آموزش تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی دوو, علت لرزش لباسشویی دوو

علت لرزش لباسشویی دوو

علت لرزش لباسشویی دوو

علت لرزش ماشین لباسشویی دوو چیست؟

شاید شما هم با این مشکل روبرو شده اید که در هنگام سیر شستشو با این مشکل روبرو شوید که لباسشویی شما لرزش و تکان می خورد. لرزش لباسشویی دوو یکی از رایج ترین مشکلاتی است که امکان دارد برای لباسشویی شما رخ بدهد. این مشکل از دسته مشکلات پیش پا افتاده در لباسشویی می باشد که خودتان می توانید به راحتی با علت لرزش لباسشویی دوو آشنا شوید و به راحتی آن را برطرف نمایید، این مشکل در لباسشویی عملکرد لباسشویی را با اختلال روبرو نمی کند اما به دلیل سرو صدای زیاد باعث ازار اذیت همه در خانه می شود، اما بیشتر مراجعه کنندگان به تعمیرگاه مجاز دوو این مشکل را در مرا پایانی شستشو و در زمان خشک کردن مشاهده می کنند. برطرف کردن این مشکل در ماشین لباسشویی دوو نیازمند دقت بالایی است شما عزیزان برای اینکه به عیب یابی لباسشویی دوو بپردازید اول باید با علت لرزش لباسشویی دوو آشنا شوید.

معمولا دلیل لرزش لباسشویی در تمامی برندها یکی است با ما در تعمیرگاه مجاز لباسشویی همراه باشید تا با دلایل لرزش لباسشویی در برندهای مختلف لباسشویی آشنا شوید.

دلایل لرزش و تکان خوردن زیاد در ماشین لباسشویی دوو

  1. تراز نبودن ماشین لباسشویی دوو

یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث می شود شما لرزش و تکان خوردن را در لباسشویی خود مشاهده نمایید تراز نبودن لباسشویی می باشد. برای اینکه مشکل را برطرف نمایید باید به بررسی پایه های تنظیم لبساشویی بپردازید. این پایه ها در تمامی لباسشویی طراحی شده است اما این پایه ها در برخی از لباسشویی چهار پایه قابل تنظیم دارند اما در مدل های دیگر دو پایه تنظیم کننده در جلوی آن تنظیم شده است و دو پایه ثابت در پشت آن طراحی شده است. در برخی از این پایه ها مهره ای طراحی شده است که بعد از تراز کردن می توان آن ها را سفت کرد. همچنین در این پایه ها لاستیک های مخصوصی طراحی شده است که توسط نیروی اصطحلاک به زمین می چسبد اما این لاستیک ها باید در وضعیت خوبی باشند و باید به طوری باشند که وزن لباسشویی روی هر 4 پاشد و لنگی آن گرفته شود.

اما این امکان وجود دارد که این پایه ها در لاستیک دچار اختلال شده باشد که در این صورت باید برای تعویض آن ها اقدام نمایید. اگر در این زمینه تخصص کافی را ندارید می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز دوو مراجعه کنید و مشکل آن را برطرف نمایید.

بیشتر بدانیم : تعمیر لباسشویی دوو با نازلترین قیمت در محل 

علت لرزش لباسشویی دوو

2. توجه کردن به ظرفیت لباسشویی

هنگامی که می خواهید لباسشویی را روشن نمایید باید به ظرفیت آن و وزن لباس هایی که می خواهید آن ها را شستشو دهید توجه کنید. به این موضوع توجه کنید اگر لباسشویی را بیشتر از حد مجازش پر نمایید امکان دارد که با مشکل در هنگام سیر شستشو روبرو شوید که همین موضوع می تواند علت لرزش لباسشویی دوو  باشد. توصیه ما به شما این است که اگر می خواهید شستشوی با کیفیت تر و راحتی تری داشته باشید کمتر از حد مجاز لباسشویی درون آن لباس بریزید.

  1. حفظ کردن تعادل بین لباس ها در لباسشویی

یکی دیگر از دلایل اصلی که باعث لرزش لباسشویی دوو می شود بار نامتعادل داخل لباسشویی می باشد. این مشکل به این صورت رخ می دهد که شما یک حوله بزرگ را با یک پتوری کوچک برای شست و شو میریزید و هنگامی خیس شوند یک طرف دیگ لباسشویی از آن طرف سنگین تر می شود و همین موضوع می تواند علت لرزش دوو باشد. برای اینکه حوله بزرگ، پتو، مفش متانی، کیف و … را به تنهایی تباید برای شستشو داخل لباسشویی انداخت برای اینکه تعادل بین بار داخل لباسشویی را حفظ نمایید باید چیزهایی کوچکی مانند چند تیکه لباس را در لباسشویی قرار دهید تا تعادل در لباسشویی در هنگام شستشو حفظ شود.

  1. کمک فنرهای لباسشویی با مشکل روبرو شده اند

در ماشین های لباشسویی کمک فنرهایی طراحی شده است که وظیفه اصلی آن حفظ کردن تعادل مخزن هنگام سیر شستشو می باشد. نحوه قرارگیری این کمک فنرها به این گونه است که از یک طرف به لباسشویی و از یک طرف دیگر به مخزن دیگ متصل می باشند. برای این که به آن ها دسترسی داشته باشید باید قاب پشتی و بالایی لباسشویی را بردارید. هنگامی کمک فنرها دچار اختلال شده باشند و یا خراب شده باشند، تعادل در لباسشویی برقرار نمی شود که همین موضوع باعث بروز لرزش و تکان خوردن لباسشویی می شود و این موضوع باعث می شود که صداهای گوش خراش و بلندی هنگام چرخه شستشو به گوش برسد. در صورتی که این مشکل را برطرف نکنید، مشکلات بیشتری در لباسشویی رخ خواهد داد. این کمک فنرها را بررسی نمایید و در صورت نیاز آن ها را تعویض نمایید. اما برای اینکه بتوانید تعدل را در لباسشوی حفظ نمایید بهتر است که هر دوی این کمک فنرها را با هم و همزمان تعویض نمایید.

  1. بروز اختلال برای کمک فنرهای نگهدارنده مخزن لباسشویی

این فنرها در لباسشویی به این دلیل تهیه شده اند که وظیفه نگه داشتن مخزن و جدا نگه داشتن آن را از محفظه لباسشویی بر عهده داشته باشند. این قطعه نیر وظیفه برطرف کردن لرزش های مخزن در هنگام شستشو را نیز بر عهده دارد. برای اینکه این فنرها بررسی نمایید باید قاب بالایی لباسشویی را بردارید. در اولین اقدام باید بررسی نمایید که این فنرها در جای خود قرار دارند یا خیر و بعد از آن کشیدگی آن را بررسی نمایید. در صورتی که قصد تعویض این کمک فنرها را دارید در اولین اقدام باید بررسی نمایید فنرها تحت فشارهستند یا خیر زیرا این امکان وجود دارد با سرعت زیاد پرتاپ شوند. در صورت خراب شدن کمک فنرها باید تمامی فنرها را باهم تعویض نمایید.

بیشتر بدانیم : تعمیر لباسشویی دوو علت لرزش لباسشویی دوو

بیشتر بدانیم : تعمیرات لباسشویی دوو 

آب لباسشویی در هنگام خشک کردن تخلیه نمی شود

یکی دیگر از اصلی ترین دلایل که باعث می شود ما در لباسشویی دوو لرزش زیاد را مشاهده کنیم عدم تخلیه آب در هنگام خشک کردن است. آبی که در دستگاه وجود دارد هنگام خشک کردن لباس ها باعث وارد شدن وزن زیاد به ماشین لباسشویی می شود. در صورتی که آب شستشو قبل از خشک کردن لباس ها و چرخش سریع لباسشویی به وسیله پمپ تخلیه و شلنگ تخلیه از لباسشویی خارج نشود مرحله خشک کردن لباس ها در لباسشوی به خوبی انجام نمی شود.

  1. باز نکردن پیچ های حمل و نقل لباسشویی

اما دلیلی آخرین دلیلی که باعث می شود با لرزش و سروصدا در لباسشویی دوو روبرو شوید باز نکردن پیچ های ترنسلیت لباسشویی است. وظیفه این پیچ حفاظت از لباسشویی در زمان حمل و نقل لاسشویی می باشد و این پیچ ها را به عنوان پیچ حمل و نقل لباسشویی میشناسند. حتما توجه داشته باشید که قبل از نصب کردن و راه اندازس لباسشویی باید این پیچ ها را باز نمایید وگرنه این امکان وجود درارد که به دیگ لباسشویی شما هنگام شستشو آسیب وارد شود.

 برطرف کردن لرزش لباسشویی با استفاده کردن از پد ضد لرزش

اما شما عزیزان می توانید با استفاده کردن از پد یا لاستیک ضد لرزش به برطرف کردن لرزش لباسشویی دوو خود بپردازید. شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که استفاده کردن از این پد یا لاستیک است باشد اما شما عزیزان باید بدانید نحوه قرار گیری آن به گونه ای است که بعد از خریداری تنها کافیست آن را در زیر پایه های لباسشویی قرار دهید و فیکس کنید.

نحوه نصب کردن پد ضد لرزش در لباسشویی دوو:

  • در اولین اقدام باید لباسشویی را بلند کنید تا مکان دقیق پایه ها را مشخص نمایید.
  • کف زمین را نیز تمیز کنید، زیرا این لاستیک ها قرار است به زمین بچسبند.
  • برای اینکه لاستیک ها به خوبی بچسبند به مدت یک دقیقه آن ها را با دست فشار دهید.
  • بلند کردن لباسشویی و قرار دادن آن ها در محل فرورفتگی پدها

بیشتر بدانیم : تعمیر ماشین لباسشویی دوو 

نحوه استفاده کردن از خدمات ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز

شما عزیزان باید در هنگام نصب لباشسویی و استفاده از آن دقت نمایید زیرا این امکان وجود دارد که به خاطر این دو دلیل با مشکل لرزش در لباسشویی دوو خود روبرد شوید. در صورتی که برای برطرف کردن این مشکل اقدام نکنید امکان دارد که لباسشویی شما دچار مکلات بیشتری شود. در صورتی که تخصص کافی در این زمینه را ندارید می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و مشکل لباسشویی خود را برطرف کنید. برای اینکه بتوانید از خدمات ما در زمینه  تعمیر لباسشویی ارج، تعمیر لباسشویی مدیا، تعمیر لباسشویی ایندزیت، تعمیر لباسشویی دوو ، تعمیر لباسشویی زیرووات، تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر لباسشویی سامسونگ، تعمیر لباسشویی زانوسی، تعمیر لباسشویی بهی ، تعمیر لباسشویی پاکشوما ، تعمیر لباسشویی نف ، تعمیر لباسشویی اوشن، تعمیر لباسشویی بوش، تعمیر لباسشویی وستل , تعمیر لباسشویی بست و …. استفاده نمایید می توانید با یکی از شماره های ثبت شده شرکت در سایت تماس بگیرید و یا از طریق لینک ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید تا مشکل لباسشویی شما را برطرف کنند.

راه های ارتباطی با تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی دوو :

77166615_22737566_44287993_33812686

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”true”]

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها