تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی آبسال

لباسشویی آبسال تسمه ای بهتره یا گیربکسی؟

لباسشویی آبسال تسمه ای بهتره یا گیربکسی؟

مقایسه ماشین لباسشویی آبسال تسمه ای و گیربکسی

 

یکی از مهم‌ترین عواملی که در انتخاب لباسشویی باید به آن توجه کرد، نوع درایو آن است. لباسشویی‌ها به دو دسته تسمه‌ای و گیربکسی تقسیم می‌شوند، در این مقاله از تعمیرگاه مجاز، از دیدگاه یک تکنسین تعمیر لباسشویی آبسال، به مقایسه ماشین لباسشویی آبسال تسمه ای و گیربکسی می‌پردازیم، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه تعمیرگاه مجاز باشید.

مزایای لباسشویی آبسال گیربکسی:

طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی آبسال، لباسشویی آبسال گیربکسی مزایای زیادی نسبت به لباسشویی تسمه‌ای دارد. این مزایا عبارتند از:

 

  • شستشوی بهتر:

 لباسشویی‌های گیربکسی به دلیل انتقال مستقیم قدرت از موتور به درام، شستشوی بهتری نسبت به لباسشویی‌های تسمه‌ای دارند. در لباسشویی‌های تسمه‌ای، قدرت موتور از طریق تسمه به درام منتقل می‌شود. این امر باعث ایجاد اصطکاک و کاهش قدرت شستشو می‌شود.

 

  • لرزش کمتر:

 لباسشویی‌های گیربکسی به دلیل حذف تسمه، لرزش کمتری نسبت به لباسشویی‌های تسمه‌ای دارند. این ویژگی موجب کمتر شدن سر و صدا و افزایش عمر مفید دستگاه می‌شود.

 

  • صدای کمتر:

 لباسشویی‌های گیربکسی طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی آبسال به علت استفاده نکردن از تسمه و استفاده از موتورهای اینورتر، صدای کمتری نسبت به لباسشویی‌های تسمه‌ای تولید می‌کنند. این امر باعث می‌شود که بتوانید از لباسشویی خود در هر ساعتی از شبانه‌روز استفاده کنید.

 

  • مصرف انرژی کمتر:

لباسشویی‌های گیربکسی به دلیل استفاده از موتورهای اینورتر، مصرف انرژی کمتری نسبت به لباسشویی‌های تسمه‌ای دارند. این امر باعث کاهش هزینه‌های برق شما می‌شود.

 

  • عمر طولانی‌تر:

لباسشویی‌های گیربکسی به دلیل حذف تسمه و استفاده از موتورهای اینورتر، عمر طولانی‌تری نسبت به لباسشویی‌های تسمه‌ای دارند.

معایب لباسشویی آبسال گیربکسی:

طبق نظر تکنسین تعمیرات لباسشویی آبسال، لباسشویی گیربکسی این شرکت معایبی دارد که عبارتند از:

 

  •  قیمت بالاتر: لباسشویی‌های گیربکسی به دلیل تکنولوژی پیشرفته‌تری که دارند، قیمت بالاتری نسبت به لباسشویی‌های تسمه‌ای دارند.
  •  تعمیر دشوارتر: در صورت خرابی لباسشویی گیربکسی، تعمیر آن دشوارتر از لباسشویی تسمه‌ای است.

مزایای لباسشویی آبسال تسمه‌ای

لباسشویی آبسال تسمه‌ای نیز مزایایی دارد که عبارتند از:

  •  قیمت پایین‌تر: لباسشویی‌های تسمه‌ای به دلیل تکنولوژی ساده‌تری که دارند، قیمت پایین‌تری نسبت به لباسشویی‌های گیربکسی دارند.

 

  •  تعمیر آسان‌تر: در صورت خرابی لباسشویی تسمه‌ای، تعمیر آن آسان‌تر از لباسشویی گیربکسی است.

معایب لباسشویی آبسال تسمه‌ای:

لباسشویی آبسال تسمه‌ای طبق نظر تکنسین تعمیرگاه مجاز دارای معایبی می باشد که این معایب شامل موارد زیر می شوند:

  • شستشوی ضعیف‌تر
  • لرزش بیشتر
  • صدای بیشتر
  • مصرف انرژی بیشتر
  • عمر کوتاه‌تر

ماشین لباسشویی تسمه ای با گیربکسی از نظر فناوری ساخت چه تفاوتی دارند؟

طبق گزارش تکنسین تعمیر لباسشویی آبسال، تفاوت اصلی لباسشویی‌های تسمه‌ای و گیربکسی در نحوه انتقال نیرو از موتور به درام است. در لباسشویی‌های تسمه‌ای، یک تسمه از موتور به درام متصل می‌شود، این تسمه باعث انتقال نیرو از موتور به درام می‌شود.

 در لباسشویی‌های گیربکسی، موتور به طور مستقیم به درام متصل می‌شود. در این حالت، نیازی به تسمه نیست.

 

تفاوت انتقال نیرو در لباسشویی های تسمه ای و گیربکسی آبسال

تفاوت انتقال نیرو در لباسشویی های تسمه ای و گیربکسی آبسال

در لباسشویی‌های تسمه‌ای آبسال، یک تسمه از موتور به درام متصل می‌شود. این تسمه از جنس پلاستیک یا لاستیک است و ممکن است در اثر استفاده طولانی مدت، دچار پارگی یا فرسودگی شود. در این صورت، باید تسمه را تعویض کرد.

طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی، در لباسشویی‌های گیربکسی آبسال، موتور به طور مستقیم به درام متصل می‌شود. در این صورت، احتیاجی به تسمه وجود ندارد و احتمال خرابی ناشی از فرسودگی تسمه وجود ندارد.

دوام و کارایی لباسشویی آبسال

ماشین لباسشویی‌های تسمه‌ای آبسال به دلیل وجود تسمه، دوام کمتری نسبت به لباسشویی‌های گیربکسی دارند. تسمه ممکن است در اثر استفاده طولانی مدت، دچار پارگی یا فرسودگی شود.

ماشین لباسشویی‌های گیربکسی آبسال به دلیل عدم وجود تسمه، دوام بیشتری نسبت به لباسشویی‌های تسمه‌ای دارند. همچنین، لباسشویی‌های گیربکسی به دلیل انتقال مستقیم نیرو از موتور به درام، کارایی بهتری نسبت به لباسشویی‌های تسمه‌ای دارند.

 

تفاوت هزینه تعمیرات لباسشویی های گیربکسی و تسمه ای آبسال

تفاوت هزینه تعمیرات لباسشویی های گیربکسی و تسمه ای آبسال

 

تعمیر لباسشویی‌های تسمه‌ای آبسال نسبت به لباسشویی‌های گیربکسی آبسال، هزینه کمتری دارد، دلیل این امر آن است که لباسشویی‌های تسمه‌ای، قطعات ساده‌تری نسبت به لباسشویی‌های گیربکسی دارند.

ماشین لباسشویی های گیربکسی آبسال بهتر است یا لباسشویی تسمه ای؟

 

پاسخ به این سوال به نیازها و بودجه شما بستگی دارد. اگر به دنبال یک لباسشویی با دوام و کارایی بالا هستید، لباسشویی گیربکسی آبسال گزینه بهتری برای شما است. البته، این نوع لباسشویی‌ها هزینه بیشتری نسبت به لباسشویی‌های تسمه‌ای دارند.

طبق توصیه تکنسین تعمیر لباسشویی آبسال، اگر به دنبال یک لباسشویی با هزینه کمتر هستید، لباسشویی تسمه‌ای آبسال گزینه مناسبی برای شما است. البته، این نوع لباسشویی‌ها دوام کمتری نسبت به لباسشویی‌های گیربکسی دارند.

راهنمای انتخاب لباسشویی آبسال

اگر قصد خرید یک ماشین لباسشویی آبسال را دارید، توصیه تکنسین تعمیر لباسشویی آبسال به شما این است که قبل از خرید، به مقایسه انواع مختلف لباسشویی آبسال بپردازید. همچنین، توصیه می‌کنیم که از یک تکنسین تعمیر لباسشویی کمک بگیرید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی آبسال در تهران

 

در صورت نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی آبسال، می‌توانید با تعمیرگاه مجاز  تماس بگیرید. تکنسین های مجموعه تعمیرگاه مجاز می توانند با استفاده از قطعات اصلی و باکیفیت، ماشین لباسشویی شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و گارانتی تعمیرات 30 روزه تعمیر نمایند.

شما می‌توانید از طریق تماس با شماره تلفن های  ۷۷۱۶۶۶۱۵ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰، درخواست تعمیر ماشین لباسشویی خود را ثبت کنید.

سخن آخر

 

لباسشویی‌های گیربکسی آبسال مزایای زیادی نسبت به لباسشویی‌های تسمه‌ای دارند. با این حال، قیمت بالاتر و هزینه تعمیر بیشتر، از جمله معایب لباسشویی‌های گیربکسی هستند.

 در نهایت، انتخاب نوع لباسشویی به نیازها و بودجه شما بستگی دارد، پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لباسشویی آبسال پیشنهاد می کنیم، مقاله  لباسشویی آبسال بهتره یا اسنوا؟ بررسی جامع از دیدگاه یک تکنسین تعمیر لباسشویی را مطالعه نمایید.

مطالب مرتبط

5 9 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها