تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی اوشن, علت تخلیه نشدن آب لباسشویی اوشن

علت تخلیه نشدن آب لباسشویی اوشن

علت تخلیه نشدن آب لباسشویی اوشن

دلایل تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی اوشن

یکی از متداول ترین مشکلات لباسشویی که امکان بروز آن برای لباسشویی در هر زمانی امکان دارد، تخلیه نشدن آب لباسشویی لباسشویی اوشن می باشد. توجه داشته باشید که علت تخلیه نشدن آب لباسشویی اوشن متفاوت می باشد. در این مقاله قرار است با با تمامی علت های تخلیه نشدن آب در لباسشویی اوشن آشنا می شویم تا از بروز این مشکلات در لباسشویی جلوگیری نماییم و یا در صورت بروز آن ها را برطرف نمایید.

به این موضوع توجه کنید که مشکل تخلیه نشدن لباسشویی، یکی از مشکلات تخصصی در لباسشویی می باشد که برطرف کردن آن نیازمند تخصص بالایی می باشد، با توجه به این موضوع برای تعمیر لباسشویی اوشن می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با کمک تعمیرکاران متخصص ما این مشکل را در لباسشویی خود برطرف نمایید.

اصلی ترین دلایلی که باعث تخلیه نشدن آب لباسشویی اوشن می شوند:

  • فیلتر تخلیه آب خراب شده است
  • پمپ تخلیه لباسشویی خراب شده است
  • گرفتگی خروجی زیر دیگ
  • شلنگ تخلیه لباسشویی یا دچار گفتگی شده است یا دچار خرابی
  • لوله تخلیه فاظلاب منزل بسته شده است
  • برد الکترونیکی اصلی دچار مشکل شده است

در قسمت پایینی ماشین لباسشویی یک در پوش تهیه شده است که نام آن در پوش یا فیلتر پمپ تخلیه می باشد. توجه داشته باشید که بعد از باز کردن فیلتر پمپ تخلیه، باید یک اهرم را مشاهده کنید به صورت پیچی می باشد، این اهرم را به سمت چپ بچرخانید تا باز شود. موضوع قابل توجه این است که بعد از باز کردن اهرم لباسشویی تمام آب داخل لباسشویی به صورت یکجا از آن خارج می شود، پس با توجه به این موضوع بهتر است به فکر فرض داخل آشپزخانه باشید و آن را جمع کنید. بهتر است برای خارج کردن شدن آب لباسشویی باشید تا منزلتان خیس نشود. حال بعد از انجام دادن تمامی مراحل بالا نوبت به طی کردن این مراحل از انتها به ابتدا می باشد و باید به ترتیب ابزارها را جایگذاری نمایید.

تعمیر لباسشویی اوشن در تهران با پایین ترین قیمت

علت تخلیه نشدن آب لباسشویی اوشن

علت تخلیه نشدن آب لباسشویی اوشن

علت تخلیه نشدن آب لباسشویی اوشن:

موضوع قابل توجه دیگر این است که دلایل مختلف باعث بروز این مشکل در لباسشویی می شود شما عزیزان نباید این مشکل را در لباسشویی نادیده بگیرید و باید آن را در لباسشویی برطرف نمایید:

یکی از رایج ترین مشکلاتی در لباسشویی وجود دارد تخلیه نشدن آب در لباسشویی می باشد و جمع شدن آب در لباسشویی در برخی از موارد امکان دارد در ابتدای شروع به کار لباسشویی و یا قبل از زدن دکمه استارت، لباسشویی شروع به آبگیری کند و این مرحله در لباسشویی متوقف نشود. اصلی ترین علت جمع شدن آب در ماشین لباسشویی خاموش یا باقی ماندن آب در انتهای برنامه شستشو، به دلیل خرابی شیر الکتریکی یا شیر برقی لباسشویی می باشد. شیر برقی در لباسشویی به این صورت کار می کند که با دریافت فرمان از تایمر لباسشویی باز می شود و آب را از طریق شلنگ ورودی آب، وارد ماشین لباسشویی می کند. پس با توجه به این موضوع در صورتی که آب در صورت شستشو و یا خاموش بودن لباسشویی در آن جمع شود مربوط به خرابی شیر برقی یا تایمر لباسشویی می باشد.

مسدود شدن محل خروجی آب لباسشویی یکی دیگر از دلایل جمع شدن آب در لباسشویی و تخلیه نشدن آن می باشد.

این گرفتگی و مسدود شدن معمولا در شلنگ تخلیه لباسشویی، لوله فاظلاب و فیلتر تخلیه دستگاه رخ بدهد. اما دلایل دیگری وجود دارد که در برخی از موارد به دلیل اشتباهات انسانی رخ می دهند و تنها برای برطرف کردن این مشکلات تنها باید چند اقدام کوچک انجام دهید تا مشکل را در لباسشویی برطرف نمایید. یکی دیگر از دلایلی که باعث بروز این مشکل در لباسشویی می شود، افتادن شبنگ تخلیه آب در پشت ماشین لباسشویی می باشد. این مورد را در لباسشویی نیز بررسی نمایید، توجه کنید که ارتفاع شلنگ نصب حداقل نصف لباسشویی باشد تا عمل تتخلیه در آن به درستی انجام شود. طول شلنگ تخلیه تقریبا باید حدود 7 یا 8 متر باشد. در اولین فرصت باید شلنگ را بررسی نمایید و مطمئن شوید که تا خورده نشده باشد یا پاره نشده باشد، زیرا در این صورت باعث می شود عملکرد لباسشویی به خوبی انجام نشود. همچنین این امکان وجود دارد که لوله ی فاظلاب شما دچار گرفتگی و یا انسداد شده باشد.

علت تخلیه نشدن آب لباسشویی اوشن

تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی اوشن

جدی گرفتن این مسائل موضوع بسیار مهمی می باشد.

دلیل اینکه لباسشویی اوشن تخلیه را انجام نمی دهد چیست؟

پمپ تخلیه ماشین لباسشویی، یکی از قطعات حساس در ماشین لباسشویی می باشد. توجه داشته باشید که در صورت بروز مشکل برای این قطعه تمام سیستم شستشوی ماشین لباسشویی شما می شود. اولین دلیلی که باعث بروز مشکل در این قطعه می شود، گرفتگی پمپ توسط پرز لبسا ها و یا دیگر اجسام می باشد. با توجه به روش هایی که در قسمت قبل گفته شد پمپ لباسشویی را باز کنید و گرفتی آن را برطرف نمایید تا این مشکل در لباسشویی حل شود. خراب بودن برد الکترونیکی یا تایمر ماشین لباسشویی از دیگر دلایل خرابی این قطعه در لباسشویی می باشند. برای اینکه به تعمیر و برطرف کردن این مشکل در لباسشویی بپردازید باید از یک تکنسین متخصص در این زمینه کمک بگیرید. این امکان وجود دارد که پروانه های پمپ تخلیه دچار آسیب شده باشند یا شکسته باشند که در این صورت نیز عمل تخلیه لباسشویی به خوبی انجام نمی شود. آخرین دلیل که امکان دارد مانع کارکرد درست پمپ آب لباسشویی شود می تواند خرابی موتور پمپ تخلیه باشد که در صورت بروز این مشکل باید موتور سالم را جایگزین کنید. اما به این که تعویض پمپ تخلیه کاری تخصصی می باشد و نیازمند ابزار الات خاص می باشد باید از یک تعمیرکار متخصص برای تعویض این پمپ کمک بگیرید.

در صورتی که ماشین لباسشویی شما دچار مشکلات تخصصی شده است که نمی توانید آن ها را برطرف نمایید، می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و از خدمات تخصصی ما در زمینه تعمیر لباسشویی اوشن استفاده نمایید و مشکل خود را برطرف نمایید.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش خرابی:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742  (021)

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها