آموزش تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی سامسونگ, تعمیر موتور لباسشویی سامسونگ

تعمیر موتور لباسشویی سامسونگ

تعمیر موتور لباسشویی سامسونگ

آشنایی با نحوه تعمیر موتور ماشین لباسشویی سامسونگ

خرابی موتور لباسشویی، یکی از اصلی ترین مشکلات لباسشویی می باشد که برای تمامی برندهای لباسشویی این مشکل وجود دارد. موتور لباسشویی یکی از اصلی ترین قطعات در ماشین لباسشویی می باشد که اگر این قطعه در لباسشویی خرابی شود، قطعات دیگر در لباسشویی نیز خراب می شود که در این صورت شما نمی توانید از لباسشویی خود استفاده نمایید. اگر موتور لباسشویی شما خراب شود شما با مشکلاتی مانند مشکل در تخلیه، مشکلات الکتریکی و خراب شدن درام (محفظه داخلی) از شایع ترین مشکلاتی هستند که بعد از خرابی موتور لباسشویی سامسونگ این مشکلات را در لباسشویی خود مشاهده می کنید. اما نگران نباشید در این مطلب قرار است با دلایل بروز این مشکل در لباسشویی و نحوه تعمیر موتور لباسشویی سامسونگ آشنا شویم.

توجه داشته باشید که موتور یکی از اصلی ترین قطعات در لباسشویی می باشد که تعمیر آن نیازمند تخصص بالایی می باشد. با توجه به این موضوع بهتر است که در صورت مشاهده کردن هر یک از قطعات در لباسشویی، با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید. بعد از تماس گرفتن می توانید از سرویس های تخصصی ما در زمینه تعمیر موتور لباسشویی سامسونگ استفاده نمایید.

نحوه تعویض و تعمیر موتور لباسشویی سامسونگ

این امکان وجود دارد که شما نتوانید به تعمیر موتور لباسشویی خود بپردازید، برای اینکه متوجه شوید که موتور لباسشویی شما نیاز به تعمیر یا تعویض دارد باید عملکرد دستگاه و قطعات مرتبط با آن را بررسی نمایید. به غیر از بررسی کردن دستگاه مشکلاتی در لباسشویی وجود دارد که در صورت بروز آن ها شما متوجه خرابی موتور لباسشویی خود می شوید. پمپاژ نشدن آب و نچرخیدن ماشین، پمپاژ شدن آب و نچرخیدن ماشین، ماشین نمی چرخد و در نتیجه لباس ها شسته نمی شود، خشک نشدن لباس ها بعد از شستشو و مشکلاتی از این قبیل، مشکلاتی می باشند که در صورت بروز آن ها شما می توانید متوجه خرابی موتور لباسشویی خود شوید.

تعمیر موتور لباسشویی سامسونگهمانگونه که گفته شد موتور یکی از اصلی ترین قطعات در لباسشویی می باشد که در صورت خرابی موتور شما نمی توانید از لباسشویی استفاده نماید، پس با توجه به این موضوع در صورای که با هر یک از این نشانه ها در لباسشویی خود روبرو شدید، باید لباسشویی خاموش کنید و با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید. بعد از تماس گرفتن با نمایندگی تعمیرگاه مجاز شما عزیزان باید مشکل پیش آمده را برای کارشناسان ما بازگو نمایید. بعد از انجام هماهنگی های لازم در اسرع وقت از نردیک ترین نمایندگی به محل شما تعمیرکار اعزام می شود و به عیب یابی تخصصی و تعمیر لباسشویی شما می پردازد.

عیب‌یابی و تعمیر موتور لباسشویی سامسونگ

تعمیرکاران متخصص ما در بیشتر موارد خرابی موتور را همراه با صدای مانند وزوز مشاهده کرده اند. این صدا هنگامی به گوش میرسد که موتور لباسشویی شروع به کار می کند، (در برخی از موارد دیگر این صدا همراه بوی سوختگی همراه می باشد). موتور متحرک لباسشویی را بررسی نمایید، اگر موتور نتواند به صورت آزادانه خودش بچرخد، باید این قطعه را تعویض نمایید. توجه داشته باشید که در صورت کار نکردن موتور صدایی مانند وزوز به گوش می رسد، این صدای وزوز در لباسشویی سامسونگ نشان دهنده خرابی موتور لباسشویی می باشد. برای مطمئن شدن از خرابی لباسشویی می توانید، تسمه های محرک و پمپ را جدا نمایید و دوباره موتور ماشین لباسشویی را روشن نمایید.

برای تست کردت در موتورهای دایرکت درایو یا بدون تسمه برای بررسی موتور باید، پمپ و کوپلینگ را از گیربکس جدا نمایید. در صورت روشن شدن موتور، موتور لباسشویی شما هیچ مشکلی ندارد و مشکل از گیربکس یا پمپ آن می باشد. برای عیب یابی موتور لباسشویی، باید به ترتیب پمپ و گیربکس را به موتور وصل نمایید و روشن کنید. در صورتی که موتور با هرکدام از آن ها روشن نشد، باید برای تعویض قطعه خرابی اقدام نمایید.

توجه: در صورت کار کردن با موتور احتیاط نمایید زیرا موتور لباسشویی دارای مدار الکتریکی و قطعات متحرک می باشد.

در برخی از ماشین لباسشویی ها که اتوماتیک می باشند، موتور سبد به وسیله تسمه به حرکت در می آید. برای بررسی کردن موتور این مدل ها از لباسشویی باید تسمه را جدا نمایید و موتور لباسشویی را روشن نمایید. در این حالت اگر موتور لباسشویی روشن شد، مطمئن شوید که سبد لباسشویی آزادانه می چرخد و هیچ وسیله ای بین آن و دیگ لباسشویی گیر نکرده است. بعد از بررسی کردن، متوجه شدید که موتور لباسشویی کار نمی کند می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید و از خدمات تخصصی ما در زمینه تعمیر موتور لباسشویی سامسونگ استفاده نمایید.

نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی با داشتن تعمیرکاران مجرب، دوره دیده و با تجربه آماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی به شما عزیزان می باشد، پس با توجه به این موضوع هنگامی که هرکدام از لوازم خانگی شما دچار مشکلات تخصصی شد می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و از خدمات تخصصی ما در زمینه های مختلف استفاده نمایید.

همچنین توجه داشته باشید که هر کدام از قطعات لوازم خانگی شما دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر دارد می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز لباسشویی مراجعه نمایید و قطعه اصلی را جایگزین قطعه خرابی در لباسشویی خود کنید.

برای ثبت سفارش خرابی دستگاه خود می توانید از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید.

همچنین می توانید با شماره های ثبت شده شرکت در سایت تماس بگیرید و بعد از بازگو کردن خرابی دستگاه خود برای کارشناسان ما و هماهنگی های لازم منتظر بمانید که تا تعمیرکار متخصص در محل شما حاضر شود و به عیب یابی و تعمیرات تخصصی لباسشویی سامسونگ شما بپردازد.

برای ثبت سفارش خرابی دستگاه خود در زمینه تعمیر موتور لباسشویی سامسونگ خود می توانید با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید:

77169195_33142528_88592650_55810742_44287993_22737566

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”true”]

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها