تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی الجی, رفع بوی بد لباسشویی ال جی

رفع بوی بد لباسشویی ال جی

رفع بوی بد لباسشویی ال جی

نحوه برطرف کردن بوی بد لباسشویی ال جی

این امکان وجود دارد که بوی بد ناشی از لباسشویی برای تمامی مصرف کنندگان رخ بدهد. اولین سوالاتی که در صورت بروز این مشکل به ذهن شما عزیزان می رسد این است که دلیل بو گرفتن لباسشویی ال جی چیست؟ برای رفع بوی بد لباسشویی ال جی چه اقداماتی را باید انجام دهیم؟. شاید شما عزیزان با این موضوع آشنا نیستید که بوی بد ناشی از لباسشویی به دلیل رشد میکروب ها در داهل دیگ لباسشویی می باشد که به دلیل گرم و مرطوب بودن محیط آن است که بر اثر مراحل شستشو ایجاد می شود رشد می کنند. در این مطلب قرار است به نحوه رفع بوی بد لباسشویی ال جی بپردازیم. در ادامه این مقاله از تکنسین  تعمیر ماشین لباسشویی ال‌جی قرار است راه کارهایی را به شما آموزش بدهیم تا در صورتی که با این مشکل در لباسشویی خود روبرو شدید آن را برطرف نمایید.

برای برطرف این مشکل در لباسشویی ال جی کافیست ادامه مطلب را با دقت مطالعه نمایید.

چه عواملی باعث ایجاد بوی بد در لباسشویی ال جی می شوند؟

دلایلی که باعث بروز این مشکل در لباسشویی می شوند شامل:

  1. بستن درب لباسشویی ال جی بلافاصله بعد از شستشو
  2. بعد از تمام شدن شستشو لباس های خیس را از لباسشویی خارج نمی کنید
  3. عدم خشک کردن لاستیک دور درب لباسشویی ال جی
  4. عدم تمیز کردن جاپودری لباسشویی ال جی
  5. عدم سرویس دوره ای لباسشویی ال جی

در صورت بروز این مشکل چگونه می توان آن را برطرف کرد؟

اما روش هایی برای رفع بوی بد لباسشویی ال جی وجود دارد که در این قسمت به بررسی آن ها می پردازیم و با آن ها آشنا می شویم.

 

  • رفع بوی بد لباسشویی ال جیاستفاده کردن از آب گرم در مراحل آبکشی

از پیش پا افتاده ترین راه کارهایی می توانید برای برطرف کردن این مشکل برطرف نمایید می توانید، از آب گرم استفاده نمایید. استفاده کردن از آب گرم هنگام شستشوی لباس ها در لباسشویی باعث می شود که مواد شوینده که بر روی لباس ها باقی مانده است به خوبی حل شوند و تمامی باکتری ها از بین بروند، پس با توجه به این موضوع بهتر است که از آب گرم برای شستشوی لباس های خود استفاده نمایید تا هیچ مواد شوینده و باکتری در لباسشویی شما باقی نماند و باعث بو گرفتن لباسشویی ال جی شما نشود.

  • برای تمیز کردن لباسشویی از سرکه استفاده نمایید

یکی دیگر از روش هایی می تواند برای رفع بوی بد لباسشویی ال جی از آن استفاده کنید، استفاده کردن از سرکه برای شستوی لباسشویی می باشد. برای انجام دادن این کار شما باید به صورت دوره ای و هر 6 ماه یکبار دو لیوان سرکه سفید را داخل لباسشویی بریزید و به 15 دقیقه لباشسویی را بر روی داغ ترین برنامه شستشو قرار دهید، برای تجربه بهتری از شستشوی لباسشویی داشته باشید می توانید از جوش شیرین به همراه سرکه استفاده نمایید.

  • تمیز کردن لباسشویی ال جی

از دیگر روش های موثر در رفع بوی بد لباسشویی ال جی تمیز کردن آن می باشد. توصیه می شود که به صورت هر چند وقت یکبار فیلتر پمپ تخلیه و جاپودری لباسشویی ال جی را تمیز کنید تا باکتری ها و قارچ ها جایی برای رشد کردن نداشته باشند و باعث بو گرفتن لباسشویی شما نشوند.

  • رطوبت داخل دیگ لباسشویی را از بین ببرید.

حتما به این موضوع توجه داشته باشید که بعد از تمام شدن شستشوی لباسشویی، لباس ها را از داخل ماشین لباسشویی ال جی خارج نمایید و درب لباسشویی را باز بگذارید تا رطوبت داخل از بین برود، به غیر از اینکه رطوبت داخل را از بین بردین باید رطوبت لاستیک درب را نیز از بین ببرید، برای از بین بردن رطوبت لاستیک دور درب لباسشویی ال جی باید با استفاده از یک دستمال آن را تمیز و خشک نمایید.

تعمیرات تخصصی لباسشویی ال جی در محل مورد نظر شما

از آنجا که لباسشویی ال جی جز وسایل برقی می باشد این امکان وجود دارد که با مشکلاتی روبرو بشود، اما نگران در صورتی که با هرگونه مشکل در لباسشویی خود مواجه شدید می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید، تا بعد از هماهنگی های لازم تعمیرکاران متخصص ما در محل مورد نظر شما حضور پیدا کنند تا به عیب یابی و تعمیر لباسشویی ال جی بپردازند. بعد از اینکه مشکل دستگاه شما مشخص شد تعمیرکاران ما به برطرف کردن مشکل پیش آمده در لباسشویی شما می پردازند این مشکل را در لباسشویی شما برطرف نمایند.

نمایندگی لباسشویی ال جی

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی با داشتن شعبه های مختلف در سرتاسر تهران و با همکاری تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیرات لوازم خانگی از جمله: تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر یخچال، تعمیر پنکه، تعمیر ظرفشویی، تعمیر غذا ساز و … در تمامی برندهای موجود در بازار آماده خدمات رسانی به شما عزیزان در تهران و کرج می باشد.

نحوه ارتباط با تعمیرگاه مجاز

برای اینکه بتوانید خرابی دستگاه خود را در نمایندگی مجاز ثبت نمایید می توانید با شماره تماس های ثبت شده شرکت در سایت تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و خرابی دستگاه خود را برای کارشناسان شرح دادید تا بعد از هماهنگی های لازم تعمیرکاران ما در محل مورد نظر شما حاضر شوند و مشکل لباسشویی شما را برطرف نمایند.

همچنین این امکان وجود دارد که شما دوستان عزیزان خرابی دستگاه خود را به صورت آنلاین و از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین ثبت نمایید، تا کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی با شما عزیزان تماس بگیرند تا بعد از هماهنگی های لازم تکنسین متخصص در محل مورد نظر شما حضور پیدا کند و عیب یابی لباسشویی شما بپردازد تا بعد از مشخص شدن عیب لباسشویی برای تعمیر لباسشویی ال جی اقدام کند.

 برای هماهنگی های لازم می توانید با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید:

77169195                                                                        33142528

88592650                                                                        55810742

44287993                                                                        22737566

مطالب مرتبط

3 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها