تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی بکو

ریست لباسشویی بکو (روش دستگاه های قدیمی + جدید)

ریست لباسشویی بکو (روش دستگاه های قدیمی + جدید)

ریست ماشین لباسشویی بکو

تکنسین های تعمیر لباسشویی بکو بر این باور هستند که ریست یا قابلیت برگشتن به تنظیمات کارخانه را می توان از مهم ترین امکانات ماشین لباسشویی دانست که می تواند در مواقع اضطراری به کمک شما بیاید.

ریست لباسشویی بکو به معنای بازگشت لباسشویی به تنظیمات کارخانه و رفتن به تنظیمات اولیه آن می باشد.

 طبق گزارش تکنسین تعمیر لباسشویی، انجام reset ماشین لباسشویی بکو، مواقعی کاربرد دارد که لباسشویی دچار مشکلات عملکردی و یا تنظیمات اشتباه شده باشد، در این مقاله از تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی به آموزش مرحله به مرحله ریست لباسشویی بکو قدیمی و جدید خواهیم پرداخت، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه مرکز تعمیر بکو باشید.

روش اول ریست لباسشویی بکوروش اول ریست لباسشویی بکو:

  • دکمه شروع یا همان start را برای مدت زمان 5 ثانیه فشار دهید.
  • در این مرحله پمپ تخلیه راه اندازی می شود.
  • اجازه دهید فرایند عادی آن طی شود( احتمال این وجود دارد بیشتر از 2 دقیق زمان بر باشد)
  • در این زمان لباسشویی بکو شما به تنظیمات کارخانه بازگشته است.
  • فناوری شست و شو را بصورت نرمال انتخاب نمایید تا لباسشویی آغاز به کار نماید.

نکته : در بسیاری از لباسشویی های جدید قابلیت ریست لباسشویی با دکمه ای به نام reset در دسترس شما است و تنها لازم است چند ثانیه آن را فشار دهید.

روش دوم ریست لباسشویی بکو:

امکان این وجود دارد که برای برخی از مدل های لباسشویی بکو روش بالا کار آمد نباشد، تکنسین تعمیر لباسشویی بکو راه حل دیگری را به شما پیشنهاد می دهند:

  • دکمه های Start،pause  و cancel را در پنل بالایی لباسشویی پیدا کنید.
  • این سه دکمه را برای مدت زمان 3 تا 5 ثانیه فشار بدهید.
  • لباسشویی بکو شما ریست خواهد شد.

توجه: در برخی از مدل‌های لباسشویی بکو، ممکن است مراحل ریست کردن کمی متفاوت باشد. برای اطلاعات دقیق‌تر، به دفترچه راهنمای دستگاه خود مراجعه کنید.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع مقاله دفترچه راهنمای لباسشویی بکو را مطالعه نمایید.

روش سوم ریست لباسشویی بکو (ریست سخت):

روش سوم ریست لباسشویی بکو (ریست سخت):

چنانچه با انجام دادن روش های عنوان شده در بالا لباسشویی برند بکو شما به تنظیمات کارخانه برگردانده نشد، باید دوشاخه ماشین لباسشویی را از برق بکشید و پس از گذشت مدت زمان حدود 10 دقیقه آن را به برق متصل نمایید، به این روش ریست سخت نیز گفته می شود.

 

چه زمانی باید لباسشویی بکو را ریست کرد؟

طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی، نشانه‌های متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد ممکن است لازم باشد لباسشویی بکو خود را ریست کنید. برخی از این علائم عبارتند از:

کار نکردن صحیح برنامه‌های شستشو:

اگر لباسشویی شما در چرخه شستشو گیر کرده باشد، یا برنامه‌های شستشو به درستی اجرا نشوند، ریست کردن می‌تواند مشکل را حل کند.

 

نمایش کدهای خطا:

 بسیاری از لباسشویی‌های بکو در صورت بروز مشکل، کدهای خطا را روی صفحه نمایش نشان می‌دهند. در برخی موارد، ریست کردن دستگاه می‌تواند این کدهای خطا را پاک کند و مشکل را حل بکند.

 

صدای غیرعادی:

در صورتی که از لباسشویی صدای غیرعادی مانند تق تق یا لرزش بیش از حد می‌آید، ریست کردن احتمالا می‌تواند مشکل شما را حل نماید.

در چه صورت باید با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید؟

در چه صورت باید با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید؟

اگر با ریست کردن لباسشویی بکو مشکل شما حل نشد، یا اگر با مشکلات دیگری مانند نشت آب، صدای غیرعادی یا عدم کارکرد صحیح برنامه‌های شستشو مواجه هستید، باید با یک تکنسین تعمیرات لباسشویی بکو تماس بگیرید.

تعمیرگاه مجاز با داشتن تکنسین‌های مجرب و متخصص، می‌تواند به شما در عیب یابی و رفع سریع و اصولی مشکل لباسشویی‌تان کمک کند.

 جهت برقراری ارتباط با تعمیرگاه مجاز و ثبت درخواست تعمیر لباسشویی بکو در منزل می توانید از طریق فرم درخواست تعمیر موجود در وبسایت یا یکی از شماره تلفن های زیر با مرکز تعمیر تخصصی لباسشویی بکو در ارتباط باشید.

شماره های تماس:

۰۲۱-۲۲۷۳۷۵۶۶  ۰۲۱-۷۷۱۶۶۶۱۵ ۰۲۱-۴۴۲۸۷۹۹۳  ۰۲۱-۳۳۸۱۲۶۸۶

کلام آخر

برند لوازم خانگی بکو جزو کمپانی های شناخته شده و محبوب کشورمان است که در زمینه تولید ماشین لباسشویی با کیفیت همانند دیگر رقبای خود از آپشن ریست برخوردار می باشد.

در این مطلب از تعمیرگاه مجاز لباسشویی بکو به معرفی تمامی روش های ریست لباسشویی بکو اعم از ریست لباسشویی بکو قدیمی و جدید پرداختیم، امیدواریم این مطلب مورد رضایت شما قرار گرفته باشد و برای شما کاربردی بوده باشد.

همچنین اگر که نظر یا سوالی در رابطه با مقاله و یا تعمیر ماشین لباسشویی بکو دارید می توانید آن را در بخش نظرات مطرح نمایید.

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها