تعمیر تایمر لباسشویی حایر, تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی حایر

تعمیر تایمر لباسشویی حایر

تعمیر تایمر لباسشویی حایر

تعمیر تایمر ماشین لباسشویی حایر

شاید در اولین نگاه متوجه نشوید که تایمر نقش بسیار مهمی در ماشین لباسشویی داشته باشد. اما تایمر یکی از مهم ترین قطعات ماشین لباسشویی می باشد که نقش آن انتخاب کردن برنامه های شست و شوی ماشین لباسشویی می باشد توجه داشته باشید که انجام بی نقص برنامه شست و شوی ماشین لباسشویی به این قطعه بستگی دارد. در صورتی که این قطعه در لباسشویی دچار مشکل شده است می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با همکاری تعمیرکاران متخصص ما به تعمیر تایمر لباسشویی حایر خود بپردازید. در صورتی که با خرابی تایمر لباسشویی حایر روبرو شده اید باید بدانید که انجام عملیات شستشو در ماشین لباسشویی امکان پذیر نمی باشد. اگر که تایمر لباسشویی شما خراب شده باشد کنترل سطح آب، چرخه گردش و تخلیه آب دستگاه با مشکلات بیشتری روبرو می شود که همین موضوع باعث می شود تا روند کاری دستگاه از حالت عادی خود خارج شود.
اما شما عریزان می توانید تنها با تعمیر تایمر لباسشویی حایر در زمانی مناسب، از بروز اینگونه مشکلات و مشکلات تخصصی در لباسشویی حایر جلوگیری نمایید.  برای آشنایی با نحوه تعمیر تایمر لباسشویی حایر در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

روش های تعمیر تایمر لباسشویی حایر

توجه داشته باشید که تعمیر تایمر لباسشویی حایر و یا هر برند دیگری در اولین اقدام باید به شدت و نوع آسیب تجوه نمایید و از این موضوع متوجه می شوید که قطعه نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. تعمیر و تعویض سوئیچ و میکروسوئیچ، تعمیر موتور، تعمیر یا تعویض هیدروستات و تعمیر دستگیره تایمر از اصلی ترین روش هایی می باشد که می توانید از آن ها برای تعمیر تایمر ماشین لباسشویی حایر استفاده نمایید. تعمیرکاران ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز، در محل مورد نظر شما حاضر می شوند و به بررسی قطعات گفته شده می پردازند و اقدامات لازم را برای تعمیر و یا تعویض هر کدام از آن ها که دچار مشکل شده است انجام می دهند. در صورتی که مشکل پیش آمده با این اقدامات برطرف نشد، یعنی اینکه تعمیر تایمر لباسشویی حایر کار ساز نبوده است. در اینگونه موارد شما عزیزان باید به فکر تعویض تایمر لباسشویی حایر باشید. تعمیرگاه مجاز در اینگونه موارد قطعه اصلی و اورجینال را جایگزین قطعه خراب در ماشین لباسشویی شما می کند.


نحوه کارکرد در ماشین لباسشویی چگونه است؟

تعمیر تایمر لباسشویی حایر

تایمر در ماشین لباسشویی را می توان به عنوان مرکز کنترل لباسشویی دانست. تایمر لباسشویی، اطلاعات را از سنسورها دریافت می کند پ آن ها را در قالب دستورات مشخص شده، به پنپ ها، موتور و سنولوئید ها ارسال خواهد کرد. توجه داشته باشید که تایمر کارهای دیگری مامند کنترل کردن سطح آب، پر و خالی کردن وان لباسشویی، زمان چرخه شستشو و انتخاب کردن برنامه مورد نظر را هم انجام میدهد. اما دقت نمایید که این قطعه در لباسشویی تحت تأثیر دیگر قطعات لباسشویی عمل می کند. در صورتی که برای خر کدام از این قطعات مشکلی پیش بیاید، این قطعه نیز دچار مشکل می شود.
در صورتی که تایمر ماشین لباسشویی به خوبی کار نکند، تنظیمات لباسشویی به هم میریزد و چرخه شستشو شروع نمی شود. همچنین توجه داشته باشید که روند تخلیه آب هم به درستی انجام نمی شود. برای اینکه بتوانید که عیب یابی و تعمیر تایمر لباسشویی حایر بپردازید باید له بررسی دستگیره های کنترل پنل، پنل، وضعیت سیم ها و اتصالات را مورد بررسی قرار دهید. توصیه ما به شما عزیزان این است که برای تعمیر یا تعویض تایمر لباسشویی در صورت نداشتن تخصص کافی است از تعمیرکار متخصص در این تعمیر لباسشویی حایر کمک بگیرید.

دلایل خرابی تایمر لباسشویی حایر

خرابی سوئیچ درب

یکی از بخش های امنیتی ماشین لباسشویی سوئیچ درب می باشد، که وظیفه اصلی این قطعه کنترل کردن بسته بودن درب لباسشویی است. هنگامی که درب ماشین لباسشویی بسته می شود، میکروسوئیچ بسته بودن درب ماشین لباسشویی را بررسی می کند و به تایمر اطلاع می دهد. پس با توجه به این موضوع در صورتی که این قطعه در لباسشویی دچار مشکل شده باشد، تایمر لباسشویی نیز عملکرد درستی نخواهد داشت.

از کار افتادن موتور تایمر

قبل از اینکه به تعمیر لباسشویی حایر به دلیل خرابی تایمر بپردازید، باید موتور ماشین لباسشویی را مورد بررسی قرار دهید. در برخی از موارد دیده شده است که تنها دلیل کار نکردن تایمر، خرابی موتور آن می باشد. این قطعه، تمامی مراحل چرخه شستشو را کنترل می کند و باعث کار کردن تایمر لباسشویی می شود. توجه داشته باشید که به این قطعه تعداد زیادی سیم متصل می باشد که در صورت قطع شدن هر کدام از آن ها نحوه کاری تایمر و موتور با مشکلات تخصصی روبرو کی شود. پس با توجه به این موضوع تعمیر یا تعویض موتور تایمر لباسشویی نیازمند تخصص بالایی است. برای تعمیر لباسشویی حایر در این زمینه می توانید از تعمیرکار متخصص تعمیرگاه مجاز کمک بگیرید.

تعمیر تایمر لباسشویی حایر

خرابی هیدرواستات یا کنترل کننده سطح آب

در برخی از موارد برای تعمیر لباسشویی حایر در زمینه خرابی تایمر باید هیدروستات دستگاه را تعمیر یا تعویض کنید. توجه داشته باشید این قطعه که کنترل کننده سطح آب نیز نام دارد، برای کنترل باز و بسته شدن شیر ورودی آب ماشین لباسشویی تهیه شده است و در صورتی که آب به خد نرمال خودش برسد فرمان تامین و جریان پیدا کردن کردن برق موتور را ارسال می کند. اگر که مشاهده مردید ماشین لباسشویی حایر شما پر از آب شده است اما تایمر لباسشویی حرکت نمی کند، باید بدانید هیدروستات دستگاه شما دچار مشکل شد است. در صورت بروز این گونه موارد باید در اولین اقدام این قطعه را در لباسشویی تعویض نمایید  تا عملکرد دستگاه شما به حالت اولیه خودش برگردد.

در این مقاله با دلایلی گه شما را نیازمند تعمیر تایمر لباسشویی حایر می کند آشنا شدیم. اما در صورتی که نیازمند تعمیر لباسشویی حایرمی باشید می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات تخصصی ما مشکل خود را برطرف نمایید. برای بهره مند شدن از خدمات تعمیر لباسشویی حایر می تواانید با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید.

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها