تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی الجی

نمایندگی لباسشویی ال جی در تهران

نمایندگی لباسشویی ال جی در تهران

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تهران

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی، یکی از نمایندگی های لباسشویی ال جی در تهران می باشد که آماده ارائه تخصصی ترین خدمات در زمینه تعمیر لباسشویی ال جی به مراجعه کنندگان می باشد. شما دوستان عزیز می توانید برای بهره مند شدن از خدماتی مانند نصب مجدد لباسشویی، سرویس لباسشویی و تعمیر لباسشویی ال جی به نمایندگی لباسشویی ال جی مراجعه نمایید. تعمیرگاه مجاز با داشتن سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی با همکاری تعمیرکاران متخصص و دوره دیده، آماده ارائه تخصصی ترین خدمات در زمینه تعمیرات لوازم خانگی به شما عزیزان می باشد. این امکان وجود دارد که گارانتی نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش دستگاه شما تمام شده باشد، اما اصلا جای نگرانی وجود ندارد در اینگونه موارد می توانید به نمایندگی لباسشویی ال جی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید تا با استفاده از خدمات ما مشکل پیش آمده برای دستگاه خود را برطرف نمایید.

خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در محل

ارائه خدمات تعمیر لباسشویی در محل شما یکی از امتیازهای نمایندگی لباسشویی ال جی در تهران می باشد. تعمیرات در محل ویژگی های برای کاربران لباسشویی دارد که برخی از این ویژگی ها شامل موارد زیر می شوند:

  • کم شدن هزینه ها از نظر جابجایی دستگاه
  • صرفه جویی در زمان تعمیرات لباسشویی
  • کم شدم احتمال خرابی های بیشتر هنگام جابجایی لباسشویی
  • عدم بروز مشکل برای بدنه لباسشویی هنگام جابجایی لباسشویی به تعمیرگاه
  • بررسی کامل کاربر در هنگام تعمیر ماشین لباسشویی ال جی
  • معلوم بودن کامل هزینه های صورت گرفته

در صورت استفاده کردن از خدمات تعمیرگاه مجاز می توانید از این امتیازها بهره مند شوید.

 

مشکلات متداول ماشین لباسشویی ال جی

این امکان وجود دارد که شما ماشین لباسشویی را روشن می کنید اما روشن نمی شود، اصلا جای نگران نباشید این موضوع عادی می باشد. در اولین اقدام باید به بررسی لباسشویی و بعد از آن به عیب یابی آن بپردازید.

در این قسمت قرار است با برخی از مشکلات متداول لباسشویی که امکان بروز آن ها در هر شرایطی وجود دارد آشنا شوید تا بتوانید در صورت بروز آن ها به راحتی آن ها را برطرف نمایید. اما در برخی از موارد دیده شده است که این مشکلا با شدت بالایی رخ داده اند، به طوری که برای برطرف کردن آن ها باید از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.

معنی کلمات ماشین لباسشویی ال جی

شاید شماهم این کلمات را بر روی لباسشویی مشاهده کرده اید، اما با کارایی آن ها آشنا ندارید. در این قسمت به بررسی این کلمات می پردازیم و با معنی آن ها آشنا می شویم.

power : این دکمه برای روشن و خاموش کردن لباسشیی تهیه شده است.

Start/pause : بهد از اینکه برنامه شستشوی مورد نظر خود را انتخاب کردید با فشار دادن این دکمه می توانید دستور شروع برنامه را صادر کنید و هنگامی که برنامه در حال اجرا می باشد با فشار دادن این دکمه می توانید برنامه در حال اجرا متوقف نمایید.

Spin : برای اینکه چرخش موتور لباسشویی و تخلیه آب اضافی را تنظیم نمایید می توانید از این دکمه استفاده نمایید. چرخش موتور و تخلیه آب اضافی از یک حداقل و حداکثر برخوردار می باشد. به عنون مثال 400 تا 1200 دور بر دقیقه.

Temp : این کلید مخفف temperature می باشد که به معنای دمای لباسشویی می باشد و شما می توانید آن را با توجه نوع و کثیفی لباس تنظیم نمایید.

Time delay : این دکمه به معنای تاخیر در هنگام زمان شستشو می باشد که می توانید با انتخاب زمان مورد نظرتان شروغ شستشوی لباسشویی را به تاخیر بیاندازید. توجه داشته باشید که با توجه به مدل لباسشویی شما می توانید این تاخیر را از یک ساعت تا 12 ساعت و حتی 24 انتخاب نمایید.

Crease care : از این برنامه می توانید در انتهای شستشوی لباسشویی برای از بین بردن چین و چروک ها استفاده نمایید. اما باید توجه داشته باشید هنگامی از این برنامه استفاده نمایید که بار لباسشویی شما حداکثر 4 کیلوگرم می باشد.

برای آشنایی بیشتر با این دکمه ها و برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی ال جی می توانید مقاله برنامه های شستشوی ال جی را مطالعه نمایید.

ارور های ماشین لباسشوی ال جی

ارور IE لباسشویی ال جی

ارور ie در ماشین لباسشویی ال جی معمولا هنگامی نمایش داده می شود که ورود آب به دستگاه با مشکل روبرو شده است.

توجه داشته باشید که در صورت مشاهده کردن این کد خطا باید به بررسی موارد زیر در لباسشویی بپردازید:

بررسی آب ورودی ماشین لباسشویی

مشاهده کردن اتصالات آب ورودی ماشین لباسشویی

فشار آب ورودی لباسشویی

بررسی فیلتر برقی و شیر برقی لباسشویی

مطمئن شدن از سالم بودن سیم کشی دستگاه

برسی برد ماشین لباسشویی

 

نحوه تماس گرفتن با نمایندگی لباسشویی ال جی در تهران و نحوه ثبت سفارش

توجه داشته باشید که نمایندگی تعمیرگاه مجاز هیچ گونه ارتباطی با نمایندگی رسمی تعمیرات برندهایی مانند ال جی، سامسونگ و … ندارد و تنها در قالب یک تعمیرگاه مجاز با گرفتن مجوزهای لازمه از اتحادیه مربوطه به تعمیرات تمامی برندهای لوازم خانگی می پردازد.

نحوه تماس گرفتن با تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی ال جی برای بهره مندی از خدمات تعمیر لباسشویی ال جی به شرح زیر می باشد:

در اولین اقدام باید نزدیک ترین نمایندگی لباسشویی ال جی در تعمیرگاه مجاز برای استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی ال جی تماس بگیرید.

همچنین شما مراجعه کنندگان عزیز می توانید خرابی لباسشویی خود را به صورت آنلاین از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین ثبت نمایید.

بعد از اینکه خرابی دستگاه خود را به صورت آنلاین ثبت کردید و یا با یکی از شماره های نمایندگی لباسشویی ال جی در تهران تماس گرفتید، هماهنگی های لازم با شما انجام می شود و بعد از هماهنگی های لازم تعمیرکار متخصص در محل مورد نظر شما حاضر می شود و بعد از عیب یابی تخصصی لباسشویی به تعمیر لباسشویی ال جی شما می پردازند.

توجه داشته باشید که تعمیر لباسشویی ال حی در محل مورد نظر شما و تحت نظارت شما انجام میگیرد.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش خرابی:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742  (021)

مطالب مرتبط

5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها