آموزش تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی بهی, نحوه شستن پرده با لباسشویی بهی

نحوه شستن پرده با لباسشویی بهی

نحوه شستن پرده با لباسشویی بهی

نحوه شستن پرده با لباسشویی بهی

شاید شما هم با این موضوع روبرو شده اید که در هنگام خانه تکانی و یا ایام معمولی می خواهید پرده خود را با لباسشویی بشورید اما با برنامه شستشو پرده در لباسشویی بهی آشنا نیستید. به همین دلیل است که تعمیرگاه مجاز این مقاله را برای شما آماده کرده است تا با نحوه شستن پرده در لباسشویی بهی آشنا شوید. در این مقاله با برنامه شستشو متناسب با پرده، نکات مهم در زمینه شستشو پرده با لباسشویی و درخشان کردن پرده و توری و حریر را برای شما بازگو می کنیم. همچنین شما عزیزان می توانید در صورت خرابی دستگاه به تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات ما و کمک گرفتن از تکنسین های ما به تعمیر لباسشویی بهی بپردازید.

مواردی که باید هنگام شستشوی پرده به آن ها دقت نمایید

نشستن گرد و خاک و یا دوده گرفتن پرده یکی از اصلی ترین عواملی است که باعث می شود شما برای شستن پرده با لباسشویی بهی باشید. البته به این موضوع توجه داشته باشید که یکی از آلوده ترین شهرهای ایران، تهران می باشد و همین موضوع دلیل اصلی دوده گرفتن پرده ها است و در صورتی که شما عزیزان دوده را بر روی پرده خود مشاهده می کنید، برای سشتشوی آن اقدام می کنید اما باید بدانید نکاتی وجود دارد که باید برای شستشوی راحت تر پرده در لباسشویی با آن ها آشنا شوید. در صورتی که می خواهید با نحوه شستن پرده در لباسشویی بهی آشنا شوید و می خواهید به شستن پرده خود در منزل بپردازید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از نکات در زمینه شستن پرده با لباسشویی بهی آشنا شوید.

نحوه شستن پرده با لباسشویی بهی

نحوه شستن پرده با لباسشویی بهی

اولین اقدامی که در هنگام شستشوی پرده با َلباسشویی بهی باید به آن توجه نمایید جدا کردن پرده از روی چوب پرده می باشد. اگر که به قسمس بالایی پرده نگاه منید یک فضای مخصوصی طراحی شده است که اسم آن چ.پ پرده و وظیفه آن وصل کردن پرده به وسیله گیره پرده می باشد که باعث می شود که پرده شما در زیباترین حالت خود دیده شود. در صورتی که پرده را از چوب پرده کردید لازم است که گیره های پرده را از آن جدا کنید زیرا این امکان وجود دارد که در صورت برخورد این گیره ها به لباسشویی، لباسشویی شما دچار آسیب می شود.

نکاتی که هنگام شستشو پرده با لباسشویی بهی به آن ها توجه کنید

  1. همانطور که در قسمت قبل گفته شد اولین اقدامی که برای شستن پرده باید انجام دهید در آوردن پرده ها و توجه کردن به جنس آن ها بود. بعد از اینکه پرده ها را از جای در آوردید، باید برای گرد گیری آن اقدام نمایید، برای اینکه بتوانید پرده ها را گردگیری نمایید می توانید به سادگی در فضای باز پرده ها را تکان بدهید.
  2. اقدام بعدی که باید انجام دهید و از اهمیت زیادی برخوردار است، در آوردن سرب پایین پرده ها می باشد. در آوردن این سرب ها به این دلیل لازم است که در صورت در نیاوردن آن ها پرده در لباسشویی سنگین می شود که لباسشویی شما با مشکل روبرو شود.
  3. یکی از اصلی ترین نکته ها در زمینه شستن پرده با لباسشویی بهی این موضوع است که، قبل از قرار دادن پرده در دیگ لباسشویی برای شستن پرده آن ها را یک الی دو ساعت درون تشت آب یا آب و صابون بگذارید تا خیس بخورد. این کار باعث می شود که گرد و خاک موجود در پرده از بین میرود، در صورتی که این گرد و خاک ها از بین نرود باعث می شود که درسیر شستشو وارد لباسشویی شود و به لباسشویی شما آسیب وارد می کند.

شیوه پیش شستشوی پرده

این امکان وجود دارد که پرده سفید شما ینیاز به شستشو داشته اما بیش از حد سیاه شده است و دوده گرفته است و به همین دلیل نمی توانید به راحتی آن را بشویید، در صورت بروز همچین مشکلی می توانید پرده را در یک تشت آب و جوش شیرین قرار دهید. حتما به این موضوع توجه کنید که در صورت استفاده کردن بیش از حد از وایتکس در شستشوی لباسشویی باعث میشود پرده پوسیده شود. توصیه ما به شما این است که به جای استفاده کردن از وایتکس از پودر حاوی آنزیم یا جوش شیریت استفاده کنید.

درخشان کردن پرده

در این مرحله می توانید پرده ها را به صورت تفکیک شده و بر اساس جنس پارچهی هرکدام از آن ها را داخل لباسشویی قرار دهید و برای اینکه تمیزی بیشتر و درخشان تری داشته باشید می توایند مقداری پودر لباسشویی آنزیم دار، یک پیمانه کوچک سرکه و یک قاشق کوچک جوش شیرین نیز داخل لباسشویی بریزید و شستشو را آغاز نمایید. به این موضوع نیز توجه کنید که استفاده کردن از آب داغ برای شستن پرده ها باعث چروک شدن لباس ها نیر می باشد.

انتخاب کردن برنامه شستشو مناسب با پرده در لباسشویی

همانطور که میدانید لباسشویی ها دارای برنامه های شستشوی مختلفی می باشند که با توجه به جنس لباس در لباسشویی تهیه شده اند، در ادامه با برنامه های متناسب برای پرده آشنا می شویم. یکی از این برنامه ها که مخصوص پرده ها توری در لباسشویی می باشد برنامه delicate می باشد که از این برنامه برای شستشوی لباس های ظریف نیز می توانید استفاده کنید. در صورتی که در لباسشویی شما این برنامه شستشو تهیه نشده است می توانید از یک برنامه جایگزین مانند (easy care) استفاده نمایید. این برنامه دارای سنسورر تشخیص وزن لباس است و زمان نسبت به دیگر برنامه ها طولانی است. در صورتی که قصد استفاده کردن از این برنامه را دارید و می خواهید پرده هاتون چروک نشود، می توایند از دور خشک کن استفاده نمایی تا پرده شم اکمتر چروک شود، دور خشک کن نرمال 800 دور می باشد.

توجه: یکی دیگر از اصلی ترین نکات هنگام شستشوی پرده با لباسشویی بهی این است که باید بعد از تمام شدن شستشوی لباشویی پرده را سیراز لباسشویی خارج کنید و آن را نصب نمایی. در صورتی که این کار را انجام دهید باعث می شوید که پرده شما فرم سابق خودش را از دست ندهد، چروک نشود و همین موضوع باعث می شود که پرده نیاز به اتو نداشته باشد.توجه داشته باشید که تابش مستقیم تو خور خورشید به پرده باعث می شود که پرده درخشان تر به نظر بیاد.

تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی در محل مورد نظر شما

از آنجا که تعمیرگاه مجاز با تکنسین هایی همکاری میکند که دارای سال ها تجربه می باشند و آخرین دوره های آموزشی را در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی دیده اند آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیرات لباسشویی بهی به شما عزیزان هستند.

در این مقاله با نحوه شستن پرده در لباسشویی بهی آشنا شدیم. اما این امکان وجود دارد که لباسشویی شما دچار مشکلات تخصصی و غیر تخصصی شود که این موضوع باعث می شود که نتوانید از لباسشویی استفاده نمایید و همین موضوع باعث می شود با انبوهی از لباس های کثیف در خانه مواجه شوید پس با توجه به این موضوع در صورت خرابی لباسشویی خود با یکی از شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید و یا از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید.

راه های ارتباط با نمایندگی تعمیرگاه مجاز:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها