آموزش تعمیر لباسشویی, تعمیر تایمر لباسشویی نف, تعمیر لباسشویی نف

تعمیر تایمر لباسشویی نف

تعمیر تایمر لباسشویی نف

آموزش تعمیر تایمر لباسشویی نف

شاید تایمر ماشین لباسشویی نف شما هم دچار مشکل شده است. از آن جا که تایمر لباسشویی یکی از اصلی ترین و مهم ترین قطعاتی است که در لباسشویی تهیه شده است باید توجه داشته باشید برای تعمیر تایمر لباسشویی نف باید از تکنسین های متخصص کمک بخواهید. در صورتی که تایمر لباسشویی شما دچار مشکل شده باشد و یا درست کار نکند، مراحل شستشو در لباسشویی مختل می شود. در صورت بروز مشکل برای این قطعه کنترل سطح آب و چرخه گردش و تخلیه آب با مشکلات جدی مواجه می شود که باعث بروز مشکل در مراحل شستشوی شما می شود و روند شستشوی لباسشویی شما از حالت عادی خارج می شود.

توجه داشته باشید که شما کاربران عزیز می توانید با تعمیر تایمر لباسشویی نف در زمان مناسب، از بروز این مشکلات در لباسشویی خود جلوگیری نمایید. برای این که اطلاعات لازم را در زمینه تعمیر و یا تعویض تایمر لباسشویی نف را کسب نمایید ادامه مطالب را با دقت مطالعه نمایید. تکنسین های متخصص ما در تعمیرگاه مجاز آماده هستند که در اولین فرصت به برطرف کردن این مشکل در لباسشویی شما بپردازند.

روش های تعمیر تایمر لباسشویی نف

تعمیر تایمر ماشین لباسشویی در تمامی برندها با توجه به شدت مشکل پیش آمده و نوع آسیب قطعه اقدام می شود. تعمیر یا تعویض میکروسوئیچ، تعویض یا تعمیر هیدروستات و تعمیر دستگیره تایمر، روش هایی هستند که می توانید برای تعمیر تایمر در لباسشویی نف استفاده نمایید. تعمیرکاران ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی بعد حضور در محل مورد نظر شما، به بررسی لباسشویی و قطعات مربوط به این مشکل می پردازند. در برخی از موارد دیده شده است با بررسی این موارد مشکل لباسشویی نف شما برطرف نمی شود، در این گونه موارد امکان تعمیر تایمر لباسشویی نف وجود ندارد و شما نیاز به تعویض این قطعه در لباسشویی خود دارید. در صورتی که تایمر لباسشویی نیاز به تعویض دارد باید تایمر اصلی و اورجینال را بدون ایراد بر روی دستگاه نصب نمایید تا لباسشویی به خوبی کار کند.

تعمیر تایمر لباسشویی نفنحوه کارکرد تایمر در لباسشویی به چه صورت می باشد؟

تایمر در واقع در لباسشویی نقش مرکز کنترل را بر عهده دارد. این قطعه در ماشین لباسشویی، اطلاعات را از سنسورها دریافت می کند و آن ها را به پمپ ها، موتور و سنولوئید منتقل می کند. اما توجه کنید تایمر کارهای دیگری در لباسشویی انجام می دهد که این موارد شامل: کنترل سطح آب، تخلیه و پر کردن وان، تنظیم کردن زمان برنامه های شستشوی لباسشویی می باشد. همچنین این قطعه در لباسشویی، تحت تاثیر قطعات دیگر در لباسشویی عمل می کند که در صوت بروز اختلال برای این بخش ها، تایمر دچار مشکلات جدی می شود.

در صورتی که تایمر در لباسشویی به خوبی کار نکند، تنظیمات لباسشویی شما به هم میریزد و شستشو در لباسشویی شما مختل می شود. همچنین در روند تخلیه آب نیز تاثیر گزار است. برای عیب یابی و در آخر تعمیر تایمر لباسشویی نف، دستگیره های کنترل و پنل را بر میدارد تا وضعیت سیم ها و اتصالات آن را چک نمایید. در آخر تعمیرکار تشخیص می دهد که این قطعه در لباسشویی نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

چه دلایلی باعث خرابی تایمر لباسشویی نف می شود

خرابی سوئیچ درب

سوئیچ درب لباسشویی یک بخش امنیتی در لباسشویی می باشد که وظیفه کنترل بسته بودن درب لباسشویی را برعهده دارد. هنگامی که درب لباسشویی بسته می شود، میکروسوئیچ لباسشویی بسته بودن آن را بررسی می کند و به تایمر اطلاع می دهد. با توجه به این موضوع توجه کنید که این قطعه در لباسشویی کار نکند، تایمر هم عملکرد درستی نخواهد داشت.

از کار افتادن موتور تایمر

توجه داشته باشید که قبل از اقدام به تعمیر تایمر لباسشویی نف، باید به بررسی کردن موتور تایمر بپردازید. در برخی از موارد دیده شده است تنها دلیل خرابی تایمر، بروز مشکل برای موتور آن است. این قطعه، تمامی مراحل چرخه شستشو را کنترل می کند و باعث کار کردن تایمر می شود. تعداد بالایی سیم به این قطعه متصل می باشد که در صورت قطع شدن، تایمر به خوبی کار خود را انجام نمی دهد. به همین خاطر است کته تعویض یا تعمیر موتور تایمر لباسشویی نف، نیازمند تخصص و دقت بالا می باشد.

خرابی هیدرواستات یا کنترل کننده سطح آب

در برخی از موارد باید برای تعمیر تایمر لباسشویی نف، هیدرواستات را ترمیم یا تعویض کرد. این قطعه که با عنوان کنترل کننده سطح آب نیز شناخته می شود، برای کنترل باز و بسته شدن شیر ورودی آب لباسشویی تعبیه شده و با رسیدن سطح آب به حد نرمال، فرمان تامین و جریان پیدا کردن برق موتور را صادر می کند. چنانچه مشاهده کردید که ماشین لباسشویی ال جی از آب پر میشود ولی تایمر لباسشویی حرکت نمی کند، بدون شک هیدرواستات آسیب دیده است؛ در اولین فرصت باید این قطعه را تعویض کنید تا عملکرد تایمر نیز به حالت عادی بازگردد.

تعمیر تایمر لباسشویی نفدر صورتی که ماشین لباسشویی شما با هر مشکلی از جمله: لرزش و تکان خوردن، عدم تخلیه آب، روشن نشدن لباسشویی، آبگیری نکردن و … روبرو شده است و شما تخصص کافی را برای برطرف کردن مشکل پیش آمده را ندارید می توانید به تعمیرگاه مجاز نف مراجعه نمایید و از خدمات تخصصی ما در زمینه تعمیر لباسشویی نف و تمامی برندهای موجود در بازار استفاده نمایید تا مشکل پیش آمده برای دستگاه خود را برطرف نمایید. تعمیرگاه مجاز آماده است تا خدمات خود را در زمینه تعمیرات لوازم خانگی به شما عزیزان ارائه دهد. برای ثبت سفارش خرابی دستگاه خود می توانید به تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مراجعه نمایید و از خدمات تخصصی ما در این زمینه استفاده نمایید.

برای هماهنگی های لازم در زمینه تعمیر لباسشویی نف می توانید با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید:

77169195_33142528_55810742_88592650_44287993 (021)

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”true”]

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها