آموزش تعمیر لباسشویی, نکات مهم خرید لباسشویی

نکات مهم خرید لباسشویی

نکات مهم خرید لباسشویی

نکات مهم خرید ماشین لباسشویی

نکات مهم خرید لباسشویی توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی تعمیرگاه مجاز، خدمت شما عزیزان ارائه می شود، سرمایه گذاری بر روی ماشین لباسشویی خوب معمولا کار آسانی نیست به خصوص که با توجه به تنوع های بسیار زیاد تولید کنندگانی که امروز در بازار وجود دارند. بهتر است که ابعاد فراتر، مثل دامنه ی قیمت ها، یا عوامل مهم تر و متعدد دیگری را برای انتخاب یک ماشین لباسشویی خوب برای منزل، محل کار یا آپارتمان خود، در نظر بگیرید.

اگر مدل های با بازدهی بالا تهیه کنید نسبت به مدل های دارای هم زن آب و انرژی کمتری مصرف میکنند، اما این مدل ها پودرهای رخت شویی مخصوص به خود را نیاز دارند.

نکات مهم خرید لباسشویی

نکات مهم خرید لباسشویی

پرفروش ترین ماشین لباسشویی در ایران

  1. ماشین لباسشویی آبسال (Absal)

  2. ماشین لباسشویی ایکس ویژن

  3. ماشین لباسشویی ایرانی برند اسنوا

  4. ماشین لباسشویی دوو

  5. ماشین لباسشویی ایرانی برند پاکشوما

بررسی بهترین ماشین لباسشویی آبسال (Absal)

به احتمال زیاد خیلی از شماها با برند آبسال آشنا هستید. این برند ساخت کشور ایران می باشد و از بهترین برند های ایرانی موجود در بازار می باشد. ماشین لباسشویی آبسال علاوه بر کیفیت و خدمات خوبی که به مشتری های خود ارائه می دهد، قیمت بسیار پایین و مقرون به صرفه ای دارد.

ماشین لباسشویی آبسال دارای گارانتی و خدمات پس از فروش به مدت زمان 24 ماه نیز می باشد که خریدی امن را نیز برای شما فراهم میکند و می توانید با خیال راحت تری خرید خود را انجام دهید. همچنین ماشین لباسشویی آبسال دارای انرژی مصرفی برابر با A+ است که هزینه های مصرفی آب و برق را تا حد زیادی نیز کاهش میدهد.

مقرون به صرفه ترین ماشین لباسشویی

از بهترین ماشین لباسشویی های که قیمت آن ها اقتصادی و ارزن باشد، می شود به برند پاکشوما و ایکس ویژن اشاره کرد .

پرفروش ترین ماشین لباسشویی ال جی کدام است؟

از بهترین مدل های ماشین لباسشویی ال جی که در بازار بسیار پرفروش و محبوب می باشد می توان به مدل های ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-865CS ، ماشین لباسشویی ال جی مدل  WM-M62NT و ماشین لباسشویی ال جی مدل LG F4V5VYP2T نیز اشاره کرد.

نکات ماشین لباسشویی

  • لباس ها را داخل ماشین لباسشویی جمع نکنید.

جمع کردن لباس های کثیف داخل لباسشویی، بیشتر از 1 تا 2 روز موجب بوی بد در فضای لباسشویی می شود که خیلی جالب نیست، بهتر است همیشه بعد از شستشو درب ماشین را باز بگذارید تاخشک شود و اگر ماشین لباسشویی بوی بدی داد، بهتر است با نصف فنجان جوش شیرین ماشین را ضدعفونی کرده و بشویید.

  • ماشین لباسشویی را با پاک کننده های خانگی ضدعفونی کنید.

یک فنجان جوش شیرین و سرکه را داخل ماشین بریزید و لباسشویی را روشن کنید تا چرخ کوتاهی بزند.

  • شستشوی فیلتر ماشین لباسشویی مهم است.

آیا میدانید که همه ماشین ها فیلتر دارند، بهتر است فیلتر ماشین را بیرون آورده و بشویید و از انسداد آن جلوگیری کنید، اگر نمیدانید فیلتر دستگاه کجای آن است به دفترچه دستگاه مراجعه کنید و همینطور آبهایی که داخل درب لباسشویی جمع شده را پاک کنید تا بوی نا مطبوعی نگیرد، سپس دکمه ی شست وشو را بزنید تا باقی مانده پودرها شسته شوند.

  • ماشین لباسشویی پر سرو صدا مشکل ساز می شود.

وقتی ماشین لباسشویی جدیدی می خرید، تق تق کردن ماشین طبیعی می باشد، بهتر است آن را در ابتدا، روی سطح صاف و مناسب نصب کنید، زیرا اگر ماشین بلرزد یا تق تق کند باید ماشین را تعویض یا هزینه زیادی را صرف تعمیر دستگاه کنید، پس بهتر است در زمان نصب از نمایندگی معتبر درخواست کمک کنید و تا زمانی که فرد متخصص ماشین را در حضور شما تست نکرده از دستگاه استفاده نکنید.

  • زیپ های باز لباس ها را ببندید .

وقتی لباس ها را با زیپ یا گره داخل ماشین میریزید حتما زیپ را ببندید که باعث خراش درب لباسشویی نشود و لباس های دیگر را نیز خراب نکند.

  • بیش ازحد پودر استفاده نکنید.

اگر پس از شستشو، می خواهید که لباس های تمیزی داشته باشید، بهتر است طبق دستور از پودر شوینده استفاده کنید و استفاده ی بیشتر از حد مجاز از مواد شوینده باعث مختل شدن کار ماشین لباسشویی می شود.

نکات مهم خرید لباسشویی

نکات مهم خرید لباسشویی

لباسشویی درب فضایی بهتر است یا درب معمولی

معمولاً ماشین لباسشویی های درب از جلو از ماشین لباسشویی های با درب از بالا بهتر هستند. ماشین لباسشویی های با درب از جلو بسیار با انرژی کارآمد هستند، مصرف آب در آن­ها کم ­‌تر بوده و در مقایسه با ماشین لباسشویی های با درب از بالا لباس‌ها را تمیزتر می‌شویند، اما از ماشین لباسشویی با درب از بالا گران ‌تر نیز هستند. با این حال استفاده از ماشین لباسشویی های با درب از بالا برای خریداران راحت ­تر می باشد.

برای خریدارانی که در پی شستشوی سریع و آسان ‌تر هستند ماشین لباسشویی با درب از بالا مناسب تر است. اگر چه ماشین لباسشویی با درب از بالا قیمت کمی دارد و مقرون بصرفه اند، اما پرمصرف­‌ هستند و درنتیجه هزینه ی قبض برق و آب آنها نسبت به ماشین لباسشویی با درب از جلو بالاتر است. برای خریدارانی که می ‌توانند هزینه‌ی بیشتری صرف کنند، و فضای کم ‌تری دارند ماشین لباسشویی درب از جلو بهتر است زیرا که هم تمیزتر می‌شویند، و هم فضای کمتری را اشغال می‌کنند.

در نهایت خرید ماشین لباسشویی به آن چیزی که خودتان می ‌خواهید بستگی دارد. با اینکه ماشین لباسشویی های با درب از جلو مناسب هستند اما برخی از ایرادهای آن باعث می ‌شود افراد خرید ماشین لباسشویی با درب از بالا را ترجیح دهند. از جایی‌ که اجزای ماشین لباسشویی در مقایسه با آنچه در گذشته از آن ساخته می‌شدند، از پلاستیک ارزان ‌قیمت ساخته می شوند، غالباً هرچند وقت یک ‌بار نیاز به تعمیر پیدا می کنند.

در صورت بروز مشکل در دستگاه لباسشویی تان با متخصص نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی به شماره تماس 22737566 تماس بگیرید.

اینستاگرام تعمیرگاه مجاز

 

 

 

 

” جهت مشاهده ویدیوهای آموزشی ما در زمینه تعمیرات و نگهداری لوازم خانگیدر اینستاگرام ما را دنبال کنید.”

 

*برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی کلیک کنید. 

نکات مهمی که هنگام خرید بهترین ماشین لباسشویی باید در نظر داشته باشید.

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها