آموزش تعمیر لباسشویی, پودر یا مایع لباسشویی

پودر یا مایع لباسشویی

 پودر یا مایع شوینده لباس در ماشین لباسشویی

خرید پودر یا مایع لباسشویی را می توانید از سایت نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تعمیرگاه مجاز در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام دهید. لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده جهت تعمیر لباسشویی توسط تیم تعمیرگاه مجاز اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، خدمات تعمیر لباسشویی را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند. 

برای ارتباط با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کلیک کنید.

طرز استفاده از مایع لباسشویی

پودر یا مایع لباسشویی

پودر یا مایع لباسشویی

نحوه استفاده از مایع لباسشویی در شستشو با دست

مایع لباسشویی مناسب برای شستشو با دست، و بهترین گزینه برای شستن لباس‌ها است. در این روش، فقط کافی است مقداری مایع درون سطل بریزید و به خوبی در آب حل کنید. بعد، لباس‌ها را در محلول آب و شوینده قرار دهید و با استفاده از دست‌ها بشویید.

لکه‌های روی لباس را به خوبی مالش دهید تا کاملا از بین بروند. پس از چند بار بالا و پایین آوردن لباس‌ها، آن‌ها را زیر آب سرد بگیرید تا مواد شوینده و آلودگی از آن‌ها خارج شود و کاملا شسته شوند. باقی‌ماندن مواد شوینده بر روی لباس می‌تواند حساسیت ‌زا باشد.

مایع لباسشویی بهتره یا پودر لباسشویی

مزایای پودر لباسشویی

  • برای ازبین‌بردن لکه‌های قدیمی و سرسخت، پودر لباسشویی عالی است.
  • بسته‌ بندی پودر لباسشویی معمولا از جنس مقوا است و با محیط زیست سازگار می باشد.
  • بافت پودری و بسته‌ بندی مقوایی محصول امنیت آن را بالا می‌ برد. معمولا گزارشی مبنی بر اینکه کودکان آن را به اشتباه خورده باشند وجود ندارد یا نادر است.
  • پودر لباسشویی از نظر قیمت مقرون‌ به‌ صرفه است.
  • پودر لباسشویی ها نیازی به مواد نگهدارنده ندارند.
  • پودرهای لباسشویی به ‌دلیل داشتن آلکیل بنزن سولفونات، برای پاک ‌کردن لکه‌هایی مانند لکه گِل، خاک و چمن مناسب هستند.

مزایای مایع لباسشویی

  • مایع لباسشویی در شرایطی مثل دمای پایین و یا سختی آب کارآمد بوده و اثری روی لباس بجای نمی‌ گذارد.
  • در مقایسه با پودر، مایع لباسشویی از تنوع محصول بیشتری برخوردار است.
  • مایع لباسشویی را می‌توانید در قسمت محفظه ی شوینده ی ماشین، مستقیم داخل درام بریزید.
  • نسبت به الیاف پارچه، عملکرد مایع لباسشویی ملایم‌ تر از پودر است.
  • برای لکه‌های روغنی و چسبنده مثل گریس بهتر از پودر عمل می‌کند.
  • مایع لباسشویی، در مقایسه با پودر حاوی مواد شیمیایی کمتری است و در نتیجه برای ماشین لباسشویی و محیط‌ زیست بهتر است.
  • ماشین‌های لباسشویی پیشرفته با شوینده‌های مایع، بیشتر سازگار هستند.

قدرت لکه بری پودر لباسشویی

اولین فاکتوری که برای پاسخ به سوال ” پودر یا مایع خوبه ؟ ” مورد بررسی قرار می دهیم، قدرت لکه بری ماده ی شوینده است. به طور کلی پودر لباسشویی در مقایسه با مایع لباسشویی، از ترکیبات شیمیایی قدرتمند‌تری برخوردار است بنابراین قدرت لکه بری پودر لباسشویی بیشتر از مایع لباسشویی است.

در زمانی که به دنبال شستشوی سطحی لباس‌ها هستید و چرک یا لکه قابل توجهی بر روی آن‌ها مشاهده نمی‌کنید از مایع لباسشویی، و در مواقعی که لکه ها سخت و قدیمی و لباس ها خیلی کثیف و چرک آلود هستند، بهتر است که از پودر لباسشویی استفاده کنید.

اگر با لکه ای مواجه شدید که با شستشوی دست رفع نمی شود، بهتر است از پودر لباسشویی استفاده کنید زیرا که مایع لباسشویی قدرت لکه بری کمتری نسبت به پودر دارد و نمی تواند لکه هایی که با شستشوی دستی رفع نشده اند را از بین ببرد بنابراین در این مواقع استفاده از پودر انتخاب بهتری برای شستشوی لباس ها می باشد.

خواص مایع لباسشویی پرسیل

پودر یا مایع لباسشویی

پودر یا مایع لباسشویی

پرسیل (Persil) برند نام‌آشنا، مایع لباسشویی مخصوص لباس‎‌های رنگی را تولید کرده است و به راحتی و با قدرت، آلودگی را از روی لباس تمیز می‌کند.

ممکن است در زمان شستشو، لباس‌های رنگی رنگشان را به لباس دیگری پس دهند، اما با استفاده از یک ماده‌ی شوینده ی مخصوص می‌توانید بدون نگرانی از رنگ پس دادن، همه‌ی لباس‌ها را با هم و بدون نیاز به تفکیک در ماشین لباسشویی بریزید.

این محصول به دلیل مایع بودن، در کشوی ماشین لباسشویی ته ‌نشین نمی‌شود و به راحتی به داخل مخزن سُر می‌خورد و از آخرین قطره هم به بهترین شکل استفاده می‌شود.

 استفاده از پودر لباسشویی به صورت همیشگی، باعث تشکیل رسوب و تاثیر بر سیستم گرم‌ کننده ماشین لباسشویی می‌شود که استفاده از مایع این مشکل را نخواهد داشت.

 پودرها می‌توانند باعث پدید آمدن نقاط سفید روی لباس شوند، اما مایع لباس‌های رنگی پرسیل این ایراد را ندارد.

از امتیازهای دیگر استفاده از این محصول، جلوگیری از زنگ ‌زدگی قطعات داخلی ماشین لباسشویی است و به دلیل خاصیت گرانروی روی قطعات نمی‌ماند تا بخواهد باعث زنگ زدن شود.

شرکت هنکل (Henkel) شرکتی آلمانی است و در زمینه ‌ی تولید محصولات بهداشتی فعال است و در سال ۱۳۷۵ با شروع همکاری با شرکت پاک ‌وش اقدام به تولید انواع محصولات شوینده و بهداشتی تحت نام این برند در ایران کرده است.

 و در حال حاضر، با کیفیت بالای و تنوع پودر یا مایع لباسشویی ها باعث شده تا در سبد خرید بیشتر ایرانی‌ها، جای خود را ثابت کنند. با استفاده از مایع لباسشویی2.7 کیلویی پرسیل، همه‌ ی لباس‌ها با هم به مخزن ماشین لباسشویی می روند.

فروش مواد شستشوی لباسشویی توسط فروشگاه تعمیرگاه مجاز انجام می شود، برای خرید پودر یا مایع لباسشویی و یا در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی شما، هرگز خودتان اقدام به تعمیر نکنید و با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی به شماره تماس 22737566 و 88592650 تماس بگیرید تا خدمات تعمیر لباسشویی شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود. 

اینستاگرام تعمیرگاه مجاز

 

” جهت مشاهده ویدیوهای آموزشی ما در زمینه تعمیرات و نگهداری لوازم خانگی

در اینستاگرام روی لینک کلیک کنید.”

 

مطالب مرتبط : تعمیر لباسشویی

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیرات تخصصی انواع برند لباسشویی کلیک کنید.

مایع یا پودر؛ کدام یک برای شستن لباس در ماشین لباسشویی بهتر است

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها