آموزش تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی نف, ریست لباسشویی نف

ریست لباسشویی نف

ریست لباسشویی نف

نحوه ریست ماشین لباسشویی نف

برند نف امروزه با  داشتن سال ها تجربه در مینه تولیدات لوازم خانگی رضایت کاربران زیادی را به دست آورده. اما یکی از پرطرفدار ترین محصولات این برند، لباسشویی می باشد که این لباسشویی ها در مدل های مختلف و با قابلیت های مختلف کاربردی و ظارهری شیک وارد بازار می شوند. در برخی موارد دیده شده است که بنا به دلایل مختلف ما با بروز اختلال در سیستم کاری لباسشویی نف روبرو می شویم. به این موضوع توجه داشته باشید که در هر برندی که باشند بر اثر عواملی مانند نوسانات برقی و استهلاک قطعات داخلی آن ها پس از استفاده های مکرر دچار آسیب می شوند. اما در برخی از موارد امکان دارد شما با خرابی های مانند کندش دن چرخش سطل لباس ها و نمایش ارورهای گوناگون بر روی صفحه نمایش روبرو شوید. اما نگران نباشید در صورت بروز این گونه مشکلات می توانید به راحتی ریست لباسشویی نف مشکل لباسشویی خود را برطرف نمایید.

اما باید دقت کنید که آسیب وارد شده به لباسشویی، قطعات داخلی لباسشویی را تحت تاثیر نگزاشته باشد، در صورت خرابی قطعات مراجعه کردن به نمایندگی تعمیرگاه مجاز امری بسیار ضروری می باشد. نمایندکی تعمیرگاه مجار لوازم خانگی به غیر از خدمات رسانی در زمینه تعمیرات، آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیرات و سرویس لباسشویی نف در بالاترین کیفیت می باشد.

از کجا متوجه شویم که وقت ریست لباسشویی نف رسیده است

ریست لباسشویی نف و یا ریست دیگر برندهای موجود در بازار، می تواند برخی از مشکلاتی که برای شما رخ داده است را برطرف نماید. به عنوان مثال در صورتی که ماشین لباسشویی نف شما در هنگام شستشو خاموش می شود، می توانید به راحتی و تنها با ریست لباسشویی نف مشکل لباسشویی خود را برطرف نمایید تا بهترین استفاده را از لباسشویی خود داشته باشید.

ریست لباسشویی نفدر برخی از موارد دیده شده است که وجود اتصال لباسشویی به برق و عدم وجود هیچ گونه خرابی خاصی در ساختار فنی لباسشویی، دستگاه بدون وار کردن هیچ دستوری شروع به کار نکند و یا پس از گذشت زمان و با کندی کار خود را آغاز کند. در این موارد شما عزیزان می توانید به راحتی و با ریست لباسشویی نف مشکل لباسشویی را برطرف نماید. توجه داشته باشید که این امکان وجود دارد بعد از ریست لباسشویی مشکل لباسشویی شما برطرف نشود، در این صورت می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نماید و از خدمات ما در زمینه تعمیر لباسشویی نف استفاده نمایید و مشکل لباسشویی خود را برطرف نمایید.

آموزش ریست لباسشویی نف

در این قسمت با نحوه ریست ماشین لباسشویی نف آشنا می شویم، اما باید توجه کنیم که به طور کل بیشتر مشکلاتی که در لباسشویی نف رخ می دهد به دلیل عدم برقراری ارتباط بین موتور و پنل لباسشویی می باشد که شما می توانید با ریست لباسشویی نف به برقراری این ارتباط کمک زیادی کنید. برای انجام ریست ماشین لباسشویی نف دو حالت مختلف وجود دارد. این دو حالت بستگی به مدل لباسشویی می باشد که در برخی از لباسشویی ها دکمه مخصوص ریست تهیه شده و در برخی دیگر باید ریست لباسشویی را به صورت دستی انجام دهید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با نحوه ماشین لباسشویی نف به صورت دستی و مدل دارای دکمه آشنا شوید.

نحوه ریست ماشین لباسشویی با دکمه ی ریست

در اسن قسمت از مقاله با نحوه ریست لباسشویی با دکمه آشنا می شویم. برای اینکه به ریست لباسشویی نف با استفاده از دکمه مخصوص بپردازیم، در اولین اقدام باید لباسشویی را خاموش کنیم. بعد از آن لباسشویی را در حالت cotton قرار دهیم و روشن کنیم. بعد از روشن کردن لباسشویی باید دکمه temp یا speed spin را بار بزنید و رها کنید. بعد از آن دکمه ی level water یا function را فشار بدید و رها نمایید. این مرحله را باید تا زمانی ادامه دهید که عبارت T01 را بر روی نمایشگر لباسشویی مشاهده نمایید، این مرحله را تکرار کنید تا زمانی که T01 به T02 تغیر کنید و بعد از آن دکمه start را فشار دهید.

بعد از انجام دادن مراحل بالا، حال بر روی نمایشگر خود عبارت elt را مشاهده می کنید. در این مرحله باید از دکمه ریست استفاده کنید. بعد از زدن دکمه ریست امکان دارد نمایشگر لباسشویی شما خطاهایی را نشان دهد که برای برطرف کردن آن ها باید کلید temp را به مدت 5 ثانیه نگه دارید تا با عبارت eod بر روی صفحه نمایش رویرو شوید. بعد از انجام دادن تمامی این مراحل شما عملیات ریست ماشین لباسشویی را به طور کامل انجام داده اید.

نحوه ریست لباسشویی نف بدون دکمه ریست

در صورتی که ماشین لباسشویی شما فاقد دکمه ریست می باشد، بعد از قطع کردن لباسشویی باید به مدت 5 ثانیه دکمه start/pause را فشار بدهید و نگه دارید و بعد از مجددا لباسشویی را به برق وصل نمایید تا ریست لباسشویی نف انجام شود.

ریست لباسشویی نفنمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

یکی از امتیازهای تعمیرگاه مجاز، تخصص بالا در تعمیرات و کیفیت بی نظیر است که این امتیاز در تمام خدمات این نمایندگی وجود دارد. تعمیرگاه مجاز خدمات خود را در زمینه تعمیرات تمام لوازم خانگی شما ارائه می دهد. خدمات این نمایندگی در کوتاه ترین زمان ممکن و بهترین قیمیت با بالاترین کیفیت ارائه می شود.

با توجه به این نکات در صورتی که هرکدام از لوازم خانگی شما دچار مشکل شد می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مراجعه نمایید و مشکل خود را برطرف نمایید.

برای ثبت سفارش خرابی دستگاه خود در نمایندگی تعمیرگاه مجاز لباسشویی می توانید از طریق فرم ثبت سفارش یا شماره های ثبت شده شرکت اقدام نمایید.

برای هماهنگی های لازم می توانید با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید:

77169195_33142528_88592650_55810742_44287993_22737566

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها