تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی سامسونگ

شستن بالش در لباسشویی سامسونگ

شستن بالش در لباسشویی سامسونگ

روش صحیح شستن بالش در لباسشویی سامسونگ

شستن بالش در لباسشویی سامسونگ اگرچه در نگاه اول ساده به نظر می رسد، اما نکات بسیار مهمی دارد که رعایت نکردن آنها موجب آسیب دیدگی بالش ها و حتی خود دستگاه می شود. بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند که بالش را در ماشین لباسشویی نشویید. با این حال برخی از بالش ها دارای بافت و دوختی هستند که می توان آنها را در لباسشویی شستشو داد.

در ادامه این مطلب، نکات و ترفندهای شستن بالش در لباسشویی سامسونگ را به شما آموزش می دهیم تا در صورت انجام دادن این کار، کیفیت کار ارتقا پیدا کرده و دستگاه در معرض آسیب دیدگی قرار نگیرد. شما می توانید برای دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان در این زمینه با نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ تماس بگیرید و با استفاده از خدمات ما در زمینه تعمیرات لباسشویی سامسونگ مشکل خود را برطرف نمایید.

ترفندهای شستن بالش در لباسشویی سامسونگ

اگر تصمیم گرفته اید بالش های منزل را با استفاده از ماشین لباسشویی بشویید، بهتر است چند نکته مهم را مد نظر داشته باشید. اطلاع از این ترفندها و استفاده از آنها به شما کمک می کند که نتیجه بهتری بگیرید و علاوه بر سالم ماندن بالش ها، از آسیب دیدگی احتمالی ماشین هم جلوگیری کنید. به عنوان اولین نکته، بهتر است تنها بالش های دارای الیاف را در ماشین لباسشویی بیندازید. همچنین در صورت تمایل به شستن بالش در لباسشویی سامسونگ، برنامه شستشو را با توجه به محتوایت داخل بالش انتخاب کنید. قبل از شستشوی بالش، آن را خوب بتکانید و گرد و غبارش را بگیرید.

بهتر است روبالشی‌ها را با آب سرد بشویید و آنها را در فضای باز و با نور خورشید خشک کنید. قبل از شستشوی بالش و روبالشی‌ به برچسب آن توجه داشته باشید و اهنمای آن را با دقت مطالعه کنید. تا قبل از خشک شدن کامل بالش، آن را زیر سر نگذارید. همچنین کارشناسان تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ توصیه می کنند که برای حفظ تعادل دستگاه و جلوگیری از هدرفتن انرژی، دوبالش را در کنار هم در لباسشویی بگذارید.

شستن بالش در لباسشویی سامسونگنحوه شستن صحیح بالش در لباسشویی

برای شستن بالش در لباسشویی سامسونگ، باید به شکل زیر عمل کنید:

  • ماشین لباسشویی را روی حالت آب گرم قرار دهید.
  • در صورتی که ماشین لباسشویی شما تنظیمات اندازه بار دارد، آن را روی حالت بار سنگین تنظیم کنید.
  • بالش را با مقدار متناسبی پودر رختشویی شستشو داخل ماشین گذاشته و دستگاه را روشن کنید.
  • برای پاک کردن لکه های بالش، از نصف فنجان کربنات شدیم استفاده کنید.
  • اگر چند قطره روغن گیاهی خوشبو مثل رزماری، اسطوخودوس و… به شوینده اضافه کنید، بالش رایحه بهتری خواهد داشت.
  • بعد از اتمام کار لباسشویی، بالش ها را در هوای آزاد و زیر نور خورشید قرار دهید.
  • برای خشک شدن بهتر بالش‌ها می‌توانید دو یا سه توپ تنیس را توی ماشین لباسشویی بیاندازید. به این ترتیب بالش نرم می شود و پنبه ها هم گلوله نمی شوند.

بیشتر بدانید : تعمیر ماشین لباسشویی در تهران

کدام بالش‌ها را نمی‌توان با لباسشویی شست؟

در ادامه معرفی نکات و ترفندهای شستن بالش در لباسشویی، بد نیست بدانید که همه بالش ها را نمی توان در ماشین لباسشویی شستشو داد. به عنوان مثال بالش های پنبه ای گزینه خوبی برای ماشین لباسشویی نیستند؛ چون ممکن است الیاف آنها بر اثر چرخش و شستشو باز شود. بالش های فومی هم در لباسشویی فشرده می شوند و بهتر است آنها را کمی نم دار کرده و به مدت 20 دقیقه در خشک کن قرار دهید.

بالش پر هم در ماشین لباسشویی آسیب می بیند و بهتر است برای شستشوی آن از روش خشکشویی استفاده کنید. همچنین بد نیست که این بالش را در فضای آزاد و در برابر نور خورشید قرار دهید تا اگر رطوبتی وجود دارد، خیلی زود از بین برود.بالش ابری را هم نمی شود با لباسشویی شست؛ توصیه می شود که گرد و غبار آن را با جاروبرقی تمیز کنید یا مثل بالش فومی ۲۰ دقیقه آن را در لباسشویی و در حالت خشک کن قرار دهید.

مطالب مرتبط

5 3 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها