تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی حایر, ریست لباسشویی حایر

ریست لباسشویی حایر

ریست لباسشویی حایر

ریست ماشین لباسشویی حایر

ماشین های لباسشویی یکی از پر کاربردترین لوازم خانگی می باشند که با گذشت زمان تکنولوژی بکار رفته در آن ها پیشرفته شده است و همین موضوع باعث شده است تا کمتر کسی لباس های خود را بشوید و بسشتر خانوم های خونه لباس های کثیف خود را با استفاده از لباسشویی می شویند. اما در برخی از موارد دیده شده است که ماشین لباسشویی کار نمی کند و یا سیستم آن به هم ریخته است. ماشین لباسشویی ها از هر برند و مدلی باشند این امکان وجود دارد که به دلیل نوسانات برق و استهلاک قطعات داخلی بعد از استفاده های مکرر دچار مشکلاتی شوند. در برخی از موارد دیده شده است که برخی از خرابی های دستگاه باعث کند شدن روند چرخش سطل لباس ها و یا نمایش ارور های مختلف در صفحه نمایش لباسشویی می شود. در این گونه موارد راحت ترین و مناسب ترین راه حل برطرف کردن مشکل، ریست لباسشویی حایر می باشد که در بیشنر موارد این باعث از بین رفتن مشکلات شده است. اما توجه داشته باشید در صورتی که آسیب وارد شده به قطعات داخلی لباسشویی تاثیر کزاشته باشد، کمک گرفتن از تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر لباسشویی حایر امری ضروری می باشد. نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی همیشه آماده است ارائه خدماتی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در بالاترین کیفیت به مشتریان خود می باشد.

از کجا متوجه شویم که به ریست لباسشویی حایر نیاز داریم

ریست لباسشویی حایر و برندهای دیگر برندهای موجود در بازار، می نواند برخی از مشکلات پیش آمده و ایرهای مربوط به عملکرد نا درست ماشین لباسشویی شما زا از بین ببرد. به عنوان مثال در صورتی که دستگاه هنگام شستشو متوقف شود، می توانید تنها با ریست لباسشویی این مشکل را در ماشین لباسشویی خود برطرف نمایید، بعد از ریست کردن لباسشویی‌ متوجه می شوید که روند کاری دستگاه به حالت عادیه خود برگشته است.

در برخی از موارد دیده شده است که با وجود اتصال ماشین لباسشویی به برق و عدم مشکل در دستگاه و ساختار فنی آن، ماشین لباسشویی هیچ دستوری را دریافت نمی کند و سیر شست و شو را انجام نمی دهد و یا پس از گذشت یک مدت طولانی شروع به کار می کند. برای برطرف کردن این مشکل باید لباسشویی را ریست نمایید‌‌‌، در صورتی که بعد از ریست لباسشویی دستگاه به حالت عادیه خود برنگشت می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و از خدمات ما در زمینه تعمیر لباسشویی حایر بهره مند شوید.

ریست لباسشویی حایر

نحوه ی ریست کردن لباسشویی حایر

به صورت کلی باید در نظر گرفت که: بیشتر مشکلات پیش آمده در ماشین لباسشویی حایربه دلیل برقرار نشدن ارتباط بین موتور و کنترل ماشین لباسشویی می باشد که این مشکل را می توان با ریست لباسشویی حایر برطرف کرد، ریست لباسشویی حایر در این موارد به ارتباط دوباره بین موتور و پنل کمک بسیار زیادی می کند. برای اینکه بتوانید لباشسویی خود را در هر برندی ریست نمایید باید به دو روش اقدام نمایید. در ادامه این مقاله با دو روش آشنا می شویم. توجه داشته باشید که این دو حالت به مدل لباسشویی شکا بستگی دارد که آیا لباسشویی شما دارای دکمه ریست باشد یا خیر.

ریست ماشین لباسشویی با دکمه ی ریست

برای اینکه بتوانید لباسشویی که دارای دکمه ریست می باشد را، ریست نمایید در اولین اقدام باید ماشین لباسشویی خود را خاموش کنید. بعد از آن ماشین لباسشویی خود را بر روی برنامه cotton روشن نمایید. بعد از اینکه ماشین لباسشویی را روشن کردید باید خیلی سریع دکمه ی temp و یا speed spin را یک بار زده و بعد آن را ول نمایید. بعد از آن دکمه ی level water  یا function را فشار دهید و را کنید. برای اینکه بتوانید ریست لباسشویی حایر را انجام دهید این مرحله را باید تا زمانی که عبارت t01 را بر روی نمشایگر خود مشاهده میکنید تکرار نمایید و بعد از آن که t01 به t02 تغیر یافت، باید کلید START را فشار دهید.

در صورتی که مراحل بالا را به خوبی انجام داده باشید، در این مرحله عبارت ELT را بر روی نمایشگر ماشین لباسشویی خود مشاهده می کنید. در این قسمت باید از دکمه ریست لباسشویی حایر استفاده نمایید. این امکان وجود دارد که بعد از فشار دادن دکمه ریست لباسشویی حایر کد خطاهایی را بر روی نمایشگر ماشین لباسشویی خود مشاهده نمایید که، برای برطرف کردن ارور ها باید دکمه TEMP را به مدت 5 ثانیه نگه دارید تا عبارت EOD را بر روی نمایشگر ماشین لباسشویی خود مشاهده نمایید. بعد از انجام دادن تمامی این مراحله ریست لباسشویی شما به طور کامل انجام شده است.

ریست لباسشویی حایر

نحوه ریست ماشین لباسشویی حایر بدون دکمه ریست

در صورتی که ماشین لباسشویی دارای دکمه ریست نمی باشد، و می خواهید آن را ریست نمایید، باید مراحلی که در ادامه با آن آشنا می شویم را انجام دهید. در اولین اقدامن باید برق ماشین لباسشویی را قطع نمایید، بعد از قطع کردن برق ماشین لباسشویی باید به مدت 5 ثانیه دکمه ی START/PAUSE را فشار دهید و بعد از آن مجددا سیستم را به برق وصل نمایید تا ریست لباسشویی حایر بدون دکمه خود انجام شود.

در این مقاله با نحوه ریست لباسشویی حایر آشنا شدیم اما در صورتی که مشکلات پیش آمده ماشین لباسشویی با ریست برطرف نشد می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات تخصصی ما در زمینه تعمیرات لوازم خانگی مشکل پیش آمده را در ماشین لباسشویی خود برطرف نمایید. برای ثبث خرابی در نمایندگی تعمیرگاه مجاز می توانید خرابی دستگاه خود را به صورت آنلاین از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین ثبت نمایید و یا با تماس گرفتن با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجار از خدمات تعمیرگاه مجاز استفاده نمایید.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز در تهران و کرج جهت ثبت سفارش خرابی:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742 (021)

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها