تعمیر لباسشویی, تعمیر لوازم خانگی

مزایا و معایب ماشین لباسشویی بدون تسمه

مزایا و معایب ماشین لباسشویی بدون تسمه

آشنایی با مزایا و معایب لباسشویی های بدون تسمه

از مهمترین لوازمی که امروزه در هر خانه ای پیدا میشوند، ماشین های لباسشویی می باشند چرا که در شتسشوی لباس ها، آسایش و رفاه را برای خانواده به ارمغان آورده. در گذشته های نه چندان دور، لباسشویی ها را به صورت تسمه دار میساختند. البته برخی برند ها نیز لباسشویی های تسمه دار را امروزه هم تولید میکنند اما مدل های پیشرفته و مدرن لباسشویی های امروزی که به بازار آمده اند فاقد تسمه هستند. هر کدام از لباسشویی های با تسمه و لباسشویی های بدون تسمه از ویژگی های مختص خود برخوردار هستند که برخی از این ویژگی ها مثبت و برخی دیگر منفی هستند که شاید شما را به خرید لباسشویی های بدون تسمه، ترغیب یا منصرف کنند و ما در ادامه به مزایا و معایب لباسشویی بدون تسمه خواهیم پرداخت.

در صورتی که نیاز به راهنمایی جهت خرید لباسشویی بدون تسمه یا سوالاتی مربوط به این دستگاه داشتید، میتوانید در قسمت دیدگاه که در انتهای همین مقاله میباشد، نظر یا پرسش خود را مطرح نمایید تا مشاوران تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی پاسخ شما را داده و به صورت صحیح شما را راهنمایی کنند.

در این مقاله خواهید خواند:

  • آشنایی با ماشین لباسشویی بدون تسمه
  • مزایای ماشین لباسشویی بدون تسمه
  • معایب ماشین لباسشویی بدون تسمه
  • بیشتر بخوانید : تعمیر لباسشویی در تهران
  • آشنایی با ماشین لباسشویی بدون تسمه

میتوان گفت که جدید ترین نسل ماشین های لباسشویی، لباسشویی های بدون تسمه هستند که با بالا ترین تکنولوژی و به روز ترین فناوری ها تولید شده اند. ماشین های لباسشویی بدون تسمه از قابلیت ها و ویژگی های خاصی برخوردار هستند که افراد را به خرید آن ترغیب میکند. شما عزیزان میتوانید ویژگی های مثبت لباسشویی بدون تسمه را در قسمت مزایای ماشین لباسشویی بدون تسمه مطالعه کنید.

همانطور که از نام این مدل لباسشویی پیداست، از هیچ اتصال تسمه ای در ساختار و پیکر بندی آن استفاده نشده که همین علت تفاوت های بزرگی را با نمونه لباسشویی های تسمه دار ایجاد میکند. هر چند که لباسشویی های بدون تسمه از مزایای زیادی برخوردارند، اما باید بدانید که وجود قابلیت های مدرن این دستگاه باعث شده تا قیمت خود دستگاه و هزینه تعمیرات آن نیز بیشتر شود که به این موضوع در قسمت معایب ماشین لباسشویی بدون تسمه اشاره کرده ایم.

در خرید ماشین های لباسشویی باید توجه داشته باشید که این دستگاه را با توجه به نیاز خود و خانواده خریداری کنید که دانستن مزایا و معایب لباسشویی کمک بسیار بزرگی به شما در انتخاب این دستگاه خواهد کرد. تا به اینجا با ماشین لباسشویی های بدون تسمه آشنا شدید که چه تفاوتی با لباسشویی های تسمه دار دارند، در ادامه نیز راجع به مزایا و معایب لباسشویی بدون تسمه صحبت خواهیم کرد تا اگر قصد خرید این دستگاه را دارید، این ویژگی ها را نیز در نظر بگیرید تا انتخابی دقیق و درست داشته باشید.

مزایای ماشین لباسشویی بدون تسمه

تمامی دستگاه هایی که برای راحتی و آسایش انسان ها تولید و عرضه میشوند از نکات مثبتی برخوردارند که مشتری ها را به خرید این دستگاه ها تشویق میکنند، مخصوصا لوازمی که با علم روز طراحی و تولید میشوند از مزیت های بیشتری نیز برخوردارند. در ادامه به مزایا و معایب لباسشویی بدون تسمه اشاره خواهیم کرد تا به شما در انتخاب و خرید این دستگاه کمک کنیم.

1- سبک تر بودن لباسشویی بدون تسمه نسبت به لباسشویی تسمه دار

همانگونه که از نام این دستگاه پیداست، ساختاری بدون تسمه دارد، در نتیجه فاقد هر گونه اتصال تسمه ای و زنجیری می باشد که در کاهش وزن لباسشویی تاثیر زیادی دارد.

در واقع در این دستگاه ها موتور مخصوص و Flywheel به همراه سیم پیچ بزرگ نیرو را به صورت مستقیم به شفت لباسشویی وارد می نماید.

این موتور و سیستم کاری آن ، جای اتصالات تسمه ‌‌ای را در این دستگاه ها پر کرده ‌اند و سبب شده اند تا کارایی و کیفیت عملکرد دستگاه نیز افزایش پیدا نماید. علاوه بر آن باعث شده تا این دستگاه ها در مقایسه با انواع لباسشویی های تسمه دار، دارای وزن کمتری باشند.

2- کاهش لرزش در لباسشویی بدون تسمه

استفاده از تکنولوژی مدرن بدون تسمه باعث شده تا لرزش ماشین لباسشویی به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند.

دلیل کاهش لرزش در این دستگاه ها این است که قدرت لازم برای چرخاندن دیگ لباسشویی به صورت مستقیم Direct Drive در آن منتقل می شود و نیازی به استفاده از قطعات مکانیکی برای انتقال آن وجود ندارد.

برای خواندن علت لرزش و تکان خوردن ماشین لباسشویی روی لینک کلیک کنید.

3- کاهش مصرف انرژی در لباسشویی بدون تسمه

علاوه بر کاهش لرزش در استفاده از این تکنولوژی، به دلیل این که در این نوع ماشین های لباسشویی هرگونه قطعه اضافی و اتصالات زیاد حذف شده است و تمام انرژی به طور مستقیم به واحدهای مربوطه منتقل‌ می‌شود، راندمان انرژی ماشین لباسشویی در آن کاهش پیدا کرده است. این ویژگی از مهم ترین مزایای ماشین لباسشویی های بدون تسمه به شمار می‌ آید.

این در حالی است که در ماشین لباسشویی‌ های تسمه‌ای، قسمتی از انرژی در اثر اصطکاک بین تسمه ماشین لباسشویی و موتور و سفتی حرکت آن تلف شده و این باعث افزایش مصرف انرژی در این محصولات می شود.

4- کاهش میزان صدای تولید شده در لباسشویی بدون تسمه

علاوه بر تمام مواردی که در بالا به آنها اشاره شد، باید این مورد را هم در نظر گرفت که:

در ماشین لباسشویی‌ های بدون تسمه به دلیل استفاده از تکنولوژی Direct Drive بخش زیادی از صدای ماشین لباسشویی نیز کم شده است.

این مورد نیز به دلیل حذف اتصالات و قطعات ماشین لباسشویی اضافی و در کل بعضی قسمت های مکانیکی از ساختمان آنها می باشد.

به دلیل کم شدن صداهای تولید شده، حین کار مزاحمتی برای افراد خانواده ایجاد نخواهد کرد که این ویژگی برای مصرف کنندگان به ویژه خانواده‌ های ایرانی دارای اهمیت فراوانی می باشد.

برای خواندن علت سر و صدای زیاد لباسشویی روی لینک کلیک کنید.

5- قدرت، سرعت و دقت زیاد در لباسشویی های بدون تسمه

ماشین لباسشویی بدون تسمه با توجه به نوع طراحی ای که دارد، دارای موتور پر قدرتی می باشد.

در ضمن به دلیل این که در ساخت این نوع دستگاه ها اتصالات اضافی وجود ندارد، در نتیجه سرعت کار آنها نیز نسبت به مدل های تسمه دار بیشتر خواهد بود.

همچنین در این ماشین‌ لباسشویی ها از سنسور های پیشرفته استفاده شده است که این امکان را فراهم می‌ آورد تا برنامه‌ های شستشوی تعبیه شده در شستن البسه با دقت و ظرافت بالاتری به اجرا درآید.

6- افزایش کیفیت شستشو و تنوع برنامه های لباسشویی بدون تسمه

در ساخت این ماشین لباسشویی ها از برنامه های به روزتری استفاده شده است که با استفاده از آنها هم کیفیت شستشوی لباس ها ارتقا می یابد و هم در مصرف آب صرفه جویی می شود. در ماشین لباسشویی های بدون تسمه به هیچ عنوان به بافت لباس ها و همچنین کیفیت آنها آسیبی نخواهد رسید.

همچنین این مدل دستگاه ها به دلیل قابلیت هایی که در ساخت آنها در نظر گرفته می شوند، به انواع مختلفی از برنامه های شستشو مجهز می شوند و در آخر کار هم به دلیل این که دارای موتوری قدرتمند هستند، می توان با افزایش دور موتور آن تا 2000 دور در دقیقه لباس ها را تا حدود زیادی خشک نمود.

معایب ماشین لباسشویی بدون تسمه

در کنار این مزایای خوب و ویژگی‌ های مثبت، معمولا هر دستگاهی دارای چند ویژگی منفی نیز می باشد که از آنها به عنوان معایب دستگاه ها یاد می شود. در این بخش به چند مورد از معایب ماشین لباسشویی بدون تسمه اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

1- بالا بودن قیمت لباسشویی بدون تسمه

یکی از این مواردی که در خرید ماشین لباسشویی بدون تسمه وجود دارد، قیمت بالای این‌گونه ماشین لباسشویی‌ ها می باشد. زیاد بودن قیمت این ماشین لباسشویی‌ ها به دلیل استفاده از موتور مخصوص و سیستم توزیع قدرت ویژه، می باشد.

برد ماشین لباسشویی بدون تسمه قوی است. علاوه بر موتور مخصوص، این دستگاه ها مجهز به سنسور های تشخیص حرکت بسیار دقیقی نیز می باشند.

علت آن هم این است که این سنسورها مستقیما بر روی چرخ دنده‌های دستگاه سوار می شوند و‌ به همین علت نیز می‌توانند سیگنال‌های ورودی و خروجی به موتور را با حساسیت بالاتری تشخیص داده و تعیین نمایند.

استفاده از این نوع سنسور ها هم یکی دیگر از دلایل بالا بودن قیمت آنها می‌ باشد.

2- بالا بودن هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بدون تسمه

بالا بودن هزینه تعمیر نیز از دیگر معایب ماشین لباسشویی بدون تسمه محسوب می شود. اگر ماشین لباسشویی‌ های تسمه‌‌ ای نقص فنی پیدا کنند، می‌ توان با تعویض تسمه و پرداخت هزینه‌ های نه چندان زیاد، دوباره به کار انداخته و از آن استفاده کرد. اما در صورتی که در ماشین لباسشویی‌ های بدون تسمه یک اشکال فنی نظیر شکستن یکی از چرخ دنده‌ های موتور، باید تمام آن چرخ را تعویض گردد که این موضوع مستلزم پرداخت هزینه‌ های بالاتری نسبت به نوع قبل می باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی بدون تسمه

تعمیرگاه مجاز یکی مراکز نصب و تعمیر انواع ماشین لباسشویی بدون تسمه و تسمه ای است که دارای شعب متعددی در سطح شهر تهران نیز می باشد تا دسترسی به آن را برای مشتریان آسان کرده باشد. این مرکز با انتخاب تکنسین های خود از میان افرادی دانش آموخته و آگاه از انواع لوازم برقی خانگی، سعی دارد تا خدماتی عالی به متقاضیان ارائه کند و ضمن این که آنها را در زمینه نصب و تعمیر این لوازم یاری می دهد، رضایت آنها را نیز جلب نماید. برای نصب و یا تعمیر ماشین لباسشویی خود می توانید در صورتی که نیاز باشد با سرویس کاران این مرکز تماس گرفته و از سرویس ها و خدمات این نمایندگی بهرمند گردید.

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها