آموزش تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی نف, رفع بوی بد لباسشویی نف

رفع بوی بد لباسشویی نف

رفع بوی بد لباسشویی نف

روش هایی برای رفع بوی بد لباسشویی نف

یکی از مشکلات شایع در لباسشویی بو گرفتن لباسشویی می باشد. بو گرفتن لباسشویی نف یکی از مشکلاتی می باشد که برای بیشتر کاربران لباسشویی رخ می دهد، اما سوالاتی که بعد از مشاهده کردن این مشکل ذهن شما را درگیر می کند این سوالات می باشد، علت بو گرفتن لباسشویی نف چی میتونه باشه؟ برای رفع بوی بد لباسشویی نف چه اقداماتی را باید انجام بدیم؟. اما اصلا نگران نباشید در صورتی که با این مشکل در لباسشویی خود روبرو شده اید می توانید به راحتی با مطالعه کردن این مقاله مشکل لباسشویی خود را برطرف نمایید.

توجه کنید که علت اصلی بو گرفتن لباسشویی رشد کردن میکروارگانیسم ها در داخل درام یا سبد لباسشویی نف شما می باشد. از آنجا که بعد از تمام شدن شستشو محیطی میحیطی گرم و مرطوب در داخل درام یا سبد شما ایجاد می شود باعث می شود محیطی برای تهیه شود که باعث رشد آن ها بشود. ولی نگران نباشید شما به راحتی می تواند به رفع بوی بد لباسشویی نف در منزل خودتان بپردازید. در ادامه مقاله با روش هایی آشنا می شوید که با در صورت به کارگیری این موارد از بوی بد لباسشویی خود راحت می شوید.

مقاله مرتبط : تعمیر لباسشویی نف

رفع بوی بد لباسشویی نفمواردی که باعث ایجاد بوی بد در لباسشویی نف می شوند.

  • بستن درب لباسشویی بلا فاصله بعد از تمام شدن شستشو
  • لباس های شسته شده و خیس را از لباسشویی بیرون نمی آورید
  • بعد از تمام شدن شستشو لاستیک دور درب لباسشویی خشک نمی کنید
  • جاپودری لباسشویی را به صورت دوره ای تمیز نمی کنید
  • عدم سرویس لباسشویی در بازه زمانی مشخص

روش هایی که می توانید با آن ها به رفع بوی بد لباسشویی نف بپردازید

  1. استفاده کردن از آب گرم در مراحل آب کشی

از ساده ترین راهکارهایی که می توانید با استفاده کردن از آن به برطرف کردن این مشکل در لباسشویی بپردازید، استفاده کردن از آب گرم می باشد. با استفاده کردن از آب گرم می توانید تمام پودرهای شستشو که در هنگام شستشو بر روی لباس ها می ماند را کاملا حل نمایید و تمامی باکتری ها را از بین ببرید. پس با توجه به این موضوع نتیجه میگیریم از آب گرم برای مراحل آب کشی استفاده نماییم تا هیچ مواد شوینده و باکتری در لباسشویی بافی نماند که باعث بو گرفتن لباسشویی شود.

  1. استفاده کردن از سرکه برای تمیز کردن لباسشویی

روش دومی که می توانید از آن برای رفع بوی بد لباسشویی نف استفاده کنید استفاده کردن از سرکه برای تمیز کردن دستگاه می باشد، به این صورت در دوره های مشخص و 6 ماه یکبار باید دو لیوان سرکه سفید را داخل لباسشویی بریزید و به مدت 15 دقیقه لباسشویی را بر روی داغ ترین برنامه شستشو قرار دهدی، برای این که تاثیر بیشتری بگذارد می توانید از جوش شیرین به همراه سرکه استفاده نمایید.

  1. تمیز کردن لباسشویی

از دیگر روش هایی که می توانید با استفاده از آن بوی بد لباسشویی نف را برطرف نمایید، تمیز کردن لباسشویی می باشد. شما عزیزان باید هر چند وقت یکبار به صورت دوره ای فیلتر پمپ تخلیه و جاپودری لباسشویی را تمیز نمایید تا باکتری ها و قارچ ها جایی برای جمع شدن و رشد خود نداشته باشند.

  1. کمک کردن به خشک کردن لباسشویی

آخرین روشی که می توانید برای رفع بوی بد لباسشویی نف از آن استفاده کنید این است که، بعد از تمام شدن شستشو و خارج کردن لباس ها درب ماشین لباسشویی را باز بگذارید تا رطوبت داخل لباسشویی از بین برود، به غیر از این کار باید رطوبت لاستیک دور درب لباسشویی را به وسیله یک دستمال تمیز و خشک نمایید.

مقاله مرتبط : تعمیرات لباسشویی نف

رفع بوی بد لباسشویی نف

مقاله مرتبط : تعمیر ماشین لباسشویی نف

تعمیرات لباسشویی نف در محل مورد نظر شما

اگر که شما در هنگام رفع بوی بد لباسشویی نف، با هرگونه مشکلی در لباسشویی خود روبرو شدید که نمی توانید آن را برطرف نمایید، می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید؛ تعمیرکاران متخصص ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آماده هستند که بعد از ثبت سفارش خرابی دستگاه شما در محل مورد نظرتان حاضر شوند تا به عیب یابی و تعمیر لباسشویی شما بپردازند. بعد از پیدا کردن دلیل خرابی لباسشویی به تعمیرات دستگاه شما می پردازند و در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت لباسشویی شما را تعمیر می کنند.

همچنین توجه داشته باشید که تخصص تعمیرگاه ارائه خدمات خود را در زمینه تعمیرات تمامی لوازم خانگی از جمله: تعمیر پنکه، تعمیر فر، تعمیر اجاق گاز، تعمیر آون توستر، تعمیر یخچال، تعمیر بخاری، تعمیر ظرفشویی و … در تمامی برندهای موجود در بازار مانند: ال جی، سامسونگ، آریستون، حایر، کنوود، کندی و … به شما عزیزان ارائه دهد.

در صورتی که هر کدام از لوازم خانگی شما دچار مشکل شده است می توانید از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید و یا از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیرند و هماهنگی های لازم را با شما عزیزان در زمینه رفع بوی بد لباسشویی نف انجام دهند.

برای هماهنگی های لازم می توانید با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید:

77169195_33142528_88592650_55810742_44287993_22737566

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها