تعمیر لباسشویی

طریقه شستن بالش پر در لباسشویی دوو

طریقه شستن بالشت پر در لباسشویی دوو

آموزش شستشوی بالش پر با لباسشویی دوو

بالش‌های پر، برای جلوه بهتر‌ و زیباتر نشان دادن و همچنین لوکس کردن اتاق خواب استفاده می شوند. هدیه این مدل از بالش‌ها به استفاده کنندگان، یک خواب راحت شبانه می باشد، اما برای حفظ کردن این حس راحتی می بایستی روش شست و شوی بالش پر را به‌ خوبی بلد بود. چنانچه این موضوع فکر شما را مشغول کرده است، که چطور بالش‌ها را باید با لباسشویی دوو تمیز بکنید و آیا این امکان را دارید که بالش‌های پر را هم با لباسشویی  بشویید یا نه، جواب تکنسین های تعمیر لباسشویی دوو به این پرسش شما مثبت می باشد. شما باید حداقل در سال یک مرتبه  شست و شوی بالش پر را با لباسشویی دوو را انجام دهید.

در این مطلب از تعمیرگاه مجاز به شما آموزش خواهیم داد که چطور شستشوی بالش پر با لباسشویی دوو را انجام بدهید. اگر که در پی جواب به سوالات خود در این باره هستید، تا انتهای این مقاله با تعمیرگاه مجاز همراه باشید.

 خدمات تعمیرگاه مجاز: تعمیرات انواع لباسشویی

 

چرا بالش پر را با لباسشویی دوو شست و شو دهیم ؟

پیش از آن که شیوه شست و شوی بالش پر با لباسشویی دوو را با یکدیگر مرور بکنیم، باید از این موضوع مطلع باشید که چرا این کار باید انجام بشود.  شست و شوی هر ساله هر مدل بالشی، همانند بالش پر، موجب می‌شود تا از شر هرنوع گردوغبار، کثیفی و باکتری که به شکل طبیعی در رختخواب پیدا می‌شوند، خلاص بشوید.

افزون بر موردهایی که عنوان شد، شست و شوی بالش با لباسشویی می تواند انواع و اقسام آلودگی ها، جای لوازم آرایش، عرق و چربی صورت و مو را از بین ببرد. شستشوی بالش‌های پر می تواند زیبایی ظاهری اولیه را به آن‌ها بازگرداند. علاوه بر این کار می‌تواند حالت کرکی و پف اولیه بالش را مجددا به آن بازگرداند.

به غیر از این موارد، شست و شوی بالشی که شب به شب سر خود روی آن قرار می دهید، یکی از نکته ها و امور با اهمیت جهت حفظ سلامت پوست و موی شما می باشد. پوست زمانی که در حالت استراحت  قرار دارد، آمادگی جذب مواد از محیط را  دارا می باشد و در صورت  وجود داشتن آلودگی بر روی بالش، پوست سر و موی شما می تواند آن را جذب کند.

 

روش شستن بالش پر در ماشین لباسشویی دوو

به علت این که شما قادر هستید، که عملیات شست وشو را هم به‌ شکل دستی و هم با استفاده از ماشین لباسشویی دوو انجام دهید، کار خیلی سختی نخواهید داشت. خوبتر است  به جای خشکشویی بالش پر، مراحل پایین را در منزل خود امتحان نمایید.

مرحله اول: در آوردن روکش‌های بالش

جهت شست و شوی بالش پر، روکش‌های بالش را در بیاورید، اگر که این کار را انجام ندهید، روکش‌های رنگی امکان دارد که به بالش شما رنگ پس بدهد. علاوه بر این روکش ضخیم مانع شست و شوی کامل آن خواهد شد. روکش‌ها می بایستی به‌ شکل مجزا شست و شو داده شوند.

خدمات تعمیرگاه مجاز لباسشویی : تعمیر لباسشویی

 

مرحله دوم: بررسی کردن سلامت بالش

بر اساس توصیه کارشناسان تعمیر لباسشویی دوو، بالش‌های پر خود را بررسی نمایید تا هیچ‌ نوع صدمه یا پارگی نداشته باشند.

 پاره شدن روکش اصلی بالش موجب بیرون‌زدن و یا پخش‌شدن پرها در طول چرخه شست شو خواهد ‌شد. پیش از شست و شوی آن‌ها، باید هر نوع پارگی را با نخ و سوزن را رفع بکنید.

مرحله سوم: نحوه قرار دادن بالش در لباسشویی دوو

طریقه شستن بالشت پر در لباسشویی دوو

به گزارش تکنسین های تعمیرات لباسشویی دوو، در زمان شست و شوی بالش پر، شست وشوی دو عدد از آن‌ها به‌ صورت هم‌زمان اهمیت زیادی دارد، به دلیل این که این کار می تواند به برقرای تعادل لگن ماشین لباسشویی دوو کمک زیادی ‌کند و عملکرد مناسبتری خواهد داشت. چنانچه لباسشویی دوقلو دوو دارید، می بایستی بالش‌ها را به‌ شکل عمودی قرار بدهید تا توسط قطعه های کف لباسشویی صدمه نبینند. لباسشویی های دوو درب از ‌جلو مناسب ترین انتخاب برای این کار می باشند.

مرحله چهارم: مصرف شوینده ملایم

در زمان شست و شوی بالش پر، جهت پیشگیری کردن از باقی‌ماندن صابون یا پودر و علاوه بر آن پیشگیری از جمع‌شدن پرها، یک مایع شست و شوی لباس‌شویی با غلظت کم استفاده نمایید. همچنین خوبتر می باشد که از ماده های شوینده کم‌تری نسبت به حالت نرمال استفاده بکنید و لباسشویی خود را بر روی تنظیمات لباس حساس قرار بدهید تا از پرها مراقبت نماید.همچنین شما می توانید از طریق شماره تلفن های  ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰  با تعمیرگاه مجاز لباسشویی دوو در ارتباط باشید و سفارش تعمیر لباسشویی خود را ثبت کنید.

مرحله پنجم: انتخاب مناسبترین دمای آب

با وجود این که آب داغ جهت نابودی حشرات و گردوغباری که امکان دارد، درون بالش شما وجود داشته باشد، بهترین عملکرد را دارد، ممکن است به پرهای داخل آن صدمه برساند. اگر که نگران این موضوع می باشید، از آب ولرم یا سرد جهت شست و شوی بالش پر استفاده نمایید.

خدمات تعمیرگاه مجاز : تعمیر لباسشویی دوو

مرحله ششم: تکرار چرخه شستشو

اگر که بالش‌های شما بیش ‌از اندازه کثیف هستند، استفاده از چرخه آبکشی و شست و شوی دوباره ایده بسیار مناسبی می باشد. این کار موجب نابودی آلودگی ها و باقی‌ نماندن ماده های شوینده استفاده شده، روی بالش می‌شود.

مرحله هفتم: خشک‌کردن بالش پر

بر اساس توصیه تکنسین های تعمیر تخصصی لباسشویی، در آخرین مرحله از شست و شوی بالش پر با لباسشویی دوو، باید عملیات خشک‌کردن آن ها را انجام دهید. جهت انجام دادن این کار از خشک‌کن لباسشویی خود استفاده بکنید. در مرحله آخر هم بالش ها را، روبه‌روی نور خورشید قرار بدهید تا هم ضدعفونی بشود و هم بوی نم ندهد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی دوو در تهران

برای انجام تعمیر لباسشویی خود، می توانید با مجموعه معتبر و با سابقه، تعمیرگاه مجاز در ارتباط باشید، شما می توانید از طریق شماره تلفن ها و یا فرم درخواست تعمیر در سایت با کارشناسان نمایندگی مجاز لباسشویی دوو در ارتباط باشید، تا اپراتور های مجموعه، تکنسین ها را برای تعمیر لباسشویی دوو در منزل با شما هماهنگ کنند.

مطالب مرتبط

5 7 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
خانم رحمتی
خانم رحمتی
7 ماه قبل

شما می دونید لباسشویی دوو اصل رو از کجا باید بخرم،میشه راهنمایی کنید؟؟