تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی دوو, ویژگی های ماشین لباسشویی دوو

ویژگی های لباسشویی دوو

ویژگی های لباسشویی دوو

ویژگی های ماشین لباسشویی دوو

همانگونه که می دانید امروزه تمامی ماشین لباسشویی ها دیکر لوازم خانگی از ویژگی هایی برخوردار هستند که این ویژگی ها این محصولات را از دیگر دیگر محصولات متمایز می کنند. برند دوو یکی از برندهایی می باشد که همیشه از بروز تکنولوژی ها در لوازم خانگی خود استفاده می کند که در این مقاله قرار است با تکنولوژی های لباسشویی دوو آشنا شویم. توجه داشته باشید که آشنایی با این تکنولوژی ها باعث می شود تا شما عزیزان از لوازم خانگی خود بهترین استفاده را نمایید.
همچنین توجه داشته باشید که این امکان وجود دارد که ماشین لباسشویی شما دچار مشکلات مختلفی شود که شما نیازمند به تعمیر لباسشویی دوو داشته باشید. در صورتی که ماشین لباسشویی دوو شما دچار هر مشکلی شده است می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرگاه مجاز به تعمیر لباسشویی دوو خود بپردازید.

آشنایی با تاریخچه برند دوو

در این قسمت از این مطلب قرار است قبل از اینکه با جدیدترین تکنولوژی های لباسشویی دوو آشنا شویم با تاریخچه تین شرکت آشنا شویم:

برند دوو یک شرکت خوشه ای در کشور کره جنوبی می باشد و این شرکت در سال ۱۹۶۷ تاسیس شده است و قبل از بحران مالی آسیا در سال ۱۹۹۷ بعد از هیوندای کره قدرتمند ترین برند آسیایی بوده است.
این برند پر ابتدای کار خود به تولیدات پوشاک مشغول بود، انا پس از زیاد شدن دستمزد ها به سمت صنعت الکترونیک، کشتی سازی، تسلیهات، خودرو سازی و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا به تولیدات لوازم خانگی روی آورد.
شاید شما هم نام شرکت خودروسازی دوو را شنیده باشید.
توجه داشته باشید که این برند ۲۰ شرکت را در زیر مجموعه خود جا داده است که امروزه بعد از گذشت سال ها این شرکت ها هر کدام به صورت مستقل در حال فعالیت می باشند.
از دیگر برندهای کره ای می توان به برند ال جی و سامسونگ اشاره کرد. اما توجه داشته باشید که برند ال جی، سامسونگ و دوو را می توان به عنوان بهترین برندهای تولیدات لوازم خانگی شناخت که این برندها با هم در حال رقابت هستند و کیفیت آن ها بسیار نزدیک به هم می باشد.

به غیر از رنگ، طرح، مدل های لباسشویی و قابلیت های لباسشویی نیز بسیار متفاوت می باشد و از تنوع بالایی برخوردار خستند. در این مقاله قرار است با برخی از ویژگی های لباسشویی دوو آشنا شویم:

همانند رنگ و طرح، قابلیت های لباسشویی ها نیز بسیار متنوع اند. ما در اینجا تعدادی از این قابلیت ها را برای آشنایی بیشتر شما، عنوان کرده ایم:

برنامه های شستشوی مختلف: برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی ها بسیار متنوع هستند و هر روز به تعداد آن ها اضافه می شود. در صورت استفاده کردن از این برنامه های شستشو شما می توانید برنامه شستشو را با توجه به جنسرو رنگ لباس ها و مدت زمان شستشو و درجه حرارت متناسب با این ویژگی ها را انتخاب نمایید.  از بین تمامی این برنامه ها می توان به برنامه های زیر اشاره کرد: شستشوی دستی، لباس های نخی، کتان، پشمی یا ابریشمی، مخمل یا جنس پر، لباس های ورزشی، لباس های زیر، تی شرت و پیراهن، لباس های مخلوط، لباس های تیره، لباس های کودک، ملفحه و پتو.

ویژگی های لباسشویی دوو

صفحه نمایش دیجیتال لباسشویی: در این قطعه می توانید مراحل شستشو، زمان باقیمانده، دور موتور ماشین لباسشویی، برنامه و دمای انتخاب شده را مشاهده نمایید.

شستشوی لباس ها با بخار: با استفاده از این برنامه برای شستشوی لباس ها، آب تبدیل به بخار می شود و نه تنها این موضوع باعث صرفه جویی در مصرف آب م انرژی می شود، همچنین باعث بیشتر تمیز شدن لباس ها، ضد عفونی شدن لباس, تازگی و طراوت لباس ها می شود. همچنین توجه داشته باشید که با استفاده از این برنامه از چروک شدن زیاد لباس ها می توانید استفاده نمایید.

زنگ هشدار دهنده: هنگامی که این صدا را در ماشین لباسشویی می شنوید، این امکان وجود دارد که برای دستگاه شما هنگام شستشو مشکلی پیش آمده. همچنین در صورتی که این صدا به شما اعلام می کند که فعالیت لباسشویی تمام شده است.

قفل کودک: یکی دیگر از ویژگی های لباسشویی دوو قفل کودک می باشد که در صورت فرزند کوچک در خانه می توانید از این ویژگی استفاده نمایید تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری نمایید.

برنامه ضد چروک: در صورت استفاده کردن از این برنامه خشک کن با دور کمتری کار می کند. و همین موضوع باعث شده تا لباس ها کمتر در هم بپیچند و چروک نشوند.

شستشوی سریع: در صورتی که لباس هایی که برای شستشو انتخاب کرده اید خیلی کثیف نیستند. برای شستشوی این لباس ها می توانید از برنامه شستشوی سریع استفاده نمایید. توجه داشته باشید که در برخی از دستگاه این برنامه ۱۴ دقیقه ای تنظیم شده است تا یه غیر از دسترسی سریع تر به لباس های شسته شده، از اتلاف وقت، انرژی پ استهلاک لباسشویی جلوگیری نمایید‌‌‌.

پیش شستشو: این برنامه لباس های چرک در ماشین لباسشویی طراحی شده است. در صورتی که روی لباس های شما لکه هایی است لباس ها را قبل از شروع شستشوی اصلی، تمیز می‌کند و این لکه ها را از بین می برد.

تمیزکن خودکار ماشین لباسشویی: اگر که از این برنامه استفاده نمایید شوینده های باقی مانده در لوله ها و مخزن لباسشویی با استفاده از آب داغ تمیز شده و از بروز مشکل در عملکرد لباسشویی به دلیل وجود رسوب در آن، جلوگیری می کند. این برنامه در ماشین لباسشویی برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی به لباس ها فقط زمانی قابل استفاده می باشد که ماشین لباسشویی کامل خالی باشد.

ویژگی های لباسشویی دوو

بوزدایی با استفاده از هوای داغ: این برنامه در ماشین لباسشویی با استفاده از هوای گرم و بدون استفاده از مواد شوینده یا خیس شدن لباس ها، باعث برطرف شدن بوی بد لباس ها مانند بوی سیگار، دود،عذا و … می شود.

تکنولوژی اکو بابل : در صورت استفاده کردن از این تکنولوژی، کف از طریق تزریق هوا به آب و مواد شوینده ساخته می شود. بعد از این کف ها کاملآ لباس ها را در بر گرفته و مواد شوینده ای را که کاملا در آن حل شده اند را به خوبی داخل الیاف لباس ها فرو می برد. پس با توجه به این موضوع لباس ها بدون نیاز به دمای آب بالا، سریعتر و عمیق تر شسته می شوند. از اصلی ترین امتیاز این تکنولوژی وارد شدن آسیب کمتر به لباس ها می باشد. انرژی کمتر و صدای کم تر در ماشین لباسشویی یکی دیگر از ویژگی های تکنولوژی می باشد.

تکنولوژی مصرف انرژی صفر در حالت استندبای: ماشین های لباسشویی‌ در میان برنامه های شستشو، مقداری انرژی مصرف می کند. یکی دیگر از ویژگی های  لباسشویی دوو این است که در صورت استفاده کردن از این ویژگی مصرف انرژی در این حالت به صفر رسیده است و در مصرف برق صرفه جویی.

سیستم هیدرواکتیو: در صورت استفاده کردن از سیستم هیدرواکتیو آب از چند راه های ورودی مختلف به صورت همزمان وارد می شوند و در لباس ها نفوذ می کنند که این موضوع باعث می شود لباس ها سریعتر و تمیز تر شسته شوند و باعث صرفه جویی بیشتری در مصرف انرژی می شود.
در این مقاله با برخی ازویژگی های لباسشویی دوو آشنا شدیم اما برای آشنایی بیشتر با ویژگی های لباسشویی دوو می توانید مقاله برنامه‌ های شستشو لباسشویی دوو را مطالعه نمایید.
در صورتی که ماشین لباسشویی دوو شما دچار مشکلات شده است و شما نیازمند تعمیر لباسشویی دوو هستید می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی استفاده نمایید و با استفاده از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی دوو مشکلات خود را برطرف نمایید.
همچنین می توانید برای ثبت سفارش خرابی در نمایندگی تعمیرگاه مجاز از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین اقدام نمایید و یا با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و با استفاده از خدمات تخصصی ما مشکل خود را برطرف نمایید.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش خرابی در زمینه تعمیر لباسشویی دوو:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742(021)

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها