تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی الجی

ماشین لباسشویی هوشمند LG چگونه زندگی شما را آسان‌تر، راحت‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌کند؟

ماشین لباسشویی هوشمند LG

ماشین لباسشویی هوشمند LG 

ماشین‌های لباسشویی هوشمند LG با طیف گسترده‌ای از فناوری‌های نوآورانه ارائه می‌شوند که می‌توانند زندگی شما را آسان‌تر، راحت‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر کنند. در این مقاله از مرکز تعمیر لباسشویی ال جی، ما به برخی از بهترین فناوری‌های هوشمند LG در ماشین‌های لباسشویی نگاهی خواهیم انداخت و توضیح خواهیم داد که چگونه می‌توانند به شما کمک کنند، پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه تعمیرگاه مجاز باشید.

خرید یک ماشین لباسشویی یک تعهد بلندمدت است، بنابراین مهم است که مدلی را پیدا کنید که بتواند نیازهای همه اعضای خانواده شما را برآورده کند. از سبک و رنگ گرفته تا گزینه‌های ظرفیت، هنگام خرید ماشین لباسشویی جدید خود باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید.

ماشین لباسشویی هوشمند LG

فناوری‌های هوشمند در ماشین‌های لباسشویی LG

LG در طیف محصولات لوازم خانگی خود فناوری‌های هوشمند مختلفی را ارائه می‌دهد و تعدادی از فناوری‌هایی که توسعه داده‌ است به طور خاص برای هوشمندتر کردن ماشین‌های لباسشویی ال جی طراحی شده‌اند. این فناوری‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

فناوری هوشمند  AI DD™ (AI Direct Drive™)

 

طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی ال جی این سیستم هوشمند در ماشین لباسشویی ال جی طراحی شده است تا بهترین درک و محافظت از لباس‌های شما را داشته باشد، فناوری AI DD™ ال جی 18% بیشتر از ماشین‌های لباسشویی استاندارد از پارچه‌ها محافظت می‌کند و البسه شما را برای مدت طولانی‌تری تازه نگه می‌دارد.

فناوری هوشمند ThinQ™ Technology

 

فناوری ThinQ™ برند ال جی به شما امکان کنترل هوشمند را می‌دهد، بنابراین می‌توانید با یک ماشین لباسشویی مجهز شده به Wi-Fi زندگی هوشمندانه‌تری داشته باشید، با ThinQ™، دستگاه شما اکنون می‌تواند از طریق تلفن هوشمند و دستیارهای صوتی Siri و Alexa کنترل شود، به شما کمک می‌کند تا انرژی را ذخیره کنید و در هنگام استفاده از لوازم خانگی خود انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشید. ThinQ™ فقط به ماشین‌های لباسشویی محدود نمی‌شود، بلکه در یخچال فریزر ال جی نیز کاربرد دارد.

پیشنهاد مطالعه : آموزش اتصال لباسشویی ال جی به وای فای

فناوری هوشمند  ezDispense™ technology

 

فناوری ezDispense™ وزن هر بار لباسی را که در ماشین لباسشویی خود قرار می‌دهید تشخیص می دهد، بر اساس وزن بار شستشوی شما، می‌تواند به طور خودکار مقدار مناسب مواد شوینده را توزیع کند، که باعث می‌شود شستشوی لباس شما راحت‌تر شود و در، هزینه های شما در محصولات شوینده نیز صرفه جویی شود و از لباس‌های شما در برابر مصرف بیش از حد محافظت می‌کند.

 به لطفezDispense™، می‌توانید تا 35 بار با یک بار پر کردن سریع و آسان مواد شوینده در جا پودری به شکل راحت لباس های خود را بشویید.

فناوری هوشمند  Steam™

 

طبق گزارش تکنسین های تعمیر لباسشویی، ماشین‌های لباسشویی LG با بخار™ از فناوری بهبود عملکرد برای حذف 99.9% گرد و غبار، آلرژن‌ها و کنه‌ها از لباس‌های شما استفاده می‌کنند. به غیر از این مورد از مزایای فناوری  بخار™ می توان به صرفه‌جویی در وقت و پول و شستشوی لباس شما اشاره کرد.

ماشین لباسشویی هوشمند LG

چگونه فناوری‌های هوشمند می‌توانند زندگی شما را آسان‌تر، راحت‌تر کنند؟

فناوری‌های هوشمند در ماشین‌های لباسشویی LG می‌توانند به روش‌های مختلفی زندگی شما را آسان‌تر، راحت‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر کنند. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

راحتی:  فناوری‌های هوشمند ال جی به شما امکان می‌دهند ماشین لباسشویی خود را از راه دور کنترل کنید، برنامه‌های شستشوی سفارشی ایجاد کنید و حتی از وضعیت شستشوی خود آگاه شوید. این می‌تواند به شما کمک کند تا از وقت و انرژی خود صرفه‌جویی کنید.

کارایی: فناوری‌های هوشمند LG می‌توانند به شما کمک کنند تا مصرف انرژی و آب خود را کاهش دهید. این می‌تواند به شما کمک کند تا در هزینه‌های قبوض خود صرفه‌جویی کنید و به محیط زیست کمک کنید.

حفظ هزینه‌ها: فناوری‌های هوشمند LG می‌توانند به شما کمک کنند تا در هزینه مواد شوینده صرفه‌جویی کنید. به عنوان مثال، فناوری ezDispense™ به طور خودکار مقدار مناسب مواد شوینده را بر اساس وزن بار شستشوی شما توزیع می‌کند.

طول عمر: فناوری‌های هوشمند ال جی می‌توانند به شما کمک کنند تا لباس‌های خود را تازه‌تر و سالم‌تر نگه دارید. به عنوان مثال، فناوری AI DD™ به طور هوشمند تنظیمات شستشو را بر اساس نوع پارچه انتخابی شما تنظیم می‌کند.

 وجود مراکز تعمیرات لباسشویی در دسترس:  شما می توانید از طریق شماره تلفن‌ های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ و یا فرم در خواست تعمیر موجود در سایت با مجموعه تعمیرگاه مجاز جهت تعمیر لباسشویی ال جی، در ارتباط باشید.

سخن پایانی

 

طبق توصیه تکنسین تعمیر لباسشویی، اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی جدید هستید که بتواند نیازهای شما را برآورده کند، ماشین‌های لباسشویی هوشمند LG یک گزینه عالی هستند. این لباسشویی ها می‌توانند به شما کمک کنند تا زندگی خود را آسان‌تر، راحت‌تر و پایدارتر کنید.

مطالب مرتبط

5 4 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها