختگی همراه باشد). اگر موتور محرک لباسشویی دوو شما نتواند خودش آزادانه بچرخد، باید به فکر تعویض آن باشید. در صورتی که موتور لباسشویی شما شروع به کار نکند و صدای مانند وزوز داشته باشد، مشاهده این موضوع نشان دهنده خرابی موتور لباسشویی می باشد. برای کسب اطمینان مب توانید، تسمه های متحرک و پمپ موتور را جدا نمایید و دوباره موتور لباسشویی را روشن نمایید.

توجه داشته باشید که در موتورهای دایرکت درایو یا بدون تسمه، باید پمپ و کوپلینگ را از گیربکس جدا نمایید. در صورتی که موتور لباسشویی روشن شد، مشکل از گیربکس یا پمپ آن می باشد. برای پیدا کردن دلیل بروز مشکل، به ترتیب پمپ و گیربکس را به موتور وصل کنید و آن را روشن نمایید. در صورتی که با هرکدام از آن ها روشن نشد، قطعه ای که با آن لباسشویی روشن نشد نیاز به تعویض دارد. در صورتی که در حال کار کردن با موتور لباسشویی هستید احتیاط کنید زیرا موتور دارای مدار الکتریکی و قطعات متحرک می باشد.

تعمیر موتور لباسشویی دوواما در لباسشویی های اتوماتیک، موتور سبد را به وسیله تسمه به حرکت در می آورد.تسمه را جدا نمایید و موتور را روشن نمایید. اگر ماشین لباسشویی روشن شد، از آزادانه چرخیدن سبد آن مطمئن شوید و آن را بررسی نمایید و مطمئن چیزی بین آن و دیگ گیر نکرده باشد. اما اگر موتور لباسشویی دوو شما کار نکرد می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و از خدمات تخصصی ما در زمینه تعمر موتور لباسشویی دوو استفاده نمایید.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی دوو

در صورتی که موتور لباسشویی شما دچار مشکل شده است و یا دچار مشکلات دیگر مانند: تخلیه نشدن لباسشویی، روشن نشدن لباسشویی، عدم تخلیه لباسشویی و … شده است می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لباسشویی تماس بگیرید و یا از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید تا کار شناسان ما در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند تا بعد از هماهنگی های لازم شما عزیزان منتظر حضور تعمیرکار متخصص ما در محل مورد نظرتان باشید تا به عیب یابی و تعمیرات لباسشویی بپردازد.

توجه داشته باشید که خدمات تعمیرگاه مجاز تنها مربوط به لباسشویی نمی شود. تعمیرگاه مجاز آماده است تا در صورت خرابی تمامی لوازم خانگی شما از جمله: چرخ کوشت، پنکه، ماکروفر، فر، قهوه ساز، ظرفشویی و تمامی لوازم برقی خانگی شما در تمامی برندهای موجود بازار مانند: ال جی، سامسونگ، فریجیدر، وستل، هیتاچی و … خدمات تخصصی خود را به شما عزیزان ارائه بدهد.

همچنین تعمیرگاه مجاز لوازم برقی با داشتن چندین شعبه در سراسر تهران آماده است تا خدمات خود را در کمترین زمان ممکن به شما عزیزان ارائه بدهد.

برای هماهنگی های لازم می توانید با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید:

  • 77169195 – 021
  • 33142528- 021
  • 88592650 -021
  • 55810742 -021
  • 44287993 -021
  • 22737566 -021

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها