تعمیر ظرفشویی, تعمیر ظرفشویی ریتون

تعمیر ظرفشویی ریتون

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین ظرفشویی ریتون

ماشین ظرفشویی ها از جمله ماشین ظرفشویی های ریتون چندین سالی میشود که جهت سهولت شستشوی ظروف، پایشان به منازل ما باز شده است و اگر با مقادیر زیادی ظرف مواجه شویم قطعا خیلی به ما کمک میکنند، هم در صرف زمان، هم در مصرف مواد شوینده، هم در مصرف انرژی هایی مانند آب. حال تصور کنید که ظرفشویی ریتون شما خراب شده است، شاید در این حالت سریعا به فکر تعمیر ظرفشویی ریتون خود بیوفتید. و چه مکانی مناسب تر از یک نمایندگی خدمات پس از فروش معتبر؟!

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی با دایر کردن شعبات مختلف در سراسر استان تهران، توانسته خدمات ویژه و متنوع خود را در خصوص تعمیرات ظرفشویی ریتون به تمامی متقضیان این خدمات، ارائه دهد. البته خدمات ما فقط محدود به تعمیر ظرفشویی ریتون نمی باشد و شما می توانید تعمیر دیگر محصولات ریتون، مانند : تعمیر جاروبرقی ریتون ، تعمیر لباسشویی ریتون ، تعمیر یخچال ریتون و … را از مجموعه ی ما درخواست کنید.

در این مقاله میخوانید:

  1. مشکلات رایج در ماشین ظرفشویی ریتون + شناسایی و رفع مشکل
  2. مزایای استفاده از خدمات مجموعه ی تعمیرگاه مجاز برای شما
  3. راه های برقراری ارتباط با تعمیرگاه مجاز
  4. محلات تحت پوشش خدمات تعمیرگاه مجاز
  5. تعمیرگاه مجاز تعمیر ظرفشویی ریتون

مشکلات رایج در ماشین ظرفشویی ریتون + شناسایی و رفع مشکل

هدف اصلی ما از گردآوری این مطالب، آموزش هایی در خصوص عیب یابی و رفع مشکل ماشین ظرفشویی ریتون می باشد تا اگر با ایرادات جزئی در این دستگاه محبوب مواجه شدید بتوانید به راحتی مشکل را حل کنید و اگر در حیطه ی مشکلات تخصصی بود، کار را به کاردان این کار بسپارید.

  • نشت آب از ماشین ظرفشویی ریتون + شناسایی و رفع این مشکل

یکی از مشکلاتی که در مواجه با آن برای جلوگیری از آسیب بیشتر باید سریعا اقدام نمود نشت آب است که در ادامه به بررسی علت نشت آب از ماشین ظرفشویی ریتون میپردازیم:

ممکن است اتصالات شلنگ تخلیه از پشت دستگاه شما باز شده باشد که برای حل کردن این مشکل ماشین ظرفشویی خود را جلو کشیده و برای تعمیر اتصالات قسمت پشتی آن اقدامات لازم را انجام دهید.

پارگی لاستیک دور درب ماشین ظرفشویی علت دیگری برای نشت آب است که برای رفع این مشکل باید از یک تعمیرکار ماشین ظرفشویی ریتون بخواهید این لاستیک را برای شما تعویض نماید.

در صورتی که چاه فاضلاب محل شما دچار گرفتگی باشد نیز پس از عمل تخلیه ماشین لباسشویی شاده برگشت و نشت آب خواهید بود که برای رفع آن باید اقدام به رفع گرفتگی در چاه نمایید.

تعمیر ماشین ظرفشویی ریتون
  • وجود صدای بلند در ماشین ظرفشویی ریتون + شناسایی و رفع این مشکل

معمولا ماشین های ظرفشویی دستگاههایی هستند که کارکرد بی صدا دارند اما گاهی در این دستگاه ها شاهد ایجاد سروصدا هستیم که در ادامه به بررسی علت ایجاد سروصدا در ماشین ظرفشویی ریتون میپردازیم:

ممکن است در اثر چیدمان نامناسب چرخش ظروف در این دستگاه با مشکل مواجه شده و ایجاد صدا در آن مشاهده گردد که برای برطرف کردن مشکل در این شرایط باید اقدام به اصلاح چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی خود نمایید.

ممکن است صدای ایجاد شده در اثر خرابی در پمپ دستگاه شما ایجاد شده باشد که برای برطرف کردن این مشکل باید با یک تعمیرکار ماشین ظرفشویی ریتون تماس حاصل نمایید.

همچنین کم بودن فاصله دستگاه شما از دیوار نیز ممکن است سبب ایجاد صدا در این دستگاه گردد که باید حداقل فاصله دستگاه با دیوار پشتی آن 20 سانتی متر باشد.

  • روشن نشدن ماشین ظرفشویی ریتون + شاسایی و رفع این مشکل

روشن نشدن ماشین های ظرف شویی یکی از نگران کننده ترین ایرادات این دستگاه میتواند باشد که در ادامه به بررسی علت روشن نشدن ماشین ظرفشویی ریتون میپردازیم:

ممکن است برد الکترونیکی دستگاه شما خراب شده باشد که در اینصورت باید با یک تعمیرکار ماشین ظرفشویی ریتون برای برطرف کردن این مشکل تماس حاصل نمایید .

ممکن است پریزی که دستگاه را به آن متصل نموده اید مشکل داشته باشد که برای بررسی این مشکل دستگاه خود را به پریز دیگری متصل نمایید.

در صورت کم بودن فشار برق و نوسان در آن نیز دستگاه شما روشن نخواهد شد که بهتر است در صورت مواجه با این مشکل استفاده از دستگاه را به زمان دیگری موکول نمایید.

  • خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی ریتون + شناسایی و رفع این مشکل

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که بعد از بیرون آوردن ظروف از دستگاه خود متوجه شده باشید که ظروف خشک نشده اند که برای برطرف کردن مشکل در این شرایط به بررسی علت خشک نشدن ظروف بعد از بیرون آوردن از ماشین ظرفشویی میپردازیم:

– ممکن است در صورت قرار دادن حجم زیادی از ظروف در ماشین ظرفشویی این دستگاه نتواند به خوبی عملیات خشک کردن را انجام دهد برای برطرف کردن مشکل در این شرایط باید اقدام به چیدمان درست ظروف در ماشین ظرفشویی خود نمایید.

در صورت خرابی در پمپ تخلیه دستگاه نیز شاهد خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی خواهید بود که برای برطرف کردن این مشکل باید با یک نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ریتون تماس حاصل نمایید.

در صورتی که در هنگام روشن کردن ماشین ظرفشویی تنظیمات خشک کن را به اعمال نکرده باشید نیز شاهد خشک نشدن ظروف خواهید بود.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز ریتون برای شما

درخواست تعمیر ظرفشویی ریتون در تعمیرگاه مجاز برای شما مزایایی را به همراه دارد که به شرح زیر می باشد:

1- تعمیر در محل

اولین نکته ی حائز اهمیتی که در مزایای تعمیرگاه مجاز باید به آن اشاره کنیم تعمیر در محل میباشد، چرا؟
زیرا دیگر نیازی نیست زحمت درآوردن لباسشویی را از جای خود بکشید تا آن را از منزل خارج کنید و به تعمیرگاه ببرید. علاوه بر اینکه دیگر نمیخواهد این کار را کنید که ممکن است در این انتقالات به دستگاه آسیب بزنید، در هزینه ها نیز صرفه جویی میکنید چون هزینه حمل و نقل نمی دهید و می توانید بر روی تعمیراتی که تکنسین تعمیرگاه مجاز انجام میدهد، به صورت مستقیم نظارت داشته باشید.

2- همکاری با تعمیرکاران مجرب

مجموعه ی تعمیرگاه مجاز همواره در تلاش بوده تا رضایت مشتریان خود را جلب کند، به همین منظور با تعمیرکاران مجرب و آموزش دیده همکاری دارد تا بتواند این رضایت را حفظ کند، هر ساله آموزش های لازم و به روز در خصوص تعمیر ظرفشویی ریتون به تعمیرکاران داده می شود تا بتوانند به راحتی تعمیر این دستگاه را انجام دهند.

3- استفاده از قطعات اصلی و اورجینال

تمامی قطعاتی مصرفی که در تعویض یا تعمیر ظرفشویی ریتون استفاده می شوند از قطعات با کیفیت، اصلی و اورجینال می باشند که عمر دستگاه با جایگزینی قطعات اصلی بیشتر خواهد بود.

4- اعزام سریع تعمیرکار به محل

به علت دارا بودن شعبات مختلف در سراسر تهران، پس از هماهنگی های لازمی که میان شما و مشاوران ما صورت میگیرد، تعمیرکار به سرعت به محل مورد نظر شما اعزام می شود تا به بهترین نحو تعمیر ظرفشویی ریتون را انجام دهد.

5- مدیریت هزینه ها

به علت این که هزینه ی تمامی خدمات ارائه شده توسط مرکز تعمیرات ماشین ظرفشویی ریتون طبق نرخ تصویب شده ی اتحادیه میباشد که طبق آن از شما هزینه ها دریافت خواهد شد و همانطور که گفتیم نیازی به پرداخت هزینه ها در خصوص حمل و نقل و جابجایی پرداخت نخواهید کرد.
فقط به این موضوع دقت کنید که ارائه خدمات طبق نرخ مصوب میباشد، نه قطعات مصرفی، زیرا هزینه قطعات مصرفی جداگانه محاسبه خواهد شد.

6- ارائه برگه ی ضمانت نامه خدمات 6 ماهه

پس از پایان تعمیرات، تعمیرکار برگه ضمانت نامه ای 6 ماهه به شما ارائه خواهد کرد که حاکی از اطمینان به توانایی های تعمیراتی تکنسین ها می باشد.

7- ارائه خدمات در 7 روز هفته

مرکز تعمیرات ظرفشویی ریتون در تعمیرگاه مجاز هر روزه در خدمت شماست، حتی در روز های تعطیل هم میتوانید درخواست خود را ثبت کنید.

راه های ارتباطی با مجموعه ی تعمیرگاه مجاز

برای دریافت خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی ریتون میتوانید با شماره تماسی که روی برگه گارانتی که از فروشگاه خریداری شده صادر شده، تماس بگیرید. اما اگر به هر دلیلی اعم از گم شدن برگه گارانتی، نامناسب بودن خدمات، مخدوش شدن شماره های تماس یا هر دلیلی دیگری، میتوانید با تعمیرگاه مجاز در ارتباط باشید و از نزدیک ترین شعبه، درخواست کمک داشته باشید.

بهره مندی از خدمات ما به دو روش صورت میپذیرد:

  1. پر کردن فرمی که در همین مقاله موجود است.
  2. تماس با شماره های شعبات مختلف تعمیرگاه مجاز:
  • شعبه شمال : 22737566
  • شعبه جنوب : 55810742
  • شعبه غرب : 44287993
  • شعبه شرق : 77114767 – 33142528
  • شعبه مرکزی : 88592650
تعمیرگاه مجاز ریتون

برآورد هزینه های تعمیر ماشین ظرفشویی توسط تعمیرگاه مجاز

هزینه تعمیر ماشین ظرفشویی ریتون در تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی چقدر خواهد بود؟

واقعیت این است که نمیتوان هزینه ی دقیقی را اعلام کرد، چرا که تعیین دقیق این هزینه ها فقط پس از بررسی ماشین ظرفشویی شما توسط تکتسین و مشخص شدن مشکل دستگاه امکان پذیر است. عامل دیگری که بر هزینه ی تمام شده ی تعمیرات تاثیر میگذارد، قیمت قطعه ای می باشد که در  تعویض قطعات یا تعمیر ماشین ظرفشویی ریتون قرار است از آن استفاده شود. ضمن اینکه اگر ماشین ظرفشویی ریتون شما در دوره ی گارانتی باشد، با کاهش هزینه ها روبرو خواهید شد‌.

شعبات مختلف تعمیرگاه مجاز

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده و …

انقلاب، میدان ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش و …

صادقیه، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل و …

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، وحیدیه، سبلان، هفت حوض، تهران نو، حافظیه و …

منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، ولیعصر، قزوین، یافت آباد، شادآباد، امازاده حسن، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد و …

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

5 35 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ترانه
ترانه
8 ماه قبل

تعمیر ظرفشویی ریتون رو برای چه مناطقی انجام میدید تو شرکت تعمیرگاه مجاز ؟

تعمیرگاه مجاز
مدیر
8 ماه قبل
پاسخ به  ترانه

در تمامی نمایندگی های مجاز در سراسر تهران و کرج