تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی دوو, نگهداری لباسشویی دوو

نگهداری لباسشویی دوو

نگهداری لباسشویی دوو

نکات مهم در نگهداری لباسشویی دوو

شاید این موضوع ذهن شما را هم درگیر کرده باشد که، لباسشویی شما دچار مشکل شده است و شما با انبوهی از لباس های کثیف روبرو شده اید.برای اینکه شما عزیزان با مشکل در لباسشویی روبرو نشوید، باید حواس خود را جمع کنید و با نحوه صحیح استفاده از ماشین لباسشویی آشنا شوید تا ماشین لباسشویی شما عمر مفید تری داشته باشد. توجه داشته باشید که نگهداری از ماشین لباسشویی کار سختی نیست و نیاز به صرف زمان زیادی هم ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید باید هنگام استفاده کردن از ماشین لباسشویی، دقت خود را بالا ببرید. به همین دلیل است که ما در این مقاله با نکاتت مهم در نگهداری لباسشویی دوو آشنا می شویم تا بتوانیم از بروز مشکلات جدی در ماشین لباسشویی جلوگیری نمایید.

نحوه نگهداری لباسشویی دوو در حمام و آشپزخانه

امروزه در خانه های بروز معمولا یک اتاق رختشویی برای محل قرارگیری ماشین لباسشویی طراحی شده است، اما در خانه های کوچک تر و قدیمی محل قرار گیری معمولا یا در آشپزخانه است یا در حمام است. توجه داشته باشید که بحث ما سر محل قرارگیری نیست، بحث ما این است که ماشین لباسشویی را در چه شرایطی هوایی قرار دهیم.

در صورتی که محل قرارگیری لباسشویی در حمام است، معمولا هوای حمام معمولا مرطوب می باشد. اما اگر محل قرارگیری لباسشویی شما در آشپزخانه است که معولا هوای آشپزخانه گرم است و یا اگز لباسشویی شما در رختشور خانه قرار دارد که دمای معتدل تری نسبت به دو مکان دیگر دارد. در ادامه این مقاله با توجه به شرایط لباسشویی و محل قرارگیری آن، شرایط خود را بسنجید و از این نکات بهترین استفاده را کنید.

در ادامه به بررسی برخی از نکات مهم در نگهداری لباسشویی دوو می پردازیم که عمر مفید لباسشویی شما بیشتر شود.

نگهداری لباسشویی دوو

خشک کردن مداول بدنه لباسشویی

توجه داشته باشید که همیشه باید از اتمام برنامه شستشو بدنه ماشین لباسشویی را بررسی نمایید تا خیس نباشد. در صورتی که بدنه لباسشویی یا درب لباسشویی خیس می باشد هرچه سریعتر برای خشک کرن آن اقدام نمایید. توجه داشته باشد که هیچ فرقی ندارد لباسشویی شما استیل باید یا سفید، آب به غیر از اینکه به بدنه لباسشویی آسیب می زند در مرور زمان نیز باعث چرک مرد شدن ظاهر لباسشویی می شود. در صورتی که این مشکل در لباسشویی ادمه دار شود آسیب هایی زیادی را به لباسشویی وارد می کند که، ظاهر زنگ زده یکی از این مشکلات است. پس با توجه به موضوع های گفته شده خشک کردن لباسشویی را فراموش نکنید.

قرار ندادن اشیاء روی لباسشویی

اگر که ماشین لباسشویی دوو شما در کابینت قرار ندارد، شما نمی توانید از قسمت بالای لباسشویی استفاده کنید. ما به شما توصیه می کنیم که از قسمت روی لباسشویی استفاده نکنید. به این دلیل که جنس بدنه ماشین لباسشویی از یک لایه نازک طراحی شده است و استفاده از قسمت بالایی لباسشویی باعث خمیدگی آن می شود.

پس دقت داشته باشید که بدنه ماشین لباسشویی تحمل وزن زیادی را ندارد.در بیشتر مواد دیده شده است که مصرف کنندگان لباسشوی برخی از موارد برقی خود را ماتتد کتری برقی، زودپز یا وسیله های دیگر خود را به صورت همزمان بر روی لباسشویی قرار می دهند که این کار بسیار اشتباه است و در مرور زمان باعث خم شدن قسمت بالایی لباسشویی می شود.

مخزن مواد شوینده را تمیز نگه دارید

در تمامی ماشین های لباسشویی یک کشئ کوچک برای ریختن پود یا مایع لباسشویی طراحی شده است، اما توجه داشته باشید که این محفظه یا کشو آماده تولید هرگونه قارچی می باشد.این محفظه همیشه بسته است و آب همیشه در آن جریان دارد. توجه داشته باشید که باقی ماندن پودر یا مایع در جاپودری وجود دارد. ترکیب ( فضای بسته، مرطوب بودن و باقی ماندن موارد شیونده در کشو) باعث ایجاد قارچ و کپک می شود.

برای برطرف کردن این مشکل در لباسشویی تنها کافیست جاپودری ماشین لباسشویی دوو خود را در دوره های مشخص شده تمیر نمایید. در برخی از مدل های لباسشوویی این جاپودری جدا نمی شود، در این گونه موارد باید از اسپری لکه بر یا اسپری های چند منظوره استفاده نمایید و با کمک گرفتن از پارچه اسکاچ آن را تمیز نمایید.

نگهداری لباسشویی دوو

باز گذاشتن درب لباسشویی

نکات مهم در نگهداری لباسشویی دوو باز گذاشتن درب لباسشویی بعد از اتمام شستشو می باشد. باز گذاشتن درب لباسشویی از نظر بهداشتی نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. اگر که فضای محدودی دارید حتما، هنگام خارج شدن از منزل درب لباسشویی را باز بگذارید. بار گذاشتن درب لباسشویی باعث از بین رفتن رطوبت داخل لباسشویی می شود. توجه داشته باشید که رطوبت باعث بروز مشکل برای لباسشویی شما می شود.

لاستیک دور درب را تمیز نمایید

تمیز کردن لاستیک دور درب لباسشویی یکی دیگر از تکات مهم در نگهداری لباسشویی دوو می باشد. محل قرارگیری این قطعه در ماشین لباسشویی بین درب و بدن ماشین لباسشویی می باشد، این قطعه را می توان به عنوان جدا کننده درام و درب لباسشویی نیز شناخت. توصیه می شود که همیشه این لاستیک را تمیز نگه دارید. منظور از همیشه تمیز نگه داشتن این لاستیک این بعد از دو سه بار استفاده از ماشین لباسشویی این لاستیک را به کمک یک پارچه تمیز نمایید.

این قطعه در ماشین لباسشویی در بیشتر موارد خیس می باشد، غیر از مواردی که درب ماشین لباسشویی را باز گذاشته اید یا با استفاده از یک پارچه آن را خشک کرده اید. توصیه می شود که شیار داخلی لاستیک را با اسکاچ تمیزکنید، و بعد از آن این قطعه را با استفاده از دستمال پاک کنید.

دقت داشته باشید که در صورت کثیفی لاستیک درب لباسشویی، لباس های شما بعد از شستشو بوی بد میگیرند، همچنین در صورتی که به اندازه کافی موارد شوینده ریخته باشید باز هم امکان دارد با این مشکل روبرو شوید. برای اینکه بتوانید پس از تمام شدن شستشوی لباس ها، آن ها را در بیاورید تنها 30 تا 60 دقیقه فرصت دارید، در غیر این صورت باید دوباره آن ها را بشویید.

در این مقاله با نکات مهم در نگهداری لباسشویی دوو اما در صورتی که ماشین لباسشویی دوو شما دچار مشکل شده است و نیاز به تعمیر لباسشویی دوو دارید می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات تخصصی ما مشکلات لباسشویی خود را برطرف نمایید.

دقت و سرعت بالا در تعمیر:

تعمیرگاه مجاز لباسشویی دوو با بهره گیری از متخصص تعمیرات انواع خرابی های ماشین لباسشویی دوو را با بالاترین سرعت و بهترین کیفیت انجام می دهد.

انجام خدمات تعمیر در محل:

با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز، نیازی به حمل و نقل دستگاه نیست، شما می توانید خدمات مربوط به تعمیر لباسشویی دوو را در منزل خود دریافت نمایید.

مشاوره و راهنمایی با کیفیت بالا:

برای امور تخصصی مثل تعمیرات ماشین لباسشویی دوو، راهنمایی های یک شخص با تجربه می تواند بسیار کارآمد باشد. متخصصان تعمیر لباسشویی دوو همیشه سعی کرده اند در کنار خدماتی که ارائه می دهند آموزش هایی را نیز در راستای استفاده ی صحیح لباسشویی در اختیار مشتریان این مجموعه قرار دهند.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش خرابی:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742(021)

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها