تعمیر اجاق گاز, تعمیر اجاق گاز سینجر

تعمیر اجاق گاز سینجر

تعمیر اجاق گاز سینجر

تعمیر اجاق گاز سینجر در نمایندگی تعمیرگاه مجاز

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز سینجر در سراسر تهران اعم از شرق ، شمال ، جنوب و غرب تهران با استفاده از نیروی حرفه ای و تکنسین های متخصص خدمات خود را با بالاترین کیفیت به کاربارن ارائه می نماید. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با خدمات به روز و ایده آل نمایندگی تعمیر اجاق گاز سینجر در تعمیرگاه مجاز آشنا نماییم.

معمولا تعمیر اجاق گاز و سایر لوازم موجود در آشپزخانه ظرافت و خبرگی خاصی می‌طلبد؛ بویژه اگر مدل آن جدید باشد. با وجود مدل‌های توکار و رومیزی، دانش لازم برای تعمیرات اجاق گاز حتی از گذشته هم بیشتر شده است. برای اینکه مطمئن شوید فردی که برای تعمیر اجاق گاز استخدام می‌کنید همین ویژگی ها را دارد، روی «تعمیرگاه مجاز» حساب کنید.

در صورتی که شما نیز به تعمیر اجاق گاز رومیزی یا تعمیر اجاق گاز فردار نیاز پیدا کرده‌اید، از تعویض ترموکوپل اجاق گاز رومیزی گرفته تا تنظیم شعله اجاق گاز، تنها باید وارد صفحه فرم سفارش شوید، به چند سوال کوتاه پاسخ دهید، و درخواست خود را به راحتی ثبت کنید. شما هم می‌توانید بهترین تکنسین برای تعمیرات اجاق گاز را پیدا کنید، و هم به رایگان از آنها قیمت بگیرید.

 

 

 

تعمیر اجاق گاز سینجر در نمایندگی تعمیرگاه مجاز

نمایندگی تعمیرگاه مجاز گاز سینجر

نمایندگی تعمیرگاه مجاز سینجر گاز با داشتن تکنسین های متخصص و دوره دیده آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه سرویس و تعمیرات اجاق گاز سینجر به شما دوستان عزیز هستند، در صورتی که شما دوستان عزیز در صورت خرابی اجاق گاز خود نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعه داشتید میتوانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید. نمایندگی تعمیرگاه مجاز مفتخر است که در صورت خرابی قطعه، قطعه اصلی و فابریک را جایگزین قطعه معیوب کند.

برخی از اجزای اجاق گاز سینجر

  • جعبه فندک و ترانس های ولتاژ
  • سیم فندک
  • ترموکوپل
  • میکروسوئیچ
  • شیر یا ولوم
  • پایه های اجاق گاز
  • بوبین
  • ترانس جرقه زن
  • سرشعله
  • مشعل

نحوه ثبت سفارش در تعمیرگاه مجاز

  • شما دوستان عزیز میتوانید در صورت خرابی در اجاق گاز خود با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید و بعد از شرح دادن خرابی دستگاه خود، و هماهنگ کردن با کارشناسان ما هماهنگ کنید تا تکنسین متخصص تعمیرات اجاق در محل تعین شده شما حاضر شود و مشکل اجاق گاز شمارا برطرف کند.
  • شما دوستان عزیز میتوانید به صورت شبانه روز و در هفت روز هفته سفارش خود را ثبت کنید و منتظر بمانید کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و بعد از شرح دادن خرابی دستگاه با شما هماهنگ شوند تا تکنسین متخصص در محل تعین شده شما حاضر شود و مشکل شمارا برطرف کند.

مشکلات متداول اجاق گازسینجر و دلایل بروز آن ها

مشکل 1: شعله اجاق گاز سینجر روشن نمی شود؟

در بیشتر موارد هر چه جرقه زده می‌شود هیچ شعله ای دیده نمی‌شود. در این چنین حالتی به احتمال بسیار زیاد محل ایجاد شعله دچار خاک گرفتگی شده است یا این که ممکن است یک وسیله در محل روشن شدن شعله گیر کرده باشد و مسیر شعله را گرفته باشد. برای رفع مشکل شعله اجاق گاز محل گرفته شده را با یک مسواک یا برس تمیز کنید تا مجرا باز شده و شعله به راحتی روشن شود.

مشکل 2: بوی گاز در اطراف اجاق گاز سینجر

این مشکل بسیار خطرناک است و در صورتی که در آشپزخانه به خصوص نزدیکی اجاق گازتان بوی گاز به مشام رسید باید حتما از نصب صحیح  شیلنگ گاز مطمئن شده و آن را چک کنید. ممکن است در محل نصب کپسول گاز نشتی وجود داشته باشد و نیاز به  تعویض شیلنگ باشد.

مشکل 3: اجاق گاز سینجر جرقه نمی زند؟

گاهی هر چه ولوم گاز را می‌چرخانید و دکمه جرقه را می‌زنید، هیچگونه جرقه‌ای در اجاق گاز ایجاد نمی‌شود. برای رفع مشکل جرقه اجاق گاز باید ترانس جرقه را کنترل کنید. ممکن است این ترانس درست کار نکند و جرقه نزند. قطعی سیم‌ها نیز می‌تواند در این روند تاثیر داشته باشد.
کلید جرقه را هم چک کنید این احتمال وجود دارد که کلید تولید جرقه قطعی داشته باشد. یکی از دلایل رایج این مشکل این است که چینی جرقه شکسته باشد در این صورت نیاز است که از نمایندگی گاز خود یک چینی جدید تهیه کنید.

ارائه خدمات تعمیرات اجاق گاز سینجر در 7 روز هفته

 ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای تعمیر اجاق گاز سینجر 

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

چرا مشتریان تعمیرگاه مجاز را برای تعمیر اجاق گاز سینجر خود انتخاب میکنند .

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیر اجاق گاز سینجر آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

از آنجا که تعمیرگاه مجاز در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

کلیه تعمیرات اجاق گاز سینجر در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

هزینه تعمیر اجاق گاز سینجر چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی از هزینه تعمیر اجاق گاز سینجر اعلام نمود اما تمام سعی تعمیرگاه مجاز بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد .

مطالب مرتبط

5 39 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
akbar
akbar
8 ماه قبل

باید زمان زیادی طی بشه تا شعله های اجاق گاز روشن بشه؟

زاخار اصلی
زاخار اصلی
6 ماه قبل

چرا فر اجاق گاز سینجر روشن نمیشه ؟

تعمیرگاه مجاز
مدیر
6 ماه قبل
پاسخ به  زاخار اصلی



علت 1 : شعله پیلوت اجاق گاز شما خاموش است ، جهت رفع عیب : پیلوت را روشن نمایید .

علت 2 : تایمر در وضعیت مناسب تنظیم نشده است ، جهت رفع عیب : تایمر را تنظیم نمایید .

تعمیرگاه مجاز
مدیر
6 ماه قبل
پاسخ به  زاخار اصلی

علت : نسبت هوای موجود در مخلوط کم میباشد ، جهت رفع عیب : صفحه مخلوط کن اجاق گاز خود را کمی باز کنید .