آموزش تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی, علت آب رفتن لباس در لباسشویی

علت آب رفتن لباس در لباسشویی

علت آب رفتن لباس در لباسشویی

دلایل آب رفتن لباس در لباسشویی چیست؟

یکی دیگر از مشکلات متداول لباسشویی که بیشتر مصرف کنندگان لباسشویی با آن روبرو می شوند، آب رفتن لباس در لباسشویی می باشد. توجه داشته باشید، در بیشتر موارد جنس لباس طوری می باشد که بعد از شستشو آب می رود و یا تغیر سایز پیدا می کند. اما علت آب رفتن لباس در لباسشویی تنها در برخی از موارد مربوط به جنس لباس می باشد، آب رفتن لباس ها در لباسشویی دلایل مختلفی دارد، که شما عزیزانی که از لباسشویی استفاده می کنید باید با آن ها آشنا باشید تا در صورت مشاهده کردن این مشکلات آن ها را برطرف نمایید. در ادامه مقاله به بررسی دلایل بروز این مشکل و نحوه برطرف کردن آب رفتن لباس ها در لباسشویی می پردازیم.

در صورتی که در هنگام برطرف کردن این مشکل در لباسشویی خود یک مشکل فنی را مشاهده کردید، می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید تا از خدمات ما در زمینه تعمیرات لباسشویی استفاده نمایید.

علت آب رفتن لباس در لباسشویینحوه ثبت سفارش خرابی دستگاه در تعمیرگاه مجاز

در صورتی که هر کدام از لوازم برقی شما با مشکل روبرو شده است می توانید از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند تا بعد از هماهنگی های لازم تکنسین متخصص در محل مورد نظر شما حاضر شود و به برطرف کردن مشکل دستگاه شما بپردازد.

همچنین شما می توانید با شماره های ثبت شده نمایندگی تعمیرگاه مجاز در سایت و انتهای این مقاله در ارتباط باشید تا بتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی استفاده نمایید.

علت آب رفتن لباس در لباسشویی

اصلی ترین دلیلی که باعث می شود لباس ها در لباسشویی، آب بروند جنس پارچه لباس ها می باشد. الیاف برخی از این پارچه ها نخ یا کتان بی کیفیت می باشد که، هنگام برخورد با آب و شوینده، تغیر سایز می دهند. همین موضوع علت آب رفتن لباس ها در لباسشویی می شود. اما در برخی از موارد دیده شده است علت آب رفتن لباس ها در لباسشویی به دلیل دمای بالای آب لباسشویی می باشد که باعث می شود لباس ها در لباسشویی آب بروند.

توجه داشته باشید که در صورتی که خشک کن لباسشویی در دور بالا باشد شما آب رفتن لباس ها در لباسشویی را مشاهده می کنید. بیشتر مراجعه کنندگانی که از آب رفتن لباس های خود در لباسشویی شامی می باشند، دور خشک کن لباسشویی را اشتباه انتخاب کرده اند. اشتباه انتخاب کردن دور خشک کن لباسشویی، یکی از اصلی ترین علت آب رفتن لباس در لباسشویی ها می باشد.

نحوه برطرف کردن مشکل آب رفتن در ماشین های لباسشویی

در این قسمت از مقاله به بررسی راهکارهایی میپردازیم که در صورت بروز این مشکل به برطرف کردن آن بپردازیم.

دقت کردن به پرچسب شستشوی لباس ها

توجه داشته باشید که قبل از قرار دادن لباس ها در داخل دیگ لباسشویی، برچسب یا لیبل پشت آن ها را با دقت مطالعه نمایید. مطالعه کردن این برچسب، به این دلیل ضروری است که تمام نکات در رابطه با شستشو در آن ذکر شده است. یه عنوان مثال در این برگه دمای مناسب لباس برای شستشو نوشته شده است. توجه داشته باشید که در برخی از این برچشب ها، یادداشت شده است که می توان آن لباس را در خشک کن قرار داد یا خیر. به این موضوع توجه داشته باشید که توجه کردن به نکات روی برچسب لباس ها باعث می شود که شما از آب رفتن لباس ها در لباسشویی جلوگیری نمایید.

انتخاب کردن دمای مناسب آب

از بهترین روش هایی که می توان برای جلوگیری از آب رفتگی لباس ها در لباسشویی استفاده کرد، انتخاب کردن دمای مناسب آب لباسشویی می باشد. توجه داشته باشید که هر چقدر دمای آب لباسشویی بیشتر باشد باعث شدن الیاف لباس های شما می شود. انتخاب دمای کمتر و مناسب، تا مقداری از آب رفتن لباس ها جلوگیری می کند.

علت آب رفتن لباس در لباسشویی

کم کردن دور خشک کن لباسشویی

روش دیگری که می توانید برای جلوگیری از آب رفتن لباس ها در لباسشویی از آن استفاده نمایید، کم کردن دور خشک کن لباسشویی می باشد. توجه داشته باشید در صورت کم کردن دور خشک کن، فشار کمتری به لباس ها وارد می شود. در نظر داشته باشید که در صورت کم کردن دور خشک کن لباس ها دیر تر خشک می شوند اما به ظاهر و اندازه آن ها هیچ آسیبی وارد نمی شود. هر چقدر که دور خشک کن را در لباسشویی بالا ببرید، این امکان وجود دارد که لباس شما بیشتر چروک شود و بیشتر آب برود.

انتخاب صحیح برنامه در لباسشویی، بدون آب رفتن لباس

برای اینکه بتوانید از آب رفتن لباس در لباسشویی جلوگیری نمایید، باید یک برنامه شستشوی مناسب را انتخاب کنید. اما برای این که بتوانید از یک برنامه مناسب استفاده نمایید باید به جنس لباس، میزان کثیف بودن لباس و برچسب روس لباس توجه کنید. در صورتی که با معنی و عملکرد دکمه های روس لباسشویی خود آشناییت ندارید بهتر است که اول دفترچه راهنمای لباسشویی خود را مطالعه نمایید.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز با داشتن سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، آماده است تا در صورت بروز هرگونه مشکل برای لوازم خانگی شما عزیزان آن را برطرف کند. همچنین تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی قصد دارد به غیر از ارائه دادن خدمات تعمیرات لوازم خانگی برخی از مطالب را به شما عزیزان ارائه بدهد تا بتوانید تجربه بهتری را در هنگام شستشوی لباس های خود داشته باشید.

در این مقاله با علت آب رفتن لباس در لباسشویی و نحوه برطرف کردن آن آشنا شدیم. اما در صورتی که در هنگام برطرف کردن این مشکل، با مشکلات دیگر در لباسشویی خود روبرو شدید می توانید با نمایندگی مجاز تماس بگیرید و با استفاده کردن از خدمات تخصصی ما در زمینه تعمیرات لوازم خانگی مشکل خود را برطرف نمایید.

آز آنجا که ما با تکنسین های متخصص در تمامی زمینه های مربوط به لوازم خانگی همکاری می کنیم آماده ارائه خدمات تخصصی به شما عزیزان هستیم.

در صورت بروز مشکل برای لوازم خود و یا قطعات آن تنها کافیست با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید و یا از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین برای تعمیرات اقدام نمایید.

برای هماهنگی های لازم می توانید با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید:

77169195                                                                        33142528

88592650                                                                        55810742

44287993                                                                        22737566

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”true”]

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها