تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی دوو, شستن حوله در لباسشویی دوو

شستن حوله در لباسشویی دوو

شستن حوله در لباسشویی دوو

راهنمای شستن حوله در لباسشویی دوو

یکی از موضوعات مهم در هنگام شستن حوله در لباسشویی دوو حفظ کردن رنگ، ماندگاری بیشتر لطافت، نرم ماندن حوله بعد از چندین بار شستشو می باشد که برای حفظ کردن ایم موارد در چندین شستشوی اولیه مقداری سرکه سفید را به همراه مایع لباسشویی استفاده نمایید. همچنین در صورت استفاده از این محلول باعث از بین رفتن بوی بد حوله ها نیز می شوید.  دقت داشته باشید که برای شستشوی حوله از شوینده هایی که حالت پودری استفاده نکنید، زیرا شوینده های پودری باعث از دست رفتن لطافت حوله و زبری آن می شود.

به این موضوع دقت کنید که هیچ وقت برای شست و شوی حوله در ماشین لباسشویی از مواد سفید کننده لباس و یا وایتکس استفاده نکنید، زیرا این امکان وجود دارد که در صورت استفاده از این موارد بر روی حوله شما لکه ای به وجود می آید که نمی شود آن را با مواد شوینده همیشگی از بین برد، در این صورت باید از یک ماده شوینده قوی تر استفاده نمایید. در ادامه این مقاله با نحوه شستن حوله در لباسشویی دوو آشنا می شویم.

دقت کنید هیچگاه برای شست و شوی حوله تان در لباسشویی از مواد سفید کننده لباس یا وایتکس استفاده نکنید، زیرا استفاده از این مواد میتواند منجر به ایجاد لکه های سفید، کهنه به نظر رسیدن حوله و رنگ رفتگی حوله شود، اگر لکهای روی حوله به وجود آمده که مواد شوینده همیشگیتان نمیتواند آن را از بین ببرد باید ماده شوینده لباس خود را عوض کرده و یک ماده شوینده قوی تر امتحان کنید.

استفاده از نرم کننده

در صورتی که میخواهید حوله را در ماشین لباسشویی شست و شو دهید ما به شما توصیه می کنیم که از نرم کننده برای این کار استفاده نکنید، نرم کننده ها با حالت واکس مانندی که بر روی لباس ها باقی می گذارند، تأثیر نا مناسبی بر روی حوله ها و الیاف پارچه می گذارند که همین موضوع باعث می شود حوله به مرور زمان کاهش جذب آب، زبر شدن و زمخت شدن حوله را مشاهده نمایید.

قبل از استفاده کردن از حوله ها آنها را بشویید

شاید با این موضوع آشنا نباشید که بیشتز حوله های دارای مواد سیلیکونی یا مواد پوششب دیکر می باشند که باعث می شوید قدرت جذب آب حوله ها کم شود. در صورت شستن حوله ها این مواد از بین می رود و حوله ها رفته رفته به حداکثر جذب آب می رسند.

شستن حوله در لباسشویی دوو

زمان مناسب برای شستشوی حوله ها در ماشین لباسشویی

یکی دیگر از نکته ها هنگام شستن حوله در لباسشویی دوو این است که به موقع حوله ها را بشویید. توجه داشته باشید حوله های دست و صورت که به صورت مداوم استفاده می کنید را باید هر ۳ با ۴ روز یکبار بشویید. اما حوله های تن پوش و حمام را باید هر ۲ هفته یکبار در ماشین لباسشویی بیاندازید و بوشید.

تکاندن حوله ها بعد از شستن در لباسشویی

توجه داشته باشید که تکان دن حوله ها بعد از تمام شدن مراحل شست و شوی لباسشویی به غیر از جلوگیری از چروک و چین خوردگی، باعث می شود تا کرک های حوله به حالت اولیه خود برگردد که این موضوع از تغییر شکل آن جلوگیری می کند.

حوله ها را به صورت کامل بعد از شستشو در لباسشویی خشک کنید

یکی از محل های مناسب برای تولید و رشد کردن میکروب ها، قارچ ها و کپک ها پارچه های هیس می باشند. حوله خیس هم جزو یکی از پارچه های خیس می باشد که برای جلوگیری از بروز این مشکل باید حوله را قبل از خارج کردن از خشک کن لباسشویی، مطمئن شوید‌ به خوبی خشک شده است.

جای مناسب برای نگهداری حوله ها بعد از خشک شدن کجاست

یکی دیگر از نکاتی که باید بعد از شستن حوله در لباسشویی دوو به آن توجه داشته باشید، نگهداری حوله ها در محلی مناسب می باشد. بهترین جا برای اینکه بتوانید از حوله ها نگهداری کنید مکان های خشک و دور از رطوبت می باشد. بهترین موارد برای نگهداری حوله ها شامل: کمد ها یا کشو ها می باشند و نا مناسب ترین محل ها برای نگهداری حوله ها حمام می باشد که محلی مرطوب است و باعث رشد آلودگی ها و میکروب ها می شود.

شستن حوله در لباسشویی دوو

حوله ها را به صورت کامل بعد از شستشو در لباسشویی خشک کنید

خشک کردن حوله ها بعد از شستشوی آن ها یکی دیگر از موارد مهم در شستن حوله در لباسشویی دوو می باشد. وقتی که می خواهید حوله ها را ها از خشک کن بیرون بیاورید از خشک شدن کامل حوله ها مطمئن شوید زیرا حوله نمناک یکی از محل های مناسب برای رشد کردن انواع میکروب ها، قارچ ها و کپک ها می باشد.

استفاده کردن از آب کرم برای شستن حوله در لباسشویی دوو

یکی از روش های موثر در از بین بردن قارچ ها، میکروب ها و باکتری‌‌ ها شستشوی انواع البسه، محلفه و حوله ها شستشوی آن با آب گرم می باشد. در صورتی که بافت پارچه مورد نظر شما طوری نیست که دمای بالای آب به آن آسیب وارد کند باید با دمای آب بالای ۴۰ درجه آن را بشویید.
در این مقاله با نحوه شستن حوله در لباسشویی دوو آشنا شدیم. اما توجه داشته باشید که اگر لباسشویی دوو شما با مشکلات مختلف مانند: روشن نشدن، عدم آبگیری، لرزش و تکان خوردن، کار نکردن خشک کن و … روبرو شده است می توانید برای تعمیر لباسشویی دوو خود به نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مراجعه نمایید.

برای اینکه بتوانید درخواست تعمیر لباسشویی دوو خود را ثبت نمایید می توانید از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین اقدام نمایید و خرابی دستگاه خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید تا هماهنگی های لازم در زمینه تعمیر لباسشویی دوو انجام شود.

همچنین می توانید با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را در زمینه تعمیر تخصصی لباسشویی دوو انجام دهید و منتظر باشید تا تعمیرکار متخصص در محل مورد نظر شما حاضر شود و به تعمیر لباسشویی دوو شما بپردازد.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش در زمینه تعمیر لباسشویی دوو:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742(021)

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها