تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی دوو, تعویض چاپودری لباسشویی دوو

تعویض چاپودری لباسشویی دوو

تعویض چاپودری لباسشویی دوو

تعویض چاپودری لباسشویی دوو

یکی از قطعات ماشین لباسشویی که یر اثر استفاده متعدد در لباسشویی پاره یا ساییده می شود و یا اینکه جمع شدن باکتری ها باعث کپک در آن می شوند، جاپودری لباسشویی می باشد.  پس با توجه به این موضوعات شما نیاز به تعویض جاپودری لباسشویی دوو داشته باشید.
همچنین در برخی از موارد دیده شده است که جاپودری لباسشویی نشتی می کند که معمولا، وجود نشتی در قسمت جلویی لباسشویی مربوط به جاپودری لباسشویی می باشد. توجه داشته باشید که در صورت بروز هر گونه از این موارد شما نیاز به تعویض جاپودری لباسشویی دوو دارید.
البته توجه داشته باشید که شما عزیزان با تمیز کردن و سرویس جاپودری لباسشویی خود در دوره های مشخص می توانید از بروز اینگونه مشکلات در لباسشویی جلوگیری نمایید. در کل شما عزیزان به دلیل استفاده مکرر از ماشین لباسشویی‌ پس از مدتی به تعویض جاپودری لباسشویی احتیاج دارید.
اما اگر مجبور به تعویض جاپودری لباسشویی خود شدید ما به شما توصیه می کنیم که تعمیر و تعویض جاپودری لباسشویی دوو خود را به یک تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیرات لوازم خانگی بسپارید. اما در صورتی که خودتان تخصص کافی را در زمینه تعمیرات لوازم خانگی را دارید می توانید برای تعویض جاپودری لباسشویی دوو خود اقدام نمایید. شما عزیزان می توانید با رعایت کردن نکات این مقاله راحت تر تعویض جاپودری لباسشویی دوو خود را انجام دهید.
اولین اقدامی که برای تعویض جاپودری باید انجام دهید تهیه کردن یک جاپودری جدید بر اساس برند و مدل ماشین لباسشویی از فروشگاه های لوازم یدکی خانگی می باشد.
ابزاری که برای تعویض جاپودری لباسشویی دوو نیاز دارید:
جاپودری جدید
پیچ گوشتی
انبردست

تعویض چاپودری لباسشویی دوو

مرحله 1 – توصیه های ایمنی
اولین اقدامی که باید برای تعویض جاپودری لباسشویی دوو انجام دهید رعایت کردن ایمنی می باشد، زیرا برای تعویض جاپودری لازم است که پنل جلویی لباسشویی را در بیاورید و به همین دلیل باید دوشاخه ی برق را از پریز جدا نمایید. با جدا کردن پریز از دوشاخه شما از وارد شدن صدمه به خودتان و سیستم الکتریکی ماشین لباسشویی جلوگیری می کنید. همچنین توجه داشته باشید که از قطع بودن برق کاملا مطمئن شوید.
مرحله ۲ – در آوردن پنل کنترل (بسته به مدل ماشین لباسشویی)

اولین اقدامی که در مرحله دوم باید انجام دهید بیرون آوردن جاپودری ماشین لباسشویی از جای خود می باشد. برای در آوردن جاپودری لباسشویی باید آن را بیرون بکشید و سپس انتها و وسط جاپودری کم چی با دست فشار دهید و با کشیدن جاپودری آن را از جای خودش در بیاورید. البته توجه داشته باشید نحوه در آوردن جاپودری در ماشین لباسشویی های مختلف باهم متفاوت می باشد.

حال باید پنل بالایی ماشین لباسشویی را باز نمایید برای باز کردن این پنل باید پیچ ها را باز نمایید و با هل دادن به بیرون از روی لباسشویی آن را جدا نمایید. بعد از انجام دادن این مرحله نوبت به پنل کنترل می رسد که معمولادر قسمت محفظه دو پیج در جلو قرار گرفته است که ابتدا باید آن ها را باز نمایید و سپس از داخل ماشین لباسشویی گیره های نگهداره پنل را به وسیله یک پیچ گوشتی آزاد نمایید با انجام دادن این مراحل می توانید به راحتی پنل را بیرون بیاورید.

مرحله ۳ – در آوردن محفظه‌ی دراور پودر شوینده

برای انجام دادن این مرحله و جدا کردن محفظه دراور پودر شوینده در اولین اقدام باید بست های شلنگ ها که دارای چهار یا پنج پیچ می باشند را با استفاده از یک انبر دست باز کنید، تا بتوانید شلنگ ها را از محفظه جدا نمایید.

توجه داشته باشدی که اگر شلنگ ها را جدا نمایید، به راحتی می توانید محفظه را بیرون بیاورید تا آخرین پیچ که محفظه را نگه داشته را هم مشاهده نمایید. این پیچ را هم جدا نمایید تا بتوانید جاپودری قدیمی را در بیاورید.
حالا که شینگ‌ها را در آوردید می‌توانید محفظه را بیرون بکشید تا آخرین پیچ که محفظه را نگه داشته را هم ببینید. آن را هم باز کنید تا محفظه‌ی قدیمی را بیرون آورید.

در مرحله آخر باید همان پیچ را به محفظه‌ی جدید ببندید و آن را سرجایش قرار دهید. سپس شیلنگ‌ها را وصل کرده و بست‌ها را محکم کنید.

تعویض چاپودری لباسشویی دوو

مرحله ۴ – نصب همه چیزها سرجایشان
در مرحله آخر از تعویض جاپودری لباسشویی دوو باید به ترتیب همه چیز را بر عکس بر سر جای خودش مجددا نصب نمایید و پیچ هایی که در قسمت جلویی محفظه می باشد را با پیچ گوشتی سفت نمایید. در آخرین مرحله باید پنل را سر جایش خودش قرار دهید. بعد از قرار دادن پنل بالا بر سر جای خودش کار تعویض جاپودری لباسشویی دوو تمام شده است و می توانید برق ماشین لباسشویی را وصل نمایید و از ماشین لباسشویی استفاده نمایید.
توجه داشته باشید که تعویض جارپودری لباسشویی دوو تمام شده است اما در صورتی که در هنگام تعویض این قطعه در لباسشویی برای شما مشکلی پیش آمده است می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با کمک گرفتن از تعمیرکاران متخصص ما مشکل پیش آمده را برای لباسشویی خود برطرف نمایید. در ادامه مقاله با نحوه ثبت سفارش در نمایندگی تعمیرگاه مجاز آشنا می شویم.

تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی

همانگونه که می دانید امروزه ماشین های لباسشویی به یکی از کار آمد ترین لوازم خانگی تبدیل شده اند. اما این امکان وجود دارد که در برخی از موارد برای این دستگاه مشکلاتی پیش بیاید که نتوانید از لباسشویی استفاده نمایید. تعمیرگاه مجاز با داشتن شعبه های مختلتف در تهران و کرج و با همکاری تعمیرکاران متخصص آماده ارائه تخصصی ترین خدمات به شما عزیزان می باشد. تعمیر لباسشویی دوو تنها یکی از خدمات ما می باشد در صورتی که هر کدام لباسشویی های دچار مشکل شده بود می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجازدوو مراجعه نمایید و از خدمات ما در زمینه:

 تعمیر لباسشویی بوش، تعمیر لباسشویی ال جی، تعمیر لباسشویی اوشن، تعمیر لباسشویی اسنوا، تعمیر لباسشویی سامسونگ، تعمیر لباسشویی بکو، تعمیر لباسشویی حایر، تعمیر لباسشویی آبسال،  تعمیر لباسشویی دوو،  تعمیر لباسشویی زیمنس و … استفاده نمایید تا مشکلات دستگاه خود را برطرف نمایید.

برای ثبت سفارش در نمایندگی تعمیرگاه مجاز می توانید از طریق فرم ثبت سفارش اقدام نمایید و یا با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و با همکاری تعمیرکاران ما به تعمیر لباسشویی دوو خود بپردازید.

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها