تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی بوش

همه چیز درباره ی تعمیر برد لباسشویی بوش

تعمیر برد لباسشویی بوش

تعمیر برد لباسشویی بوش

برای تعمیر برد لباسشویی بوش ابتدا باید با این قطعه به صورت کامل آشنا شوید. برد به عنوان مغز این دستگاه عمل می‌کند و در صورت خرابی، لباسشویی قادر به اجرای هیچ کاری نخواهد بود. این قطعه بسیار حساس و حیاتی است و در صورت خرابی، بهتر است به تنهایی تلاش برای تعمیر آن نکنید. برای تعمیر برد لباسشویی بوش، حتماً بهتر است از یک تکنسین حرفه‌ای تعمیر لباسشویی کمک بگیرید. در صورتی که می‌خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید، با تعمیرگاه مجاز تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 

تعمیر یا تعویض برد لباسشویی بوش؟

هر نوع خرابی در برد لباسشویی بوش نیازمند بررسی تکنسین مجرب تعمیرات لباسشویی بوش می باشد.

این تکنسین، برد را در حالت های مختلف مورد بررسی قرار می دهد. در صورتی که خرابی‌ها کوچک و قابل تعمیر باشند، اقدام به تعمیر برد لباسشویی بوش خواهند کرد، اما اگر وضعیت برد بحرانی و خطرناک باشد، تعویض آن بهترین راهکار خواهد بود. تکنسین های تعمیرگاه مجاز همواره تعمیر قطعه را در الویت نسبت به تعویض آن قرار می دهند، تا مشتریان هزینه اضافی ای را پرداخت نکنند.

باید به این نکته اشاره کنیم که تعمیر یا تعویض قطعات انجام شده، توسط تکنسین های تعمیرگاه مجاز لباسشویی، با یک ماه گارانتی انجام می شود.

تعمیر برد لباسشویی بوش

نشانه های خرابی برد ماشین لباسشویی بوش

 

  • لباسشویی به صورت ناگهانی در حین کار خاموش می‌شود.
  • درب لباسشویی بوش باز یا بسته نمی‌شود.
  • آب درون لباسشویی بوش تخلیه نمی‌شود.
  • ظاهر شدن کدهای خطا در پنل نمایشگر لباسشویی بوش.
  • ماشین لباسشویی بوش روشن نمی‌شود.
  • آب به میزان کافی گرم نمی‌شود.
  • آبگیری لباسشویی قطع نمی شود.
  • دکمه‌ها و پنل جلویی کار نمی‌کنند.
  • پنل جلویی از کار می‌افتد.
  • بر روی بدنه لباسشویی بوش جرقه‌های الکتریکی مشاهده می‌شود.

 

با مشاهده هر یک از مشکلات بالا می بایستی با تکنسین متخصص تعمیر ماشین لباسشویی بوش تماس بگیرید.

شما می توانید  از طریق شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱۵ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰  و فرم درخواست تعمیر موجود در وبسایت با  مرکز تعمیر تخصصی لباسشویی بوش در تهران در تماس باشید.

اپراتور های ما در اسرع وقت، هماهنگی های لازم را با شما و سرویس کار لباسشویی، جهت حضور و تعمیر لباسشویی بوش در منزل شما انجام خواهند داد.

 

علت های خرابی برد لباسشویی بوش

علت های خرابی برد لباسشویی بوش می‌تواند عوامل الکترونیکی و یا مکانیکی باشد. بر اساس تجربه های سرویس کاران تعمیر لباسشویی بوش، شناسایی به موقع این مشکلات می‌تواند از وقوع آسیب‌های جدی به لباسشویی جلوگیری کند. برخی از این عوامل عبارتند از:

تعمیر برد لباسشویی بوش

 تأثیر نوسانات برق بر برد ماشین لباسشویی بوش:

این برد حاوی قطعات حساسی مانند خازن و فیوز است. نوسانات برق می‌توانند این قطعات را تحت تأثیر قرار داده و به آنها آسیب برسانند. برای جلوگیری از این مشکلات، استفاده از یک محافظ برق توصیه می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع می توانید، مقاله علت برق داشتن بدنه لباسشویی بوش را مطالعه نمایید.

 

 استفاده نادرست از ماشین لباسشویی بوش:

بر اساس نظرات تکنسین های مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی بوش، قرار دادن حجم زیادی از لباس یا استفاده بی‌وقفه از دستگاه لباسشویی بوش ممکن است منجر به اختلال در عملکرد آن شود. استفاده نادرست می‌تواند فشار زیادی بر برد وارد کرده و در نهایت منجر به خرابی آن شود.

 

 تأثیر نفوذ رطوبت و دمای بالا:

ورود آب به برد لباسشویی باعث اتصالی در سیم‌ها شده و می‌تواند منجر به سوختگی در آن شود. همچنین اگر فردی در این زمان به بدنه دستگاه دست بزند، دچار برق گرفتگی می‌شود. برای جلوگیری از این مشکلات، سرویس کاران تعمیرات لباسشویی بوش ، رعایت کردن موارد زیر را پیشنهاد می کنند:

 

  •   بیش از حد مخزن را پر نکنید.
  •   سنسورهای آب را بررسی کنید.
  •   مخزن شوینده را خیلی زیاد پر نکنید.
  •   دمای آب را کنترل کنید.

 

اثرات فرسودگی:

با گذر زمان و استفاده مداوم، برد دچار فرسودگی می‌شود و ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

 

سوختن قطعات دیگر:

سوختن قطعات دیگر مانند قفل درب می‌تواند منجر به آسیب برد شود و نهایتاً به سوختگی آن منجر شود. بنابراین، حتماً از سالم بودن قطعات اطمینان داشته باشید.

 

روند تعمیر برد ماشین لباسشویی بوش

 

طبق توصیه تکنسین های تعمیرگاه مجاز، برای تعمیر برد لباسشویی بوش، مراحل زیر را دنبال کنید:

 

۱- ابتدا، دستگاه لباسشویی را از برق جدا کنید.

این کار موجب پیشگیری از عواملی می شود که ممکن است، موجب صدمه دیدن یا برق گرفتگی شما بشود.

 

۲- کنترل پنل ماشین لباسشویی بوش را باز کنید.

برای این کار، تمام پیچ‌ها و اتصالات را باز کنید و سپس کنترل پنل را با دقت از دستگاه جدا کنید. در طی این مرحله، ممکن است آلودگی‌هایی درون کنترل پنل مشاهده شود که با استفاده از پاک کننده‌های مخصوص باید تمیز شوند. حتماً از استفاده مواد اسیدی خودداری کنید تا به برد آسیب نرسد.

 

۳- قطعات مختلف برد الکترونیکی بوش را با دقت بررسی کنید.

انجام این کار باعث می شود، تا علت خرابی را شناسایی کنید. این قطعات شامل خازن، فیوز، سیم‌کشی‌ها و دیگر اجزا می‌شوند. برای تشخیص سلامتی خازن‌ها، شکل ظاهری این قطعات را بررسی کنید. خازن‌های سالم دارای سطح صاف و صیقلی هستند. هرگونه تغییر شکل و خمیدگی نشان‌دهنده وجود ایراد است و نیاز به تعویض قطعه خازن دارد.

 

4- در صورت مشاهده آسیب‌های جدی و غیرقابل تعمیر، باید برد الکترونیکی را کاملاً تعویض کنید. برد جدید را جایگزین قدیمی کنید و همه اتصالات را به دقت بررسی و سپس اقدام به بستن قطعه های جدید کنید.

 

هزینه تعمیر برد ماشین لباسشویی بوش

هزینه تعمیر برد ماشین لباسشویی بوش به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله مدل و تکنولوژی دستگاه. همچنین، با توجه به نوسانات قیمت در بازار، هزینه‌ها ممکن است متغیر باشند. با این حال، تعمیر برد معمولاً مقرون به صرفه‌تر از خرید یک دستگاه جدید است، زیرا این اقدام ممکن است منجر به استفاده بیشتر و موثر از دستگاه شود.

 

خدمات تعمیر برد تعمیرگاه مجاز لباسشویی

برای کسب اطلاعات در مورد هزینه های تعمیر برد لباسشویی بوش می توانید، با تکنسین های تعمیرگاه مجاز از طریق شماره تلفن های درج شده و فرم درخواست تعمیر موجود در وبسایت در ارتباط باشید.

تکنسین های تعمیر تخصصی لباسشویی، اطلاعات لازم ( مانند : هزینه تعمیرات، مدت زمان انجام تعمیرات و…) را پس از کارشناسی و عیب یابی حضوری دستگاه به شما خواهند داد، و شما می توانید در صورت تمایل تعمیر لباسشویی خود را به تکنسین های متخصص و با تجربه مجموعه تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی بسپارید.

مطالب مرتبط

5 6 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها