تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی کرال, علت قفل شدن درب لباسشویی کرال

علت قفل شدن درب لباسشویی کرال

علت قفل شدن درب لباسشویی کرال

دلایل قفل شدن درب ماشین لباسشویی کرال و نحوه برطرف کردن آن

در برخی از موارد دیده شده است که بعد از اتمام شستشوی لباسشویی و تمام شدن آبکشی، درب ماشین لباسشویی کرال باز نمی شود. اولین سوال که ذهن شما را در صورت بروز این مشکل درگیر می کند این است که چرا درب لباسشویی کرال باز نمی شود؟ توجه داشته باشید که مشکلاتی مختلفی وجود دارند که باعث بروز این مشکل در لباسشویی می شوند، این مشکلات شامل: تخلیه نشدن لباسشویی کرال، خرابی قفل درب لباسشویی کرال، خرابی لولای درب لباسشویی کرال و سوئیچ فشار آب لباسشویی کرال می شوند. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با تمامی علت قفل شدن درب لباسشویی کرال و نحوه برطرف کردن این مشکلات در لباسشویی آشنا شوید تا در صورت مشاهده کردن بتوانید این مشکل را برطرف نمایید و درب لباسشویی کرال را باز نمایید.

دلایل اصلی قفل شدن درب لباسشویی کرال و نحوه برطرف کردن آن ها

  1. عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی

اصلی ترین علت قفل درب لباسشویی کرال، عدم تخلیه آب ماشین لباسشویی می باشد. اما چگونه تشخیص بدهیم که تخلیه نشدن لباسشویی باعث قفل شدن درب لباسشویی کرال شده است؟ برای تشخیص این موضوع باید دقت داشته باشید که بعد از تمام شدن شستشو، اگر درون مخزن آب وجود یعنی اینکه آب ماشین لباسشویی تخلیه نمی شود و علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی همین موضوع می باشد.

نحوه برطرف کردن مشکل:

در صورت بروز این مشکل، اولین اقدامی که انجام می دهید تنظیم مجدد لباسشویی بر روی آبکشی می باشد. در صورتی که بعد از اتمام آبکشی لبساشویی، آب داخل لباسشویی تخبیه شده است، یعنی اینکه شما عزیزان می توانید بدون هیچ مشکلی در ماشین لباسشویی کرال را باز نمایید. اما در صورتی که هنوز با قفل شدن درب ماشین لباسشویی کرال روبرو هستید، باید به بررسی مسیر تخلیه آب ماشین لباسشویی بپردازید. زیرا این امکان وجود دارد که مسیر تخلیه آب ماشین لباسشویی مسدود شده باشد و همین موضوع باعث شده است که آب ماشین لباسشویی تخلیه نشود. برای بررسی مسیر تخلیه آب باید، فیلترها و مسسر تخلیه آب را به خوبی بشویید، از آنجا که این مرحله بسیار حساس می باشد، توصیه ما به شما این است که از یک تکنسین متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

تعمیر لباسشویی کرال در تهران با نازلترین قیمت

  1. علت قفل شدن درب لباسشویی کرالخرابی قفل درب ماشین لباسشویی لباسشویی

وظیقه اصلی قفل درب لباسشویی، بسته نگه داشتن درب ماشین لباسشویی به هنگام شستشوی لباسشویی است، این قفل درب لباسشویی را به این گونه قفل می کند که وقتی درب لباسشویی را به طور کامل می بندد، این قطعه قرمانی رل به برد دستگاه ارسال می کند تا ماشین لباسشویی روشن شود. پس با توجه به این موارد در صورتی که قفل درب ماشین لباسشویی خراب شود، درب ماشین لباسشویی به صورت کامل بسته نمی شود و لباسشویی روشن نمی شود و شروع به کار نمی کند. در برخی از موارد دیده شده است که در صورت خرابی قفل درب، درب ماشین لباسشویی باز نمی شود.

نحوه برطرف کردن مشکل:

در صورتی که بعد از تمام شدن شستشوی لباسشویی آب داخل لباسشویی به طور کامل تخلیه شد اما درب لباسشویی نمی شود، این احتمال وجود دارد که علت قفل شدن درب لباسشویی کرال، خرابی قفل درب ماشین لباسشویی باشد. در صورتی که قفل درب لباسشویی خراب شده باشد می توانید به صورت دستی با استفاده از، ضامن دستی لباسشویی درب لباسشویی را باز نمایید( این ضامن معمولا در زیر قفل لباسشویی یا در بخش موارد شوینده لباسشویی طراحی می شود). بعد از خارج کردن لباس ها از لباسشویی به تعویض قفل درب لباسشویی بپردازید. توصیه می شود که خدمات مربوط به تعویض قفل درب را به تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی بسپارید.

  1. خرابی لولای درب ماشین لباسشویی

همانگونه که می دانید برای درب لباسشویی لولا تهیه شده است، تا هنگامی که درب ماشین لباسشویی را می بندید کاملا چفت شود. اصولا جنس این لولاها از پلاستیک می باشد که همین موضوع باعث چرخش راحت تر درب لباسشویی می شود. حال فکر کنید که لولای درب لباسشویی خراب شده باشد و یا پوسیده باشد، این موضوع می تواند دیگر علت قفل شدن درب لباسشویی کرال باشد.

 نحوه برطرف مشکل:

در صورتی که مطمئن هستید دلیل باز نشدن درب لباسشویی خرابی لولای آن می باشد، برای اینکه بتوانید این مشکل را در دستگاه برطرف نمایید باید از یک تکنسین متخصص برای برطرف کردن مشکل کمک بگیرید.

  1. سوئیچ فشار آب ماشین لباسشویی دچار خرابی شده است

وظیفه اصلی سویچ آب در لباسشویی، کنترل و اندازه گیری سطح آب در ماشین لباسشویی ها می باشد. از دلایل دیگر که باعث قفل شدن درب لباسشویی می شوند، خرابی این سوئیچ در ماشین لباسشویی می باشد. حتی در صورت تخلیه شدن آب به صورت درست از پمپ تخلیه لباسشویی.

نحوه برطرف کردن مشکل:

اولین اقدامی که در این مورد باید انجام دهید، این است که ماشین لباسشویی را خاموش کنید و چند لحظه صبر نمایید تا قفل درب ماشین لباسشویی باز شود. بعد از باز شدن قفل درب لباسشویی می توانید از تکنسین های نمایندگی تعمیرگاه مجاز برای عیب یابی و تعویض سوئیچ فشار آب کمک بگیرید تا خرابی این قطعه را برطرف نمایید.

تعمیر لباسشویی کرال در تهران فوری

علت قفل شدن درب لباسشویی کرال

در صوتی که شما عزیزان تمامی این موارد را بررسی کرده اید اما هنوز این مشکل در لباسشویی شما برطرف نشده است می توانید، به نمایندگی مجاز،  تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مراجعه نمایید و از خدمات تخصصی ما در زمینه تعمیر لباسشویی کرال استفاده نمایید. تعمیرکاران متخصص ما آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیر لباسشویی کرال در بالاترین کیفیت به شما عزیزان هستند.

این امکان وجود دارد که تمامی لوازم برقی خانگی شما دچار مشکل شود، در صورتی که هر کدام از این دستگاه ها دچار مشکل شده است می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز لباسشویی مراجعه نمایید تا مشکل دستگاه خود را برطرف نمایید.

برای ثبت خرابی دستگاه خود می توانید از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین اقدام نمایید و یا با یکی از شماره های ثبت شده نمایندگی تعمیرگاه مجاز در سایت تماس بگیرید.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش خرابی:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742  (021)

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”true”]

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها